[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 10:28 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
 IRC Sliven Rally 2012 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση IRC Sliven Rally 2012
xwmatinos.gr έγραψε:
IRC Sliven Rally: Preview

Εικόνα

Στη γειτονική Βουλγαρία θα διεξαχθεί ο ενδέκατος γύρος του IRC, το ασφάλτινο Sliven Rally το επόμενο Σαββατοκύριακο. Ο αγώνας που συμπεριλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του IRC, συγκέντρωσε 45 πληρώματα από 9 χώρες, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η Ελλάδα. Η χώρα μας θα εκπροσωπηθεί από τους ταχύτατους Καραβασίλη-Σαρητσόγλου, οι οποίοι συμμετέχουν για πρώτη φορά σε αγώνα εκτός συνόρων.

Εάν κοιτάξει κανείς τον πίνακα συμμετοχών, θα διαπιστώσει πως τα ηχηρά ονόματα απουσιάζουν. Το πρωτάθλημα έχει κριθεί, καθώς η εργοστασιακή Skoda δεν επιτρέπει στους Hanninen και Kopecky να παλέψουν για τον τίτλο με τον Mikkelsen, οπότε ουσιαστικά δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον Νορβηγό πρωτοπόρο του IRC να βρεθεί στο Sliven. Να υπενθυμίσουμε πως ο Mikkelsen έχει ένα «μαξιλαράκι» 43 βαθμών από το δεύτερο στη βαθμολογία Hanninen.

Μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της νίκης φαντάζει το πλήρωμα των τοπικών Iliev-Yanakiev με το ασπρο-πορτοκαλί Skoda Fabia S2000. Ο 5 φορές θριαμβευτής του συγκεκριμένου αγώνα και μέχρι στιγμής πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Βουλγαρίας έχει ως στόχο τη νίκη προκειμένου να αυξήσει τη διαφορά του ενός πόντου που τους χωρίζει από τους δεύτερους Gyoshev-Spasov. Οι τελευταίοι θα οδηγήσουν το γνωστό Peugeot 207 S2000 που απέκτησαν πέρυσι και η μάχη μεταξύ των δύο πληρωμάτων αναμένεται ενδιαφέρουσα. Ο 32χρονος Gyoshev έχασε τον τίτλο το 2010 με ανορθόδοξο τρόπο και φέτος θέλει όσο τίποτε άλλο να στεφθεί πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του. Στη γείτονα χώρα θα εμφανιστεί και ο 3 φορές πρωταθλητής Τουρκίας Yagiz Avci, ο οποίος κέρδισε αναπάντεχα τον τελευταίο αγώνα του IRC Yalta Rally στα μέσα του μήνα. Με το Fiesta S2000 που προετοιμάζει η Ford Τουρκίας ελπίζει σε ατυχίες των τοπικών ηρώων, προκειμένου να επαναλάβει το κατόρθωμα της Ουκρανίας, σε μια επιφάνεια που δε θεωρείται και η αγαπημένη του. Ένα ακόμη 207 S2000 θα βρεθεί στον αγώνα με τους Donchev-Yordanov, οι οποίοι έχουν φύγει θριαμβευτές 4 φορές από το Sliven. Ο 34χρονος Donchev φιγουράρει στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος Βουλγαρίας, χωρίς να έχει πραγματοποιήσει κάποια νίκη φέτος και δύσκολα θα μπορέσει να ακολουθήσει τους Iliev και Gyoshev στη μάχη του τίτλου. Με στόχο το βάθρο θα βρεθούν στο Sliven οι Kara-Karacar, με το Fiat Abarth Grande Punto S2000 της Pegasus Racing. Ο 33χρονος Kara μεταπήδησε φέτος σε αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000 και τερμάτισε τρίτος στους δύο πρώτους ασφάλτινους αγώνες της χώρας του.

Στο IRC Production Cup, φαβορί για τη νίκη είναι οι τοπικοί Staykov-Landov με το Mitsubishi Lancer Evo IX R4. Παρά το γεγονός πως τα R4 υστερούν έναντι των S2000, ο Staykov κέρδισε το Rally Stari Stolici και αποδεικνύει πως θα παλέψει για τη νίκη τόσο στη γενική όσο και στο Production Cup. Να διατηρήσει ζωντανές τις όποιες ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου θα επιδιώξει ο Tempestini. Ο Ιταλός αγωνίζεται με ένα Subaru Impreza STi R4 και απέχει 12 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Aigner, ο οποίος δε θα βρεθεί στη Βουλγαρία. Η απουσία του Αυστριακού αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον Consani να τεθεί επικεφαλής, καθώς τον χωρίζουν μόλις 3 βαθμοί από τον πρώην πρωταθλητή του PWRC. Ο 30χρονος Consani κατάφερε να φέρει το Renault Megane RS στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο Prime Yalta Rally της Ουκρανίας.

Στο IRC 2WD Cup, όλοι οι πρωταγωνιστές της κατηγορίας δηλώνουν παρών στο Sliven. Ο Βρετανός Harry Hunt θα οδηγήσει το πράσινο Citroen DS3 R3 με μοναδικό στόχο τη νίκη, προκειμένου να ξεφύγει από τον Consani που τον ακολουθεί κατά πόδας στη βαθμολογία. Μόλις ένας βαθμός τους χωρίζει και πλέον με τρεις αγώνες να απομένουν είναι αυτονόητο πως οι δύο οδηγοί θα τα δώσουν όλα για την κατάκτηση των 25 βαθμών. Το δικό του ρόλο στη μάχη του τίτλου μπορεί να διαδραματίσει ο Slavov, ο οποίος με το Renault Clio R3 είναι πολύ δυνατός στην πατρίδα του. Ο 28χρονος ήθελε να οδηγήσει το Renault Megane RS στο συγκεκριμένο αγώνα, ωστόσο δεν κατάφερε τελικά να ολοκληρώσει τη συμφωνία. Ο τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, Εσθονός Kangur επιστρέφει στο IRC με το Honda Civic Type-R R3, ενώ μετά την εκπληκτική πέμπτη θέση γενικής και πρώτη στο 2WD Cup στην Ουκρανία, ο 26χρονος Vlad Cosma έρχεται με στόχο το δύο στα δύο με το Citroen C2 R2 Max. Ο Ρουμάνος έχει την ταχύτητα και αξίζει να τον προσέξετε. Ο Τούρκος Murat Bostanci (Ford Fiesta R2) και η Ekaterina Stratieva (Citroen C2 R2 Max) θα διεκδικήσουν μία θέση στο βάθρο του Cup. Στην ίδια κατηγορία αγωνίζεται και το Ελληνικό πλήρωμα των Καραβασίλη-Σαρητσόγλου με ένα Honda Civic Type-R. Ο 34χρονος οδηγός εντυπωσίασε την προηγούμενη εβδομάδα στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., όπου ήταν ταχύτερος από σαφώς δυνατότερους συνδυασμούς, καταφέρνοντας μάλιστα να πετύχει τον καλύτερο χρόνο στη δεύτερη ειδική του αγώνα, στην πρώτη του εμφάνιση με το Honda. Κάπου εκεί η προσπάθειά του έληξε άδοξα, καθώς εγκατέλειψε. Είναι η πρώτη εμφάνιση του οδηγού σε αγώνα εκτός συνόρων και στόχος είναι η αποκόμιση εμπειριών. Το χωμάτινος.gr εύχεται καλή διασκέδαση και καλό τερματισμό στο πλήρωμα!

Ο αγώνας ξεκινάει το απόγευμα της Παρασκευής με μία υπερειδική πέριξ του σταδίου της πόλης και συνεχίζεται το Σάββατο και την Κυριακή με άλλες 12 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 197.32 km. Το χωμάτινος.gr θα ταξιδέψει για δεύτερη φορά φέτος στη Βουλγαρία προκειμένου να σας μεταφέρει τα τεκταινόμενα από τον 11ο γύρο του IRC.

Το xwmatinos.gr θα βρεθεί στις ειδικες διαδρομές του αγώνα και θα επανέρθει με ανάλογο οδοιπορικό...

Συμμετοχές

Πρόγραμμα

Απόστολος Παλάτος


Καλή επιτυχία στο ελληνικό πλήρωμα το οποίο όπως έδειξε και στο ράλλυ ΔΕΘ έιναι πολύ ταχύ όπως επίσης και καλό ταξίδι στους έλληνες ανταποκριτές !

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Σεπ 25, 2012 1:05 am
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Ιαν 27, 2010 4:43 pm
Δημοσιεύσεις: 228
Δημοσίευση Re: IRC Sliven Rally 2012
Ευχαριστούμε! Πάμε για εξέδρα!!! :headbang


Τρί Σεπ 25, 2012 10:03 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm
Δημοσιεύσεις: 1650
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: IRC Sliven Rally 2012
Παράθεση:
No Bulgaria reward for Greek Honda pair

Vasilis Karavasilis and co-driver Giannis Saritsoglou travelled from Greece to contest the Mabanol Sliven Rally, round 11 of the all-action Intercontinental Rally Challenge, in Bulgaria last week but were soon stopped in their tracks.
The Honda Civic Type R pair crashed out on the second stage of the 13-stage asphalt event. Although members of the JAS Motorsport team – which guided Martin Kangur to second place in the IRC 2WD Cup – assisted by helping to repair the car, the extent of the damage meant Karavasilis and Saritsoglou withdrew.

“We were possibly a bit reckless and entered the bend too fast,” said Karavasilis. “We normally only participate at the Greek championships, but because Bulgaria is so close to our home, we wanted to compete against the competitors in the IRC 2WD Cup.”

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Τρί Οκτ 02, 2012 10:33 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: IRC Sliven Rally 2012
Παράθεση:
IRC Sliven Rally 2012: Βουλγαρική κυριαρχία!

Εικόνα

Οι Iliev-Yanakiev αναδείχθηκαν νικητές στον 11ο γύρο του πρωταθλήματος IRC, το 32ο Rally Sliven που διεξήχθη στη γείτονα χώρα. Ο αγώνας στιγματίστηκε από τα πολλά ατυχήματα, που ευτυχώς είχαν σα συνέπεια, μόνον, υλικές ζημιές. Άτυχο το Ελληνικό πλήρωμα των Καραβασίλη-Σαρητσόγλου, η προσπάθεια των οποίων έληξε άδοξα, μετά από έξοδο.

Η νίκη δεν ήταν διόλου εύκολη για τον Iliev με το Skoda Fabia S2000. Στην πρώτη μόλις ειδική του αγώνα είχε μία μικροέξοδο που του στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Παράλληλα, το πλήρωμα των Staykov-Landov με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX R4, βαμμένο στα χρώματα του μεγάλου χορηγού του αγώνα, αποδείχθηκε για άλλη μία φορά ταχύτατο και ικανό να κοιτάξει στα μάτια συνδυασμούς με δυνατότερα αγωνιστικά. Ο Staykov λόγω της χρήσης αιθανόλης ως καύσιμο δεν προσμετρούσε στο IRC, αλλά μόνο στο πρωτάθλημα της χώρας του. Τέθηκε επικεφαλής από τη δεύτερη ειδική του αγώνα, το πρωί του Σαββάτου και έχτισε μία διαφορά 12 περίπου δλ. από τον Iliev μέχρι την πέμπτη ειδική όπου και εγκατέλειψε μετά από έξοδο. Έτσι, ο 37χρονος Iliev πέρασε στην πρώτη θέση όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος, πετυχαίνοντας την έκτη του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα. Με την επιτυχία αυτή, εδραιώθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας του Βουλγαρικού πρωταθλήματος, αυξάνοντας τη διαφορά του από τους διώκτες του δύο αγώνες πριν το τέλος.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Gyoshev-Spasov. Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καθόλου καλά για το πλήρωμα του Peugeot 207 S2000, καθώς στη εναρκτήρια νυχτερινή υπερειδική που διεξήχθη την Παρασκευή στο πάρκο του Sliven βρήκε σε δέντρο, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει 6 δλ. και να τραυματίσει ελαφρά το γαλλικό «όπλο». Το Σάββατο αναρριχήθηκε κάποιες θέσεις και εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Staykov βρέθηκε στη δεύτερη θέση της κατάταξης. Την Κυριακή πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο σε δύο ειδικές, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν έδειξε ικανός να «πιάσει» τον Iliev. Πίσω του βρέθηκαν οι Isaev-Iliev, με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι επίσης χρησιμοποίησαν ως καύσιμο την αιθανόλη και εκκινούσαν τελευταίοι. Το πλήρωμα πέτυχε το τερπνόν μετά του ωφελίμου, καθώς ανέβηκε στην τρίτη θέση του πόντιουμ, προσφέροντας παράλληλα και πλούσιο θέαμα.

Τέταρτοι βρέθηκαν οι Donchev-Yordanov με Peugeot 207 S2000, οι οποίοι για μία ακόμη φορά απογοήτευσαν. Μία έξοδος στην πρώτη υπερειδική και ένα κλατάρισμα στην πέμπτη ειδική δεν τους επέτρεψαν να πετύχουν κάτι καλύτερο. Ο άλλοτε πρωταθλητής Βουλγαρίας πλέον δείχνει να έχει ξεφουσκώσει και να μην μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων του πρωταθλήματος. Στην πέμπτη θέση γενικής και στην πρώτη στα δικίνητα ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι εντυπωσιακοί Slavov-Filipov, με το Renault Clio R3, στη δεύτερή τους εμφάνιση φέτος. Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν ταχύτεροι από δυνατότερους συνδυασμούς και εκμεταλλευόμενοι τα προβλήματα των Donchev-Yordanov αναρριχήθηκαν μέχρι και την τέταρτη θέση στα μισά του αγώνα. Ας ελπίσουμε πως στο μέλλον θα τους βλέπουμε πιο συχνά.

Έκτοι και χωρίς να εντυπωσιάσουν τερμάτισαν οι Avci-Gucenmez με ένα Ford Fiesta S2000 της Ford Τουρκίας. Ο στόχος επετεύχθη για τον 28χρονο περσινό πρωταθλητή Τουρκίας. Εμφανίστηκε στη Βουλγαρία με σκοπό να τερματίσει και να συλλέξει πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα της χώρας του, καθώς το Rally Sliven είναι αμοιβός αγώνας. Πίσω τους οι Kangur-Jarveoja με ένα Honda Civic Type-R R3 της JAS Motorsport. Ο Εσθονός δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Slavov, σε μια επιφάνεια που δεν είναι η αγαπημένη του και εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των συναθλητών του τερμάτισε δεύτερος στο IRC 2WD Cup. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Bostanci-Vatansever με ένα Ford Fiesta R2, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα σε όλες τις ειδικές και προσέφεραν αρκετό θέαμα.

Στο IRC Production Cup, η νίκη πήγε στους Consani-Klinger με ένα Reanult Megane RS. Το πλήρωμα, που τερμάτισε δεύτερο στον προηγούμενο γύρο της Ουκρανίας, δεν εμφανίστηκε αντάξιο των προσδοκιών. Παρ’ όλα αυτά, κατάφερε να φύγει από το Sliven με τους πολύτιμους 25 βαθμούς, οι οποίοι τους έθεσαν πλέον επικεφαλείς στην κατηγορία. Η διαφορά που τους χωρίζει από τον Aigner είναι πλέον 22 βαθμοί με τους αγώνες του Σαν Ρέμο και της Κύπρου (αμφίβολος) να απομένουν για το πέσιμο της αυλαίας του IRC.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, αξίζει να αναφέρουμε αυτές των Tempestini-Pulpea με ένα Subaru Impreza Sti R4 από διαρροή λαδιού. Το πλήρωμα βρισκόταν στη τρίτη θέση του IRC Production Cup μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης, μόλις 6 δλ. πίσω από τον πρωτοπόρο Consani. Άτυχοι στάθηκαν οι Hunt-Durrant με το πράσινο Citroen DS3 R3T. Αρχικά, την πρώτη μέρα βρέθηκαν εκτός δρόμου και μετά από περίπου 15 λεπτά κατάφεραν να ξεκολλήσουν το DS3. Την Κυριακή τα έδωσαν όλα προκειμένου να κερδίσουν το χαμένο έδαφος, ωστόσο είχαν μία άσχημη έξοδο που είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό στη μέση του Robbie Durant. Εκτός δρόμου βρέθηκαν και οι Kroszer-Papp με Renault Clio R3. Το πλήρωμα από την Ουγγαρία βρισκόταν στη δεύτερη θέση του IRC 2WD, μέχρι να εγκαταλείψει, χάνοντας παράλληλα τη δυνατότητα να αναρριχηθεί στη βαθμολογία. Ατύχημα είχαν και οι Erbil-Ahishkali οι οποίοι βγήκαν χωρίς γρατζουνιές από το κατεστραμμένο Mitsubishi Lancer Evo IX.

Πολύ νωρίς εκτός αγώνα τέθηκε το Ελληνικό πλήρωμα των Καραβασίλη-Σαρητσόγλου με το λευκό Honda Civic Type-R. Στην πρώτη τους ειδική εκτός συνόρων, βρέθηκαν 14οι γενικής και 7οι στα δικίνητα. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Στα πρώτα χιλιόμετρα της εναρκτήριας διαδρομής του Σαββάτου, το Civic γλίστρησε από τα χώματα που είχαν βγάλει στο δρόμο τα προπορευόμενα πληρώματα, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός δρόμου, τραυματίζοντας το ψυγείο. Το πλήρωμα τελικά δεν εκκίνησε με τη διαδικασία superally τη δεύτερη ημέρα, ολοκληρώνοντας έτσι άδοξα την προσπάθειά του. Ας ελπίσουμε πως θα επιχειρήσουν ανάλογη προσπάθεια στο μέλλον, καθώς η ταχύτητα δε λείπει.

Εικόνα

Εικόνα

Η συγχώνευση του ERC με το IRC πλέον οριστικοποιήθηκε και 20 αγώνες ερίζουν για μία θέση στον…ήλιο. Το Sliven Rally σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο πιο επιτυχημένος αγώνας του IRC. Αρκετοί πρωταγωνιστές απουσίαζαν, ενώ και οι οργανωτές δεν απέφυγαν τα λάθη. Χαρακτηριστική ήταν η επικινδυνότητα της νυχτερινής υπερειδικής της Παρασκευής, στην οποία χιλιάδες κόσμος είχε συρρεύσει και ο κίνδυνος για κάποιο ατύχημα ήταν ορατός. Παράλληλα, η μη καταβολή ολόκληρου του χρηματικού ποσού προς το Eurosport οδήγησε στη μη τηλεοπτική κάλυψη του αγώνα. Συνεπώς, η θέση του στο καλεντάρι της νέας χρονιάς δεν είναι καθόλου σίγουρη. Επόμενος και ίσως και τελευταίος γύρος του IRC για φέτος το κλασικό Rally San Remo στα μέσα του Οκτώβρη.

για το www.xwmatinos.gr

Απόστολος Παλάτος


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Οκτ 04, 2012 2:05 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: IRC Sliven Rally 2012
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Οκτ 04, 2012 2:18 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
Wales Rally GB 2015
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 38
35o Rally Sprint Λίμνης Σμοκόβου (27 - 28 Ιουνίου 2009)
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: Toufas
Απαντήσεις: 1
24 Hours Rally Raid 2014
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 56
Rally Sprint Attiko - Πεντέλη 2015
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 15
WRC RALLY ITALIA SARDEGNA 2013
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 49
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO