[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Απρ 19, 2024 4:48 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 11 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 24, 2009 11:35 pm
Δημοσιεύσεις: 604
Δημοσίευση 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
agonistiko.gr έγραψε:
Συνημμένο:


Αρκετές εκπλήξεις περιλαμβάνει η λίστα συμμετοχών του 1ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, αγώνα που ρίχνει την αυλαία στο φετινό Κύπελλο Χώματος. Αν και ο τίτλος έχει κριθεί, μόνο ικανοποιητικός μπορεί να χαρακτηριστεί ο αριθμός των 34 πληρωμάτων που δήλωσαν συμμετοχή και αναμένεται να αποζημιώσουν τους θεατές που θα επιλέξουν να βρεθούν στην ειδική του Λουτρακίου την Κυριακή 22 Νοεμβρίου. Κέντρο του αγώνα θα είναι το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο στο Λουτράκι.

Ευχάριστη νότα προσδίδει στις συμμετοχές η επιστροφή στο χώρο των ράλλυ του 5-φορές πρωταθλητή Ελλάδος, Λεωνίδα Κύρκου με Mitsubishi Lancer Evo IX! Ο «Λέας», που τα τελευταία χρόνια συμμετέχει με επιτυχία στις αναβάσεις, επέλεξε να επιστρέψει στις ειδικές διαδρομές, έπειτα από 7 χρόνια απουσίας. Δίπλα του θα έχει τον πολύπειρο Γιώργο Πολυζώη. Άλλη μια εμφάνιση στο Κύπελλο Χώματος θα κάνει ο Γιώργος Φιλιππίδης, που θέλει να τριτώσει το καλό στο χώμα με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο “Yorgo” στους τελευταίους αγώνες δείχνει να βρίσκει τα πατήματά του, χάρη και στην πολύτιμη εμπειρία του Λεωνίδα Μαχαίρα που τον καθοδηγεί από το δεξί μπάκετ. Παρ’ ότι δεν έχουν ελπίδες για κατάκτηση του τίτλου, οι Γιώργος Κλουβάτος – Ανδρέας Βλαχογένης θα δώσουν το παρών και στο Λουτράκι με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo IX. Αφού «ζεστάθηκαν» στο πρόσφατο Σπριντ Κορίνθου, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου, με το Mitsubishi Lancer Evo IX, θα προσπαθήσουν να ανεβούν για άλλη μια φορά στο βάθρο των νικητών, προσφέροντας παράλληλα και θέαμα. Το 2005, στην τελευταία του συμμετοχή σε χωμάτινο αγώνα, ο Λευτέρης Μανιαδάκης οδήγησε με τον δικό του, μοναδικό τρόπο το Toyota Yaris, επικρατώντας στην Α5. Εκείνη τη χρονιά, μάλιστα, κατέκτησε τον τίτλο στη συγκεκριμένη κατηγορία. 10 χρόνια μετά, με ένα διαφορετικό αυτοκίνητο στα χέρια του, ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, επιστρέφει στο χώμα, με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαΐνη. Από εκεί και πέρα, άλλη μια καλή εμφάνιση στο Κύπελλο Χώματος θα επιδιώξουν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος με Subaru Impreza Spec-C.

Στην F2, ο πρωτοπόρος Σπύρος Δεδεγκίκας θα βρεθεί στο Λουτράκι για να κατακτήσει τον τίτλο. Με τη νεαρή Ελένη Βλαχαντώνη στο δεξί μπάκετ, ο οδηγός του Ford Escort RS 1800 σε περίπτωση που τερματίσει στο βάθρο της κατηγορίας, ανακηρύσσεται αυτόματα Κυπελλούχος στην F2, ανεξαρτήτως αποτελέσματος των αντιπάλων του. Έχοντας στα χέρια του το γνωστό Ford Escort RS 2000 και με τον Βαγγέλη Παναρίτη δίπλα του, ο Γιάννης Μποζιονέλος θέλει πάση θυσία τη νίκη στη δικίνητη κατηγορία, ευελπιστώντας παράλληλα σε στραβοπάτημα του Δεδεγκίκα για να αναδειχθεί κυπελλούχος. Με στόχο την επικράτηση στην Α6 και για το κάτι παραπάνω στην F2, θα συμμετάσχει ο Γιάννης Γιώτης (Hyundai Accent) που θα έχει και πάλι τον Γιώργο Βότση δίπλα του. Αίσθηση προκαλεί η συμμετοχή των Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακαλή, οι οποίοι επιστράτευσαν το γνωστό Daihatsu Sirion για την περίσταση. Από εκεί και πέρα, αξίζει να χειροκροτήσετε τους πάντοτε θεαματικούς Παναγιώτη Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000), Κωνσταντίνο Αντωνίου-Θοδωρή Μούγιο (Ford Escort RS 2000), καθώς και τα υπόλοιπα πισωκίνητα Escort που πλαισιώνουν την EE11. Στη μάχη της Α5, τώρα, οι Παναγιώτης και Θόδωρος Πανούτσος θα έχουν στα χέρια τους το Toyota Starlet που οδήγησαν στην Κόρινθο, θέλοντας ένα καλό πλασάρισμα που θα τους χαρίσει τον τίτλο στην κλάση. Το έργο τους θα είναι πιο εύκολο, καθώς οι επικεφαλής Κουτσούκος-Αράπης απουσιάζουν. Μαθηματικές ελπίδες για κατάκτηση του επάθλου έχει και ο Δημήτρης Μαυρουδής με Nissan Micra K11. Αποφασισμένος για τη νίκη στην Α5 θα κατεβεί στο Λουτράκι ο Γιάννης Αναγνωστάκος που μετά από 2 χρόνια θα βρεθεί και πάλι πίσω από το τιμόνι του MG ZR 105, έχοντας το Νίκο Μοσχόπουλο δίπλα του.

Το Σάββατο 21 Νοεμβρίου, από τις 15.00 έως τις 18.00 θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος των εντός Αττικής, αυτοκινήτων, στο Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας. Τα εκτός Αττικής πληρώματα θα περάσουν από τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου το πρωί της Κυριακής, από τις 08.00 έως τις 09.00 στο τοπικό γραφείο της ΕΛΠΑ του Ισθμού. Την Κυριακή, πεδίο μάχης θα είναι η γνωστή ειδική Λουτράκι-Κινέττα, η οποία θα έχει μήκος 18.93 χιλιόμετρα, με το πρώτο από τα δύο σκέλη να είναι προγραμματισμένο για τις 11.00. Η συγκεκριμένη διαδρομή χρησιμοποιήθηκε στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που επίσης διοργάνωσε το ΑΣΜΑ. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 96.10 χιλιόμετρα. Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν στις 17.00. Σας περιμένουμε!


Συνημμένο:



Συνημμένο:


_________________
Volkswagen Motorsport


Τετ Νοέμ 18, 2015 2:25 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
Συνημμένο:


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Νοέμ 18, 2015 11:46 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Νοέμ 21, 2015 11:13 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Νοέμ 21, 2015 11:48 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 24, 2009 11:35 pm
Δημοσιεύσεις: 604
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
Εικόνα

_________________
Volkswagen Motorsport


Σάβ Νοέμ 21, 2015 4:15 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 24, 2009 11:35 pm
Δημοσιεύσεις: 604
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015

_________________
Volkswagen Motorsport


Δευτ Νοέμ 23, 2015 2:50 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 24, 2009 11:35 pm
Δημοσιεύσεις: 604
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
Φωτογραφίες από τον αγώνα

Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Συνημμένο:



Κατά την γνώμη μου ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ η οργάνωση που από την Πρόσβαση (3)
δεν ενημέρωσαν τον κόσμο ότι έχει χωματόδρομο και δεν
είναι σε καλή κατάσταση και όπως πάντα πινακίδες ΠΟΥΘΕΝΆ.

ανεβαίνει και το βίντεο με πλάνα από Σπάγκο

_________________
Volkswagen Motorsport


Δευτ Νοέμ 23, 2015 3:24 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
Βίντεο By MF


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Νοέμ 24, 2015 1:24 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015
Παράθεση:

1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ: Αποτελέσματα

Εικόνα

Το Κύπελλο Χώματος ολοκληρώθηκε στις 22-23 Οκτωβρίου, με το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ που πραγματοποιήθηκε στο Λουτράκι και αποτέλεσε τη νικηφόρα επιστροφή του Λεωνίδα Κύρκου στους αγώνες ράλλυ.

Το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, χαρακτηρίστηκε από έντονο ενδιαφέρον και ωραίες μάχες σε όλες τις κλάσεις. Ο καιρός ήταν ιδανικός, ενώ η ανάποδη φορά της ειδικής Κινέττας-Λουτρακίου, άρεσε στα περισσότερα πληρώματα, γεγονός που δικαιολογεί το ότι αρκετοί οδηγοί ξαναβρέθηκαν στο μπάκετ μετά από πολύ καιρό.

Εικόνα

Εντυπωσιακή επιστροφή στο χώρο των ράλλυ μετά από 7 χρόνια, έκανε ο Λεωνίδας Κύρκος, κερδίζοντας την 1η έκδοση του χωμάτινου σπριντ, όντας με το "καλημέρα" ταχύτερος στην μήκους 18.93 χιλιομέτρων ειδική. Ο 5 φορές πρωταθλητής Ελλάδος, καρδιοχτύπησε στο β’ σκέλος, καθώς στα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής το Mitsubishi Lancer Evo IX ξεκίνησε να ρετάρει. Τέλος καλό, όλα καλά, όμως, για τον Κύρκο, που είχε την πολύτιμη καθοδήγηση του πρωταθλητή Ελλάδος, Γιώργου Πολυζώη από το δεξί μπάκετ. Πίσω τους τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX), που θα μπορούσαν να είχαν καταφέρει κάτι καλύτερο, εάν στο α’ σκέλος δεν είχαν εγκλωβιστεί στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα, οι οποίοι σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού. Την τριάδα, συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer EVO IX), στον πρώτο αγώνα του οδηγού με τετρακίνητο αυτοκίνητο στο χώμα. Το Κρητικό πλήρωμα πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο α’ πέρασμα, ενώ στο β’ σκέλος έκοψε ρυθμό, στοχεύοντας στον τερματισμό. Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση στο φετινό Κύπελλο Χώματος και οι Πάνος Κωνσταντάκος-Ιωάννης Ραβάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX) που είχαν τετ-α-κε στο πρώτο χιλιόμετρο του αγώνα.

Εικόνα

Στην F2, η νίκη κρίθηκε στο νήμα! Οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort MK II) ήταν ταχύτεροι στο πρώτο πέρασμα, κάνοντας βήμα τίτλου στην κατηγορία. Ωστόσο, οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος με ίδιο αυτοκίνητο δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη, επικρατώντας τελικά στα δικίνητα. Μάλιστα, ο οδηγός από τη Λαμία έχασε πολύτιμο χρόνο στην πρώτη ειδική, καθώς «έπεσε» στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου. Ο Μποζιονέλος ακολούθησε δεύτερος, χάνοντας τη νίκη και παράλληλα τον τίτλο στην F2 για μόλις 2 δευτερόλεπτα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης (Ηyundai Accent). Παρ’ ότι τερμάτισε στην τέταρτη θέση στην F2, ο Σπύρος Δεδεγκίκας στέφθηκε Κυπελλούχος στην κατηγορία, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά για φέτος. Στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 1800 στο Λουτράκι, βρέθηκε η Ελένη Βλαχαντώνη.

Εικόνα

Αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς. Οι Λευτέρης Μανιαδάκης-Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν πρόβλημα με το κολάρο του τούρμπο, χάνοντας αρκετά λεπτά στην πρώτη ειδική, ενώ δύο κλαταρίσματα στο ίδιο σκέλος ταλαιπώρησαν τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο (Subaru Impreza Spec-C) που ολοκλήρωσαν χαμηλά στην κατάταξη.

Άτυχοι ήταν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι στις αρχές του πρώτου σκέλους είχαν κλαταρισμένο ελαστικό, χάνοντας αρκετά λεπτά μέχρι να το αλλάξουν. Στη συνέχεια, το πλήρωμα επέλεξε να μη συνεχίσει την προσπάθειά του αν και έφτασε έως τον τερματισμό της ειδικής. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Σπύρος Ροϊνιώτης-Νίκος Γιαννόπουλος (Ford Escort MKII) από σπασμένο ημιαξόνιο κι ενώ βρίσκονταν στην τρίτη θέση της F2. Άδοξο τέλος και για τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μοσχόπουλο (MG ZR 105), που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, μόλις 500 μέτρα πριν τον τερματισμό της πρώτης ειδικής.


Εικόνα

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:

    Λ. Κύρκος: Η αποχή έπαιξε σημαντικό ρόλο. Θα μπορούσαμε να πάμε ακόμη πιο γρήγορα, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Σίγουρα τα ράλλυ είναι κάτι το διαφορετικό σε σχέση με τις αναβάσεις που κάνω τα τελευταία χρόνια. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα.

    Κ. Χαλιβελάκης: Πήγαμε πολύ καλά στο β΄ σκέλος και είμαστε χαρούμενοι. Μας έμεινε η πικρία, βέβαια, καθώς στο πρώτο πέρασμα εγκλωβιστήκαμε για 15 χιλιόμετρα περίπου στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα.

    Λ. Αλυγιζάκης: Στο δεύτερο σκέλος ήμασταν μουδιασμένοι, καθώς κινηθήκαμε με σκοπό τον τερματισμό. Ήταν ένας όμορφος αγώνας και ευελπιστούμε να μας δοθούν περισσότερες ευκαιρίες στο χώμα τη νέα χρονιά.

    Κ. Αντωνίου: Στην πρώτη ειδική παγιδευτήκαμε στη σκόνη των προπορευόμενων και χάσαμε χρόνο. Παρ’ ότι είχαμε μεταχειρισμένα ελαστικά, κινηθήκαμε σβέλτα στο δεύτερο σκέλος και κερδίσαμε!



Νικητές επιμέρους κλάσεων:

    Ν4: Λεωνίδας Κύρκος / Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi Lancer Evo IX

    A8: Χρήστος Παλαιολόγος / Δημήτρης Σελλής – Mitsubishi Lancer Evo VIII (Δεν προσμέτρησε)

    Α6: Γιάννης Γιώτης / Γιώργος Βότσης – Hyundai Accent

    Α5: Ίαν Παπανικολάου / Στέλιος Αράπης – Toyota Yaris

    EE9: Μιχάλης Νομικός / Γιώργος Κουρής – Toyota Starlet KP60 (Δεν προσμέτρησε)

    ΕΕ10: Θοδωρής Βούλγαρης / Γιώργος Μανδάνης – Toyota Starlet

    ΕΕ11: Κωνσταντίνος Αντωνίου / Θοδωρής Μούγιος – Ford Escort RS 2000 MKII



_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Νοέμ 24, 2015 1:28 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ 22/11/2015

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Νοέμ 24, 2015 1:54 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 11 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
40o Ράλλυ Θερμαϊκού (19 - 20 Μαρτίου 2011)
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: Toufas
Απαντήσεις: 30
Ράλλυ ΕΛΠΑ Regularity (3,4/7/2010)
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 1
2015 F1 BRAZILIAN GRAND PRIX
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 5
Ράλλυ Σπρίντ Πεταλιδίου ΑΛΑΚαλ. 13/11/2011
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: Pyrgiotis
Απαντήσεις: 5
36ο Ράλλυ Αχαιός 15-16/10/2011
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 38
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO