Συγγραφέας |
Μήνυμα |
arsenarg
_
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm Δημοσιεύσεις: 1154 Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: Σύνοψη
Ιταλική κυριαρχία
Οι Marco Bianchini – Emanuele Baldaccini με τη Lancia 037 είναι οι νικητές του ασφάλτινου σκέλους του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, προσθέτοντας έτσι ακόμα μια επιτυχία στον εθνικό μας αγώνα μετά την επικράτησή τους σε αυτόν το 2007 και 2008. Το ιταλικό πλήρωμα εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την υπεροχή της 037, προσαρμόστηκε ιδανικά στις απαιτήσεις της και βρέθηκε μπροστά από τον ανταγωνισμό από την πρώτη κιόλας στιγμή, διατηρώντας την πρωτοπορία σε όλη τη διάρκεια του διήμερου ασφάλτινου αγώνα και μάλιστα με εμφατικό τρόπο -κερδίζοντας τις 10 από τις συνολικά 12 ειδικές διαδρομές.
Το ιταλικό χρώμα, ωστόσο, κυριάρχησε και στις επόμενες θέσεις, με τους Enrico Brazzoli - Simone Trutalli και Pierangelo Rossi - Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911 SC να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα αλλά και να λαμβάνουν τους βαθμούς του πρώτου και δεύτερου αντίστοιχα για τη μάχη του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (αφού σε αυτό δε συμμετέχουν οι Bianchini – Baldaccini). Με αυτούς τους βαθμούς οι Brazzoli - Trutalli ενισχύουν σημαντικά τη θέση τους στην κορυφή της κατάταξης. Σε ό,τι αφορά τα ελληνικά πληρώματα, οι Στέφανος Σπάρταλης - Γιώργος Πολυζώης με το Ford Escort RS 1600 εκμεταλλευόμενοι και την εμπειρία τους στην άσφαλτο, ήταν ταχύτατοι όλο το διήμερο. Πέτυχαν εξαιρετικές επιδόσεις στις βραδινές ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας, καταφέρνοντας μάλιστα να βρεθούν μπροστά από τους Paolo Pasutti - Giulio Bisol με τη σαφώς πιο δυνατή Porsche 911, αλλά τη δεύτερη ημέρα ταλαιπωρήθηκαν από λανθασμένες επιλογές ελαστικών και τελικά ολοκλήρωσαν τον αγώνα πίσω από το ιταλικό πλήρωμα στην πέμπτη θέση.
Αντίστοιχα έναν ταχύ και σταθερό ρυθμό, χωρίς λάθη είχαν και οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης που στην πρώτη τους επαφή με την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally τερμάτισαν στην όγδοοι, πίσω από τους Ernst Harrach - Ina Beck με το επίσης εργοστασιακό Mitsubishi Lancer 2000, και τους Miroslav Janota - Pavel Dresler με Opel Kadett GT/E. Την πρώτη τριάδα μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών συμπληρώνουν οι Χρήστος Δάρας - Θεόδωρος Καραμουσαλής με την BMW 2002 Ti, μετά και την εγκατάλειψη των Μάριου Σταφυλοπάτη - Γιώργου Χατζηρήγα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Ford Escort RS 1600. Από εκεί και πέρα στη σημερινή δεύτερη ημέρα του ασφάλτινου σκέλους θα σημειώσουμε την εξαιρετική επίδοση των Ανδρέα Καροτσιέρη - Παναγιώτη Κατάρα οι οποίοι αν και χθες προδόθηκαν από την τροχαλία στροφάλου του κινητήρα της Porsche 911, Σήμερα επέστρεψαν και μάλιστα σημειώνοντας χρόνους κοντά στα κορυφαία ιταλικά πληρώματα.
Η δράση στην κατηγορία Sporting συνεχίζεται και αύριο αλλάζοντας όμως σκηνικό καθώς η άσφαλτος δίνει τη θέση της στο χώμα. Σημειώνετι πως το χωμάτινο σκέλος βαθμολογείται ως ξεχωριστός αγώνας τόσο στο Πανευρωπαϊκό όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Η σημαντικότερη είδηση αφορά πάντως την ακύρωση της ειδικής Παλαιοχώρι Ι & ΙΙ (λόγω λιμναζόντων νερών και αδυναμίας διέλευσης σε κάποιο σημείο της) και την απόφαση για διεξαγωγή των ειδικών Ρεγγίνι και Ελάτια-Ζέλι τρείς αντί για δύο φορές. Το νέο ωράριο θα ανακοινωθεί το συντομότερο δυνατό ώστε οι θεατές να προγραμματίσουν την επίσκεψή τους στα βουνά η οποία θα διευκολυνθεί και από τις πολύ καλές καιρικές συνθήκες που αναμένεται να επικρατήσουν αύριο στην περιοχή.
_________________ ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg
|
Σάβ Μάιος 07, 2011 8:10 pm |
|
|
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
arsenarg έγραψε: Παράθεση: Σύνοψη
Ιταλική κυριαρχία
Από εκεί και πέρα στη σημερινή δεύτερη ημέρα του ασφάλτινου σκέλους θα σημειώσουμε την εξαιρετική επίδοση των Ανδρέα Καροτσιέρη - Παναγιώτη Κατάρα οι οποίοι αν και χθες προδόθηκαν από την τροχαλία στροφάλου του κινητήρα της Porsche 911,
Σήμερα επέστρεψαν και μάλιστα σημειώνοντας χρόνους κοντά στα κορυφαία ιταλικά πληρώματα.
τελικά ήταν οι πρώτοι Ελληνες στις 4 απο τις 6 ειδικές διαδρομές της δεύτερης μέρας....κρίμα ρε γαμώτο .... ειδικά και με το καινούργιο χωμάτινο όπλο τους (Ford Escort mk1) είχαν μεγάλες βλέψεις αλλά "this is rallying" ....
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Σάβ Μάιος 07, 2011 8:42 pm |
|
|
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Σάβ Μάιος 07, 2011 10:49 pm |
|
|
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ 3ης ΜΕΡΑΣ (ΧΩΜΑ)Συνημμένο:
itinenary_Historic_Acropolis2011_Gravel_UPDATED.JPG [ 37.32 KiB | 407 προβολές ]
Παράθεση: Νέο ωράριο για τον χωμάτινο αγώνα
Μετά την ακύρωση της ειδικής διαδρομής 3 και 6, Παλαιοχώρι, το ωράριο του αγώνα της Κυριακής 8 Μαΐου τροποποιείται και οι ειδικές διαδρομές Ρεγγίνι και Ελέτεια Ζέλι διεξάγονται από τρεις φορές.
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Σάβ Μάιος 07, 2011 11:00 pm |
|
|
arsenarg
_
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm Δημοσιεύσεις: 1154 Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: Regularity - Δηλώσεις Σκέλος 2
202 KATSAOUNIS John - MANSOLAS Matthew GR/GR PORSCHE 911 2.0 1965 «Το σημερινό σκέλος ήταν δύσκολο. Οι ειδικές είχαν υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες. Ο συναγωνισμός συνεχίζει να είναι έντονος. Είχαμε και την στιγμή μας όταν μπήκαμε στην τελευταία ειδική με καρφί στο λάστιχο και στην προσπάθειά μας να μην προκαλέσουμε μεγάλη ζημιά χάσαμε το ρυθμό μας».
207 VANEZOS Stelios - SOUTZIS Petros CY/CY ALFA ROMEO VELOCE 2000 1973 «Σήμερα γλιστρούσαμε πολύ και μάλιστα σε μια διαδρομή κάναμε τετ-α-κε. Περιμένουμε τα αποτελέσματα για να δούμε σε τι θέση βρισκόμαστε και τι θα χρειαστεί να καλύψουμε. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από την σημερινή μας επίδοση».
221 MAKRIYANNIS Paris - Ms FOTOU Magda GR/GR MERCEDES BENZ W116 280SE 1976 «Οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες, με μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα. Η μάχη ήταν μεγάλη όπως και το ενδιαφέρον. Θα δούμε αύριο».
223 KAROUBAS John - Ms MARKOU Vala GR/GR FIAT 124 SPORT SPIDER 1971 «Η ημέρα ήταν καλή και δύσκολη. Υπήρχε πολύ ενδιαφέρον, αφού στη διαδρομή υπήρχαν τα πάντα. Είμαστε ευχαριστημένοι».
229 PAPANIKOS Apostolos - GEORGIOU Aristotelis GR/GR TRIUMPH GT6+ 1969 «Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες αν και δύσκολες. Η μάχη πλέον γίνεται στα δευτερόλεπτα και το παραμικρό λάθος μετράει».
230 APOSTOLOU Marinos - ANASTASSIADIS Konstantinos LANCIA FULVIA GT BERLINA 1969 «Το απογευματινό κομμάτι του αγώνα ήταν πολύ σφιχτό και ταλαιπωρηθήκαμε. Παλέψαμε όσο μπορούσαμε και αύριο θα κάνουμε το ίδιο».
_________________ ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg
|
Σάβ Μάιος 07, 2011 11:31 pm |
|
|
arsenarg
_
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm Δημοσιεύσεις: 1154 Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: 10th Historic Acropolis Rally: Sporting Results after S.S.12
_________________ ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg
|
Σάβ Μάιος 07, 2011 11:50 pm |
|
|
arsenarg
_
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm Δημοσιεύσεις: 1154 Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: Regularity Results after S.S.33
_________________ ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg
|
Κυρ Μάιος 08, 2011 12:05 am |
|
|
Pyrgiotis
_
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 10:41 pm Δημοσιεύσεις: 924
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
arsenarg έγραψε: Παράθεση: Regularity - Δηλώσεις Σκέλος 2
202 KATSAOUNIS John - MANSOLAS Matthew GR/GR PORSCHE 911 2.0 1965 «Το σημερινό σκέλος ήταν δύσκολο. Οι ειδικές είχαν υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες. Ο συναγωνισμός συνεχίζει να είναι έντονος. Είχαμε και την στιγμή μας όταν μπήκαμε στην τελευταία ειδική με καρφί στο λάστιχο και στην προσπάθειά μας να μην προκαλέσουμε μεγάλη ζημιά χάσαμε το ρυθμό μας».
207 VANEZOS Stelios - SOUTZIS Petros CY/CY ALFA ROMEO VELOCE 2000 1973 «Σήμερα γλιστρούσαμε πολύ και μάλιστα σε μια διαδρομή κάναμε τετ-α-κε. Περιμένουμε τα αποτελέσματα για να δούμε σε τι θέση βρισκόμαστε και τι θα χρειαστεί να καλύψουμε. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από την σημερινή μας επίδοση».
221 MAKRIYANNIS Paris - Ms FOTOU Magda GR/GR MERCEDES BENZ W116 280SE 1976 «Οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ γρήγορες, με μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα. Η μάχη ήταν μεγάλη όπως και το ενδιαφέρον. Θα δούμε αύριο».
223 KAROUBAS John - Ms MARKOU Vala GR/GR FIAT 124 SPORT SPIDER 1971 «Η ημέρα ήταν καλή και δύσκολη. Υπήρχε πολύ ενδιαφέρον, αφού στη διαδρομή υπήρχαν τα πάντα. Είμαστε ευχαριστημένοι».
229 PAPANIKOS Apostolos - GEORGIOU Aristotelis GR/GR TRIUMPH GT6+ 1969 «Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Οι ειδικές διαδρομές ήταν ωραίες αν και δύσκολες. Η μάχη πλέον γίνεται στα δευτερόλεπτα και το παραμικρό λάθος μετράει».
230 APOSTOLOU Marinos - ANASTASSIADIS Konstantinos LANCIA FULVIA GT BERLINA 1969 «Το απογευματινό κομμάτι του αγώνα ήταν πολύ σφιχτό και ταλαιπωρηθήκαμε. Παλέψαμε όσο μπορούσαμε και αύριο θα κάνουμε το ίδιο».
Είδες Γιώργο? Δεν είναι μόνο για 60αρηδες η regularity!! XαΧαΧα!
_________________ Like us on Facebook: Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos
|
Κυρ Μάιος 08, 2011 10:42 am |
|
|
Pyrgiotis
_
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 10:41 pm Δημοσιεύσεις: 924
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Στο σημερινό χωμάτινο σκέλος ο Πιτσος έχει πάρει φόρα και φιγουράρει στην 1η Θέση Γενικής!!!
_________________ Like us on Facebook: Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos
|
Κυρ Μάιος 08, 2011 10:43 am |
|
|
arsenarg
_
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm Δημοσιεύσεις: 1154 Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
|
Re: 10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Παράθεση: 10th Historic Acropolis Rally: Gravel: Mετά την ε.δ 4
_________________ ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg
|
Κυρ Μάιος 08, 2011 12:29 pm |
|
|
|