Η αρχή είχε δωθει στο ράλλυ Κύπρου το 2009 όπου τότε σε εναν καθαρά χωμάτινο αγώνα είχε κάνει την εμφάνιση της μια ασφάλτινη ειδική. Τότε μάλλον οι αετοί της προώθησης του αθλήματος άρχισαν να σφυγμομετρούν αντιδράσεις για αυτη την ενέργεια τους ετσι ωστε να μπορεσουν να το κανουν και πιο επισημο αυτο που σιγα σιγα μπαινει σαν νεος ορος στους αγωνες mixed rally - mixed surface challenge (@@).
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι αφου όλοι κόπτονται για οικονομια στους αγωνες ετσι ωστε να εχουμε και περισσοτερες συμμετοχες απο τις διαφορες αυτοκινητοβιομηχανιες αρχιζουν και μας αλλαζουν καποια πραγματα τα οποια ειχαμε δεδομενα. Με το φτωχο μου μυαλο απο την στιγμη που οι κατασκευαστες αλλα και οι ιδιωτες αγωνιζομενοι θα πρεπει να εχουν δυο setup (αρα αναρτησεις,λαστιχα, εργατοωρες, κ.α.) πως αυτο θα ειναι πιο οικονομικο αρα να λειτουργει και σαν θελγητρο για νεες και περισσοτερες συμμετοχες με μοναδικο στοχο την προωθηση αλλα και την επιβιωση των αγωνων?
Ειναι γνωστο οτι ο κοσμος δενεται με τα πραγματα και τις ιδεες.Μπορει να θελει που και που να αλλαζει το κουρεμα του ή το styling του αλλα παντα θελει να εχει το δικο του μερος να πηγαινει για καφε 'η ποτο. Γουσταρει να ξερει οτι αυτο που γνωρισε σαν παιδι θα παραμεινει ετσι για παντα. Ε δεν μπορω να φανταστω ραλλυ ακροπολις χωρις χωμα 'η κορσική με πετρες και χωμα απο την αλλη.
Μου αρεσουν οι νεες προκλησεις και ιδεες αλλα δεν μου αρεσει να αλλαζουν την βαση των πραγματων,ιδεων και παραδοσεων...
Μεσα στα νεα δεδομενα λοιπον ηρθε να αλωθει και ο ασφαλτινος χαρακτηρας του ραλλυ Ισπανιας. Δηλαδη το ραλλυ οπου ο θεος Gilles Panizzi το 2002 εχοντας ριξει μερικα (45'') δευτερολοπτα στους υπολοιπους εκανε την τρέλλα του και καύλα του κανοντας "360" με το 206 wrc του στο αριστερο πεταλο οπου ολοι ξερουμε με την γεφυρα δεξια πανω(που δεν θυμαμαι πως λεγεται) και εκατονταδες των θεατων να παραλυρουν στο θεαμα που προσφερε. Ε λοιπον σε αυτο το ραλλυ πλεον αποφασιστηκε απο τους "αετους" να αλλαξει χαρακτηρα και απο το επομενο αγωνα να ειναι 70% χωματινος και 30% ασφαλτινος για την πρωτη μερα(Παρασκευη). Ειπαμε σιγα σιγα γινονται οι αλλαγες για να παιρνανε πιο αναιμακτα.
Τεσπα εμενα αυτο καπου με χαλαει. Μεχρι και εγω που οπως ειπα γουσταρω τις αλλαγες με ξενιζει να ξέρω οτι τις 2 απο τις 7 μερες της εβδομαδας ο ηλιος θα ανατελει απο την δυση και οχι απο την ανατολη.
Υ.Γ. δηλαδη εμεις οι θεατες πως να ντυνομαστε?Για ασφαλτινους 'η χωματινους αγωνες? Και αλλα εξοδα δηλαδη???
Ο "θεος" Gilles Panizzi στο αξεχαστο "360" στο ραλλυ Καταλωνίας το 2002
_________________ ______________ rally car wanted...
δηλαδη για να καταλαβουμε.το σπορ ειναι που ειναι στα υψη θα το πανε στην στρατοσφαιρα τωρα?τι να πω....οτι θα χαθει ολη η μαγεια...μαλλον ναι.κ εκτος απο αυτο τα αυτοκινητα που συμμετεχουν δεν ειναι ολα wrc υπαρχουν κ αλλες κατηγοριες!κ δεν πανε στο παλιοχωμα ρε μαγκες......δεν ειναι για να τα σκονιζεις...χωρις παρεξηγησεις στους φιλους χωματινους.
δηλαδη για να καταλαβουμε.το σπορ ειναι που ειναι στα υψη θα το πανε στην στρατοσφαιρα τωρα?τι να πω....οτι θα χαθει ολη η μαγεια...μαλλον ναι.κ εκτος απο αυτο τα αυτοκινητα που συμμετεχουν δεν ειναι ολα wrc υπαρχουν κ αλλες κατηγοριες!κ δεν πανε στο παλιοχωμα ρε μαγκες......δεν ειναι για να τα σκονιζεις...χωρις παρεξηγησεις στους φιλους χωματινους.
αυτο δεν το ειχα σκεφθει... +1
_________________ ______________ rally car wanted...
Δευτ Μάιος 24, 2010 10:09 am
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Καταλύονται ήθη, έθιμα και παραδόσεις...
κοίτα όλα τα πράγματα έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.
Με την συγκεκριμένη απόφαση σίγουρα οι αγώνες θα γίνουν ανταγωνιστικοί μιας και κανένας αγώνας δεν θα είναι στα μέτρα κάποιου οδηγού (πχ loeb και άσφαλτος), οι ειδικές διαδρομές αρχικά θα είναι εντελώς άγνωστες, οι οδηγοί θα πρέπει να βελτιωθούν σε κάθε επιφάνειά και να μπορούν να βρίσκουν τον ρυθμό τους μέσα σε λίγα δευτ/τα οπότε αυτό απο μόνο του είναι μια πολύ σκληρή δοκιμασία για τους οδηγούς αλλά και για αυτοκίνητα.Ετσι οι εκπλήξεις θα είναι σχέδον μόνιμο φαινόμενο όσον αφορά την κατάταξη.
Εμένα αυτό το ενδεχόμενο μου αρέσει καλύτερα απο το να υπάρχουν μέρες στον αγώνα με διαφορετική επιφάνεια η κάθε μια.....με αυτή την λογική οι ασφάλτινοι θα πιέζουν την ημέρα που έχει άσφαλτο , οι χωμάτινοι την ημερα που έχει χώμα κοκ...... και ποιος θα κερδίσει τον αγώνα..... αυτός που η τρίτη μέρα του αγώνα θα τον ευνοεί από άποψη επιφάνειας.....
Τώρα όσον αφορά τα οικονομικά μιας συμμετοχής αυτα θα ανέβουν και θα είναι απαγορευτικά για τους ιδιώτες .... μπορεί όμως πχ να μειωθεί το κόστος συμμετοχής σε έναν αγώνα και να μπουν χορηγοί οι οποίοι θα στηρίξουν σε αναλώσιμα τους οδηγούς απο το να στηρίζουν τα μοντέλα στις πανάκριβες διαφημίσεις.... φανταστείτε τη διαφήμιση είναι τα περισσότερα αυτοκίνητα ενός αγώνα να έχουν ενα μεγάλο αυτοκόλλητο μιας εταιρίας ελαστικών ..... ξέρω αυτο έιναι πολύ ρομαντικό αλλά ........
Το καλύτερο βέβαια είναι οι αγώνες να κρατήσουν τον πατροπαράδοτο χαρακτήρα τους ......
Οσον αφορά τπν ανταγωνισμό .... πολύ απλό ... δώστε στους ιδιώτες και στις Μ2 ομάδες την τελευταία εξέλιξη του αυτοκινήτου και τότε να δείτε συναγωνισμό ...... ρομαντικό και αυτό .......
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Δεν συμφωνω καθολου με την λογικη των μεικτων αγωνων οι αγωνες και ιδιως οι παραδοσιακοι θα με πειραζε να αλλαξουν μορφη και ηφος δλδ μπορει κανενας να σκεφθει μεικτο αγωνα στην ΚΟΡΣΙΚΗ στο ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ή το RAC για να σοβαρευομαστε λιγο. Γαμω τα τηλεοπτικα μαρκετινγκ γαμω.
Γρηγόρη είμαι ενάντια σε αυτό....Εκτός και αν το κάνουμε τρίαθλο το αγώνισμα και μετά έχει να μπαίνουν και στο νερό....Αν θέλουν να μην ευνοούνται οι ασφάλτινοι ισοσταθμίσουν την αναλογία ασφάλτινοι-χωμάτινοι. Και ο χορηγός δεν είναι η κότα με το χρυσό αυγό. Την διαφήμηση την κάνει και τώρα αν θέλει...είναι που είναι δύσκολα τα πράγματα πάνε να τα γ@μήσουν τελείως.....
_________________ Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση