Συγγραφέας |
Μήνυμα |
saxter
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 2720
|
Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
johanndelta έγραψε: Γιατι ρε παιδια το παρεξηγειτε; (το λεω γιατι μεχρι και ο Νικος -Πλεσσας- μου τα εχωσε) Δεν το καταλαβαινω. Πρεπει να γραφεται το ονομα σου στην τελικη καταταξη αν εκανες εστω ενα αγωνα, ο τιτλος της κλασης να μην απονεμεται στο τελος της χρονιας, αν η κλαση σου δεν εκανε ολους τους αγωνες -1, αντε -2. Αυτο λεω... Απο εκει και περα, συμμετεχοντας αποδεχομαστε τους οποιους κανονισμους.-
όντως ετσι όπως μου το λές τωρα με κανεις και αλλαζω αποψη...να αναγραφεται το ονομα άλλα να μην σου απονεμεται κάποιος τίτλος αν υστερείς στο σύνολο των αγωνων!
_________________ ______________ rally car wanted...
|
Σάβ Δεκ 18, 2010 10:26 pm |
|
|
spirosr
_
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 04, 2010 3:00 pm Δημοσιεύσεις: 13
|
Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Και με τί κριτήρια θα επιλέγει η διοργανώτρια αρχή να αφερεί -1 , αντε -2 αγώνες , οπως λες johanndelta και συμφωνείς φίλε μου saxter? Ξερεις για τι διαφορά μιλάμε? Αν ίσχυε το -2 που προκηρύχθηκε για φέτος(2011) και το 2010 , θα ήταν και η Ν2 (όπως και κάποιες ακομα) στην απονομή. Θεωρητικά το 2010 λοιπόν , δεν έχει αξία η προσπάθεια της Ν2 επειδή συμπληρώθηκε κλάση στους 5 απ'τους 7 αγωνες , και όχι 6 στα 7 ? Πόσο μάλλον οταν ο "πρωτοπόρος" της Ν2-δεν τον λέω κυπελλούχο γιατί δεν του επιτρέπει η προκύρηξη-έχει τερματίσει και 3ος στην F3 τον θεσμό ασφ.κυπέλλου (τιμητικότερη και δυσκολότερη διάκριση απλά απ΄το να είσαι κυπελούχος στην κλάση σου ...) Ειναι τρελός ο αριθμός που απαιτείται ειδικά για τις μέρες μας ,καθηστά το σπόρ βαθιά ταξικό και μόνο συμμετοχές δεν μπορεί να φέρει!!!
_________________ ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
|
Κυρ Δεκ 19, 2010 12:16 pm |
|
|
spirosr
_
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 04, 2010 3:00 pm Δημοσιεύσεις: 13
|
Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Μπορώ να σας κάνω μια προταση , όπως την περιεγραψα και σε άλλο τόπο επικοινωνίας και αφορούσε την Ν2 , αλλά εξυπακούετε επεκτήνετε και σε άλλες.
Καταρχήν να παραδεχτούμε οτι αυτή η κλάση δεν μπορεί να "βγάλει πρωταθλητή" καθώς δεν μπορούν τα saxoralla να τρέξουν χώμα ... Αυτο και μόνο σαν γεγονός σε οδηγεί στο να κυνηγήσεις τον θεσμό του κυπέλλου ... Γνώμη μου λοιπόν είναι να πέσει τουλάχιστον άλλους 2 αγώνες το όριο για την συμπλήρωση κλάσης στον θεσμό του κυπέλλου , και αντί για την συμπλήρωση κατηγορίας στους 6 απο τους 8 αγώνες (δεν συζητάμε για το τραγικό 6 στα 7 που ίσχυε φετος και εμείς σαν κλάση δεν θα έχουμε κυπελλούχο με 5 στους 7 αγώνες) , να πάει 4 στους 8 . Και άν είναι να μπεί κάποιο μίνιμουμ αγώνων στο βαθμολογηθεί καποιος στο τέλος της χρονιάς(που δεν μπορώ να καταλάβω ιδιαίτερα τον λόγο) , αυτό να είναι οι 3 αγώνες. Ετσι μπορεί κάλλιστα ενας συνδιασμός να έχει τουλάχιστον έναν αγώνα κοντά στην περιοχή του και άλλους 2 που πρέπει να τρέξει ... Απο κεί και πέρα ο θεσμός θα έχει μονίμως ενταση και ενδιαφέρον καθώς κάποιος συνδιασμός θα μπορεί να κάνει τον πρώτο του αγώνα για το 2011 στις 16 Σεπτεμβρίου στο ΔΕθ και να στεφθεί αν το ακολουθήσει ολο και με νίκες, πρωταθλητής ! Αρα πάντα θα υπάρχει πληθώρα συμμετοχών αφού κάθε αποτέλεσμα αγώνα θα παρακεινεί την συμμετοχή και άλλων Ν2. Ενω τώρα ξέρει ο Χ-Ψ Κυριαζής - Χ"παναγιώτου οτι το πάν είναι απλά να βρεί το μπάτζετ , και σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν τρέξουν τους 2 πρώτους αγώνες οι βασικοί 2 αντίπαλοί τους , είναι σχεδόν βέβαιο οτι θα είναι κυπελλούχοι χωρίς να χρειαστεί να τρέξουν και παραπάνω απο 3 αγώνες. Συγκεκριμένα για να δείτε πόσο απλά ενα πλήρωμα βγαίνει αμέσως απο την διεκδίκηση του κυπέλλου , αρκεί να του σπάσει το μοτέρ την πρώτη μέρα του ΕΛΠΑ -χάνει και την δεύτερη μέρα καθώς ειναι σχεδόν απίθανο να ετοιμάσει τη βλάβη- οπότε αντίο σεζόν ... πρέπει να τρέξει Βόλο,Βέροια,Θεσ/νικη,Πατρα,Κρητη, Αθηνα , μήπως φανεί τυχερός και μαζέψει τη διαφορά (πιθανος των 40 βαθμών)...
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην μπορώ να κερδίσω ή να χάσω τον θεσμό του κυπέλλου απο κάποιον που έχει τρέξει μονο 2-3 αγώνες? Αν είναι μάγκας και τερματίζει πρώτος και εγώ είτε τερματίζω 6-7 θέση, είτε εγκαταλείπω απο την κουλαμάρα μου , γιατί να το πάρω? Εχω συμβόλαιο με τον τίτλο?
_________________ ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
|
Κυρ Δεκ 19, 2010 12:20 pm |
|
|
johanndelta
_
Εγγραφή: Τετ Μάιος 12, 2010 2:09 pm Δημοσιεύσεις: 91
|
Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
spirosr έγραψε: Φίλε johanndelta απλά πιστεύω οτι δεν θα ξαναυπάρξουν συμπληρωμένες βαθμολογικά κατηγορίες με αυτά τα κριτήρια . Πού ειναι το κακό να μπορείς εσύ πχ με 2-3 αγώνες να μπορείς να μαζέψεις παραπάνω απο εμένα τον κουλό που θα έχω τρέξει σε 6 αλλά θα έχω εγκαταλήψει απο κουλαμάρα μου ή θα έχω φάει το ξύλο της αρκούδας ? θα είναι πιό δικαιο το αποτέλεσμα έτσι? Mε το να πρεπει λοιπον να υπαρχουν κατ ελαχιστον 3 αγωνες προσεξε τι γινεται: Εσυ που εισαι τοπ αλλα δεν εχεις τα λεφτα κανεις 1 αγωνα, αντε 2 και κερδιζεις και τους 2. Συνολον:40 βαθμοι. Εγω που ειμαι κουλος ή τελος παντων δεν εχω εργαλειο κανω στις κουτσουρεμενες κλασεις ολους τους αγωνες. Σου βαζω ενδεικτικα οτι ερχομαι έκτος σε καθε αγωνα γιατι δεν τρεχουν 7. 5χ9=45. Τελειωνει το πρωταθλημα και εγω αναγραφομαι στην τελικη καταταξη με τα 9αρακια μου και εσυ οχι με τα 2 20αρια σου... spirosr έγραψε: Και με τί κριτήρια θα επιλέγει η διοργανώτρια αρχή να αφερεί -1 , αντε -2 αγώνες , οπως λες johanndelta και συμφωνείς φίλε μου saxter? Kαμια αρχη δεν θα αφαιρει τιποτα. Απλα αν δεν συμπληρωνει μια κλαση να "ανεχεται" η αρχη 1 εως 2 αγωνες που δεν συμπληρωσαν και να την μετρα στο τελος της χρονιας. Παραπανω ομως οχι. Αυτο γινεται (λανθασμενα) τωρα και εχουμε 892398237589273857 κυπελακια/πλακετες/ανθοδοχεια και κρασοκανατες... YΓ: Και κατι που δεν εχει υπολογιστει ειναι το εξης: Με το να απαιτεις minimum3-4 αγωνες αναλογα με το θεσμο στην ουσια αυξανεις τις πιθανοτητες να μην σου προσμετρησει γιατι οπως προανεφερα με το παραδειγμα απο τις αναβασεις σιγα μη βρεθουν οδηγοι να το πανε μεχρι τελους στην Ελλαδα του μνημονιου. Τουναντιον ειναι ευκολοτερο να το αφησουν ως εχει γιατι κουτσα στραβα θα βρισκονται 3 σε καθε αγωνα προκειμενου να προμετρα μια κλαση. Ετσι ρισκαρουν περισσοτερο. Μακαρι να γινοταν αλλα δεν θα ανεβει το σπορ απο εκει. Αλλα πραγματα θελει. Τεοιτα μετρα "ξεσκαρταρισματος" τα κανεις οταν εχεις πολλους και θελεις να "το κλεισεις" το παιχνιδι ανεβαινοντας επιπεδο. Καθιστε να ερθουν (αν ερθουν ποτε) αυτοι οι πολλοι και βλεπετε...
_________________ I'll be back...
|
Δευτ Δεκ 20, 2010 6:28 pm |
|
|
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Στην Ελλάδα έχουμε το εξής πρόβλημα ..μαζεύουμε τόσες πολλές συμμετοχές και θέλουμε να αποτρέψουμε τις μικρές κατηγορίες να μην τρέχουν ώστε να βάζουμε μόνο τα εργαστασιακά αυτοκίνητα .... (WRC,S2000,R3 ,R3T κτλ)..... με r2 και N/1 θα ασχολούμαστε... ΥΓ αναμένω όμως και τη επίσημη τοποθέτηση της αρχής του σπορ για αυτά τα νέα μέτρα μιας και υπάρχουν πολλές αντιδράσεις.
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Δευτ Δεκ 20, 2010 9:30 pm |
|
|
spirosr
_
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 04, 2010 3:00 pm Δημοσιεύσεις: 13
|
Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
johanndelta έγραψε: spirosr έγραψε: Φίλε johanndelta απλά πιστεύω οτι δεν θα ξαναυπάρξουν συμπληρωμένες βαθμολογικά κατηγορίες με αυτά τα κριτήρια . Πού ειναι το κακό να μπορείς εσύ πχ με 2-3 αγώνες να μπορείς να μαζέψεις παραπάνω απο εμένα τον κουλό που θα έχω τρέξει σε 6 αλλά θα έχω εγκαταλήψει απο κουλαμάρα μου ή θα έχω φάει το ξύλο της αρκούδας ? θα είναι πιό δικαιο το αποτέλεσμα έτσι? Mε το να πρεπει λοιπον να υπαρχουν κατ ελαχιστον 3 αγωνες προσεξε τι γινεται: Εσυ που εισαι τοπ αλλα δεν εχεις τα λεφτα κανεις 1 αγωνα, αντε 2 και κερδιζεις και τους 2. Συνολον:40 βαθμοι. Εγω που ειμαι κουλος ή τελος παντων δεν εχω εργαλειο κανω στις κουτσουρεμενες κλασεις ολους τους αγωνες. Σου βαζω ενδεικτικα οτι ερχομαι έκτος σε καθε αγωνα γιατι δεν τρεχουν 7. 5χ9=45. Τελειωνει το πρωταθλημα και εγω αναγραφομαι στην τελικη καταταξη με τα 9αρακια μου και εσυ οχι με τα 2 20αρια σου... spirosr έγραψε: Και με τί κριτήρια θα επιλέγει η διοργανώτρια αρχή να αφερεί -1 , αντε -2 αγώνες , οπως λες johanndelta και συμφωνείς φίλε μου saxter? Kαμια αρχη δεν θα αφαιρει τιποτα. Απλα αν δεν συμπληρωνει μια κλαση να "ανεχεται" η αρχη 1 εως 2 αγωνες που δεν συμπληρωσαν και να την μετρα στο τελος της χρονιας. Παραπανω ομως οχι. Αυτο γινεται (λανθασμενα) τωρα και εχουμε 892398237589273857 κυπελακια/πλακετες/ανθοδοχεια και κρασοκανατες... YΓ: Και κατι που δεν εχει υπολογιστει ειναι το εξης: Με το να απαιτεις minimum3-4 αγωνες αναλογα με το θεσμο στην ουσια αυξανεις τις πιθανοτητες να μην σου προσμετρησει γιατι οπως προανεφερα με το παραδειγμα απο τις αναβασεις σιγα μη βρεθουν οδηγοι να το πανε μεχρι τελους στην Ελλαδα του μνημονιου. Τουναντιον ειναι ευκολοτερο να το αφησουν ως εχει γιατι κουτσα στραβα θα βρισκονται 3 σε καθε αγωνα προκειμενου να προμετρα μια κλαση. Ετσι ρισκαρουν περισσοτερο. Μακαρι να γινοταν αλλα δεν θα ανεβει το σπορ απο εκει. Αλλα πραγματα θελει. Τεοιτα μετρα "ξεσκαρταρισματος" τα κανεις οταν εχεις πολλους και θελεις να "το κλεισεις" το παιχνιδι ανεβαινοντας επιπεδο. Καθιστε να ερθουν (αν ερθουν ποτε) αυτοι οι πολλοι και βλεπετε... Ουσιαστικα συμφωνουμε λοιπον!
_________________ ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
|
Δευτ Δεκ 20, 2010 9:37 pm |
|
|
Toufas
__
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 6:49 pm Δημοσιεύσεις: 2007
|
Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Ανακοίνωσε σήμερα η ΕΠ.Α. το νεώτερο πρόγραμμα αγώνων για το 2011.Ουσιαστικά έχουμε τρεις αλλαγές και την προκήρυξη του πρωταθλήματος ταχύτητας. Πιο συγκεκριμένα, στο Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ έχουμε αλλαγή ημερομηνίας στο Ράλλυ Φίλιππος από 30 Απριλίου και 1 Μαΐου σε 16 και 17 Απριλίου, και στο Κύπελλο Ασφάλτινων Σπριντ ο Μπράλος από 5 και 6 Μαρτίου μετατίθεται στις 26 και 27 Φεβρουαρίου, και προστίθεται ένας επιπλέον αγώνας στα Ιωάννινα από την ΕΛΕΤΑ στις 16 και 17 Ιουλίου. Τέλος έχουμε και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας1. 5,6 Μαρτίου Ταχύτητα Τρίπολη Start Line 2. 30/4,1 Μαΐου Ταχύτητα Τρίπολη Start Line 3. 25,26 Ιουνίου Ταχύτητα Μέγαρα Start Line 4. 20,21 Αυγούστου Ταχύτητα Σέρρες ΛΑΒέροιας 5. 29,30 Οκτωβρίου Ταχύτητα Μέγαρα Start Line 6. 3,4 Δεκεμβρίου Ταχύτητα Τρίπολη Start Line Από τους 6 αγώνες θα μετρήσουν οι 4 Για την τελική κατάταξη κάθε αγωνιζόμενος θα υπολογίζει 4 από τους 6 αγώνες. Οι υπόλοιπες προκηρύξεις θα ανακοινωθούν σύντομα
_________________ A samurai spectator of rallyes
|
Δευτ Ιαν 03, 2011 7:42 pm |
|
|
sotiris
_
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 19, 2010 12:15 am Δημοσιεύσεις: 103
|
Re: Πρόγραμμα Αγώνων 2011
_________________ Σωτήρης Κυριαζής
|
Δευτ Ιαν 03, 2011 11:46 pm |
|
|
saxter
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 2720
|
Re: Πρόγραμμα Αγώνων 2011
Οταν μπεις ενημερωσε ..θα μπω για πρωτη φορα και σε θελω mentora!
_________________ ______________ rally car wanted...
|
Τρί Ιαν 04, 2011 1:18 am |
|
|
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Re: Πρόγραμμα Αγώνων 2011
sotiri απο τον χρόνο που μας πέρασε η πίστα των Μεγάρων διοργάνωνε open truck days ..... για περισσότερα μπορείς να δεις εδώ ..... τα ΣΚ πριν τους πρωταθληματικούς αγώνες γίνεται εκεί "....της δοκιμής"... για την καινούργια χρονιά δεν έχουν ανακοινώσει τίποτα αλλά δεν πιστεύω να αργήσουν.....
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Τρί Ιαν 04, 2011 12:06 pm |
|
|
|