Julien Ingrassia: Το δεξί μπάκετ του μελλοντικού πρωταθλητή! Ο Ακροπολικός μήνας μπήκε και μαζί με τους θεατές, ετοιμάζονται πυρετωδώς και οι ομάδες, προκειμένου να παρουσιαστούν πανέτοιμες στον απαιτητικό αυτό αγώνα. Έτσι, λοιπόν, η πρωτοπόρος του πρωταθλήματος κατασκευαστών, Volkswagen Motorsport βρίσκεται αυτές τις ημέρες στη χώρα μας για να πραγματοποιήσει τις τελευταίες ρυθμίσεις στο Polo, ενόψει του εθνικού μας αγώνα. Εμείς, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Julien Ingrassia, συνοδηγό του επικεφαλής της βαθμολογίας, Sebastien Ogier.
Julien Ingrassia… Γεννημένος στην Προβηγκία της Νότιας Γαλλίας, ο Ingrassia έκανε τα πρώτα του βήματα το 2004 συμμετέχοντας στο Volant Peugeot 206 Series στη χώρα του. Η συνεργασία του με τον Ogier ξεκίνησε το 2006 και από τότε είναι αχώριστοι. Μαζί κατέκτησαν το πρωτάθλημα Junior WRC το 2008, με Citroen C2 S1600. Έκτοτε, η πορεία τους είναι ανοδική, αν εξαιρέσουμε την περσινή χρονιά, όπου συμμετείχαν με το υποδεέστερο Skoda Fabia S2000. Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν η οικειότητα και η φιλικότητα του 34χρονου Julien.
Το χειρόφρενο… Ερωτηθείς για το μείζον ζήτημα, το πρόβλημα με το χειρόφρενο του Polo, έδειξε απογοητευμένος και μας είπε πως ακόμη δεν έχει βρεθεί λύση. Να θυμίσουμε πως το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το χειρόφρενο του Polo, στέρησε τη νίκη από τον Ogier στην Αργεντινή, ο οποίος αναγκάστηκε να βγει εκτός δρόμου και να χάσει την πρωτοπορία. Το συγκεκριμένο πρόβλημα βασανίζει τη Vokswagen για αρκετό καιρό. Αρχικά, ξεκίνησε να χρησιμοποιεί παρόμοιο σύστημα με τη Ford, μετέπειτα όμως ο Ogier ζήτησε βελτίωση. Πράγματι, η Γερμανική εταιρεία έφτιαξε ένα «έξυπνο» σύστημα, το οποίο παρ’ ότι εξοικονομούσε βάρος, απεδείχθη μοιραίο τόσο στην Πορτογαλία, όπου το Polo μετατράπηκε σε δικίνητο, όσο και στην Αργεντινή, με την έξοδο του Ogier που προαναφέρθηκε. Να σημειωθεί πως στην Αργεντινή δοκιμάστηκε υδραυλικό χειρόφρενο στο Polo του Mikkelsen, το οποίο εξελίσσεται προκειμένου να χρησιμοποιηθεί και στα άλλα δύο Polo στο Ακρόπολις.
Το πρωτάθλημα… Παρά τη μεγάλη διαφορά που έχει χτίσει το πλήρωμα από τους αντιπάλους του, ο Ingrassia ήταν επιφυλακτικός. «Δεν έχει τελειώσει τίποτα, είναι πολύ νωρίς ακόμα. Οι δύο επόμενοι αγώνες, το Ακρόπολις και η Σαρδηνία είναι ιδιαίτερα σκληροί. Η Αυστραλία θα είναι κάτι το άγνωστο για εμάς, καθώς πέρσι δε βρεθήκαμε εκεί. Ο Hirvonen μπορεί να μην είναι τόσο δυνατός φέτος, ωστόσο είναι σταθερός και μαζεύει πόντους. Ο Latvala συνηθίζει το νέο του γραφείο και εξελίσσεται από αγώνα σε αγώνα. Όλα είναι ανοιχτά…»
Η κόντρα… Όλοι θυμόμαστε την κόντρα που είχε ξεσπάσει μεταξύ των δύο Seb στον εθνικό μας αγώνα το 2011. Η Citroen είχε απενεργοποιήσει τα splits στο DS3 του Loeb, με αποτέλεσμα ο Γάλλος να θεωρήσει υπαίτιο τον ομόσταυλό του τότε, Ogier. Έκτοτε, οι σχέσεις μεταξύ τους δεν ήταν και οι καλύτερες, όπως επιβεβαίωσε ο Ingrassia, ακόμη και σήμερα, 2 χρόνια μετά. Περιγράφοντάς του τα δύο στρατόπεδα που έχουν δημιουργηθεί σε φόρουμ ανά τον κόσμο και τις εκατοντάδες σελίδες …κόντρας, ο Julien χαμογέλασε. «Αυτό είναι καλό για τον κόσμο. Υπάρχει έντονη κινητικότητα και προσδίδει συγκινήσεις. Μη νομίζετε, κι εμείς “παλεύουμε”…»
Το μέλλον… Σχετικά με το μέλλον και για τη νέα διαφαινόμενη «Seb-ική» κυριαρχία, ο Julien έδειξε να φοβάται τους Κορεάτες της Hyundai. «Δεν μπορείς να το πεις αυτό. Του χρόνου θα εισέλθει η Hyundai και ίσως αργότερα και η Toyota. Κανείς δε γνωρίζει πόσο ανταγωνιστικοί θα είναι. Πολλά μπορεί να συμβούν!»
Εμείς να ευχαριστήσουμε τον Julien για τη συνομιλία που είχε μαζί μας και να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο γαλλικό πλήρωμα, το οποίο φαντάζει ως το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τη νίκη στο 59ο Ράλλυ Ακρόπολις!
Απόστολος Παλάτος