Δωσε πονο Χρησταρα μεχρι να ακουμπησει η ζαντα στην ασφαλτο.
Μαθε το αμαξι, κανε σωστες γραμμες χωρις να χανεις απεξ, Δωσε οσο δυνατον λιγοτερη γωνια στο τιμονι. Τοσο οσο μεχρι να αρχιζει να υποστρεφει μετα δεν εχει νοημα να δινεις κι αλλο γιατι απλα δεν θα στριψει.
Και μετα σου ειπα, Οσο το δυνατον "trail braking" δλδ λιγο φρενο στην εισοδο στροφης για γυριζει ο κωλος Oσο το δυνατον αποφυγή "rolling" δλδ να μην πατας ουτε γκαζι ουτε φρενο και να ρολαρεις Οσο το δυνατον εφαρμογή "οverlaping" δλδ οταν τελιωνεις το φρεναρισμα να εχεις αρχισει ηδη το γκαζι.
Τελος, βαλε 2bar σε κρυα κατασταση γτ βλεπω μεγαλη μετακινηση του ελαστικου Βασικα βαλε λαστιχο σωστό να νιωσεις!!
_________________ ...Motorsport has ruined my life...!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Google [Bot] και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση