[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Μαρ 28, 2024 11:11 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Προτάσεις-σκέψεις για το 2013 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 10:41 pm
Δημοσιεύσεις: 924
Δημοσίευση Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Υστερα από την προτροπή του ΣΟΑΑ ανοιγω αυτό το θέμα για να πέσουν ιδέες αλλά και να συζητηθουν σκέψεις για τα πρωταθλήματα του 2013.

Και ξεκινάω με κάποιες προχειρες δικές μου:

-Κατάργηση (προσωρινά) των χωμάτινων Ραλλυ και περιορισμός μονο σε σπριντ και Ρόντε.
Το χώμα να περιοριστει προσωρινά σε Κύπελλο και να βγει απο το πρωτάθλημα.

-Στους αγώνες ανεξαρτήτως επιφάνειας που προσμετρουν στο Πρωτάθλημα των Ιστορικων τα Ιστορικα αυτοκίνητα να ξεκινούν ΠΡΩΤΑ,τοσο για λόγους καλυτερης προβολής , αλλα και για βρισκουν οσο το δυνατον καλύτερο οδόστρωμa (στο χώμα).

-Λίστα επιτρεπόμενων ελαστικών (τουλάχιστον στις μικρες κατηγορίες μέχρι 1600cc) με low budget ελάστικά (π.χ.Hankook, Kumho, Silverstone, D-mack) για μείωση του κόστους.
Τα Ιστορικά να τρέχουν στην Ασφαλτο με Semi-slick και στο Χώμα με M+S για λόγους κόστους και θεάματος.(μην γελάστε για τα m+s, στο εξωτερικό εφαρμόζεται ήδη)

-Θεσπιση ενιαίου-cup με αυτοκίνητο έστω παλαιότερης γενιάς και χαμηλού κόστους.
Αυτή τι στιγμή που μιλάμε τρέχουν cup στη Βρετανία με BMW e30 και Peugeot 205.
Για να μην ρίξω ιδέα για τους ''παραπονιάριδες'' της N/2 που στην ουσία ειναι ένα ενιαίο με 106-Saxo.

-Αγώνες του κύπελλου Regularity να συγχωνευθουν με αντιστοιχους Sporting , όπως στο Ιστορικό Ακρόπολις και πρόσφατα στο Παλλάδιο, χρησιμοποιόντας την διαδρομή του αγώνα και τμήμα των Ε.Δ.

-Επέκταση της Formula-Saloon και στα Ραλλυ Σπρίντ.

_________________
Like us on Facebook:
Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos


Πέμ Νοέμ 22, 2012 8:18 pm
Προφίλ WWW
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm
Δημοσιεύσεις: 1650
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Εγώ είχα 2 στο μυαλό μου. Το ένα το ξέχασα, το δευτερο είναι απλό.

- Να έχουνε όλοι μα ΟΛΟΙ οι κριτές μία σφυρίχτρα για την καθοδήγηση των θεατών καθώς και ένα VHF.
Και τώρα που το σκέφτομαι καμιά κόκκινη σημαιούλα δεν βλάπτει.

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Πέμ Νοέμ 22, 2012 9:36 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
panrok90 έγραψε:
Εγώ είχα 2 στο μυαλό μου. Το ένα το ξέχασα, το δευτερο είναι απλό.

- Να έχουνε όλοι μα ΟΛΟΙ οι κριτές μία σφυρίχτρα για την καθοδήγηση των θεατών καθώς και ένα VHF.
Και τώρα που το σκέφτομαι καμιά κόκκινη σημαιούλα δεν βλάπτει.


Αυτο το ειχα σκεφτεί και εγω αλλα με προλαβε ο μικρός. Η σφυρίχτρα λειτουργεί αποτρεπτικά και ψυχολογικά σου θυμίζει την επιβολή νόμου(αστυνομία-τροχονόμος κτλ). Εγω προσωπικά σε ράλλυ ακροπολις που την ακουω συνηθως ψυχολογικά και μόνο με κάνει να μαζευτώ λίγο πιο μέσα από ότι μια φωνή του τύπου "Φύγε απο τον δρόμο".

Άρα και κάνει δουλεία αλλά είναι και ανέξοδο τελείως (μπορουμε να βρουμε απο Κινα με € 0,10 το κομματι και να φερουμε καμιά χιλιάδα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) !

Υ.Γ. Μπορεί να μην είναι μια λύση για την επιβιωση των αγωνων αμεσα αλλά αποτελεί μια λύση για την χαλιναγώγηση των "ατακτων" και απαίδευτων οπαδών που τους χρειάζονται οι αγώνες.

_________________
______________
rally car wanted...


Παρ Νοέμ 23, 2012 9:30 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Όταν είσαι θεατής κάνεις αρκετές σκέψεις για τους αγώνες ! Όταν είσαι αγωνιζόμενος κάνεις ακόμα παραπάνω! Όταν είσαι αγωνιζόμενος που θέλει πραγματικά να βελτιωθεί το άθλημα και να έχει ανταγωνισμό κάνεις ακόμα πιο πολλές!


Είναι γνωστό πόσο "νοθευμένα" είναι τα αγωνιστικά που τρέχουν που τα ίδια τα "συνεργεία" διαφημίζουν την μαϊμού που έφτιαξαν και κερδίζει ..για να αποκτήσουν κ άλλους πελάτες (!)
Είναι γνωστό πως σε τεχνικό έλεγχο οι γνωστοί περνάνε αέρα αν και τώρα πλέον τους περνάνε όλους για να μην χάσουν καμιά συμμετοχή..κ έτσι αυτό που λέγεται ασφάλεια πάει περίπατο και κατά τα άλλα τους πείραξε ότι για να έχεις ιστορικό πρέπει να τρέχεις με χανς κ ας είναι το κλουβί και οι βάσεις καθισμάτων κυριολεκτικά στον αέρα(!)

Έτσι έχουμε μια πεσμένη ποιότητα που αποτρέπει πολλούς να ασχοληθούν με το άθλημα!

Δεν υπάρχουν νέοι αγωνιζόμενοι γιατί δεν υπάρχουν κίνητρα για να μπορέσουν να φτιαχτούν μικρές κατηγορίες για να τρέξουν.

Στους καιρούς που βρισκόμαστε ας πούνε για τους νέους ότι το παράβολο συμμετοχής θα είναι μειωμένο για τους 10 πρώτους αγώνες που θα κάνουν και όχι για το έτος που έβγαλαν την άδεια!
Ας πούνε πως μέχρι 1.3 κυβικά το παράβολο θα έχει 40% μείωση για να δώσουν κίνητρα στους νέους κ σε αυτούς που δεν έχουν το "τέρας" για να τρέξουν

Μετά ξέρουμε πως η οργάνωση σε έναν αγώνα θέλει βοήθεια. Ας πούνε ότι όποιος αγωνιζόμενος βοηθήσει εθελοντικά την οργάνωση στον επόμενο αγώνα θα έχει μείωση στο παράβολο. Τι πιο καλό από έναν αγωνιζόμενο να βοηθάει, να προσφέρει για την ασφάλεια του συναθλητή του? ..γιατί ένας αγωνιζόμενος ξέρει καλύτερα που έχει έλλειψη η οργάνωση και που μπορεί να βοηθήσει καλύτερα!

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Παρ Νοέμ 23, 2012 11:17 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Ως αφορά το θέμα των κριτών προτείνω να υπάρξει μια ομάδα η οποία να περιλαμβάνει άτομα απο τις λέσχες της Ελλάδας οι οποίοι θα παρακολουθήσουν σεμινάρια και εφόσον επιτύχουν σε κάποιες εξετάσεις να παίρνουν την ιδιότητα του κριτή αγώνων. Η ομάδα αυτή να καλύπτει σχεδόν όλους τους αγώνες της Ελλάδας και να είναι καθολική. Κάπως έτσι γίνεται και τώρα αλλά αμφιβάλλω αν όλοι αυτοί που βρίσκονται στις ειδικές και τις πίστες σε όλη την Ελλάδα έχουν πάρει αυτή την πιστοποίηση. Οι κριτές πρέπει να περνούν σε τακτά χρονικά διαστήματα απο εξετάσεις μιας και οι κανονισμοί αγώνων και ασφαλείας αλλάζουν συνεχώς (νομίζω κάτι τέτοιο ισχύει και σήμερα αλλά δεν εφαρμόζεται). Οποίος δεν έχει αυτή την πιστοποίηση δεν θα μπορεί να είναι κριτής. Εχουμε δει πολλές φορές κριτές οι οποίοι παίρνουν μαζί τους συγγενικά πρόσωπα τα οποία δυστυχώς μόνο ζημιώνουν μιας και σε μια δύσκολη στιγμή δεν θα έχουν την γνώση να την αντιμετωπίσουν. Το μεροκάματο που λέμε .... έχουμε ακούσει πολλά απο το VHF όπως "ΠΑναγία μου, Τούμπάρε και πολλές κραυγές".

Εν τέλει προτείνω να δώσουν όλοι οι κριτές εξετάσεις και να συσταθεί αυτή η ομάδα.

Θα επανέλθω και με άλλα...

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Νοέμ 23, 2012 11:23 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Στην ανάβαση Πορταριάς είδα κάτι το οποίο μου άρεσε πολύ και το είχα επισημάνει στο τότε θέμα. Είχαν βάλει σε κάποιες "τυφλές" στροφές φάρους οι οποίοι άναβαν κάθε φορά που υπήρχε πρόβλημα στον αγώνα για να προειδοποιεί τους αγωνιζόμενους οι οποίοι ήταν ήδη μέσα στον αγώνα.

Προτείνω λοιπόν σε κάθε στροφή να υπάρχει ένας φάρος σε εμφανή σημείο για τον αγωνιζόμενο που θα τον προειδοποιεί ότι θα πρέπει να μειώσει άμεσα ταχύτητα και να ακινητοποιήσει το αγωνστικό. Αυτό λογικά θα προλαμβάνει καταστάσεις όπου ο κριτης ίσως να είναι στην έξοδο της στροφής ή σε κάποιο άλλο σημειο που θα παρέχει εκεί τις οποιες του υπηρεσίες και δεν θα μπορεί να είναι και σε εμφανη σημείο για τον οδηγό. Επίσης εχει παρατηρηθεί αρκετές φορές ο κριτής να κάθεται σε λάθος σημείο π.χ στην εξωτερική μιας στροφής , οπού ο αγωνιζόμενος έχοντας το βλέμμα του στο εσωτερικό της στροφής αλλά και από την ένταση του αγώνα να μην τον βλέπει παρόλο που μπορεί να κούναγε την σημαία.

Ο φάρος πιστεύω πως θα λύσει όλα αυτά προβλήματα.

Κόστος? Από καμιά δεκαριά μπαταρίες αυτοκινήτου που αδυνατώ να πιστέψω ότι μια αγωνιστική λέσχη αυτοκινήτου να μην μπορεί να προμηθευτεί από κάπου δωρεάν και αντίστοιχοι φάροι.

Αποτέλεσμα? Ο κριτής να ενεργοποιεί τον φάρο και να ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες να βλέπουμε καταστάσεις -τις οποίες έχουμε δει αρκετές φορές δυστυχώς- οι οποίες είναι επικίνδυνες, για τον αγωνιζόμενο, τον κριτή αλλά και τους θεατές.

Υ.Γ. Άντε να σας βλέπω να λέτε καμιά ιδέα, πρόταση. Και κουταμάρα να είναι μπορεί κάποιος άλλος να την "αρπάξει και να την κάνει "ΙΔΕΑΡΑ" ! Brain Storming λοιπόν.......

_________________
______________
rally car wanted...


Τετ Νοέμ 28, 2012 11:15 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Το θεμα ειναι οτι ο κριτης πρεπει να ξερει να αντιμετωπίσει μια δυσκολη κατασταση,εμενα δεν με χαλαει και ο πατροπαράδοτος τροπος ,ασε που δεν εχω καμια εμπιστοσύνη στα ηλεκτρικα.Αμα βρέξει τι κανουμε?

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Πέμ Νοέμ 29, 2012 8:22 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Proedros έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι ο κριτης πρεπει να ξερει να αντιμετωπίσει μια δυσκολη κατασταση,εμενα δεν με χαλαει και ο πατροπαράδοτος τροπος ,ασε που δεν εχω καμια εμπιστοσύνη στα ηλεκτρικα.Αμα βρέξει τι κανουμε?


Εννοείται πως ο κριτής θα πρέπει να είναι τσακάλι και να αντιμετωπίζει δυσκολες καταστάσεις με επιτυχία. Αλλά το θέμα είναι πως αν λειτουργούσαν όλα τέλεια δεν θα είμασταν εδω να συζητάμε.

Με την βροχή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ένα απλό προστατευτικό πάνω στην μπαταρία, έστω και μια απλή σακούλα και όλα θα πάνε καλά. Και δεν εννοω για κάτι περίπλοκο ώστε να δημιουργεί πρόβλημα. Έναν φάρο, δέκα μέτρα καλώδιο, μια μπαταρία και ένα κουμπί. Μόνο αυτα χρειάζονται.

Σημειωτέον πως ο φάρος δεν θα αντικαθιστά σε καμία περίπτωση τον κριτή,απλά θα τον βοηθάει, και όχι μόνο αυτον αλλά και αγωνιζόμενους αλλά και θεατές. Πάντα η εικόνα ενός αναμένου φάρου (πυροσβεστική, ασθενοφόρο, μπατσικό, εργα στον δρόμο είναι πολυ πιο εύκολο να παρατηρηθεί από το ανθρώπινο μάτι και παράλληλα να λειτουργήσει έστω και ψυχολογικά αποτρεπτικά.

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Νοέμ 29, 2012 9:24 am
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Γιωργο τον φαρο ομως καποιος πρεπει να τον ενεργοποιήσει δλδ ενας κριτης,αλιταρχης κλπ εδω στην αναβαση Αιγιρας ο κριτης έδωσε το οκ στον Κρετσα να κατεβει αφου ειχε τελειωσει το σκελος των δοκιμαστικων και ειχαμε την συγκρουση με τον αλιταρχη κοινος ασηνενοησια με αποτελεσμα ευτυχως τον μικρο τραυματισμο του αθλητη και αρκετα μεγαλη ζημια στο αυτοκινητο.
Στην πρωτη Ριτσωνα οταν χρειαστηκε να εφαρμοστεί ο νεος κανονισμος οπου επρεπαι να κατεβουν τα 50 πρωτα αυτοκινητα για να ετοιμαστουν για το δευτερο ανεβασμα και αφου κατεβεναν να συνεχιζοταν το πρωτο σκελος εγινε ενας μικρος χαμος πανικος στα vhf οι κριτες να μην ξερουν τι γινεται να μην μπορουν να εξηγησουν στον κοσμο που δεν ηταν υποψιασμενος οτι το σκελος δεν τελειωσαι δλδ μπαχαλο η φαση ,τον κριτη αυτον δεν τον σωζει τιποτα ουτε φαροι ουτε τιποτα ,εγω πιστεω οτι το συστημα με τις σημαιες ειναι ακομα πολυ αξιοπιστο γιάυτο χρησιμοποιηται ακομα σε ολες τις μεγαλες πιστες και σε ολες τις χωρες.
Ο κριτης ειναι αυτος που θα δωσει την λυση και απότι ειδα και φετος το επιπεδο τους ειναι πολυ χαμηλο.

Οταν πριν απο καποια χρονια ο ΓΚΡΕΓΚ μου ειπε να παμε να γινουμε κριτες του απαντησα οτι εγω δεν ενδιαφερομαι γιατι οταν παω να παρακολουθισω εναν αγωνα παω για διασκεδαση δεν παρακολουθω τα παντα και δεν ειχα ορεξη για διαβασμα.
Στην Ελλαδα οι περισοτεροι κριτες κανουν το εντελως αντιθετο χαριεντιζονται μεταξυ τους,κοιτουν περασματα και οχι αριθμους αυτοκινητων και στην δυσκολη στιγμη ρωτουν για το τι θα κανουν ενω έπρεπε να εχουν πραξει ειδη.

Ο κριτης και η οργανωση ενος αγωνα ειναι το Α και το Ω για την ασφαλεια,αμα κριτης γινεται ο φιλος του φιλου λογο σχεσης καληνυχτα ,συν οτι οι αγωνες και ο κριτης δεν ειναι επαγγελμα πρεπει να γινονται απο αγαπη για το αθλημα και οχι για το 50αρικο (αυτο δεν ισχυει για ολους).

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Πέμ Νοέμ 29, 2012 11:57 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Προτάσεις-σκέψεις για το 2013
Proedros έγραψε:

Οταν πριν απο καποια χρονια ο ΓΚΡΕΓΚ μου ειπε να παμε να γινουμε κριτες του απαντησα οτι εγω δεν ενδιαφερομαι γιατι οταν παω να παρακολουθισω εναν αγωνα παω για διασκεδαση δεν παρακολουθω τα παντα και δεν ειχα ορεξη για διαβασμα.

Στην Ελλαδα οι περισοτεροι κριτες κανουν το εντελως αντιθετο χαριεντιζονται μεταξυ τους,κοιτουν περασματα και οχι αριθμους αυτοκινητων και στην δυσκολη στιγμη ρωτουν για το τι θα κανουν ενω έπρεπε να εχουν πραξει ειδη.

Ο κριτης και η οργανωση ενος αγωνα ειναι το Α και το Ω για την ασφαλεια,αμα κριτης γινεται ο φιλος του φιλου λογο σχεσης καληνυχτα ,συν οτι οι αγωνες και ο κριτης δεν ειναι επαγγελμα πρεπει να γινονται απο αγαπη για το αθλημα και οχι για το 50αρικο (αυτο δεν ισχυει για ολους).



Proedre σου είχα πει να πάμε να παρακολουθήσουμε το σεμινάριο ώστε να αποκτήσουμε τις γνώσεις των κριτών ... και εμένα μου αρέσει να βλέπω αγώνες και να τους αποθανατίζω στην κάμερα μου....

Υγ επ ευκαιρία θα φέρω να δούμε το dvd της ασφάλειας του ΣΟΑΑ.

Οπως λέει και ο proedros μιας και to motorsport στην Ελλάδα είναι κυρίως ερασιτεχνικό χρειάζεται ανθρώπους που να το αγαπούν ..... δώστε τόπο στα νιάτα ... δεν μπορώ να βλέπω κριτή να είναι μέσα στο αμάξι του επειδή κρυώνει η ζεστένετε ..... πρέπει το αίμα να βράζει ......

Επίσης δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που να φοράει το κίτρινο γιλέκο και να μην είναι certified.......

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Νοέμ 29, 2012 12:42 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
2013 F1 Chinese Grand Prix
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 6
Rallye du Condroz-Huy 2013
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 12
FIA GT Series: France 2013
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 7
WEC 2013: 6 HOURS OF SILVERSTONE
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 7
WRC 2013
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 72
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO