[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Απρ 19, 2024 1:15 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
 ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016
Παράθεση:

Εαρινό Ράλλυ Σπριντ 2016

Συνημμένο:



Δύο σημαντικοί αγωνιστικοί θεσμοί της φετινής σεζόν, το Κύπελλο Χώματος και το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, θα ξεκινήσουν το διήμερο 19-20 Μαρτίου, με έναν αγώνα που συγκέντρωσε 39 συμμετοχές.

Τη διοργάνωση έχει αναλάβει το Σωματείο "Start Line", ενώ οι αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη μάχη τους με το χρονόμετρο, στην γνωστή και αγαπημένη χωμάτινη ειδική διαδρομή "Κινέτα" που έχει κατά καιρούς φιλοξενήσει, με πολλές παραλλαγές, τους συμμετέχοντες τόσο στο Ράλλυ Ακρόπολις όσο και σε πολλούς ακόμη ελληνικούς αγώνες. Το μήκος της διαδρομής, η οποία θα πραγματοποιηθεί δύο φορές, είναι 19 χιλιόμετρα και η χάραξή της, έχει γνωστά κομμάτια, αλλά και ένα νέο, προς τον τερματισμό.

Πιο συγκεκριμένα, η διαδρομή ξεκινάει 9 χιλιόμετρα μετά την εκκίνησης της Ακροπολικής Κινέτας, το 2015. Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι πολύ γρήγορα σε φαρδύ οδόστρωμα μέχρι το 5ο χιλιόμετρο. Στη συνέχεια μπαίνει στην άσφαλτο και μετά από 1 περίπου χιλιόμετρο, τα αγωνιστικά στρίβουν επιτόπου δεξιά σε πατημένο και γρήγορο κομμάτι. Σε 4 περίπου χιλιόμετρα ακολουθούν τον κατηφορικό γρήγορο δρόμο που οδηγεί προς Λουτράκι και συνεχίζοντας για ακόμα 4.50 χιλιόμετρα αφού περάσουν από τα «δέντρα» της Ακροπολικής ειδικής διαδρομής, στρίβουν αριστερά σε 800 πολύ γρήγορα μέτρα πριν φτάσουν στον ασφάλτινο δρόμο που έρχεται από τα «σκουπίδια». Εκεί στρίβουν δεξιά και συνεχίζοντας για 1.30 χιλιόμετρα σε άσφαλτο, μπαίνουν αριστερά στον χωματόδρομο για να πραγματοποιήσουν τα τελευταία 3.55 χιλιόμετρα της ειδικής που είναι η κατατακτήρια διαδρομή (Qualifying) του Ακρόπολις 2015 με αντίθετη φορά.

Σημειώνεται, πως η Οργανωτική Επιτροπή του Εαρινού Ράλλυ Σπριντ, εκτός από τα έπαθλα που αναφέρονται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό στο άρθρο 16, θα απονείμει κύπελλα στους τρεις πρώτους και σε όσες κλάσεις/κατηγορίες εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα.

Το Εαρινό Ράλλυ Σπριντ, τελεί υπό την Αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων-Περαχώρας και την υποστήριξη του Δήμου Μεγαρέων. Το επίκεντρο του αγώνα θα βρίσκεται στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρου Λουτρακίου, όπου θα στεγάζονται ο χώρος ανασυγκρότησης, επισκευών και απονομής, ενώ το πρώτο αγωνιστικό θα πάρει εκκίνηση στην ειδική διαδρομή, στις 11.00 το πρωί της Κυριακής 20 Μαρτίου 2016.



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

    Λήξη Αναγνωρίσεων: Σάββατο 19/03, Ώρα δύσης ηλίου, 18:37

    Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής: Σάββατο 19/03, Ώρα 16:00-18:00 (Mr KTEO Ασπρόπυργος)

    Διοικητικός έλεγχος: Σάββατο 19/03, Ώρα 16:00-18:00 (Mr KTEO Ασπρόπυργος)

    Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος και έλεγχος/σφράγιση των turbo: Σάββατο 19/03, Ώρα 16:00 –18:00 (Mr KTEO Ασπρόπυργος)

    1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών: Σάββατο 19/03, Ώρα 18:15 (Στο χώρο του Αρχικού Τεχνικού Ελέγχου)

    Δημοσίευση πίνακα πληρωμάτων δεκτών να εκκινήσουν / ωράρια εκκίνησης: Σάββατο 19/03, Ώρα 18:45

    Εκκίνηση αγώνα: Κυριακή 20/03, Ώρα 11:00 (Αφετηρία Ε.Δ. Κινέτα-Λουτράκι)

    Tερματισμός: Κυριακή 20/03, Ώρα 13:46 (Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου)

    Tελικός Tεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 20/03 (Στο χώρο του Parc Fermé)

    Ανακοίνωση προσωρινής τελικής κατάταξης: Κυριακή 20/03, Ώρα 16:00 (Γραμματεία του αγώνα)

    Απονομή Επάθλων: Κυριακή 20/03, Ώρα 16:30 (Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου)





Παράθεση:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 1ο ΠΕΡΑΣΜΑ

Ε.Δ. ΚΙΝΕΤΑ - ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Μήκος: 19.20 χλμ.

Εικόνα

Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 10:00

Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 11:00

Περιγραφή: Κλασική ειδική διαδρομή. Ξεκινάει 9 χλμ. μετά την αρχή του χώματος που ξεκινούσε η Ακροπολική Κινέτα του 2015. Τα πρώτα χιλιόμετρα της Ε.Δ. είναι πολύ γρήγορα σε φαρδύ οδόστρωμα μέχρι το 5ο χλμ. Στη συνέχεια μπαίνει στην άσφαλτο και μετά από 1 περίπου χλμ. τα αγωνιστικά στρίβουν επιτόπου δεξιά σε πατημένο και γρήγορο κομμάτι. Σε 4 περίπου χλμ. ακολουθούν τον κατηφορικό γρήγορο δρόμο που οδηγεί προς Λουτράκι και συνεχίζοντας για ακόμα 4.50 χλμ. αφού περάσουν από τα «δέντρα» της Ακροπολικής ειδικής διαδρομής, στρίβουν αριστερά σε 800 πολύ γρήγορα μέτρα πριν φτάσουν στον ασφάλτινο δρόμο που έρχεται από τα «σκουπίδια». Εκεί στρίβουν δεξιά και συνεχίζοντας για 1.30 χλμ. σε άσφαλτο, μπαίνουν αριστερά στον χωματόδρομο για να κάνουν τα τελευταία 3.55 χλμ. της ειδικής που είναι η κατατακτήρια διαδρομή (Qualifying) του Ακρόπολις 2015 με αντίθετη φορά.

Πρόσβαση 1

Με κατεύθυνση από Αθήνα προς Κόρινθο στην πινακίδα που δεξιά πηγαίνει προς Κινέτα στρίβετε δεξιά και στη πρώτη διασταύρωση στρίβετε πάλι δεξιά. Στο «Τ» που συναντάτε στα 150 περίπου μέτρα στρίβετε αριστερά και σε 450 μ. στο επόμενο «Τ» που συναντάτε στρίβετε αριστερά με κατεύθυνση προς «Κόκκινο Λιθάρι». Στρίβοντας δεξιά στη συνέχεια και ακολουθώντας τον παράδρομο της Εθνικής οδού, συνεχίζετε για 7 περίπου χλμ. μέχρι να συναντήσετε την πινακίδα «ΚΙΑΦΑ ΜΠΕΚΑ-ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» όπου στρίβετε δεξιά. Συνεχίζοντας για 8 χλμ. φτάνετε στο 6.32 χλμ. στην αλλαγή πορείας της Ε.Δ. από άσφαλτο σε χώμα.

Πρόσβαση 2

Στον κεντρικό δρόμο του Λουτρακίου συναντάτε το εργοστάσιο της PepsiCo-ΗΒΗ. Στρίβοντας δεξιά συνεχίζετε για 5 περίπου χλμ. μέχρι να φτάσετε στην είσοδο του οικισμού ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ όπου υπάρχει και αντίστοιχη πινακίδα. Στρίβοντας δεξιά φτάνετε στο τέλος της ασφάλτου. Συνεχίζοντας για 1 περίπου χλμ. φτάνετε στο 13.57 της Ε.Δ.

Πρόσβαση 3

Στον κεντρικό δρόμο του Λουτρακίου συναντάτε το εργοστάσιο της PepsiCo-ΗΒΗ. Στρίβοντας δεξιά συνεχίζετε για 3 χλμ. μέχρι να βρείτε την πινακίδα «ΠΡΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ». Στρίβοντας δεξιά, ακολουθείτε το δρόμο για 2.50 χλμ. και φτάνετε στο σημείο που τα αγωνιστικά ξαναμπαίνουν στο χώμα για να κάνουν το shakedown του Ακρόπολις 2015 με αντίθετη κατεύθυνση.

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ: Φροντίστε φεύγοντας να πάρετε μαζί σας σε μια μικρή σακούλα τα άχρηστα αντικείμενα που χρησιμοποιήσατε



Συμμετοχές

Συνημμένο:


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Μαρ 16, 2016 9:54 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016
O τεχνικός έλεγχος και ο αγώνας θα είναι live απο το Sportal TV .

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Μαρ 16, 2016 10:14 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016
Παράθεση:

Εαρινό Ράλλυ Σπριντ: Αποτελέσματα

Εικόνα

Το διήμερο 19-20 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η έναρξη του Κυπέλλου Χώματος και του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων με το Εαρινό Ράλλυ Σπριντ, που είχε ως νικητές του Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη-Μάριο Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).

Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Start Line", με τους αγωνιζόμενους να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην γνωστή και αγαπημένη "Κινέτα", που έχει κατά καιρούς χρησιμοποιηθεί, με πολλές παραλλαγές, τόσο στο Ράλλυ Ακρόπολις όσο και σε αγώνες εγχώριων θεσμών. Το μήκος της διαδρομής ήταν 19 χιλιόμετρα, ενώ ο νικητής προέκυψε μετά από δύο αγωνιστικά περάσματα.

Επίκεντρο του αγώνα ήταν το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρου Λουτρακίου, που φιλοξένησε το Service Park, την ανασυγκρότηση και το Αρχηγείο του αγώνα, ενώ ο Δήμος Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων-Περαχώρας στήριξε το Εαρινό Ράλλυ Σπριντ που τελούσε υπό την αιγίδα του, τη στιγμή που ο Δήμος Μεγαρέων ήταν εκ των υποστηρικτών του αγώνα.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, οι μάχες ήταν έντονες και οι θεατές που βρέθηκαν στην ειδική διαδρομή, χάρη και στον καλό καιρό, αποζημιώθηκαν από τα περάσματα των συμμετεχόντων. Νικητές αναδείχθηκαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), οι οποίοι βελτίωσαν αισθητά το χρόνο τους σε σύγκριση με το πρώτο πέρασμα και σκαρφάλωσαν στην κορυφή, παρά το γεγονός ότι ως εκείνη τη στιγμή βρίσκονταν στην 5η θέση. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης και μόλις 3,13 δλ. πίσω από τους νικητές, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-R4), ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), οι οποίοι είχαν τη δική τους μάχη με τους Κωνσταντίνο Σαμαρά-Στέλιο Χαλδαίο (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), που τελικά ολοκλήρωσαν στην 4η θέση.

Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Γιάννης Ραβανής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) και οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που έχασαν χρόνο στο δεύτερο πέρασμα λόγω κλαταρίσματος, ενώ βρίσκονταν στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο, στον δεύτερο αγώνα του οδηγού σε χωμάτινο ράλλυ. Άτυχοι, στάθηκαν οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος Γιάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) που εγκατέλειψαν στο δεύτερο πέρασμα από πρόβλημα στη μετάδοση, ενώ αρχικά είχαν σημειώσει τον καλύτερο χρόνο και οι Πάνος Ζήσης-Αλέξανδρος Τσιάπας με αντίστοιχο αυτοκίνητο, που εγκατέλειψαν επίσης στο δεύτερο πέρασμα με πρόβλημα στο αυτοκίνητό τους, ενώ είχαν σημειώσει τον 4ο χρόνο. Στην κατηγορία F2, νικητές αναδείχθηκαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θεόδωρος Μούγιος (Ford Escort MK II, C3-E11) που επικράτησαν στην C3, ενώ τους ακολούθησαν οι νικητές της κλάσης C6, Θεόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5) και οι Γεράσιμος Κυπραίος-Γιώργος Πισιμάνης (Peugeot 206 XS, C5-A6).

Το Εαρινό Ράλλυ Σπριντ αποτέλεσε τον εναρκτήριο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, με τους Πρωταθλητές Αντώνη Γιοβά-Κωνσταντίνο Γρηγοριάδη (Audi 80 GT, 2-C2) να φτάνουν σε ακόμη μια νίκη. Κοντά τους, βρέθηκαν οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000, 2-C3) που τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE86, 4-E2).

Το Κύπελλο Χώματος θα συνεχιστεί το διήμερο 18-19 Ιουνίου, με το Ράλλυ Κορίνθου ενώ το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, συνεχίζεται το διήμερο 9-10 Απριλίου, με το ασφάλτινο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Μαρ 22, 2016 11:52 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Μαρ 23, 2016 11:00 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ 2016

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Μαρ 23, 2016 11:40 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
11ο Ράλλυ Χανίων (9-10 / 4 /2011)
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 2
2016 F1 UNITED STATES GRAND PRIX
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 11
WRC ADAC Rally Germany 2016
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 39
37ο Ράλλυ Αχαιός , 12-13 Οκτωβρίου 2013
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Συγγραφέας: Pyrgiotis
Απαντήσεις: 0
19o Ραλλυ Sprint ΑΟΛΑΠ (19,20/06/2010)
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 1
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO