Λοιπόοοοοοοοον, κατόπιν υποδείξεως του διαχειριστή κύριου Gregwrc κάνω μιά αναλυτική παρουσίαση του οχήματος που με μετακινεί τα τελευταία 2,5 χρονάκια.
Αρχικά έχουμε ένα VW POLO (9N3) GTI για βάση, ξέρετε αυτό με το 20vt αλλά επειδή τα 150 ήταν λίγα ( λέμε τώρα... ) κι επειδή με γαργάλαγε το γνωστό και αρκετά βελτιώσιμο μοτεράκι προστέθηκαν τα εξής:
Φιλτροχοάνη τύπου Simota με στροβιλιστή αέρος
Σκάστρα Forge 006 ( κλειστού τύπου )
Front mount Intercooler απο IBIZA CUPRA με custom σωληνώσεις απο τον κύριο Καράμπελα
Full εξάτμιση απο downpipe μέχρι τελικό 63,5mm με 200άρη καταλύτη Americat και τελικό Sebring με μπούκα Φ103
Πρόγραμμα Plex tunning απο τον κύριο Ανδριανάκη
Coilover FK koningsport ( ΚΟΝΙ κατα παραγγελία για λογαριασμό της γνωστής FK )
Σινεμπλόκ απο Ibiza cupra
Πίσω φρένα απο S3 με αεριζόμενους, τρυπητούς δίσκους 256mm
Μπροστά φρένα απο S3 με δίσκους 312mm ZIMMERMANN τρυπητούς, τακάκια ATE και υγρά φρένων ΑΤΕ blue racing
Ζάντες 17" replica RS4 με λάστιχα TOYO proxes T1R διάστασης 215-40-17
Μπαρόμετρο Greddy ηλεκτρονικό με βάση για το ταμπλό
Πυρόμετρο, θερμοκρασία λαδιού και halmeter pro plus τοποθετημένα σε βάση κάτω απο το radiocd
ΧΕΝΟΝ φώτα πορείας
Και τέλος τα βασικά απο ήχο ( πηγή, διαιρούμενα ηχεία εμπρός, οβάλ ηχεία πίσω κι ένας τετρακάναλος να παίζουν όλα αυτά ).
Στο δυναμόμετρο του Ανδριανάκη έδειξε 190,7 hp τροχό με 32,5kg ροπής επίσης τροχό.
Στο δρόμο μου αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, κερνάει ακόμα και πιό δυνατά αυτοκίνητα και ο ήχος του μοτέρ, της εξάτμισης και της σκάστρας είναι άκρως πωρωτικός!!!
Η ανάρτηση απλά ΑΨΟΓΗ, δέ με έχει προδόσει ποτέ στον δικό μου τρόπο οδήγησης και άν και ευθειάκιας με έκανε να μπώ στον πειρασμό να στρίψω και λιγάκι ( μή φανταστείτε τίποτα σπουδαίο, τα πρώτα μου βηματάκια κάνω ακόμα... στραααααααατα, στρατούυυυυυυυυυλα

) .
Αυτάααααααααααα.
Περιμένω να διαβάσω τις εντυπώσεις σας και τα σχόλιά σας ( είτε είναι θετικά είτε αρνητικά ).
Ευχαριστώ για το χρόνο που σπαταλήσατε να διαβάσετε την παρουσίασή μου και θα χαρώ να γνωριστούμε κι απο κοντά!
Με εκτίμηση phantom - Γιώργος.
Edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι οι αναδτήσεις είναι ρυθμιζόμενες σε ύψος και σκληρότητα και ότι αφαιρέθηκε και το λογότυπο GTI απο το πίσω μέρος για να περνάω απαρατήρητος.....