Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Πέμ Μάιος 05, 2011 10:01 am |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Πέμ Μάιος 05, 2011 10:26 am |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: Αλλαγή στο ωράριο της SportingΣε μικρής έκτασης τροποποίηση στον ιδανικό χρόνο του ωραρίου της κατηγορίας Sporting προχώρησε η Οργάνωση και συγκεκριμένα για σήμερα Παρασκευή 6 Μαΐου, η ΕΔ2 Φτερόλακα 1 θα διεξαχθεί στις 15:16 (αντί για 15:11),
η ΕΔ3 Μπράλος 1 στις 16:59 (αντί για 16:54)
και αντίστοιχα οι ειδικές διαδρομές Φτερόλακα 2 και Μπράλος 2 στις 22:16 και στις 23:59 (αντί για 22:11 και 23:54). Στο χωμάτινο σκέλος της Κυριακής 8 Μαΐου, η ΕΔ2 Ελάτεια-Ζέλι 1 θα διεξαχθεί στις 9:01 (αντί για 08:56),
η ΕΔ3 Παλαιοχώρι 1 στις 10:24 (αντί για 10:19).
η ΕΔ4 Ρεγγίνι 2 θα διεξαχθεί στις 12:17 (αντί για 11:57),
και αντίστοιχα οι ΕΔ Ελάτεια-Ζέλι 2 και Παλαιοχώρι 2 στις 12:50 και στις 14:13 (αντί για 13:48). Το ανανεωμένο πρόγραμμα βρίσκεται στην παραπάνω δημοσίευση
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Παρ Μάιος 06, 2011 11:50 am |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: Τελετή εκκίνησης - Η δράση ξεκινάΜε την τελετή εκκίνησης που πραγματοποιήθηκε κάτω από τον Iερό Bράχο της Ακρόπολης ολοκληρώθηκε η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Συνολικά 145 ιστορικά αυτοκίνητα ξεκίνησαν για τον τριήμερο αγώνα, περνώντας από τη ράμπα εκκίνησης υπό τα βλέμματα όλων όσων αψήφησαν τις σημερινές άστατες καιρικές συνθήκες. Νωρίτερα είχε ολοκληρώθεί και η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου, που ξεκίνησε από χθες, στο Ι. ΚΤΕΟ Auteco στη Λ. Αθηνών, από την οποία τελικά το πράσινο φως πήραν 52 αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting και 93 της Regularity. Σημειώνεται πως μετά και τον τεχνικό έλεγχο στην κατηγορία Sporting δε θα εκκινήσουν οι Ούγγροι Κ. Andras – J. Andras (Νο 12, PORSCHE 911 SC) και οι "TALBOT" – Γ. Bασιλειάδης (Νο 18, PORSCHE 911 SC),
ενώ στη Regularity αντίστοιχα δε θα εκκινήσουν οι Σ. Σταύρου – Κ. Χριστοδούλου (Νο 201, Ford Escort), K. Μητρόπουλος – Δ. Μπουνάζος (Νο 211, Fiat 131 Abarth Rally), I. Rotaru – G. Iovu (No 220, Porsche 356), Δ. Παπανδρέου – (Νο 250, Alfa Romeo Giulia Nuova) και Ε. Τζαβάρας – Β. Τζαβάρας (Νο 264, Jaguar Mk II 2.4). Ο «πραγματικός» αγώνας και για τις δύο κατηγορίες, ξεκινάει αύριο, Παρασκευή. Το πρόγραμμα της κατηγορίας Sporting περιλαμβάνει για το πρώτο ασφάλτινο σκέλος 6 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 69 χιλιομέτρων. Οι αγωνιζόμενοι θα ξεκινήσουν στις 14:00 από τα Καμένα Βούρλα για τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές, ενώ θα επιστρέψουν, στο χώρο ανασυγκρότησης στις 18:09 (στις εγκαταστάσεις των παλαιών ξενοδοχείων Ράδιο & Θρόνιο). Στις 21:00 το σκηνικό θα επαναληφθεί, αυτήν τη φορά υπό το φως των προβολέων αναβιώνοντας την υπέροχη ατμόσφαιρα άλλων εποχών. Στον αγώνα ακριβείας της Regularity τα πληρώματα θα ξεκινήσουν από την Αθήνα και συγκεκριμένα από το χώρο στάθμευσης του Ο.Α.Κ.Α. στις 09:00 και ακολουθώντας τη διαδρομή που θα τους δοθεί, με ενδιάμεσους σταθμούς στο Olympus Plaza και στο Δίστομο, θα καταλήξουν το απόγευμα στις 19:30 στα Καμένα Βούρλα.         YΓ η τελετή της εκκίνησης κύλησε χωρίς απρόοπτα αλλά δεν μπορώ θα το πω ..... καθώς υπήρχε όπως συνηθίζετε χώρος για τα MME , ελάχιστοι επαγγελματίες κάθισαν στις θέσεις τους και οι περισσότεροι κάθισαν ακριβώς μπροστά απο την ράμπα εκκίνησης εμποδίζοντας έτσι τους θεατές που έιχαν στηθεί απο νωρίς ώστε να έχουν καλή οροτότητα την ώρα της εκκίνησης. Επίσης ο κόσμός κυκλοφορούσε ανέμελος στο δαχτυλίδι μετά την εκκίνηση και απο θαύμα δεν έγινε κάποιο απροόποτο.... αναρωτιέμαι τα όργανα της τάξης τι έκαναν στο τέλος του "δαχτυλιδίου"..... άφηναν το κόσμο να περνάει .... απλά ..... καλό αγώνα σε όλους και ευελπίστω να μην ζήσουμε παρόμοιες καταστάσεις στο ακρόπολις του Ιουνίου ...... ο καθένας πρέπει να σκέφτεται ποιο είναι το σωστό ώστε να παμε μπροστά και να μην εκμεταλλέυεται καταστάσεις.....
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Παρ Μάιος 06, 2011 12:30 pm |
|
 |
Proedros
__
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm Δημοσιεύσεις: 1469
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Αποβαση του m.f. στο Μοντε Μπραλο αναχωριση 21,00 απο ΑΘΗΝΑ αμεσως μετα την δουλεια και ανηφορος για να παρακολουθησουμε τα μπιμπελα με προβολιερες.Ραντεβου στα βουνο. ΜΠΡΑΛΟΣ 2 ΩΡΑ 23.59. KEEP RALLYING!!!!
_________________ Blue Oval Power
Juha Kankkunen - Rally Finland 1998
|
Παρ Μάιος 06, 2011 3:53 pm |
|
 |
|
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Proedros για την δημοσίευση του/της: Toufas |
 |
Toufas
__
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm Δημοσιεύσεις: 2007
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Στα αποτελέσματα της 2ης ειδικής Φτερόλακα 1 δεν υπάρχει ο ADK. Ξέρουμε κάτι?
_________________ A samurai spectator of rallyes
|
Παρ Μάιος 06, 2011 4:18 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Toufas έγραψε: Στα αποτελέσματα της 2ης ειδικής Φτερόλακα 1 δεν υπάρχει ο ADK. Ξέρουμε κάτι? δυστυχώς δεν ξέρω κάτι .....
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Παρ Μάιος 06, 2011 4:36 pm |
|
 |
istorikos
_
Εγγραφή: Παρ Μαρ 25, 2011 10:25 am Δημοσιεύσεις: 22
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
κριμα ....ας ελπισουμε οτι θα ειναι καποιο μηχανικο προβλημα και οχι εξοδο..
|
Παρ Μάιος 06, 2011 5:39 pm |
|
 |
Toufas
__
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm Δημοσιεύσεις: 2007
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
www.historic.acropolisrally.gr έγραψε: Ξεκίνησε η μάχη με το χρονόμετρο για το 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με τα πληρώματα της Sporting κατηγορίας να έχουν ολοκληρώσει τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές της ημέρας. Μεγάλοι πρωταγωνιστές οι Ιταλοί Bianchini-Baldaccini που εκμεταλλευόμενοι και την ανωτερότητα της μαύρης Lancia 037 σημείωσαν τον απόλυτο χρόνο και στις τρεις ειδικές διαδρομές, χτίζοντας από νωρίς μια διαφορά 22 δευτερολέπτων από τους δεύτερους Brazzoli – Trutalli με Porsche 911 SC. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Rossi – Beltrame ( Porsche 911 SC) και ακολουθούν οι Pasutti – Bisol (Porsche 911) που κλείνουν και τον κύκλο των ιταλικών πληρωμάτων της κορυφής. Ακολουθούν τα δύο πρώτα ελληνικά πληρώματα με τους Βελάνη – Βελάνη και Σπάρταλη – Πολυζώη, αμφότεροι με Ford Escort RS 1600, με τη μεταξύ τους μάχη σε όλη τη διάρκεια της ημέρας να κρίνεται στα δευτερόλεπτα. Τα πληρώματα θα επιστρέψουν για ανασυγκρότηση στα Καμένα Βούρλα απ’ όπου και θα ξεκινήσουν και πάλι στις 21:00 για να επαναλάβουν τις τρεις ειδικές διαδρομές το βράδυ. Αναλυτικά αποτελέσματα μετά και την τρίτη ειδική.
_________________ A samurai spectator of rallyes
|
Παρ Μάιος 06, 2011 6:13 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: 1o Σκέλος - Ολοήμερη περιπέτεια
Το τέλος της πρώτης μέρας του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις βρήκε τους Bianchini – Baldaccini με τη Lancia 037 στην κορυφή της κατηγορίας Sporting. Το ιταλικό πλήρωμα εκμεταλλευόμενο ιδανικά και την ανωτερότητα του αυτοκινήτου του κατάφερε από την αρχή του αγώνα να επιβληθεί και κερδίζοντας τις 4 από τις συνολικά 6 ειδικές διαδρομές διατήρησε την πρωτοπορία σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Στη μάχη της κορυφής βρίσκονται ακόμα δύο ιταλικά πληρώματα που μάλιστα ακολουθούν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Πρόκειται για τους Brazzoli – Trutalli και Rossi – Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, με τους πρώτους να καταφέρνουν, μάλιστα, κερδίζοντας τις δύο τελευταίες βραδινές ειδικές διαδρομές, να μειώσουν τη διαφορά τους από τους πρωτοπόρους στα μόλις 8,4 δλ.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Σπάρταλης – Πολυζώης με Ford Escort RS 1600 που χάρη στις πολύ καλές τους επιδόσεις στις νυχτερινές ειδικές διαδρομές βρέθηκαν μπροστά από τους Pasutti – Bisol με την πιο δυνατή Porsche 911.
Στην έκτη θέση βρίσκονται οι Harrach – Beck με το εργοστασιακό Mitsubishi Lancer 2000 και ακολουθούν οι Janota – Dresler με Opel Kadett GT/E και οι Πίτσος – Καραπαπάζης με την επίσης εργοστασιακή Toyota Celica 2000 GT Rally.
Στους άτυχους της ημέρας συμπεριλαμβάνονται οι Βελάνης – Βελάνης που προδόθηκαν από το κιβώτιο του Ford Escort RS 1600 λίγο πριν φύγουν από την ανασυγκρότηση για τις βραδινές ειδικές διαδρομές και ενώ βρίσκονταν στην πέμπτη θέση της κατάταξης και πρώτοι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων. Πάντως η βλάβη θα επισκευαστεί και οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις του 2009 θα επιστέψουν στο χωμάτινο αγώνα της Κυριακής.
Το αυριανό, επίσης ασφάλτινο, δεύτερο σκέλος για τη Sporting κατηγορία περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές (τρείς επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων με τα αυτοκίνητα να ξεκινούν από τα Καμένα Βούρλα στις 10:00.
Δυνατή μάχη δίνεται όμως και στην κατηγορία Regularity, με τους Καρούμπα – Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) με 12.5 βαθμούς ποινής να προηγούνται ακολουθούμενοι σε απόσταση αναπνοής από τους πρωτοπόρους στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας Κατσαούνη – Μανσόλα (Porsche 911), οι οποίοι ολοκλήρωσαν το σκέλος με 14.7 βαθμούς ποινής.
Ιδιαίτερα έντονη είναι όμως είναι και η μάχη για την τρίτη θέση με τους Παπανίκο – Μπριλάκη (Triumph GT6+) να προηγούνται οριακά των Μακρυγιάννη – Φώτου (Mercedes-Benz W111 280SE) με 16.4 έναντι 16.6 βαθμών ποινής. Τα πληρώματα της κατηγορίας Regularity θα ξεκινήσουν για το δεύτερο σκέλος στις 09:00 για μια διαδρομή συνολικού μήκους 393 χιλιομέτρων , με ενδιάμεσο σταθμό στην Ανάβρα.
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Σάβ Μάιος 07, 2011 9:00 am |
|
 |
|