Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Συγγραφέας
Μήνυμα
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Παράθεση:
Το 2011 η τελευταία χρονιά του Loeb;
Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, υποστήριξε με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Paris Match, ότι στο τέλος του 2011 θα αποχωρήσει από την ενεργό δράση! Ο Sebastien Loeb ανανέωσε τη συμφωνία του με την Citroen για ακόμα ένα χρόνο, με μονοετή διάρκεια, την ώρα που ο ομόσταυλος του στη γαλλική ομάδα, Sebastien Ogier, υπέγραψε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας. Ο Γάλλος, στη συνέντευξη του αναφέρει ότι πλέον δεν ρισκάρει το ίδιο όσο παλιά, αναφέροντας μάλιστα και το σημαντικό ρόλο που έχει πλέον στη ζωή του η 3χρονη κόρη του. Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Έχω πάρει πολλά ρίσκα στη ζωή μου και πλέον δεν είμαι προετοιμασμένος να πάρω κι άλλα ή και περισσότερα».
Όταν η συζήτηση στράφηκε προς τον Sebastien Ogier και ρωτήθηκε κατά πόσο θα τον επηρεάσει στην απόφαση του μία ενδεχόμενη διαφορά στις επιδόσεις τους, υπέρ του διαδόχου του, ο Loeb ήταν κατηγορηματικός: «Δεν πρόκειται ο Seb να επηρεάσει την απόφαση μου, αφού λογικά θα σταματήσω στο τέλος του 2011, ακόμα και αν είναι ταχύτερος από μένα τη νέα χρονιά». Πάντως, πολλοί ανέφεραν ότι ο Γάλλος θα σταματούσε στο τέλος της φετινής χρονιάς, αλλά τελικά τους διέψευσε ανανεώνοντας τη συμφωνία του με τη Citroen. Η προσωπική μας άποψη είναι ότι θέλει να αγωνιστεί και με την νέα γενιά αυτοκινήτων, να διεκδικήσει τον τίτλο, να τον κατακτήσει και στο τέλος να αποχωρήσει με το κεφάλι ψηλά, ως ο κορυφαίος οδηγός Ράλλυ όλων των εποχών. Πολύ απλά._Π.Τ.panost@4troxoi.gr
Υγ να συμπληρώσω και εγώ τον φίλο Πάνο πώς το μικρόβιο των αγώνων δεν φεύγει τόσο εύκολα( βλέπε τους άλλους γερόλυκους του WRC Gronholm,Kankunen,Mcrae,Sainz κτλ που προσπαθούν να κάνουν μεμονωμένους αγώνες).... εγώ πιστεύω πως δεν θα αποχωρίσει στο τέλος της επόμενης χρονιάς μιας και ο ανταγωνισμός θα ανέβει και η νεότητα των WRC αυτοκινήτων θα φέρει πολλά απρόσμενα αποτελέσματα.Οπότε η κατάκτησή του τίτλου τον επόμενο χρόνο θα είναι πολύ δύσκολη.Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κερδίζει τον αγώνα της πατρίδας του για πολλά χρόνια ακόμα ειδικά αν περνάει μέσα από το χωρίο του όπως και φέτος .....
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι κάποιος πρέπει να αποσύρεται όταν έχει φτάσει στην κορυφή της καριέρας του. Πιστεύω ότι ο κοντός έχει να δώσει κι άλλα....
_________________ A samurai spectator of rallyes
Σάβ Σεπ 25, 2010 10:27 am
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
μερικές φωτογραφίες απο το Mini WRC 2011 απο την έκθεση του Παρισίου.
Yγ μερακλήδες για ακόμη μια φορά οι Αγγλοί μιας και θα είναι το μοναδικό wrc αυτοκίνητο με αναλογικό στροφόμετρο
Υγ η πεταλιέρα της ΑΡ όλα τα λεφτά
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Μολις με πηρε κατασκοπος απο το Βολσμπουργκ και μου ειπε οτι το διοικητικο συμβουλειο της VW εχει συνεδριαση σημερα για να συζητησουν την εμπλοκη της ομαδας στο wrc.xaxaxaxaxaxa
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Ο Υπουργός Πολιτισμού, κ. Παύλος Γερουλάνος, σε ανακοίνωσή του στις 30 Σεπτεμβρίου 2010, αναφέρθηκε στο Ράλι Ακρόπολις λέγοντας ότι θα χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός για την προβολή και την ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα μας.
Πιο συγκεκριμένα: "Δίνουμε προστιθέμενη αξία σε αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα και τα αναδεικνύουμε μέσω συντονισμένης επικοινωνιακής πολιτικής και στρατηγικής σε τουριστικά γεγονότα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Κλασικός Μαραθώνιος της Αθήνας, στον οποίο εκμεταλλευόμενοι την Επέτειο των 2.500 ετών από τη Μάχη του Μαραθώνα, καταφέραμε σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή πολιτιστική και αθλητική εμπειρία για τις συμμετέχοντες. Έχουμε ήδη υπερδιπλασιάσει για φέτος τις συμμετοχές δρομέων (από περίπου 10.000 σε περισσότερους από 20.000) και αναμένουμε η οικονομία της Αττικής να ωφεληθεί από τις αφίξεις ξένων δρομέων με 40.000.000 ευρώ, ενώ παράλληλα χτίζουμε ένα εξαιρετικά δυνατό brand name (“Marathon”) που θα ενισχύει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό. Η επόμενη ετήσια επαναλαμβανόμενη αθλητική διοργάνωση που θα επιχειρήσουμε να αναβαθμίσουμε σε προσοδοφόρο τουριστικό γεγονός είναι το Ράλι Ακρόπολις, το οποίο καταφέραμε ήδη με συντονισμένες προσπάθειες να επανεντάξουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC)."
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Ο κ.Γερουλανος το επανενταξαι? Γιατι δεν μας λενε και δυο λογακια γιατι χαθηκε ο αγωνας φετος,μαλλον απο την πολυ προβολη και τις συντονισμενες προσπαθειες .
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Παράθεση:
Ο τεχνικός διευθυντής της Prodrive, David Lapworth εξέφρασε την πεποίθηση του ότι το νέο Mini Countryman WRC μπορεί να σημειώσει νίκη από την πρώτη του χρονιά εμπλοκής, δηλαδή το 2011, ειδικά μετά από όσα είδε στην πρώτη σημαντική περίοδο δοκιμών του αυτοκινήτου τον προηγούμενο μήνα στην Πορτογαλία.
Ο Lapworth, είναι ουσιαστικά ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από την επιτυχία του Impreza WRC, και φέτος την ευθύνη και επιβλέπει το project του Mini, εκφράζοντας την ικανοποίηση του για την επιτυχία των δοκιμών στις χωμάτινες επιφάνειες. Ο Βρετανός είχε οδηγήσει μάλιστα το αυτοκίνητο στην πατρίδα του, τσεκάροντας ότι όλα λειτουργούν χωρίς προβλήματα, πριν το παραδώσει στην Πορτογαλία στους Marcus Gronholm, Markko Martin και Kris Meeke, με τον τελευταίο να είναι επίσημα ο ένας από τους δύο οδηγούς της ομάδας το 2011. «Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό στις δοκιμές που κάναμε, ενώ δεν παρουσίασε κανένα σημαντικό πρόβλημα. Όλα πάνε σύμφωνα με το πλάνο μας και η εξέλιξη του αυτοκινήτου προχωράει σύμφωνα με το επιθυμητό. Πιστεύω ότι το Mini θα είναι ανταγωνιστικό από την πρώτη στιγμή που θα εμφανιστεί στις ειδικές διαδρομές το 2011. Εμείς όταν πηγαίνουμε στους αγώνες, δεν σκεφτόμαστε τους αριθμούς, έτσι αν αυτό που θέλετε να μάθετε είναι αν πιστεύω ότι μπορούμε να κερδίσουμε από τη νέα χρονιά, τότε σας λέω ότι η απάντηση μου είναι: Γιατί, όχι;». Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα πότε θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το νέο Mini WRC, αλλά οι περισσότερες φήμες κάνουν λόγο για το Ράλλυ Σαρδηνίας
πηγή 4troxoi.gr
Υγ μακάρι αλλά "όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι"
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Δευτ Οκτ 11, 2010 8:03 pm
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Renault Megane RS N/4
Παράθεση:
Directly derived from Mégane R.S., which has already won plaudits for its sprightly 2.0 16V turbo engine and stunning handling, the Group N version will offer a particularly stand-out package.
Mégane R.S N4 uses the independent front suspension of the production model, which separates suspension and steering in order to achieve unparalleled road-holding and traction. With an Öhlins tuned system– as with every rally car in the Renault Sport Technologies line-up – the hydraulic shock absorbers are 3-way adjustable. Once again, as with the production model, the brake system features specific Brembo components, including 355mm front and 290mm rear disks, monoblock calipers and hydraulic parking brake. The 18’’ wheels are equipped with BFGoodrich tires.
Under the hood, the Cosworth Electronics engine management system allows the full potential of the 2.0 16V turbo engine equipped with a 33mm flange, to be harnessed, while the transmission of power to the wheels is provided by a five-speed sequential Sadev gearbox.
With its highly competitive price/performance trade-off, Mégane R.S. N4 will offer an alternative to four-wheel drive tarmac rally cars. The car will be officially unveiled at the end of November at France’s Rallye du Var and homologated for the start of the 2011 season.
ΥΓ επιτέλους ένα ευρωπαικό τούρμπο Ν/4. επίσης λέγεται ότι θα υπάρξει νέα κατηγορία η οποία θα βασιστεί στα νεα WRC αυτοκίνητα τα οποία θα έχουν μικρότερο στόμιο τουρπίνας,μικρότερα φρένα και χωρίς τα αεροδυναμικά βοηθήματα των WRC του 2011
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Αυτο που έχω καταλαβει απο την Renault είναι οτι αν δεν εχει να πει κατι ποτε δεν το λεει! Δηλαδη όλες οι πολεμικές μηχανές που έχει βγαλει κατα καιρους ειναι απλα πολεμικες μηχανες! Βλεπε Williams,Clio Sport, Megane R26R κ.α. . Πιστευω πως και αυτο τους το εγχειρημα θα στεφθει με επιτυχια.
Απλα ρε παιδακι μου πολυ αθορυβο!!!!
_________________ ______________ rally car wanted...
Τετ Οκτ 20, 2010 6:27 pm
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Παράθεση:
Εκτός Citroen ο Sordo;
Το αστέρι του Sebastien Ogier, έμελλε να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στον Dani Sordo, αφού μετά από τέσσερα χρόνια στην εργοστασιακή ομάδα της Citroen, ο Ισπανός είναι δεδομένο ότι θα μείνει εκτός της πρώτης ομάδας των κατόχων του τίτλου των Κατασκευαστών. Βέβαια, αυτό που περίμενε ο Sordo ήταν να καταφέρει να εξασφαλίσει έστω το πρώτο από τα δύο αυτοκίνητα της Citroen Junior Team. Όμως, σύμφωνα με δημοσίευμα της γαλλικής Εκίπ, ο Olivier Quesnel κάλεσε τον Sordo και του ανακοίνωσε πως δεν υπάρχει διαθέσιμο budget για τον ίδιο. Έτσι, ο Ισπανός αυτή τη στιγμή πρέπει να βρει ο ίδιος κάποιο χορηγό, έτσι ώστε να εξασφαλίσει μία θέση στο Πρωτάθλημα της νέας χρονιάς.
Έτσι, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν μία σειρά από φήμες, οι οποίες τον θέλουν να βρίσκεται σε επικοινωνία και διαπραγματεύσεις με την ισπανική τράπεζα Santander, η οποία και προτίθεται να καλύψει το κόστος συμμετοχής του. Όμως, το στοιχείο που κάνει τη διαφορά, είναι ότι ο Sordo βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις να οδηγήσει ένα τρίτο εργοστασιακό Ford Fiesta και όχι ένα από τα DS3! Ο λόγος, σύμφωνα με τα ξένα δημοσιεύματα, είναι ότι η Citroen ζητάει από τον Sordo πολύ περισσότερα χρήματα, σε αντίθεση με τον Malcolm Wilson και τη Ford. Μάλιστα, αναφέρεται ότι η συμφωνία μεταξύ Ford και Sordo είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της, αλλά με τον Ισπανό να συμμετέχει σε εννέα αγώνες της νέας χρονιάς._Π.Τ
πηγή rally.gr
Υγ Dani Dani Blue Boy Dani !!!!! για να μην πω το ελληνικό σύνθημα .....
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση