Σύντομο αλλά διασκεδαστικό το 1ο ασφάλτινο Σκέλος της κατηγορίας Sporting
ΗΜΕΡΑ 1:
Σύντομο αλλά διασκεδαστικό το 1ο ασφάλτινο Σκέλος της κατηγορίας Sporting του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο ολοκληρώθηκε σήμερα, Παρασκευή 6 Ιουνίου, με την επιστροφή των πληρωμάτων στη μαρίνα της Ιτέας ύστερα από δύο ειδικές διαδρομές (Αμφίκλεια 1 και 2). Και στις δύο ειδικές επικράτησε το πλήρωμα από την Ιταλία «Lucky»-Fabrizia Pons, οι οποίοι τερμάτισαν μπροστά από τους συμπατριώτες τους και Πρωταθλητές 2009 Enrico Brazzoli-Maurizio Barone αμφότεροι με Lancia 037 με μόλις 0,9δλ διαφορά. Την πρώτη τριάδα έκλεισε ακόμη ένα πλήρωμα από την Ιταλία οι Lucio Da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίο διεκδικούν τον τίτλο στην κατηγορία 2 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Όσον αφορά τα ελληνικά πληρώματα, πρώτοι Έλληνες και έκτοι της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911, οι οποίοι ήταν οι ταχύτεροι Έλληνες και στις δύο ε.δ., με διαφορά μόλις 9,7 δλ. από τους περσινούς πρωταθλητές στην κατηγορία των Ιστορικών, Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη. Στην τρίτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. Ανάμεσα στις σημαντικές εγκαταλείψεις της ημέρας ήταν αυτή των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, οι οποίοι εγκατέλειψαν μετά την 1η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, αλλά και των Pietro Corredig-Sonia Borghese, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στην τροφοδοσία της BMW 2002 tii.
Στo αυριανό 2ο Σκέλος τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να φορούν την ασφάλτινη περιβολή τους, αφού ο αγώνας θα διεξαχθεί και πάλι σε ασφάλτινες επιφάνειες και συγκεκριμένα σε δύο ειδικές διαδρομές (Χάνι Ζαγκανά και Παύλιανη). Από την πρώτη τα πληρώματα θα περάσουν τρεις φορές, ενώ από τη δεύτερη θα περάσουν δύο φορές.
Οι ιταλικές μάχες και όχι μόνο αναμένονται άκρως ενδιαφέρουσες, ενώ φυσικά είναι απολύτως κατανοητό πως τίποτε ακόμη δεν έχει κριθεί, αφού βρισκόμαστε στην αρχή του αγώνα. Η δράση ξεκινά αύριο στις 10:58 στην Ε.Δ. Χάνι Ζαγκανά και ύστερα από 5 ειδικές, τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στην Ιτέα και το σέρβις παρκ στις 16:30 για την ολοκλήρωση του δεύτερου Σκέλους.
COMMENTS
1 "LUCKY"- PONS Fabricia LANCIA RALLY 037 1983
«Ποτέ δεν μπορείς να πεις με σιγουριά έπειτα από δύο ειδικές, εάν μπορείς να κερδίσεις τον αγώνα ή όχι. Κάτι που μπορεί να κάνεις μέσα στην ειδική, μπορεί να σε οδηγήσει εκτός δρόμου, σε κλατάρισμα ή σε ζημιά του αυτοκινήτου.»
2 MYRSELL Mats - JUNTILLA Esko PORSCHE 911 RSR 1974
«Σημειώσαμε καλύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας. Τα πήγαμε καλά. Πίεσα πολύ, αλλά ο Wagner που έχει το ίδιο αυτοκίνητο έκανε καλύτερο χρόνο.»
3 WAGNER Karl - ZAUNER Gerda PORSCHE 911 SC 1976
«Η Αμφίκλεια 2 ήταν καλύτερη για μας.»
10 JOHNSEN Anders - JOHNSEN Ingrid PORSCHE CARRERA RSR 1974
«Μετά την 1η ε.δ., πήρα λάθος δρόμο. Τα φρένα ζεστάθηκαν. Στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας μου κόλλησε το γκάζι μέσα στην ειδική.»
22 MEKLER Laszlo - MEKLER-MIKO ALFA ROMEO GIULIA SPRINT 1966
«Οι ειδικές ήταν ωραίες. Το διασκέδασα πολύ.»
30 NORRGARD Sverre - MANTYLA Janne BMW 2002 ti 1969
«Κανένα πρόβλημα δεν είχα, εκτός του ότι στην Αμφίκλειας 2 έκανε ζέστη.»
32 PARTANEN Henrikki - PARTANEN Aaro DATSUN 1600 SSS 1972
«Στη 2η ειδική πίεσα πολύ. Ένιωσα σαν να οδήγησα στο 110%. Δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήταν μια ωραία ειδική.»
29 BIRLIRAKIS Vaggelis - MOURTZOUKOS Giorgos BMW 2002 ti 1969
«Στην Αμφίκλεια 2 είχα πρόβλημα με το συμπλέκτη.»
5 MANDROUKAS Eleftherios - TSADARIS Nikos PORSCHE 911 RSR 1976
«Εξαιτίας του προβλήματος με τις ζώνες, εκκινήσαμε πολύ αργότερα, ενώ κανονικά θα εκκινούσαμε από την 5η θέση. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είναι μία βαριά οργάνωση και ξεκινάς με πίεση και απώλειες. Το αυτοκίνητο λόγω διαφοράς υψομέτρου έχανε ιπποδύναμη όσο ανεβαίναμε και κάποια στιγμή έκαιγε λάδια με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν αναθυμιάσεις. Το αυτοκίνητο είναι δυσκολοδήγητο και περιμένουμε με ανυπομονησία το χώμα, γιατί πιστεύουμε ότι θα τα πάμε καλά.»
7 KAROTSIERIS Andreas - MACHERAS Leonidas PORSCHE 911 RS 1973
«Ήταν ένας καλός αγώνας με πολύ ωραία διαδρομή, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, εκτός από κάποια γλιστερά κομμάτια του δρόμου, αλλά αυτό είναι το ράλλυ. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη σημερινή ημέρα, αν και το προτιμώ το χώμα περισσότερο.»
24 VITOGIANNIS Kyriakos-KASTRIOTIS Dimitris FORD ESCORT RS2000 1970
«Στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας τα πήγα καλύτερα σε σχέση με το πρώτο.»
26 GIOVAS Antonis - GRIGORIADIS Kostantinos Audi 80 GT 1970
«Παρότι δεν είχαμε δυνατό αυτοκίνητο, είμαστε ικανοποιημένοι. Στην Αμφίκλεια 2 ήμασταν καλύτεροι, δεν αντιμετωπίσαμε ούτε μηχανικό πρόβλημα ούτε ολισθηρότητας του δρόμου.»
ΣΧΟΛΙΑ
Ο «Lucky» σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στην Αμφίκλεια 2 και τον ακολουθούν οι Brazzol και Da Zanche. Στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων ο Καροτσιέρης όντας ταχύτερος και στις δύο ειδικές διαδρομές προηγείται του Μανδρούκα 9,7 δλ., ενώ στην 3η θέση ακολουθεί ο Γιοβάς. Ο Βελάνης εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα.