[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 6:45 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 29 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 Ο μικρός Γαλάτης Seb 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
saxter έγραψε:

Τώρα όσον αφορά το θέμα του θεάματος, εγώ όσες φορές είδα τον κοντο και τον είδα live αρκετές φορές (και σχεδόν όλες ήταν και ο Greg μαζί μου), ναι ήταν ο πιο θεαματικός γιατι ήταν ο πιο γρήγορος στα περασματα του (o Greg εμενε με το στόμα ανοιχτό κάθε φορά). Δεν μπορώ να πιστέψω ιδίως απο εσένα ότι ενας οδηγός είναι θεαματικός επειδη θα έρχεται μονο με το πλάι ή το αγωνιστικό του θα έχει ψαρέψει κανα 2-3 φορές μέχρι να ισιώσει. Αν θεωρήσουμε πως αυτό είναι θέαμα τότε απορώ γιατί δεν έχουμε αλώσει τους αγώνες Drift?



μια-δυο φορές έχει γίνει αυτό .. στο κεφαλάρι το 2012 στο άλμα .... και στην θήβα στην φουρκέτα πριν το πεδίο βολής το 2008 ή το 2009 όπου πέρασε το σικειν σαν να ήταν άσφαλτος χωρίς να του πλαγιάσει ...

saxter διάβασα πολύ προσεκτικά τα λεγομένα σου .... νομίζω επικαλύσαι ολοένα τους αριθμούς και απο την άλλη λες οτι δεν σου λένε τίποτα τα πρωταθλήματα του .... μέχρι και λίστα έφτιαξες.... εκεί έχεις την διαφωνία με τους υπόλοιπους .... εμένα πχ δεν μου λένε τίποτα οι αριθμοί, για σένα λένε πολλά και βάζεις αυτό σαν βασικό γνώμονα του σκεπτικού σου .... βέβαια η άποψη του καθένα για κάθε θέμα είναι υποκειμενική.... έχω πει πως δεν αναγνωρίζω τα πρωταθλήματα της ford το 2006 2007 γιατί τρέχαμε μόνοι μας .... αναγνωρίζω μόνο το πρωτάθλημα της δεκαετίας του 70..... δεν θα ξεχάσω όμως ποτε τα escort mk1 mk2 mk7(cosworth) και το focus mk1.

το θέμα των αριθμών εξηγείται όπως είπε και ο pyrgiotis εδώ αλλά και έχουμε αναφέρει και παλιότερα άλλου ότι έζησε σε μια φθίνουσα εποχή του wrc ήταν σαν την μύγα μέσα στο γάλα και βρέθηκε στην μοναδική αμιγώς εργοστασιακή ομάδα για πολλά χρόνια.... η Ford είχε την msport και η subaru το παράτησε το άθλημα μέχρι μετά το 2003...

τι ακριβώς εννοούσε ο daniel αποκαλώντας γουρουνισιο τον χαρακτήρα του κοντού ...;;;;

τέλος παραθέτω και την συνευτευξη του Quensel για τον κοντό .... μπέσα έλεγα να γράψω εδώ και μέρες ότι θα βγουν διάφορες ιστορίες για τον κοντό .....

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Οκτ 16, 2013 4:08 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
4troxoi.gr έγραψε:
WRC: O Quesnel αποκαλύπτει!

Όσα συνοδεύουν τους Sebastien Loeb και Sebastien Ogier τα τελευταία χρόνια, αναφορικά με τις μεταξύ τους σχέσεις, έχουν ξεκινήσει από τη συμβίωση τους στην Citroen το 2011. Εκείνη την περίοδο, επικεφαλής στην γαλλική ομάδα ήταν ο Olivier Quesnel, ο οποίος και είχε το δύσκολο έργο να διατηρήσει τις ισορροπίες ανάμεσα στους δύο σπουδαίους οδηγούς. Τότε, η προσωπικότητα και η σύνδεση του Loeb με τη γαλλική ομάδα υπερίσχυσε, με αποτέλεσμα ο Ogier να καταλήξει στην VW, ενώ ο Quesnel βρέθηκε υπεύθυνος του προγράμματος αντοχής (WEC) με την ομάδα της Peugeot. Δύο χρόνια μετά, ο Γάλλος μάνατζερ επέστρεψε στο προσκήνιο με συνέντευξη του σε γαλλικό site, όπου και αποκαλύπτει ότι ο Loeb και οι επικεφαλής της Citroen φταίνε για την αποπομπή του Ogier από την ομάδα, αλλά και τη δική του στη συνέχεια.


Ο Quesnel, δήλωσε συγκεκριμένα: “Λίγο πριν την έναρξη του Ράλλυ Βουλγαρίας το 2010, ο Ogier ήρθε σε μένα έχοντας στα χέρια του ένα συμβόλαιο συνεργασίας που του είχε προτείνει η Ford για το 2011. Αρχικά, αυτό που σκέφτηκα είναι ότι το πρόβλημα του ήταν τα χρήματα, αλλά στη συνέχεια και αφού μιλήσαμε συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν αυτό που τον απασχολούσε. Ο Ogier ήθελε να εξασφαλίσει ότι θα έχει ίση μεταχείριση τη νέα χρόνια, αν παράμενε στην ομάδα με τον Loeb, και δεν θα ήταν απλά δεύτερος οδηγός.Τότε, όταν η ομάδα είχε παρουσιαστεί πριν την έναρξη του θεσμού, ο Quesnel είχε δηλώσει στους εκρποσώπους του Τύπου, ότι δεν θα υπάρχει πρώτος και δεύτερος οδηγός στην Citroen το 2011. Όμως, πάντα σύμφωνα με το Γάλλο, όλα άλλαξαν όταν ο Loeb διαπίστωσε ότι κινδυνεύει η κυριαρχία του μέσα στην ομάδα. “Φτάσαμε σε κάποιο σημείο μέσα στη χρονιά, όπου είχαν από πέντε νίκες και οι δύο. Σε εκείνο το σημείο, ο Loeb θεώρησε ότι η κατάσταση ξέφευγε από τα χέρια του, τουλάχιστον στις ειδικές διαδρομές, και προτίμησε να την πάρει πάλι πίσω, ακολουθώντας διαφορετική πολιτική. Έκανε γνωστό ότι έχει επαφές και συζητήσεις με την VW και έπαιξε αυτό το χαρτί πολύ καλά. Το πρόβλημα, ήταν ότι οι άνθρωποι της Citroen ενέδωσαν και έδωσαν στον Loeb ότι ήθελε. Όμως, η μεγαλύτερη ζημιά για την ομάδα, είναι το γεγονός ότι ο Loeb ζήτησε να αποχωρήσει ο Ogier! Η επιθυμία του έγινε πραγματικότητα και από εκεί και πέρα δεν είχε νόημα ούτε για μένα να παραμείνω στην ομάδα.”



Καυστικός ο Quesnel, αλλά σχετικά απάντησε ο πρώην επικεφαλής της Citroen Racing, Guy Frequelin, ο οποίος και ανέφερε ότι για ότι έγινε το 2011 στις τάξεις της ομάδας και τη διαμάχη που ξέσπασε ανάμεσα στους δύο οδηγούς, ουσιαστικός υπαίτιος είναι ο Quesnel! “Το πρόβλημα το 2011 ήταν προκάτοχος μου. Δεν μπορούσε να διαχειριστεί τους δύο οδηγούς. Κάποια στιγμή, ο Seb (Loeb) με είχε πάρει τηλέφωνο και μου είχε πει ότι θα φύγει από την Citroen. Εγώ του είπα ότι αυτό είναι αδύνατο! Αλλά μου είπε ότι το κλίμα μέσα στην ομάδα είναι τόσο άσχημο, που δεν μπορώ άλλο να μείνω. Έτσι, επικοινώνησα με τον Frederic Banzet τον γενικό διευθυντή της Citroen, αλλά και τον διευθυντή του Group PSA, Jean Marc Gales, και αυτοί μου είπαν ότι πρέπει να πείσω τον Loeb να μείνει. Μετά το Ράλλυ Φινλανδίας το 2011, είχα μία συνάντηση με τον Gales και τον Sebastien στο Παρίσι που είχε διάρκεια τριών ωρών και τον πείσαμε να μείνει. Ο Ogier έπρεπε να φύγει διότι η ατμόσφαιρα δεν ήταν καλή, ενώ ήταν ιδιαίτερα επιθετικός, με αποτέλεσμα η κατάσταση να μην είναι διαχειρίσιμη. Η κόντρα μεταξύ των δύο οδηγών μέσα στην ομάδα ήταν υπερβολική. Ο Ogier κατάλαβε ότι έπρεπε να φύγει. Ήταν αδύνατο να μείνουν μαζί και να συνεργαστούν οι δυο τους. Κάποιος από τους δύο έπρεπε να φύγει.”



Κάτι που εν τέλει έγινε το 2011, με τον Ogier να καταλήγει στην VW και να συμμετέχει το 2012 με Skoda Fabia S2000 στο θεσμό, και εν τέλει το 2013 να κατακτά τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο. Σίγουρα, αρκετά από τα παραπάνω δεν ήταν άγνωστα στο ευρύ κοινό, αλλά όχι δια στόματος Quesnel. Ο Γάλλος μάνατζερ βρέθηκε σε δίλλημα το 2011. Τότε, ο Loeb είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί από την ενεργό δράση στο τέλος του 2011, με αποτέλεσμα να στηρίξει τον Ogier, ο οποίος και ήταν δεδομένο από τότε ότι θα αποτελέσει τον μελλοντικό Πρωταθλητή. Όμως, ο Γάλλος μάνατζερ έχασε τη διαχείριση στο εσωτερικό της ομάδας στα μέσα της χρονιάς και συγκεκριμένα στο Ακρόπολις. Το δικό μας Ακρόπολις ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Loeb, όταν συγκεκριμένα έφτασε η ομάδα σε σημείο να δίνει χρόνους του εννιά φορές Πρωταθλητή στον Ogier, και όχι το αντίστροφο. Σε εκείνο το σημείο, το γυαλί ράγισε με τον Quesnel, και ουσιαστικά ενεπλάκη στο θέμα ο Frequelin. Η συνέχεια ήταν γνωστή, με τον Loeb να συμμετέχει δύο ακόμα χρόνια στο θεσμό κατακτώντας δύο ακόμα τίτλους και τον Quesnel να βρίσκεται στο Πρωτάθλημα Αντοχής με την ομάδα της Peugeot.



Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε; Η γαλλική εταιρία μπορεί να κυριάρχησε μία ακόμα χρονιά στο WRC και να κατέκτησε δύο ακόμα τίτλους το 2012, αλλά φέτος με τον Loeb εκτός αποδείχθηκε πως πλέον δεν διαθέτει στις τάξεις οδηγό-Πρωταθλητή που θα την οδηγήσει τα επόμενα χρόνια στο δρόμο των επιτυχιών. Σίγουρα, αυτός θα μπορούσε να είναι ο Ogier, αλλά ακόμα και ο Neuville, που μέχρι πέρσι ήταν στις τάξεις της. Και σίγουρα αν όχι στην περίπτωση του νυν Παγκόσμιου Πρωταθλητή, σε αυτή του νεαρού Βέλγου μάλλον έκαναν ένα τεράστιο λάθος προσφέροντας του μειωμένο πρόγραμμα τη χρονιά που διανύουμε, με αποτέλεσμα να καταλήξει στην αγκαλιά της Ford. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που δύσκολα ο Neuville -με τα τωρινά δεδομένα- θα προτιμήσει την γαλλική ομάδα για τη νέα χρονιά..._Π.Τ.


τα είχε ανάγκη όλα αυτά ο κοντός ....;;;;; :roll:

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Οκτ 16, 2013 4:17 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
Το αν σας είναι συμπαθής κάποιος δεν μειώνει φαντάζομαι την αγωνιστική του ικανότητα, καριέρα, επιτεύγματα.

Όπως επισης δεν κρινεται καποιος ως αντιπαθης επειδη δεν το συμπαθει μια μεριδα κοσμου ενω ποτε δεν εδωσε λαβες για το αντιθετο, όταν υπάρχουν χιλιάδες αλλοι που τον συμπαθουν, τον σεβονται, τον αναγνωριζουν.

Είναι σαν να έχουμε δύο επιστημονες εκ των οποιων ο ενας να έχει κατακτησει νομπελ και άλλος απλά να κανει χημικές αναλυσεις αλλα να ειναι και ο γλετζες της παρεας.

Στην ερώτηση ποιος ειναι ο καλυτερος επιστημονας τότε θα πρεπει να φωναξουμε όλοι μαζι ο ΓΛΕΤΖΕΣ Ο ΓΛΕΤΖΕΣ!

Α ρε κοντε, τελικά πήγες όντως χρονια το αθλημα πισω, δεν προσεφερες τίποτα, οι νικες σου από την πρωτη χρονια της καριερας σου απλα ειναι αριθμοί....

....και φυσικά θα θεοποιήσω τον Kubica επειδή έχει μια έξοδο ανά 3 αγώνες, παλεύει να σταθεροποιηθει σε μεγάλο επίπεδο, αλλά είναι συμπαθητικό παιδί για γάμο ....

Μπράβο μας.... εγώ νόμιζα πως κρίνουμε κάποιον για την αγωνιστική του αξία και όχι πόσα αυτόγραφα υπογράφει το λεπτό.

Παράθεση:
2. Και ότι από τον πρώτο χρόνο εμπλοκής του απλά άρχισε να κυριαρχεί και να γράφει ιστορία. Δεν έγραψε ιστορια και πηρε πρωταθλήματα τα τελευταία 4-5 χρόνια. Και πιο αναλυτικά από το 2001 όπου η Citroen τον είχε για πρωτη φορά ως οδηγό για τα junior wrc κατεκτησε 5 απο τους 6 γύρους. Αυτόν που δεν κατέκτησε ήταν του San Remo όπου με μόλις 3 αγώνες με WRC αγωνιστικό, η Citroen τον εβαλε στην μεγαλη ομαδα και οδήγησε ένα Xsara όπου στρίμωξε για τα καλά εναν οδηγό "σπεσιαλιστα" της ασφαλτου τον Panizzi όπου και κατέκτησε τελικά την δεύτερη θέση. Για την ιστορία στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Auriol με 206, στην 4η θέση ο Sainz με Focus, στην 5η θέση Travaglia, στην 6η θέση Delecour, στην 7η θέση Gronholm, στην 8η θέση McRae, στην 9η θέση Solberg ....... .


Για την ιστορία η διαφορά του Loeb απο τον Panizzi ήταν 10''.

_________________
______________
rally car wanted...


Τετ Οκτ 16, 2013 4:29 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
GregWrc έγραψε:
4troxoi.gr έγραψε:
WRC: O Quesnel αποκαλύπτει!

Καυστικός ο Quesnel, αλλά σχετικά απάντησε ο πρώην επικεφαλής της Citroen Racing, Guy Frequelin, ο οποίος και ανέφερε ότι για ότι έγινε το 2011 στις τάξεις της ομάδας και τη διαμάχη που ξέσπασε ανάμεσα στους δύο οδηγούς, ουσιαστικός υπαίτιος είναι ο Quesnel! “Το πρόβλημα το 2011 ήταν προκάτοχος μου. Δεν μπορούσε να διαχειριστεί τους δύο οδηγούς. Κάποια στιγμή, ο Seb (Loeb) με είχε πάρει τηλέφωνο και μου είχε πει ότι θα φύγει από την Citroen. Εγώ του είπα ότι αυτό είναι αδύνατο! Αλλά μου είπε ότι το κλίμα μέσα στην ομάδα είναι τόσο άσχημο, που δεν μπορώ άλλο να μείνω. Έτσι, επικοινώνησα με τον Frederic Banzet τον γενικό διευθυντή της Citroen, αλλά και τον διευθυντή του Group PSA, Jean Marc Gales, και αυτοί μου είπαν ότι πρέπει να πείσω τον Loeb να μείνει. Μετά το Ράλλυ Φινλανδίας το 2011, είχα μία συνάντηση με τον Gales και τον Sebastien στο Παρίσι που είχε διάρκεια τριών ωρών και τον πείσαμε να μείνει. Ο Ogier έπρεπε να φύγει διότι η ατμόσφαιρα δεν ήταν καλή, ενώ ήταν ιδιαίτερα επιθετικός, με αποτέλεσμα η κατάσταση να μην είναι διαχειρίσιμη. Η κόντρα μεταξύ των δύο οδηγών μέσα στην ομάδα ήταν υπερβολική. Ο Ogier κατάλαβε ότι έπρεπε να φύγει. Ήταν αδύνατο να μείνουν μαζί και να συνεργαστούν οι δυο τους. Κάποιος από τους δύο έπρεπε να φύγει.”


Κάτι που εν τέλει έγινε το 2011, με τον Ogier να καταλήγει στην VW και να συμμετέχει το 2012 με Skoda Fabia S2000 στο θεσμό, και εν τέλει το 2013 να κατακτά τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο. Σίγουρα, αρκετά από τα παραπάνω δεν ήταν άγνωστα στο ευρύ κοινό, αλλά όχι δια στόματος Quesnel. Ο Γάλλος μάνατζερ βρέθηκε σε δίλλημα το 2011. Τότε, ο Loeb είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί από την ενεργό δράση στο τέλος του 2011, με αποτέλεσμα να στηρίξει τον Ogier, ο οποίος και ήταν δεδομένο από τότε ότι θα αποτελέσει τον μελλοντικό Πρωταθλητή. Όμως, ο Γάλλος μάνατζερ έχασε τη διαχείριση στο εσωτερικό της ομάδας στα μέσα της χρονιάς και συγκεκριμένα στο Ακρόπολις. Το δικό μας Ακρόπολις ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Loeb, όταν συγκεκριμένα έφτασε η ομάδα σε σημείο να δίνει χρόνους του εννιά φορές Πρωταθλητή στον Ogier, και όχι το αντίστροφο. Σε εκείνο το σημείο, το γυαλί ράγισε με τον Quesnel, και ουσιαστικά ενεπλάκη στο θέμα ο Frequelin. Η συνέχεια ήταν γνωστή, με τον Loeb να συμμετέχει δύο ακόμα χρόνια στο θεσμό κατακτώντας δύο ακόμα τίτλους και τον Quesnel να βρίσκεται στο Πρωτάθλημα Αντοχής με την ομάδα της Peugeot.
_Π.Τ.


τα είχε ανάγκη όλα αυτά ο κοντός ....;;;;; :roll:


Γρηγόρη γιατι δεν βάζεις με χρωματακια και την απάντηση του Guy Frequelin?

Φυσικά εσύ θα διαβάσεις και θα πιστέψεις ότι θέλεις..

_________________
______________
rally car wanted...


Τετ Οκτ 16, 2013 4:33 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
ρε saxter όλο το άρθρο για ροζ ήταν .... αναμένω τον σχολιασμό σου .... και στην τελική ο loeb παλι έμεινε στην citroen και οι άλλοι έφυγαν .... ε και εδώ δεν υπάρχουν φαντάσματα .... μιλάνε τα γεγονότα ... ωραίο αυτό που σκαρφήστηκε με την VW ώστε να πετύχει τον σκοπό του ..... θα ήθελα να γινόταν πραγματικότητα και να έβλεπα τους κατά τον κόσμο υποστηρικτές της citroen και του κοντού .....

Υγ μην ξεχνάμε επίσης ότι ο Quensel ήταν ο διάδοχος του Guy Frequelin στην Citroen ....

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Οκτ 16, 2013 4:52 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
Greg δεν βγάζει πουθενά όλο αυτό. Να σχολιάσω τι? O Quensel ειπε την εκδοχή του και ο Frequelin την δικη του. Εγω απο την αρχη μιλαγα για την αγωνιστική αξία του κοντού και εσείς πηγαίνατε αλλου την συζήτηση. Και αν θες να ξερεις την αποψη μου, πιο λογικη μου φενεται η εκδοχη του του δεύτερου.

Για εσένα ο Loeb ήταν η καταστροφή του αθλήματος, παραλίγο να καταστρέψει την μεγάλη καριέρα του Ogier, όλοι ήταν και παραμένουν τσιράκια του κοντού (μεχρι πρόσφατα έλεγες ότι ο Quensel ήταν τσιρακι του Loeb) και πήγε γενικα πίσω το άθλημα. Ευτυχώς που έφυγε λοιπόν. Μπορείς να μείνεις με το πρωτάθλημα του '70 (!!!) λοιπόν, να αναγνωριζεις όσα πρωταθληματα εσυ θεωρεις πραγματικα και να ασχολείσαι μόνο με τα αγωνιστικά της Ford.

_________________
______________
rally car wanted...


Τετ Οκτ 16, 2013 6:41 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
Ρε Γιωργο σου ειπαμε οτι ειναι απο τους πολυ καλους οδηγους αλλα εμεις δεν τον συμπαθουμε που ειναι το προβλημα.

Οταν σου λεγαμε οτι εφαγε τον Ορζιε μας ελεγες για φαντασματα ,τα φαντασματα πηραν μορφη και κυνηγουν την citroen,γιατι με την εμονη της στον Λεμπ δεν σκεφτηκαι σωστα και εχασε τους πρωταθλητες του μελλοντος.

Παντως και ο εταιρος ΣΕΜΠ αντιπαθητικος ειναι ,εμενα αμα μου ειχαν παιξει τετοιο παιχνιδι δεν θα χαζογελαγα και χαργιεντιζομουν φετος στο ραλλυ Γαλλιας.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Πέμ Οκτ 17, 2013 9:30 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb
Παράθεση:
M-Sport reveals Sebastian Loeb tested a Ford WRC car in 2005


M-Sport team principal Malcolm Wilson has revealed Sebastien Loeb was close to signing for his outfit following a test in the summer of 2005.

The Frenchman and his co-driver Daniel Elena met with Wilson for a visit to the Cumbrian team, with the then-one-time world champion testing a Focus RS WRC 04 in Greystoke forest.

"It was fantastic to see him in the car," said Wilson.

"We knew what he wanted and we knew we were going to find the money to do it.

"But in the end he wanted to stay with Citroen - I think by then he knew that 2006 would be an interim year and they made a commitment for a longer-term with the new car for 2007.

"He was a French driver in a French car with a French team."

Loeb elected to remain with Citroen, even though he would be running in the private Kronos Racing team in 2006.

He went on to win a further seven world titles after his successful title defence in 2005.

Had he joined Ford for 2006, Wilson's sure Loeb's world title count would have remained the same.

"He would have done the same job in our car," said Wilson, "nothing would have been any different."


τι άλλο θα ακούσουμε ..... ευτυχώς!!!

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Οκτ 18, 2013 3:14 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 6:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: Ο μικρός Γαλάτης Seb


Σάβ Δεκ 12, 2015 12:17 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 29 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 Συναφή θέματα 
Απο μικρος στα γηπεδα!!!!
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 0
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO