[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Μαρ 28, 2024 2:24 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 308 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Επόμενο
 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011
ένα πολύ ωραίο βίντεο απο τον φίλο mantroskilo.... εύγε


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Ιουν 24, 2011 12:25 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Ιουν 24, 2011 6:39 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011
Η άτυχη στιγμή του Nikola μετά το 6:50


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Ιουν 24, 2011 6:57 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 28, 2010 4:45 pm
Δημοσιεύσεις: 11
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011
Καλημέρα!

Σημείο φακα, το είχα σημειώσει, αλλά υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο, λάστιχα σχεδόν σλίκ σε εκείνο το σημείο και παρόλο που το φύλαξα βγήκα με λίγα χλμ. 30 λεπτά σχεδόν τρόμου να κάνει τραμπάλα το αυτοκίνητο και να μήν θέλει να βγεί, αντιθέτως όσο πέρναγε η ώρα όλο και πλήσίαζε στην τούμπα....1000 ευχαριστώ στον κόσμο που ήταν εκεί και βοήθησε, αν δεν ήταν οι θεατές να κρατάνε το αυτοκίνητο σίγουρα θα είχαμε τουμπάρει...εκεί ταλαιπωρήσαμε και το διαφορικό οπου παρέδωσε πνεύμα στο Ρεγγίνι....anyway, τελος καλό όλα καλά, θα μπορούσε να ναι και χειρότερα! Μεγαλη εμπειρία το Ακρόπολις, σας ευχαριστώ όλους όσους βρεθήκατε στα βουνά και ελπίζω στο μέλλον τα συμπεράσματα που βγάλαμε από αυτό τον αγώνα με το αμάξι και τα λάστιχα να σας ανταμείψουν με πλούσιο θέαμα και με πολύ οδηγική απόλαυση εμάς, όταν με το καλό επιστρέψουμε στο Bucket.


Σάβ Ιουν 25, 2011 9:22 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011
συνέντευξη του Παύλου Αθανασούλα στο wrc.com

Παράθεση:
The Acropolis Rally returned to the world championship calendar last week. Wrc.com caught up with one of the key members of the event organising team.

How satisfied were you with the running of your event and what particularly worked well? ?

    “We are really pleased with the outcome and the feedback we had from the 2011 edition of Acropolis Rally. We had a ‘real’ Acropolis Rally, the toughest test of man and machine in the World Rally Championship. The sporting side was perfect and any small incidents were handled quickly and effectively. As new promoters we introduced a new marketing and promotional plan and the results are starting to show. We executed an extensive publicity and advertising plan including printed media, websites, TV and radio stations, logoed busses and advertising in football stadiums to name a few. Most importantly for the first time Acropolis Rally had the support of the Ministry of Culture and Tourism, which is investing in our event to promote Greece and its beauty worldwide. The minister, Mr Pavlos Geroulanos, visited the service park on Saturday and spoke with the drivers and team managers. He also met with Mr Jean Todt and Miss Michele Mouton, explaining to them his vision and his support to the rally.”

A night stage was added to the itinerary for this year's rally. How well do you think it went and will it be repeated? ?

    It couldn’t have gone better! Our experienced team planned and executed the night stage to perfection. We used more than 120 marshals in the stage so that they had visual contact between them. We were really worried about crowd control, since helicopters cannot fly during the night, but our extensive campaign to inform rally fans about the correct behaviour during the night and the experienced marshals used helped to prevent any problems. I cannot see why we won’t do it again! But we still need to find something new for next year... Acropolis Rally always shows the way. We were the first rally to run a SSS in a stadium (2005 Olympic Stadium) with huge success and now we reintroduced a night gravel stage to the championship!”

What aspect of the rally were you most proud of and why?

    From the sporting side the night stage is something that we are definitely proud of, but above all we are very proud that in the middle of a very difficult economic situation in Greece and Europe generally, we managed to organise an event that received positive comments from all the teams, officials and spectators. We had the honour to have with us during the event the FIA president Mr Jean Todt and the FIA WRC manager Miss Michele Mouton and both of them congratulated us for our event. It is very important for us that we managed to give joy to our fans and show everybody that we can overcome all problems as an event and generally as a nation!”

Lambros Athanassoulas drove very well on his debut in a World Rally Car. What did you think of his performance and what level of interest did it create in Greece?

    “Lambros did a great job. We have to remember that he has not driven a WRC and that he hasn’t competed since Rally Catalunya 2009. Lambros and his co-driver Nikos Zakheos, received a lot of support from the local media and rally fans and were one of the reasons Acropolis Rally had so many spectators on the stages and in the service park.”

The Acropolis Rally traditionally attracts thousands of spectators. What were the attendance levels like this year and what impact did the current economic situation have on the attendance figure?

    The economic situation was clearly an issue that had us worried. Although the price of fuel has nearly doubled since the last Acropolis (2009) and there are serious salary cuts, rally fans turned up in big numbers. We are one of a few rallies that don’t charge during the rally. Entry in the service park and the special stages is free and even the rally programme that was printed in 30,000 copies was distributed free of charge! To give you an indication of the number of people on the stages, we estimate that the night stage alone attracted 8,000 to 10,000 spectators. The most satisfying aspect is that our marshals and journalists reported that there were families with small children and people from every age and gender at the stages. It was a real festive weekend for all Greeks and visitors from all over the world.”

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Ιουν 25, 2011 11:49 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011


δείτε το 3:25

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Ιουν 30, 2011 6:27 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011
xwmatinos.gr έγραψε:
57ο Ράλλυ Ακρόπολις. Στην …κατηφορική πλευρά της ράμπας


Το 57ο Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο πετυχημένους αγώνες των τελευταίων ετών. «Θεοί» και «ημίθεοι» του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ επισκέφθηκαν τη χώρα μας για μια εβδομάδα φεύγοντας με τις καλύτερες εντυπώσεις. Στον αγώνα, ωστόσο, συμμετείχαν και 8 ηρωικοί Έλληνες, οι οποίοι είχαν ως στόχο την προσωπική τους ευχαρίστηση, σε έναν αγώνα που πλέον δύσκολα προσφέρεται για τους ιδιώτες όπως παλαιότερα.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι έκαναν οι 8 αυτοί συνδυασμοί.

Αναμφισβήτητα, η μεγάλη ελπίδα των Ελλήνων για κάτι καλό στον εθνικό μας αγώνα, ήταν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος. Έχοντας κερδίσει την κατηγορία PWRC το 2009 στο Ακρόπολις, φέτος επεδίωξαν να κάνουν ένα περαιτέρω βήμα. Έτσι, με τη βοήθεια των απλών φίλων του σπορ καθώς και διαφόρων εταιρειών, κατάφεραν να εξασφαλίσουν το απαιτούμενο μπάτζετ για την ενοικίαση ενός Ford Fiesta WRC. Οδηγώντας για πρώτη φορά το αυτοκίνητο στο shakedown, ο Αθανασούλας κατάφερε να γράψει έναν αρκετά αξιόλογο χρόνο στην πρώτη ειδική του αγώνα, λαμβάνοντας υπόψη και την απουσία δύο περίπου χρόνων από το αγωνιστικό μπάκετ. Ένα σπασμένο ψαλίδι στην αμέσως επόμενη ειδική (Ελάτεια), έθεσε το Ελληνικό πλήρωμα εκτός αγώνα από νωρίς. Έχοντας πλέον συνειδητοποιήσει πως ο αρχικός στόχος (πλασάρισμα στη 10άδα) δεν μπορούσε να επιτευχθεί, επέστρεψαν τη δεύτερη ημέρα με τη διαδικασία superally και απέσπασαν το χειροκρότημα όλων όσων κατέκλεισαν τα Ελληνικά βουνά. Κατάφεραν μάλιστα να αποδείξουν πως έχουν τη δυνατότητα να ανταγωνιστούν σαφώς πιο έμπειρους συνδυασμούς πετυχαίνοντας χρόνους μες στη δεκάδα, με αποκορύφωμα την πέμπτη θέση στην νυχτερινή ειδική του αγώνα. Τελικά, οι Αθανασούλας-Ζακχαίος κατέλαβαν την 19η θέση γενικής, τερματίζοντας παράλληλα και πρώτοι Έλληνες.

Στη δεύτερη θέση της άτυπης κατάταξης των Ελλήνων τερμάτισαν οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος, οδηγώντας το γνωστό πλέον Mitsubishi Lancer Evo X, ξέρετε, η ομάδα EKO Racing Team με τα πανέμορφα κορίτσια. Το πλήρωμα εξασφάλισε τις απαραίτητες χορηγίες και εμφανίστηκε στο Ράλλυ Ακρόπολις μετά από πέντε χρόνια. Την πρώτη ημέρα οδήγησε φυλαγμένα και σταθερά, χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, καθώς ο στόχος του ήταν ο τερματισμός και η νίκη της κατηγορίας Ν. Τη δεύτερη ημέρα του αγώνα, στάθηκε άτυχο, καθώς είχε κλαταρισμένο ελαστικό, πρόβλημα με τα φρένα και καμένη ασφάλεια, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο. Η τελευταία μέρα κύλησε χωρίς προβλήματα κι έτσι οι Ψύλλος-Κόντος ανέβηκαν στη ράμπα του τερματισμού σε ένα ακόμη Ακρόπολις, τερματίζοντας τελικά δεύτεροι στην κατηγορία τους, πίσω από το Ρωσοϊταλικό πλήρωμα των Kondrakhin-Arena.

Ένα ακόμη αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν τερμάτισε στην τρίτη θέση μεταξύ των Ελλήνων. Πρόκειται για το ex-Χαλκιάς Subaru Impreza WRX STI N14 των Πάνου Κωνσταντάκου-Θεόδωρου Σιδεράκη. RSD Team, Racing Suspension Development. Το πλήρωμα έχει συμμετάσχει σε πάνω από 25 αγώνες τα τελευταία 3 χρόνια, ωστόσο, ήταν η πρώτη του συμμετοχή σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα, όπως το Ράλλυ Ακρόπολις. Οδήγησαν με σκοπό να μάθουν ακόμη περισσότερο το νέο τους απόκτημα και να ευχαριστηθούν τον αγώνα. Εκτός από ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην ειδική Γυμνό, κάνοντας αρκετές ρυθμίσεις στο Impreza, δεν αντιμετώπισαν κάποιο άλλο ιδιαίτερο πρόβλημα κι έτσι ανέβηκαν κι αυτοί στην ...κατηφορική πλευρά της ράμπας το μεσημέρι της Κυριακής, ολοκληρώνοντας την προσπάθειά τους στην 25η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Χάρης Καλτσούνης έκανε μια ακόμα εμφάνιση σε Ράλλυ Ακρόπολις. Μην μπορώντας να συμμετάσχει με το Opel Corsa S2000, βρέθηκε πίσω από τα πηδάλια ενός Opel Corsa S1600 έχοντας ως συνοδηγό τον Ανδρέα Περίδη. Ο Καλτσούνης αντιμετώπισε πρόβλημα τη δεύτερη μέρα, καθώς είχε λάστιχο και σπασμένη ζάντα, ενώ γενικά βγήκε αλώβητος από ένα ακόμη Ακρόπολις. Πάντως η ευχαρίστηση του «αειθαλή» οδηγού ήταν μεγάλη, καθώς δήλωσε πως περιμένει ...με αγωνία την 58η έκδοση του εθνικού μας αγώνα. Στη γενική κατάταξη τερμάτισε στην 27η θέση και τέταρτος Έλληνας. Εύγε κ. Χάρη!!!

Στην πέμπτη θέση μεταξύ των Ελλήνων συναντούμε τους Γιάννη Ζούνη-Μιχάλη Πατρικούση, με ένα Subaru Impreza STi. Αυτό ήταν το πέμπτο Ακρόπολις για τον 37χρονο οδηγό και παράλληλα το πρώτο του με τετρακίνητο αυτοκίνητο. Τα προβλήματα που αντιμετώπισε το πλήρωμα όλο το τριήμερο ήταν ουκ ολίγα. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο σκέλος και συγκεκριμένα στη 2η ειδική (Ελάτεια), αντιμετώπισαν πρόβλημα καθώς έχασαν το τούρμπο, ενώ στο δεύτερο loop του δεύτερου σκέλους εγκατέλειψαν από σπασμένη κρεμαγιέρα και επανήλθαν την τρίτη ημέρα με τη διαδικασία superally. Ωστόσο, τα προβλήματα δεν έλειψαν και την τρίτη ημέρα, καθώς αντιμετώπισαν ένα σπασμένο ψυγείο. Εν τέλει, οι Ζούνης-Πατρικούσης τερμάτισαν στην 29η θέση γενικής και 4η της κατηγορίας Ν.

Μια θέση πίσω από τους προαναφερθέντες, τερμάτισαν οι “Terassino”-Γιάννης Ποτουρίδης. Η πρώτη ημέρα κύλησε χωρίς προβλήματα, ενώ τη δεύτερη αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από πρόβλημα στην ανάρτηση. Επανήλθαν την τρίτη ημέρα και ανέβηκαν τη ράμπα του τερματισμού, δηλώνοντας ευχαριστημένοι από τον δύσκολο και απαιτητικό αυτό αγώνα.

Η ευχάριστη συμμετοχή του αγώνα ήταν αναμφίβολα οι Νίκος Μοσχόπουλος-Θεόδωρος Πανούτσος με ένα Toyota Yaris. Το πλήρωμα από τον Πύργο, κατάφερε να τερματίσει έναν από τους δυσκολότερους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, χωρίς μάλιστα να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα. Εκτός από μια σπασμένη ανάρτηση, οι Μοσχόπουλος-Πανούτσος ευχαριστήθηκαν την εμπειρία ενός Ακρόπολις, τερματίζοντας στην 31η θέση της γενικής κατάταξης. Μπράβο παιδιά!

Πρώτη συμμετοχή και τερματισμός έστω και με τη διαδικασία superally για τους Νικόλα Χαλιβελάκη-Σπύρο Μπαρδάκη. Ένα όνειρο ζωής έγινε πραγματικότητα για τον 28χρονο οδηγό, για τον οποίο ο αγώνας δεν ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, καθώς ένα πρόβλημα στο διαφορικό τον έθεσε εκτός αγώνα από την πρώτη κιόλας ημέρα. Οι υπόλοιπες δύο ημέρες κύλησαν χωρίς κάποιο σημαντικό πρόβλημα κι έτσι ανέβηκε στη ράμπα την Κυριακή το μεσημέρι, ευχαριστώντας την οικογένειά του για την οικονομική υποστήριξη ελλείψει χορηγιών.

Εν κατακλείδι, το φετινό Ακρόπολις δεν ήταν και το καλύτερο από άποψη επιδόσεων για τα Ελληνικά χρώματα. Ωστόσο, αυτό που μετράει για τους τοπικούς ήρωες δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά η ευχαρίστηση και σίγουρα ο αγώνας άφησε ικανοποιημένους όλους τους αγωνιζόμενους. Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στα 8 αυτά πληρώματα που παρ’ όλη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία της χώρας μας, μπόρεσαν και συμμετείχαν σε έναν αγώνα που πλέον, δύσκολα προσφέρεται για ιδιώτες. Και του χρόνου!

Απόστολος Παλάτος

link


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Ιούλ 02, 2011 5:27 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm
Δημοσιεύσεις: 1154
Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011


SS1 ΘΗΒΑ

_________________
ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA
http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg


Κυρ Ιούλ 03, 2011 7:54 am
Προφίλ WWW
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm
Δημοσιεύσεις: 1154
Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011


SS5 ΘΗΒΑ2

_________________
ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA
http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg


Κυρ Ιούλ 03, 2011 11:37 am
Προφίλ WWW
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm
Δημοσιεύσεις: 1154
Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
Δημοσίευση Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 2011, 16-19/06/2011


SS8 ΓΥΜΝΟ 1 1/3

_________________
ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA
http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg


Τελευταία επεξεργασία από arsenarg και Κυρ Ιούλ 03, 2011 7:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά



Κυρ Ιούλ 03, 2011 4:11 pm
Προφίλ WWW
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 308 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
8ο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης 2015
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 3
10o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2011
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 84
31η Ανάβαση Πορταριάς, 24-25/09/2011
Δ. Συζήτηση: Αναβάσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 52
36ο Ράλλυ Αχαιός 15-16/10/2011
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 38
4ος Αγώνας GTCC'11 - Πάτρα 25 Σεπτεμβρίου 2011
Δ. Συζήτηση: GTCC (Greek Track Championship of Clubs)
Συγγραφέας: arsenarg
Απαντήσεις: 1
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO