[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Απρ 18, 2024 9:10 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Citroen DS3 R3T 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Citroen DS3 R3T
Παράθεση:
Το νέο DS3 R3 της Citroen, έχει καταβολές από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) όπου η γαλλική φίρμα διαπρέπει, αλλά απευθύνεται σε ιδιώτες συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρίας στους αγώνες. Όντας προγραμματισμένο να κάνει το ντεμπούτο του στους αγώνες στο τέλος της χρονιάς, το DS3 R3 συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με την προσιτή τιμή, με στόχο να αποτελέσει την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία.

Βασισμένο στους κανονισμούς της FIA για το νέο γκρουπ R3T, το DS3 μοιράζεται το πλαίσιο και την εμφάνιση του μοντέλου παραγωγής. Για την περίσταση, το ατσάλινο πλαίσιο έχει εφοδιαστεί με κλωβό ασφαλείας που αυξάνει την ακαμψία και προσφέρει προστασία στο πλήρωμα.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα υπερτροφοδοτούμενο 4κυλινδρο σύνολο 1.6 λίτρων που βασίζεται στον κινητήρα που κινεί και την πολιτική έκδοση του μοντέλου. Η χρησιμοποίηση μιας σειράς αγωνιστικών εξαρτημάτων (φίλτρο αέρα, εκκεντροφόροι, πιστόνια, διωστήρες, σύστημα εξαγωγής, στροβυλοσυμπιεστής, ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, κ.α.) έχουν σαν αποτέλεσμα η ισχύς να αγγίζει τους 210 ίππους, ενώ ακόμα πιο σημαντικό στοιχείο αποτελεί η τιμή της ροπής που φτάνει τα 350Nm. Το DS3 R3 έχει επωφεληθεί από την εμπειρία της ομάδας στους αγώνες του WRC.

Όπως και στην περίπτωση της C4 WRC, έχει χρησιμοποιηθεί ένα 6ταχυτο σειριακό κιβώτιο που επιτρέπει την ταχύτατη αλλαγή σχέσεων, ενώ παράλληλα βελτιώνει τη συνολική αξιοπιστία του συστήματος μετάδοσης.

Η ανάρτηση σχεδιάστηκε με γνώμονα την κορυφαία απόδοση σε όλες τις επιφάνειες (χώμα και άσφαλτο). Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις επιτρέπουν το στήσιμο του αυτοκινήτου να μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε οδηγικό στυλ. Η Citroen Racing προτείνει τη χρήση ελαστικών της BFGoodrich. Κατασκευασμένο χρησιμοποιώντας στοιχεία από τα αυτοκίνητα παραγωγής και αγωνιστικά εξαρτήματα, το DS3 R3 είναι διαθέσιμο από την Citroen Racing τόσο σαν κιτ μετατροπής όσο και σαν έτοιμο αγωνιστικό σύνολο.

Πλαίσιο

Η Citroen Racing έδωσε ιδιαίτερη σημασία στην παθητική ασφάλεια που προσφέρει το DS3 R3. Το ελαφρύ πλαίσιο έχει ενισχυθεί με πρόσθετες κολλήσεις και έχει εφοδιαστεί με ένα κλωβό ασφαλείας που χρησιμοποιεί περισσότερα από 45 μέτρα ατσάλινου σωλήνα. Ο κλωβός συναρμολογείται εκτός του αυτοκινήτου, κάτι που εξασφαλίζει κολλήσεις υψηλότερης ποιότητας. Με στόχο την καλύτερη κατανομή βάρους, η μπαταρία και το σύστημα πυρόσβεσης έχουν μετακομίσει πίσω από τα καθίσματα, ενώ μία μεταλλική ποδιά προστατεύει το κάτω μέρος του κινητήρα, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους.

Ανάρτηση – Πέδηση

Με στόχο την απόλυτη αποτελεσματικότητα κάτω από όλες τις συνθήκες, η ανάρτηση του DS3 R3 σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους κανονισμούς του γκρουπ R. Το μπροστινό υποπλαίσιο τροποποιήθηκε ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σωληνωτά ψαλίδια ενώ συνολικά ο μπροστά άξονας είναι ελαφρύτερος και πιο ανθεκτικός από τον αντίστοιχο παραγωγής. Τα εξελιγμένα σε συνεργασία με την BOS αμορτισέρ διαθέτουν αρκετές καινοτομίες. Παράλληλα, παρέχεται πλήρης ελευθερία ρυθμίσεων (γωνία κάμπερ, σύγκλιση, μετατρόχιο και γωνία caster εμπρός). Πίσω ο ημιάκαμπτος άξονας έχει ενισχυθεί ενώ οι πλήμνες επιτρέπουν τη ρύθμιση της σύγκλισης των τροχών και της γωνίας camber. Το σύστημα επιβράδυνσης περιλαμβάνει δίσκους σε όλους τους τροχούς με 4πιστονες δαγκάνες εμπρός και 2πιστονες πίσω.

Κινητήρας

Για πρώτη φορά η Citroen Racing ετοίμασε έναν αγωνιστικό «πελατιακό» κινητήρα που χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση. Η εμπειρία που αποκόμισε από σχεδόν 10 χρόνια παρουσίας στο WRC φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμη. Ο κινητήρας διατηρεί πολύ στενή σχέση με το σύνολο που εφοδιάζει και το DS3 παραγωγής. Χρησιμοποιεί σύμφωνα με τους κανονισμούς περιοριστικό στόμιο 29χλστ. και αποδίδει 210 ίππους και 350Nm ροπής.

Λόγω των κανονισμών αρκετά εξαρτήματα προέρχονται από το μοντέλο παραγωγής. Η πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής, ο στροβυλοσυμπιεστής, τα μπεκ και η αντλίας είναι ακριβώς ίδιες. Αντίθετα το φίλτρο αέρα, οι εκκεντροφόροι, τα πιστόνια, οι διωστήρες και ο σφόνδυλος είναι ειδικά σχεδιασμένα για την αγωνιστική έκδοση. Για να εξασφαλιστεί η αδιάλειπτη λίπανση του κινητήρα κάτω από τις σκληρές αγωνιστικές συνθήκες ο σχεδιασμός του κάρτερ έχει αλλαχθεί. Το σύστημα εξαγωγής είναι ειδικά σχεδιασμένο για το R3 με τον καταλύτη να είναι παρόμοιος με εκείνον του C4 WRC. Τέλος η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα έχει τη δυνατότητα να συλλέγει και να αποθηκεύει ένα μεγάλο αριθμό παραμέτρων.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Η τοποθέτηση του ημιαυτόματου κιβωτίου παρέχει τη δυνατότητα για αστραπιαίες αλλαγές, ενώ παράλληλα αυξάνει την αξιοπιστία. Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου επιτρέπει τις αλλαγές μόνο όταν οι παράμετροι του κινητήρα επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Για ακόμα μία φορά η εμπειρία από τους αγώνες στο WRC επέτρεψε αυτή η κορυφαία τεχνολογία να εφαρμοστεί στο DS3 R3. Ο οδηγός επιλέγει τις σχέσεις από το τιμόνι όπως στο C4 WRC, ενώ ο συμπλέκτης υπάρχει μόνο για τη διαδικασία της εκκίνησης. Στοιχεία όπως η μονάδα πίεσης, οι ενεργοποιητές και οι υδραυλικές βαλβίδες προέρχονται απ’ ευθείας από το 6αρι ημιαυτόματο κιβώτιο της Citroen που χρησιμοποιείται στα μοντέλα παραγωγής.

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα

kris Meeke testing

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα



πηγές auto24.gr rally.gr


Συνημμένα:


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
Τρί Ιούλ 06, 2010 3:34 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 6:49 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Το επόμενό σου αυτοκίνητο "γαλλάκια" saxter

_________________
A samurai spectator of rallyes


Τρί Ιούλ 06, 2010 5:59 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Το πακέτο R3 φυσικα προσφέρεται και ξεχωριστά σε κάποιον που ήδη έχει αποκτήσει το DS3 .

Περιλαμβάνει:

COMPOSITION OF THE DS3 R3 KIT

(Marketed by Citroën Racing for assembly on a DS3 THP 150)
TARMAC RACING KIT (500 PARTS)

- Racing engine, assembled and bench-tested, ready to be mounted
- Gearbox, assembled and bench-tested, ready to be mounted
- Reinforced body shell, with roll-cage and seat attachment brackets and accessories (handbrake, ECUs, spare wheel, mounting
brackets)
- Reinforced engine sub-frame
- Protective skidplate for engine and exhaust
- Adjustable front and rear suspension elements
- Reinforced hub carriers
- Adjustable specific front suspension wishbones
- Maximum size front and rear brake discs
- Front and rear specific brake callipers
- Reinforced rear axle
- Set of rear axle geometry adjustment shims
- Direct power-steering rack
- Specific braking system
- Specific ‘pedal box’ assembly
- Tarmac 7×17’’ wheels
- Fuel system with FIA-homologated tank
- Specific engine and gearbox cooling system
- Air/high-capacity air exchanger and specific booster circuit
- Aviation type electrical system with digital instrument panel display
- Data acquisition system built into the injection unit
- Roof-mounted air intake
- Glossy dashboard strip
- Specific wheel arch protections
- Front and rear tow straps
- Spare wheel straps

Προαιρετικός εξοπλισμός:
- Gravel rallying adaptation kit, including shock absorbers, springs, anti-roll bar, front brake discs, 6×15’’ gravel wheels and bodywork protective covers
- Short or long torque settings
- Co-driver footrest
- Citroën Racing rear-view mirrors
- FIA-homologated crash panel doors
- Xenon headlamp assembly
- 64MB data acquisition unit upgrade
- Specific mapping for racing fuel
- Tool kit, including: wheel hub fitting tool, brake fluid bleed device, steering rack shim
- Springs of varying levels of stiffness
- Anti-roll bar of varying diameters
- Standard bodywork spare parts kit


Ενώ δεν περιλαμβάνει :


Καθίσματα, ρεζέρβα, πυροσβεστήρα, μπαταρία, εγκατασταση ραδιοφώνου και υπολογιστή ταξιδίου, γρύλο και λάστιχα!

Τιμή αναζητήται, μπορεί και να το δίνουν τσάμπα....

Παράθεση:
DEVELOPMENT: OVER 10,000KM OF TESTING!

After twelve months spent in Citroën Racing’s design office, DS3 R3 made its first outing at the end of August 2009. To check the sturdiness of the various components, initial testing was carried out on ‘rough gravel’ test tracks, typical of the road surfaces seen in Mediterranean rallies. Development testing continued on tarmac, the ideal surface to test performance, and on flowing gravel roads. In total, DS3 R3 covered over 10,000kms in development testing, split evenly among the different types of road surfaces.

Several drivers took part in the tests. They all had varying levels of experience, different preferences and driving styles, which meant that the engineers could accumulate data that will benefit future DS3 R3 owners. All of the drivers agreed that the car was easy to drive and highlighted three strengths: the torque of the 1.6-litre engine, the semiautomatic gearbox and the suspension. DS3 R3 offers impressive performance levels. and looks set to become the new leader in its category in rally

_________________
______________
rally car wanted...


Τρί Ιούλ 06, 2010 7:55 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 29, 2009 9:53 pm
Δημοσιεύσεις: 101
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Πολυ ομορφο και πιστευω να ριξουν κατι παρομοιο στην κυκλοφορια
οπως ηταν η εποχη με τα saxorallα.........


Πέμ Ιούλ 08, 2010 11:50 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Μιας και το WRC δεν ειναι ετοιμο ακομα ας δουμε ενα ακομα video απο testing του DS3 R3 για το Ulster Rally .


_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Αύγ 19, 2010 7:02 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Ο Ελλήνας οδηγός αγώνων Δημήτρης Αμαξόπουλος παραβρέθηκε στην παρουσίαση του Citroen DS3 R3T στην Ιταλία στην οποία δραστηριοποιείται σε πολλούς αγώνες και μοιράστηκε μαζί μας τις απόψεις ...

Παράθεση:
Ο Δημήτρης Αμαξόπουλος, γνωστός μας από την παρουσία του στους ελληνικούς αγώνες, αλλά και στο εξωτερικό όπου και συμμετείχε στο Citroen C2 Trophy, βρέθηκε στη γειτονική Ιταλία, όπου και παρακολούθησε μία σειρά δοκιμών εξέλιξης του νέου Citroen DS3 R3T. Εκεί, ο ταλαντούχος οδηγός είχε τη δυνατότητα να βρεθεί στο δεξί μπάκετ του νέου μοντέλου της Citroen Racing, με τον Stephane Sarrazin στα πηδάλια του DS3. Μέσα από το rally.gr, ο Δημήτρης μας μεταφέρει την εμπειρία του, ενώ μας αποκαλύπτει και μερικά από τα νέα μυστικά του DS3.

«Στο περιθώριο του Ράλλυ San Remo η Citroen παρουσίασε επί ιταλικού εδάφους την "light" έκδοση από τις δύο αγωνιστικές εκδοχές του DS3. Στην περιοχή του Allacio, μερικά χιλιόμετρα έξω από το San Remo και εν μέσω τεστ οδηγών, φιλοξενηθήκαμε από την Citroen Racing για να δούμε από κοντά και να περιγράψουν το νέο τους όπλο στην κατηγορία R3,το οποίο ευελπιστούν να είναι ο "νέος αρχηγός".

Μία μικρή παρουσίαση των "συστατικών" μας δείχνει ότι τα προσόντα υπάρχουν.

Ξεκινώντας από το σασί του αυτοκινήτου βλέπουμε ότι έχει ενισχυθεί πλήρως ,ενώ για την ασφάλεια του πληρώματος, αλλά και την ακαμψία έχουν χρησιμοποιηθεί περίπου 45 μέτρα σωλήνα για την κατασκευή ενός υπερπλήρους κλωβού ασφαλείας.

Χαρακτηριστικά έχουν τοποθετηθεί τα καθίσματα μερικά εκατοστά προς το κέντρο (έχοντας ωστόσο χώρο ανάμεσα τους το πλήρωμα), έτσι ώστε και οι πλαϊνές χιαστί στις πόρτες να είναι ελαφρώς προς τα μέσα. Με αυτόν τον τρόπο μένει και χώρος στις πόρτες να τοποθετηθούν τα νέα μαξιλαράκια-μους σύμφωνα με τους κανονισμούς 2011. Επίσης για πρώτη φορά σε αγωνιστικό αυτοκίνητο η μπάρα πίσω από το πλήρωμα είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να είναι "κολλητά" πίσω από τα καθίσματα και στο ανάλογο ύψος των ζωνών.

Ήδη είναι εντυπωσιακές οι λεπτομέρειες, αλλά μία από τις κυριότερες είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, που λειτουργεί ηλεκτρουδραυλικά, με τον επιλογέα να βρίσκεται ακριβώς πίσω από το τιμόνι, όπως στην C4 WRC, σπρώχνοντας κατεβάζεις και τραβώντας ανεβάζεις με μία απλή κίνηση των δακτύλων... Και επειδή ακριβώς ελέγχεται ηλεκτρονικά, αν κατεβάσει κανείς εκτός ορίων στροφών κινητήρα , ο εγκέφαλος ΔΕΝ κάνει την αλλαγή ώστε να προστατεύσει μοτέρ και κιβώτιο! Ο συμπλέκτης είναι δίδισκος, ενώ το πεντάλ του είναι επίτηδες τοποθετημένο πολύ αριστερά και ψηλά, μιας που χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την εκκίνηση.

Στο μοτέρ οι Γάλλοι ανακοινώνουν 210 άλογα, χρησιμοποιώντας, σύμφωνα με τον κανονισμό αρκετά ανταλλακτικά από τον κινητήρα παραγωγής, ενώ όπου επιτρέπεται έχουν χρησιμοποιηθεί αγωνιστικά ανταλλακτικά.(όπως οι εκκεντροφόροι, τα πιστόνια, το πλατώ κ.α.), ενώ ιδιαίτερη βάση δόθηκε στο φάσμα λειτουργίας ,με την ροπή των 350Νm να εντυπωσιάζει! Πώς όμως φρενάρει και στρίβει με τέτοια νούμερα ιπποδύναμης και ροπής; Στον τομέα των φρένων βρίσκουμε δίσκους αεριζόμενους 330 χιλιοστών στον μπροστινό άξονα με τετραπίστονες δαγκάνες (300 χιλιοστών στο χώμα), ενώ πίσω διακρίνουμε δίσκους 300 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες. Το όλο σύστημα είναι καθαρά αγωνιστικό με 2 κυλινδράκια και πενταλιέρα, ενώ φυσικά το χειρόφρενο είναι υδραυλικό.


Αντίστοιχα στις αναρτήσεις η Citroen σε συνεργασία με την BOS εξέλιξε τα αμορτισέρ, στα οποία μπορείς να επέμβεις σε τρεις τομείς, (χαμηλή και υψηλή ταχύτητα συμπίεσης και rebound),ενώ είναι ρυθμιζόμενα τα υδραυλικά bump-stop, καθώς το καμπερ και η σύγκλιση-απόκλιση όπως και η διαδρομή και το κάστερ (μπροστά). Με τρεις διαφορετικής σκληρότητας αντιστρεπτικές να προσφέρονται, καταλαβαίνουμε ότι με όλα τα παραπάνω οι συνδυασμοί που μπορεί κανείς να πετύχει είναι πάρα πολλοί, βοηθώντας τον εκάστοτε οδηγό να πλησιάσει το ιδανικό set up για αυτόν και τις συνθήκες του οδοστρώματος. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Γάλλοι τεχνικοί της Citroen έχουν δοκιμάσει όλες τις διαφορετικές λύσεις αφού έχουν ήδη συμπληρώσεις πάνω από 12000 χιλιόμετρα δοκιμών με διάφορους οδηγούς στο τιμόνι του DS3, (μεταξύ άλλων Dani Sordo, Stephane Sarrazin, Thierry Neuville, Kris Meeke και Phillipe Bugalski) και συνεχίζουν, έχοντας στο πρόγραμμα τους για φέτος μερικούς ακόμα αγώνες-τεστ με τελευταίο τον αγώνα του Var, όπου και θα οδηγήσει το αυτοκίνητο ο χωρίς περαιτέρω συστάσεις Sebastien Ogier!

Στην πράξη, επί ιταλικού πάντα εδάφους, είχαμε την τύχη να συνοδηγήσουμε πλάι στον Stephane Sarrazin, δοκιμαστή για εκείνο το διήμερο της Citroen σε μία διαδρομή μήκους 4 χιλιομέτρων, στενή με σχετικά ανώμαλο έδαφος και ιδιαίτερα τεχνική , στην έντονα κατηφορική φορά διαπιστώσαμε πόσο ισορροπημένο είναι το αυτοκίνητο και πόσο καλά διαβάζουν οι αναρτήσεις τον δρόμο, τα φρένα αναμενόμενα καλά ,ενώ το σασμάν ήταν ακριβώς αυτό που περιμέναμε, αίσθηση από WRC αυτοκίνητο! Στην επιστροφή, με πλέον ανηφορική κλίση, διαπιστώσαμε την δύναμη και την ροπή (με ήχο που θυμίζει Mitsubishi γκρουπ Ν), και εντυπωσιαστήκαμε από τον άλλο καλό τομέα του αυτοκινήτου( και προφανώς δουλεμένο από τους μηχανικούς), την πολύ καλή ελκτική πρόσφυση, που παρά τα 350Νm, διατηρούνταν σε επίπεδα κορυφαία, ακόμα και στις εξόδους κλειστών στροφών. Η αλήθεια είναι πως αλλιώς δεν θα μπορούσε να γράφει το αυτοκίνητο κορυφαίους χρόνους κατηγορίας, όπως ισχυρίζονται οι υπεύθυνοι του πρότζεκτ, ότι μπορεί να κάνει!

Υγ τα τετρακίνητα σίγουρα θα τα βρούν δύσκολα στις κλειστές ασφάλτινες διαδρομές ....

Στην ερώτηση μας αν είναι πιο γρήγορο από το C2 super1600 η απάντησή τους ήταν κατηγορηματική... "ΝΑΙ", βέβαια στην επόμενη ερώτηση ως προς τον ουσιαστικό αντίπαλο και κυρίαρχο αυτή τη στιγμή στην κατηγορία R, το Renault Clio, προτίμησαν να κρατήσουν ακόμα χαμηλούς τόνους, λέγοντας πως οι απαντήσεις θα δοθούν στις ειδικές διαδρομές!

Το σίγουρο είναι ότι ο στόχος των Γάλλων είναι η κορυφή ,αφού με κόστος κτήσης στις περίπου 100.000 ευρώ ολοκληρωμένο, οι πελάτες δεν μπορούν να περιμένουν κάτι λιγότερο! Ραντεβού λοιπόν στις ειδικές διαδρομές εκτός αγώνων τεστ, όπου θα διαπιστώσουμε την δουλεία των Γάλλων (και την αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου) με οδηγούς πιο γήινους από τους εκάστοτε εργοστασιακούς, που χρησιμοποιούν στην παρούσα φάση!_Δημήτρης Αμαξόπουλος

Yγ απο την τιμή και μόνο καταλαβαίνουμε ότι τα S1600 αντικαταστάθηκαν απο R3T.....και δεν είναι πλέον οι φτωχοί συγγενείς που ήταν τα R2

πηγή rally.gr

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα



Υγ μακάρι να το δούμε στην Ελλάδα απο τον επόμενο χρόνο .....

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Οκτ 07, 2010 1:53 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Μάιος 12, 2010 2:09 pm
Δημοσιεύσεις: 91
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Τυχερε αμαξο! Ωραιο πραμα το DS3. Τι να λεμε τωρα, γνωστο εδω και χρονια εξαλλου το οτι οι γαλλοι ειναι αλλου στα πραγματικα hot hatch (oμολογκε). Ειδικα τωρα στην R εποχη, DS3, 207, Clio RS, αντε γεια...

_________________
I'll be back...


Πέμ Οκτ 07, 2010 2:09 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 7:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Πολυ καλο αμαξι ,σε ραλλυ που παρακολουθησα απο το motors tv ηταν πρωτο δικηνητο και 3,5 λεπτα μπροστα απο τον δευτερο,πολυ ροπατο με απιστευτο στησιμο και αψογο κυβωτιο.Τα 100 χιλιαρικα ομως θα φρεναρουν πολλους ,αλλα εχουμε πει το motorsport ειναι ακριβο συν οτι εδω μιλαμε για εργοστασιακο αυτοκινητο.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Πέμ Οκτ 07, 2010 2:27 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Πάντως ο κος Αμαξόπουλος ο οποίος προσφατα ειχε φέρει ενα 207 R3T πριν απο λίγες ημέρες ήταν στην Ιταλία και τέσταρε ένα Citroen DS3 R3T. Ίσως κάνει την αρχή...

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Οκτ 07, 2010 3:16 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 7:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: Citroen DS3 R3T
Δεν τεσταρε ρε Γιωργο βολτα ο Σαραζεν για 8 χιλιομετρα τον πηγε.Μακαρι να κανει την αρχη αλλα χλωμο το βλεπω καθως εχει ηδη καινουργιο αμαξι 207 R3T που πηγε γυρω στα 50000 ευρω.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Πέμ Οκτ 07, 2010 4:53 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
TO NEO OΠΛΟ TΗΣ CITROEN ΓΙΑ TO WRC TOΥ 2011
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: Panos Volos
Απαντήσεις: 37
citroen DS3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: kaloburn_20VT
Απαντήσεις: 12
Citroen C4 1.6 Upwards & Downwards Parnitha
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 4
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO