[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 9:30 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 32 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
 ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 
Συγγραφέας Μήνυμα
_

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 23, 2011 5:29 am
Δημοσιεύσεις: 45
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Η πιο τρελή ιστορία που έχω δει στους ελληνικούς αγώνες είναι η εξής: Σε νυχτερινό Παλάδιο πριν πολλά χρόνια νέος οδηγός στον πρώτο του αγώνα με Ιντεγκράλε Ν4 (επίτηδες δεν αναφέρω ονόματα) καρφώνεται μετωπικά σε γνωστό μεγάλο πλάτανο του Μερκούρη. Είναι σκοτάδι, είμαι ο μόνος θεατής εκεί και τρέχω να βοηθήσω κρατώντας το φακό που είχα. Ευτυχώς κανείς δεν έχει πάθει τίποτα και απλώς ο μεγαλύτερος σε ηλικία συνοδηγός παρατηρεί στον οδηγό ότι είχαν γράψει 2η αλλά άφησε μέσα την 3η.
Καθόμαστε, λοιπόν, όλοι μαζί και βλέπουμε τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και δεν υπάρχει τίποτα παράξενο, μέχρι που ο συνοδηγός μού ζητάει το φακό για να πάει ξανά στο αυτοκίνητο για να πάρει κάτι. Τότε, φωτίζοντας με το φακό το αυτοκίνητο ανακαλύπτει ότι το ρολ-κέιτζ είναι ακόλλητο!!!! (Δεν κάνω πλάκα). Οι μπάρες έχουν τοποθετηθεί απλώς μέσα, έχουν βιδωθεί στο πάτωμα, είναι με κάποιο παράξενο τρόπο σφηνωμένες μεταξύ τους οπότε κρατιώνται στον αέρα, αλλά, για παράδειγμα, οι πλαϊνές της οροφής απλώς ακουμπάνε στο κεντρικό Π και δεν έχουν ούτε καν πόντα από ηλεκτροκόλληση. Όλο το κέιτζ, το οποίο είχε περάσει από τεχνικό έλεγχο, απλώς δεν είναι κολλημένο.
Φυσικά ο έμπειρος συνοδηγός παθαίνει σοκ, ο νεαρός οδηγός τότε πρωτομαθαίνει ότι έπρεπε να έχει κολλήσει "τις μπάρες" (επίσης δεν κάνω πλάκα), και ο συνοδηγός απομακρύνεται και κάθεται μόνος του αμίλητος μέσα στο σκοτάδι.


Παρ Αύγ 31, 2012 9:53 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 12:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Πραγματικά πολύ καλή ιστορία δεδομένου πως έχει να κάνει και με θέματα ασφαλείς. Θα προσθέσω για να πω κάτι που βασικά δεν είναι αστείο πως οδηγός που αναφέρουμε στην άλλη συζήτηση (και προλειαίνοντας το έδαφος για τον ορθολογισμό των αγώνων παλιότερα) ότι έτρεχε πάντα με ρολ - κέιτζ που ήταν φτιαγμένο από... εξατμίσης για να έχει μικρότερο βάρος!!!
Σε έξοδο δε που έκανε ήταν πραγματικό θαύμα που δεν χτύπησε ούτε αυτός, ούτε ο συνοδηγός όπου ήταν εμφανέστατο (αν και το ήξεραν πολλοί) από τι ήταν φτιαγμένο.

Μιας και μπήκα και πολύς ο λόγος που έχουμε κάνει για τα Escort N4, πίσω στις "αποσκευές" υπήρχε η τεράστια σακούλα για το ιντερκούλερ γεμάτη νερό (της "μαμάς' ήταν υπερβολικά λίγο για αγωνιστική χρήση). Πολλά λίτρα και υπήρξαν λίγες περιπτώσεις οδηγών που ξεχάστηκαν στα σέρβις με αποτέλεσμα να ψάχνουν πριν τις ειδικές στα χωρία σπίτι με... λάστιχο για να το γεμίσουν!
Πάντως δεν πρέπει να έγινε πάνω από 3 φορές (να πάρω γιαγιάκα λίγο νερό με το λάστιχο; Ναι παιδί μου, όσο θέλεις...).


Παρ Αύγ 31, 2012 10:59 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
scn έγραψε:
Η πιο τρελή ιστορία που έχω δει στους ελληνικούς αγώνες είναι η εξής: Σε νυχτερινό Παλάδιο πριν πολλά χρόνια νέος οδηγός στον πρώτο του αγώνα με Ιντεγκράλε Ν4 (επίτηδες δεν αναφέρω ονόματα) καρφώνεται μετωπικά σε γνωστό μεγάλο πλάτανο του Μερκούρη. Είναι σκοτάδι, είμαι ο μόνος θεατής εκεί και τρέχω να βοηθήσω κρατώντας το φακό που είχα. Ευτυχώς κανείς δεν έχει πάθει τίποτα και απλώς ο μεγαλύτερος σε ηλικία συνοδηγός παρατηρεί στον οδηγό ότι είχαν γράψει 2η αλλά άφησε μέσα την 3η.
Καθόμαστε, λοιπόν, όλοι μαζί και βλέπουμε τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και δεν υπάρχει τίποτα παράξενο, μέχρι που ο συνοδηγός μού ζητάει το φακό για να πάει ξανά στο αυτοκίνητο για να πάρει κάτι. Τότε, φωτίζοντας με το φακό το αυτοκίνητο ανακαλύπτει ότι το ρολ-κέιτζ είναι ακόλλητο!!!! (Δεν κάνω πλάκα). Οι μπάρες έχουν τοποθετηθεί απλώς μέσα, έχουν βιδωθεί στο πάτωμα, είναι με κάποιο παράξενο τρόπο σφηνωμένες μεταξύ τους οπότε κρατιώνται στον αέρα, αλλά, για παράδειγμα, οι πλαϊνές της οροφής απλώς ακουμπάνε στο κεντρικό Π και δεν έχουν ούτε καν πόντα από ηλεκτροκόλληση. Όλο το κέιτζ, το οποίο είχε περάσει από τεχνικό έλεγχο, απλώς δεν είναι κολλημένο.
Φυσικά ο έμπειρος συνοδηγός παθαίνει σοκ, ο νεαρός οδηγός τότε πρωτομαθαίνει ότι έπρεπε να έχει κολλήσει "τις μπάρες" (επίσης δεν κάνω πλάκα), και ο συνοδηγός απομακρύνεται και κάθεται μόνος του αμίλητος μέσα στο σκοτάδι.



Τραγικό περιστατικό το οποιο θα το αποκαλούσαμε μοιραίο αλλά κάτι τετοιο δεν εγινε καθαρα απο τυχη! Αν και ακομα και τώρα δεν μπορω να το πιστεψω!!! Καλά πως πέρασε τεχνικό έλεγχο? Ο συνοδηγός ο οποιος ηταν μάλλον πιο έμπειρος δεν το ειχε προσεξει απο πριν???

Φυσικά όμως και δεν αμφισβητώ απλά εκπλήσσομαι (όπως και εσυ φανταζομαι που τα έβλεπες LIVE !!!

_________________
______________
rally car wanted...


Σάβ Σεπ 01, 2012 8:13 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 23, 2011 5:29 am
Δημοσιεύσεις: 45
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
saxter έγραψε:
Καλά πως πέρασε τεχνικό έλεγχο?

Αυτό ακριβώς είναι το πιο τρελό. Και δεν είναι η μόνη παλαβομάρα που έχω δει να περνάει τεχνικό έλεγχο. Έχω δει μπόλικες. Για παράδειγμα, έπρεπε να δεις το τρίτο αγωνιστικό μου, το οποίο είχε τρέξει διεθνές ράλλυ ΕΛΠΑ ένα μήνα πριν το αγοράσω. Οι ζώνες από την πλευρά του τούνελ ήταν πιασμένες σε μια θηλιά από σύρμα περίπου 5mm, το οποίο σχημάτιζε κύκλο με ένα κόλλημα με μια πόντα. Η θηλιά αυτή στην πλευρά του οδηγού ήταν κομμένη στην πόντα (λες και αν δεν ήταν κομμένη θα άντεχε σε σύγκρουση). Το είδα αφότου αγόρασα το αυτοκίνητο (καλός μαλάκας είμαι κι εγώ) και δεν πίστευα στα μάτια μου. Το ξέρω ότι δε με πιστεύεις, αλλά δεν ξέρω πώς μπορώ να σε πείσω. Δυστυχώς δεν πήρα φωτό.

saxter έγραψε:
Ο συνοδηγός ο οποιος ηταν μάλλον πιο έμπειρος δεν το ειχε προσεξει απο πριν???

Όσον αφορά το συνοδηγό, θυμάμαι ότι κάποια στιγμή είπε πως δεν είχε μπει στο αυτοκίνητο πριν τον αγώνα. Όταν το είδε έπαθε αληθινό σοκ και μονολογούσε: "Θα σκοτωνόμασταν".


Σάβ Σεπ 01, 2012 9:07 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 12:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Το ρολ - κέιτζ από εξάτμιση αυτοκινήτου δεν σας έκανε εντύπωση που βασικά ήταν διακοσμητικό; Πάντως είναι θαύμα που υπάρχουν σε τόσα πολλά χιλιόμετρα που έχουν γίνει απ' όλους στις ειδικές τόσα λίγα θύματα. Το 1985 που σκοτώθηκε ο συνοδηγός από τον Βόλο στο ράλλυ Κένταυρος πληροφοριακά το αυτοκίνητο δεν είχε μπάρες στις πόρτες και έπρεπε να γίνει αυτό για να εξαφανιστούν τα ρολ - μπαρ που ήταν καλά για αγροτικά ημιφορτηγά μόνο (υπήρχαν αγώνες που έβλεπες 20 Οτομπιάνκι που είχαν μόνο ρολ - μπαρ).

Με αφορμή τα έβγα, στο παρελθόν υπήρχε αγωνιζόμενος που είχε κάνει κάπου 120 αγώνες και είχε βγει τουλάχιστον στους 80 από αυτούς. Τα έβγα στις δοκιμές ήταν ακόμη περισσότερα. Είχε χτυπήσει λίγο μόνο μια φορά(!!!), δεν ήταν αργός για την Ελλάδα, μια χρονιά που όλα του πήγαν καλά κάτι έκανε και η ιστορία αφορά ένα ράλλυ Αχαιος που τρέχει και παίζει την πρώτη θέση!!!!!

Ο αγώνας τότε ήταν... χώμα (η Φτέρη ήταν ειδική 6 και κάτι χιλιομέτρων) και ο "Έλληνας Βάτανεν" είναι λίγα δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο (λιγότερα από 10). Έλα όμως που με την φόρα που έχει πάρει και το κωλοβάρεμα στα σέρβις καθυστερεί να φύγει από σέρβις με αποτέλεσμα να ορμήσει μην φάει καπέλο στην χωμάτινη απλή.

Πιάνει στην απλή διαδρομή άλλο αγωνιστικό 1300αρη που σηκώνει πολύ σκόνη όπως είπε, βγαίνει και φέρνει 3 τούμπες. Στην απλή αυτά... Το αυτοκίνητο κάθετε όμως στις ρόδες και σε λίγο ύστερα από έναν έλεγχο (ήταν απίστευτα έμπειρος σε κάτι τέτοια...) συνεχίζει για να πιάσει πιο κάτω άλλο αγωνιστικό (ο πρώτος με το 1300 το είχε περάσει, αυτό ήταν άλλο) όπου βγαίνει πάλι από το δρόμο (το μαντέψατε φυσικά, δεν είδε από την σκόνη, άλλο αν ο 1300αρης τον πέρασε) για να κολλήσει μέσα σε ένα χαντάκι τερματίζοντας έτσι άδοξα τον αγώνα του!

Υ.Γ. scn ναι, το μάντεψες, από Σ αρχίζει το επώνυμο του...


Σάβ Σεπ 01, 2012 10:26 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 23, 2011 5:29 am
Δημοσιεύσεις: 45
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Η εικόνα ήταν αυτή ακριβώς που περιγράφει ο Giorgos. Τα ρολ-μπαρ με ένα σκέτο Π έδιναν και έπαιρναν. Δεν ήταν σπάνιο φαινόμενο και τα ρολ-μπαρ από σωλήνες εξάτμισης. Άσε δε τη στήριξη των καθισμάτων και των ζωνών. Εκεί έβλεπες αστεία πράγματα. Και φυσικά δε μιλάμε για ρολ-κέιτζ κατασκευασμένα από χαλυβδοσωλήνες με ραφή, κάτι που απαγορευόταν ανέκαθεν (Ο κανονισμός είναι ρητός: "χαλυβδοσωλήνας άνευ ραφής"). Αυτό γίνεται μέχρι σήμερα και ένα απ' αυτά συμμετείχε σε ατύχημα με τραυματισμό που έγινε πρόπερσι. Επίσης, μέχρι πριν 10-12 χρόνια έβλεπες αγωνιστικά χωρίς πλαϊνές μπάρες στις πόρτες. Συγκεκριμένος οδηγός, για μένα από τους ταχύτερους που έχουν υπάρξει, δεν έβαζε ποτέ πλαϊνές μπάρες για εξοικονόμηση βάρους.
Επιπλέον, μέχρι και το 1997 οι δοκιμές γίνονταν με το αγωνιστικό, με σλικς. Όποιος δεν το έχει ζήσει δε φαντάζεται τι γινόταν. Παρόλο που και σήμερα η κατάσταση είναι αισχρή και άθλια (πέρυσι στο Παλάδιο έγιναν 4 ατυχήματα στις δοκιμές και αυτά είναι μόνο όσα μαθεύτηκαν), τότε ήταν ακόμα χειρότερα. Το μόνο που έσωζε κάπως τα πράγματα ήταν ότι τα αγωνιστικά είχαν φουλ εξοπλισμό και πολύ καλύτερες αντιδράσεις στο όριο. Έτσι έβλεπες να αποφεύγονται μετωπικές σαν να είναι ταινία Χόλιγουντ.
Η αντιμετώπιση στους Τ.Ε. έχει βελτιωθεί πολύ μόλις τα τελευταία χρόνια. Κάτι οι προσταγές της FIA, κάτι τα πρόσωπα (Μαρατζίδης, Παπακώστας κ.λπ.), τα πράγματα έχουν σοβαρέψει και έχουν γίνει πιο σωστά.


Κυρ Σεπ 02, 2012 7:49 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
saxter έγραψε:
Τότε ο οδηγος βγαζει τα γάντια και τα ακουμπαει σε μια πετρα. Εκει εμφανιζεται ενα κολοπαίδι και ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ!!!! ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΑΝΤΙΑ!!!!!

Συνοψίζοντας. Πλακώθηκα με ξένο οδηγό αγώνων σε Ράλλυ Ακρόπολις (πιο καλά, με πλάκωσε), η παρέα μου είχε σκάσει στα γέλια, ο οδηγός μου χάρισε τα γάντια του αλλά τα χαίρετε κάποιο κολοπαίδι από την γύρω εκεί περιοχή .Αν διαβάζει συγνώμη για το κολοπαιδι αλλά να μου φέρει τα ΓΑΝΤΙΑ ΜΟΥ :( :( :( :(


Αν κάνω λάθος στην χρονιά και την ειδική παρακαλώ όπως η παρέα να με διορθώσει


saxterie .τι να κάνεις "παιδικά αγωνιστικά τραύματα".... αυτα μένουν ..... τιμή είναι να σου την έχει ρίχει ένας που στρίβει στο όριο με τα τέσσερα μέσα στο χωριό.

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Σεπ 02, 2012 10:02 am
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 12:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Σύντομη αλλά καλή ιστορία και σχετικά πρόσφατη. Σέρβις είναι στημένα για να βάλουν βενζίνη... α βα βα σε απλή που φυσικά απαγορεύεται ο ανεφοδιασμός. Έλα όμως που λίγο παρακάτω παίρνει φωτιά από εμπρησμό και τους κάνει τσακωτούς η αστυνομία με τα μπιτόνια της βενζίνης...
Ύστερα από την προσαγωγή στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και πολλές ώρες παραμονής μαζί με τις απαραίτητες διευκρινήσεις αφέθηκαν ελεύθεροι... Το πλήρωμα δεν αποκλείστηκε αφού δεν πρόλαβαν να του βάλουν βενζίνη ή μήπως είχαν προλάβει; Και έκαιγε και πολύ αυτό γιατί ήταν και πολύ καλό το μοτέρ.


Κυρ Σεπ 02, 2012 11:03 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 12:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Τα αυτοκίνητα από γραφεία ενοικιάσεως για δοκιμές έχουν αμέτρητες ιστορίες αλλά σήμερα θα βάλω μόνο δύο, αφού εξηγήσω την διαδικασία που έκανε ο... επαγγελματίας σε αυτό τον τομέα.
Ο επαγγελματίας συνήθως έγραφε τον δρόμο με αυτό το "μουλάρι", έπρεπε να το κάνει αρκετά νωρίτερα από τον αγώνα γιατί σε κάποιες επαρχιακές λέσχες μετά από όσα είχαν πάθει συνεργάζονταν με τις λέσχες και την λίστα συμμετοχών (φάκελος κανονικός που μπορεί να το έψαχνε αν και το ψευδώνυμο έσωσε τέτοιες καταστάσεις) και στο γραφείο εμφανιζόταν μόνο του για να μην κινήσει υποψίες με τον συνοδηγό με το δικό του αυτοκίνητο να τον αφήνει κάπου που ο μαγαζάτορας δεν είχε ορατότητα...

Έμπαινε άνετος και ψύχραιμος, μπορεί να πετούσε κανένα κουφό για το που θέλει να πάει με το αυτοκίνητο (θέλω να πάω μέχρι το αρχαίο θέατρο, είναι μακριά από εδώ ή καμιά τέτοια...) και στην συνέχεια επέστρεφε αφού συναντιόταν με τον συνοδηγό το π΄ρωτο πράγμα που έκανε παλιά ο σωστός επαγγελματίας ήταν να βγάλει το κοντέρ με προσοχή πάντα εκεί που θα το έπιανε το φις γιατί μπορεί να γινόταν βραχυκύκλωμα, να τοποθετήσει δικά του αυτοκόλλητα όπου ο μαγαζάτορας είχε βάλει δικά του(!!!) και να βάλει λάστιχα που είχε αν ταίριαζε κάτι με το μουλάρι, γιατί τα λάστιχα στην επιστροφή ήταν στα λινά και εμφανέστατα με την πρώτη ματιά του καταστηματάρχη.

Αν το καρέ της ζάντας και η διάσταση έκανε έβαζε μέχρι αγωνιστικά μεταχειρισμένα, ενώ όταν ξεκίνησαν τα πλαστικά διακοσμητικά τάσια στις ζάντες ήταν... υποχρέωση να τα αφαιρέσει για να μην τα χάσει και τον κυνηγάνε αλλά μπας και δεν σβήνει φωτιές από τα υλικά τριβής (αν και δεν έκανε διαφορά). Τα τακάκια ήταν σίγουρο άλλωστε πως δεν θα υπήρχαν μετά την επιστροφή, κάτι που θα αργούσε να δει ο μαγαζάτορας γι' αυτό και επιβαλλόταν ένας έλεγχος για το πόσο υλικό έχουν ακόμη και πως θα κινηθεί στις δοκιμές.

Εύκολα πράγματα και έτσι κάπως σκάει αγωνιζόμενος, νοικιάζει αυτοκίνητο και κάπου το απόγευμα βρίσκεται κάπου 20 μέτρα μέσα σε ένα ρέμα που για να βγει το αυτοκίνητο χρειάστηκε τηλεσκοπικός γερανός. Και η έρευνα του καταστηματάρχη αρχίζει, διαπιστώνοντας πως βρίσκεται το όνομά του στην λίστα συμμετοχών του αγώνα, απειλώντας με μήνυση τον αγωνιζόμενο.

Ο αγωνιζόμενος που είναι επαγγελματίας (αν και δεν είχε αλλάξει λάστιχα) λέει πως θα κάνει με την σειρά του μήνυση γιατί βγήκε στο ρέμα επειδή το αυτοκίνητο είχε ζημιά (μπροστά στα μηχανικά μέρη δεν είχε μείνει τίποτα όρθιο οπότε μπορούσε εύκολα να το δικαιολογήσει).
Έντρομος ο μαγαζάτορας του λέει πως έχει ένα άλλο αυτοκίνητο μιας και έπαθε τέτοια ζημιά και την επόμενη πάλι στο βουνό με το νοικιάρικο. Δεν χρειάστηκε να περάσουν πολλές ώρες για να "αγκαλιάσει" η μούρη του αυτοκινήτου ένα μεγάλο δέντρο αν και την ζημιά στο τέλος δεν την πλήρωσε ούτε στο δεύτερο αυτοκίνητο!!!

Ο δεύτερος θέλει να κάνει δοκιμές χώμα (έχει έτοιμα τα τρακτέρια στο πορτμπαγκάζ του δικού του με τον συνοδηγό) και νοικιάζει sedan μοντέλο σχετικά πολλών κυβικών ως υπερβολικά πολλών για την δουλειά που το ήθελε. "Τι το θέλετε το αυτοκίνητο;" ρωτάει ο υπάλληλος του καταστήματος στην Αθήνα, "θα το στολίζουμε για την νύφη" λέει ο άλλος, "για γάμο, ξέρεις;".

Είναι ένας Σαββατοκύριακο πριν τον αγώνα, δύο μέρες λιώνει στις δοκιμές και από κάτω έχει γίνει αμμοβολή από τα χαλίκια που θα ζήλευε επαγγελματίας του είδους. Ίχνος πίσσας εκτός του ότι έχουν κοπεί μέχρι τα σωληνάκια του φρέον για τον κλιματισμό!!!

Λίγες μέρες μετά την επιστροφή του αυτοκινήτου (και αφού λογικά το ανέβασαν σε ράμπα) ο καταστηματάρχης παίρνει τηλέφωνο τον αγωνιζόμενο και του λέει πως κάτω απ' το αυτοκίνητο έχει γίνει το σώσε (λογικά θα είχε... ακουμπήσει με το βάρος και την νορμάλ ανάρτηση άπειρες φορές) και πως πρέπει να πληρώσει για τις μικρο επισκευές.

Η απάντηση αποστομωτική του αγωνιζόμενου: "τι λες που θα πληρώσω τις ζημιές, έτσι ήταν το αυτοκίνητο, δεν φθάνει μάλιστα που ήταν... χαλασμένος ο κλιματισμός και... ίδρωσε η νύφη όταν την πηγαίναμε στην εκκλησία".


Τρί Σεπ 04, 2012 12:13 am
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 23, 2011 5:29 am
Δημοσιεύσεις: 45
Δημοσίευση Re: ΤΡΕΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Giorgos έγραψε:
Τα αυτοκίνητα από γραφεία ενοικιάσεως για δοκιμές έχουν αμέτρητες ιστορίες.


Μερικές ακόμα απ' αυτές:

Σε νοικιασμένο Punto στο ΔΕΘ ξεζαντάρει ένα λάστιχο σε μια στροφή!! Φτιάχνεται σε βουλκανιζατέρ, αλλά λίγο πιο κάτω ακούγεται το μέταλλο από τα τακάκια να ακουμπάει στους δίσκους. Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη και έντονη διαμαρτυρία στον κακομοίρη που είχε το γραφείο ενοικιάσεων, ότι έδωσε αυτοκίνητο με χαλασμένα φρένα. Ζητά συγγώμη και εξυπηρετεί δίνοντας άλλο αυτοκίνητο.

Επίσης σε ΔΕΘ, νοικιασμένη Κορόλλα. Μετά το πέρας των αναγνωρίσεων, ο νεαρός οδηγός εντός ενός πάρκινγκ κάποιων Goodies θέλει να δείξει στον επίσης νεαρό συνοδηγό πώς θα στρίψει με χειρόφρενο κάποιες ανηφορικές φουρκέτες στο Χολομώντα. Έλα όμως που σε μια απ' αυτές τις "προπονήσεις" γίνεται λάθος και το αυτοκίνητο σκάει στο πεζοδρόμιο των Goodies. Αποτέλεσμα ο πίσω τροχός να γυρίσει κάτω από το αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο να μην μπορεί να κινηθεί και να πρέπει να εξηγηθεί στο γραφείο ενοικιάσεων πώς καρφώθηκε στο πεζοδρόμιο του πάρκινγκ.

Για Ηπειρωτικό (υπόψη, μιλάμε για άσφαλτο) νοικιάζεται Παρασκευή από Αθήνα Starlet EP91 με 120 χλμ στο οδόμετρο. Ολοκαίνουργιο. Γυρίζει Δευτέρα πρωί με πάνω από 2000 χλμ. στο οδόμετρο και με τα δύο πίσω αμορτισέρ να έχουν πετάξει όλα τους τα λάδια. Ο γνωστός κακομοίρης ούτε καν το παίρνει χαμπάρι.


Τρί Σεπ 04, 2012 11:37 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 32 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
Μικρά και διάφορα νεα απο τους Ελληνικούς Αγώνες
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 486
Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 106
Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Δ. Συζήτηση: Επικαιρότητα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 11
Βίντεο από Ελληνικούς αγώνες
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 17
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO