Gregwrc έγραψε:
εγώ είμαι της απόψης όσον αφόρα την βελτίωση να χρησημοποιούνται "επώνυμα" πράγματα.
ειδικά για την εξάτμιση πιστεύω όλοι έχουμε δει διαφορές τόσο σε απόδοση όσο και θόρυβο μετάξυ των επωνύμων εξατμίσεων και των χειροποίητων. οι χειροποίητες για μένα μόνο παραπάνω θόρυβο έχουν και σε απόδοση υπολέίπονται των επώνυμων.αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό γιατί οι επώνυμες εταιρίες κατασκευής εξατμίσεων έχουν την δυνατότητα να φτιάξουν και να ξαναφτιάξουν την συγκεκριμένη εξατμίση για κάποιο μοντέλο αυτοκινήτου σε αντίθεση με τον εξατμίσα της "γειτονίας" ο οποίος θα κίνηθει σε στάνταρ πρότυπα για την κατασκευή της εξάτμισης που δουλεύουν για την πλειόψηφία των αυτοκινήτων.έτσι δεν εκμεταλεύεται στο μέγιστο τις δυνατότητες του κάθε αυτοκινήτου.
ένα αμάξι που προορίζεται για καθημερινή χρήση καλό είναι να μην σου παίρνει τα αυτία η εξάτμιση γιατί όταν κάνεις ταξίδι θα σε κουράζει πολύ.
Αν πεις στον εξατμισά να μην σου φτιάξει φασαριόζικο τελικό δεν έχεις πρόβλημα. π.χ. ακόμα και groupN να έχεις αν δεν βάλεις μεγάλο καζανάκι τότε δεν θα έχεις τον φασαριόζικο χαρακτήρα τους...Όσο για την απόδοση ένα τελικό δεν θα σου δώσει ούτε θα σου κόψει αν δεν προβείς σε υπερβολές...Όσο για το χταπόδι, δεν κάνει διαφορά στον ήχο....
Εγώ είμαι της άποψης να πας σε χταπόδι-τελικό και τον καταλύτη άσε τον για όταν είναι να αλλαχτεί...Και τα υπόλοιπα λεφτά θα τα βάλεις σε πρόγραμμα...Μην νομίζεις ότι ο προγραμματιστής θα σου πει "έχεις βάλει αυτά και αυτά αρα θα στο κάνω έτσι..."ακόμα και τα custom κονσέρβες καταλήγουν....