Re: Πρωτάθλημα Ταχύτητας -- Τρίπολη 11,12-12-2010
Επιτέλους μετά απο καιρό είδαμε και αγώνα πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας.
Δυστυχώς μέχρι τώρα έιχα παρακολουθήσει μόνο αγώνες ταχύτητας στην πίστα των μεγάρων η οποία έχει μια τουλάχιστον ξύλινη κερκίδα ώστε να πεις πλήρωσα εισητήριο και θα μπορώ να κάθομαι αλλά και να κάνω και μια βόλτα σε ένα ευρύχωρο για τα ελληνικά δεδομένα service park. Μας έφαγε η ορθοστασία.Όλοι μαζί θεατές και service park δεν είναι πάνω απ'όλα ασφαλές .... σε ένα service park πολλά μπορούν να συμβούν και αν .... που είναι η έξοδος διαφυγής .... τα στανταρς πλεόν έχουν αλλάξει και οι ιπποδυνάμεις και η πρόσφυση έχει ανέβει πολύ απο τότε που βάζανε λάστιχα ευελπίστω δεμένα μιας και σήμερα τα λάστιχα δεν ήταν δεμένα και πχ στην K1 αν γινότανε κάποια καραμπόλα μετά την εκκίνηση ήταν πολύ εύκολο τα "διακοσμητικά" λάστιχα να υποχωρήσουν και πέσουν τα αγωνιστικά στις ανθρωπομπαρίερες .... πλέον μόνο jersey γεμάτα νερό σε όλη την διαδρομή μιας "φτιαχτής" πίστας η ακόμα καλύτερα τσιμεντένια τοιχία ..... δεν θέλουμε Πολυδένδρι Νο2. Τέλος κόβανε εισιτήρια μέχρι της 15:00 όπου και αποχωρήσαμε και ενώ είχαν τελειώσει όλες οι κατηγορίες και άρχιζε το gtcc το οποίο συνήθως διοργανώνεται με ελεύθερη είσοδο.
Αρκετά γκρινιάξα ας πάμε τώρα στα αγωνιστικά.....
Στην αρχή η πρώτη κατηγορία Sport έδωσε άρκετο θέαμα ειδικότερα μεταξύ Λεοντόπουλου ,Τασιόπουλου Jr και Ξηνταρά. Επίσης η νίκη κρίθηκε στην τελευταία στροφή με διαφορά 0,2 δεκάτων με τον πρωτόπορο σε όλον τον αγώνα Βοργιά να πάει να χάσει την νική απο τον επιτιθέμενο στους τελευταίους γυρούς και τελικά δεύτερο Κυριακόπουλο.Αμφότεροι και οι δυο με Peugeot 106.
Στην κατηγορία των ιστορικών ο Εδιπίδης μπορέι να έχασε την πρωτοπορία στους δυο πρώτους γύρους απο τον Σταφυλοπάτη Μάριο με το "μπιμπελό" Porsche 911 RSR αλλά την ξανακέρδισε μέχρι το τέλος. Απο εκεί και πέρα ο Κατσαρός έκανε ένα μοναχικό αγώνα στην τρίτη θέση με τον Καροτσίερη με Porsche 911 να κοντράρεται για την τέταρτη θέση με τον Αγγελάκη με Escort Mk2 με αποτέλεσμα ο πρωτός (Καροτσιέρης) να αντιμετώπισει προβλήματα τροφοδοσίσς και να υποχωρήσει στην πέμπτη θέση.
ΥΓ ADK νομίζω πως το πρόβλημα αυτό είναι συνηθές ..... νόμιζω απο τον ίδιο λόγο έιχες φέρει τετ ακε στα Μέγαρα το προηγούμενο ΣΚ..... διορθώνεται .....;;;; επίσης μόνο η δικία σου RS κάνει τέτοια "σκασίματα"......
Στην κατηγορία της Open την Poll Position κατείχε ο Νίκος Πλέσσας με Ford Sierra Cosworth (congratulations NIKOSP.....
) αλλά την ημέρα του αγώνα ηταν σαφώς αγχωμένος χάνοντας στην εκκίνηση πολλές θέσείς με κυριότερη αυτή του Ρουστέμη με Ford Sierra RS500 o οποίος κέρδισε την κατηγορία. Τις υπόλοιπες θέσεις κατάφερε όμως να τις επανακτήσει και να τερματίσει δεύτερος ύστερα απο μάχη με τον Αθυμαρίτη Κων/νος με Mitsubishi Lancer EVO 8.Να σημειώσουμε επίσης πως ένας 'άλλος διεκδικητής της νίκης και δεν είναι άλλος απο τον Αθυμαρίτη Αντώνη με Lancia Integrale αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο πρωινό warm up με αποτέλεσμα να μην εκκινήσει τον αγώνα.
YΓ NIKOSP το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό ... ήθελα όμως να σε δω να κονταροχτυπιέσαι με το Ρουστέμη.... δεν πρόλαβα να πάρω κάλα το burn out στο τέλος ......
Τέλος δεν μπορώ να μην αναφερθώ στον Λεονταρίτη Παναγιώτη απο την κατηγορία της ΑΛΑ Καλαμάτας ό οποίος κονταροχτυπήθηκε με τα θηριία Ford Sierra & Escort Cosworth της κατηγορίας τερματίζοντας τελικά δεύτερος με το πανέμορφο και μικρό (..στο μάτι) Toyota Starlet KP60.Νικητής της κατηγορίας ο Κωνσταντόπουλος με Ford Escort Cosworth ο οποίος εκκίνησε τελευταίος ..... πολλά μπράβο και στους δύο.....
YΓ βίντεο και φωτογραφίες απο τον saxter γιατί εγώ πλέον κρυώνω και έχω ρεπό......