[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Απρ 18, 2024 9:01 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ] 
 HONDA CIVIC TYPE-R EP3 A7 (Γ. Φωτεινέλης) 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση HONDA CIVIC TYPE-R EP3 A7 (Γ. Φωτεινέλης)
Παράθεση:
HONDA CIVIC TYPE-R EP3 A7
CHAMPION
Αυτόν τον μήνα θα γνωρίσουμε το αυτοκίνητο που κέρδισε το κύπελλο του πρωταθλήματος αναβάσεων για το 2009! Ανανεωμένο και ετοιμοπόλεμο, δείχνει ικανό να διεκδικήσει τον φετινό τίτλο!


Ο Γιάννης
Φωτεινέλης είναι φανατικός αναγνώστης του POWER και φυσικά, παλιός μας γνώριμος, καθώς έχουμε δοκιμάσει τα βελτιωμένα αυτοκίνητά του, όπως το Honda Civic Type-R EP3 και το πολύ δυνατό και διάσημο στην εποχή του, Honda Civic Dragster Turbo. Άνθρωπος νέος, με όρεξη και υπερβολικά δραστήριος αφού ποτέ δεν κάθεται σε ησυχία και συνεχώς ασχολείται με τα αυτοκίνητά του, ανανέωσε το αυτοκίνητο που του χάρισε το κύπελλο για το πρωτάθλημα αναβάσεων του 2009 στην κατηγορία Α/7 και εμείς δεν χάσαμε την ευκαιρία να σας το παρουσιάσουμε πριν πραγματοποιήσει τον πρώτο του αγώνα για το 2010!

Racing Car
Όπως και να το κάνεις, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, ακόμα και αν είναι ένα απλό και φθηνό αγωνιστικό, έχει μία αίγλη που σε παρασύρει να πάρεις τα βουνά ή τις πίστες. Roll cage, ένα κάθισμα, απουσία μόνωσης και αγωνιστικό τιμόνι. Η εξάτμιση παράγει ήχο που σε πορώνει να ανεβάσεις στροφές στον κινητήρα ο οποίος διαθέτει ελευθερωμένη εισαγωγή. Αυτά σκεφτόμουν πηγαίνοντας να συναντήσουμε τον Γιάννη και όλο και περισσότερο καρφώνεται η ιδέα στο μυαλό μου, να κάνω κι εγώ κάποια στιγμή έναν αγώνα, έστω ένα Sprint! Τελευταία φορά που είχα δει το συγκεκριμένο Honda, ήταν ασημί. Ανυπομονούσα να το δω με τα χρώματα του νέου χορηγού του, την εταιρεία λιπαντικών Eneos. Το φανταζόμουν σε πορτοκαλί αποχρώσεις, με λογότυπο της εταιρείας. Όμορφο. Όταν τελικά το είδα παρκαρισμένο, να μας περιμένει, πραγματικά εντυπωσιάστηκα! Η αλήθεια είναι πως μιας και που έχω και εγώ Type-R, νιώθω "κάπως" βρισκόμενος δίπλα σε ένα "Α" έτοιμο και στημένο να γράψει χρόνους σε αναβάσεις. Θέλω να τα μάθω όλα για αυτό το αυτοκίνητο! Εσείς?

Σίγουρα ναι!
Ο Κώστας οδηγά το photocar μας και εγώ με τον Γιάννη, αποφασίζουμε να μπούμε και οι δύο στο Civic. Προβληματίστηκα λιγάκι στην αρχή καθώς δεν είχε κάθισμα συνοδηγού αλλά ο Γιάννης μου λέει: Άσε, οδήγα εσύ να δεις πως είναι και κάθομαι δίπλα σου, κάτω. Εξάλλου δεν θα πάμε και τάπα... Τι χαρά! Όντως, το αυτοκίνητο ερχόταν από γενικό service και rebuild κιβωτίου ταχυτήτων, οπότε δεν θα το πιέζαμε σε καμία περίπτωση. Ελπίζω να κρατηθώ! Πατάω συμπλέκτη και πάω να κουμπώσω πρώτη σχέση. Για αγωνιστικό μου φάνηκε αρκετά μαλακός. Τι είναι? Ρώτησα. Clutch Masters μονόδισκος με εργοστασιακό βολάν. Στην Α έχουμε περιορισμό και δεν μπορούμε να αλλάξουμε βολάν, λέει ο Γιάννης Ο λεβιές θέλει δύναμη για να κουμπώσουν οι σχέσεις. Σε κάθε κούμπωμα, ακούγεται ένας δυνατός θόρυβος από το κιβώτιο και παράλληλα, νιώθεις το αυτοκίνητο να τραντάζεται! Dogbox, ε Γιάννη? Ναι, είναι όλο της JAS Motorsport. Είναι τρομερά ανθεκτικό και σε παρακαλώ, μην κάνεις το λάθος να βάλεις έκτη. Είναι πεντάρι το σασμάν! Απαντά ο Γιάννης. Δεν μπορώ να καταλάβω πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας καθώς ο υπερβολικός θόρυβος από την εξάτμιση και το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα, σε μπερδεύουν. Ανοίγοντας για παράδειγμα την τρίτη και την τέταρτη σχέση, μου μοιάζει για πύραυλος. Η αλήθεια είναι πως ευτυχώς που ήταν ο Γιάννης δίπλα μου χωρίς κάθισμα. Δεν αντέχεις να μην τρέξεις! Το χταπόδι προέρχεται από την JDM έκδοση και από εκεί και πίσω, η εξάτμιση έχει διάμετρο 63,5mm και είναι κατασκευασμένη από την Exhaust Center. Σε βελτιωμένο αυτοκίνητο δρόμου, θα ταίριαζε σαφέστατα μία 70άρα εξάτμιση αλλά ειδικά στις αναβάσεις, χρειάζεσαι έναν κινητήρα αρκετά δυνατό και στις μεσαίες rpm, εξ ου και η σχετικά στενή εξάτμιση. Γενικά πάει μέχρι αρκετά ψηλά. Ξεπερνάει τις 8.500rpm για πλάκα. Εξάλλου διαθέτει εκκεντροφόρους Toda οι οποίοι καταργούν το V-Tec και το ρελαντί του είναι πραγματικά, πολύ ψαρωτικό. Τα ελατήρια βαλβίδων και τα retainers, της Toda και πάλι, αναλαμβάνουν να ανοιγοκλείνουν τις εργοστασιακές βαλβίδες σε σωστό χρόνο και αποτελεσματικά. Χωρίς πλάκα, έχω πορωθεί!

Κρύα ελαστικά!
Νιώθω το αυτοκίνητο να πατάει απίστευτα καλύτερα από το δικό μου. Χωρίς να τρέχουμε, έστριψα σε μία στροφή και αρχίζω να χάνω την μούρη. Γλιστράει πολύ. Τρομάζω, αλλά με λίγο φρένο και διόρθωση στο τιμόνι και με τι βοήθεια του δισκάτου διαφορικού της Kaaz, όλα λύθηκαν. Ο Γιάννης άκουσα πως κάπου κοπάνησε κατά τη διαδικασία αυτή. Τρομαγμένος, τον κοιτάζω και είχε ένα βλέμμα που έδειχνε πως ήθελε να μου πει πολλά. Δεν είπε κουβέντα όμως και για να σπάσω τον πάγο, ρωτάω: είναι κρύα τα λάστιχα ε? Τι είναι? Είδα πως έχεις αυτοκόλλητα Avon πάνω στο αυτοκίνητο. Ναι, απαντά. Είναι η εταιρεία που μου χορηγεί τα ελαστικά. Γενικά, ζεσταίνονται γρήγορα αλλά όχι σε τέτοιους ρυθμούς. Πρέπει να τα ζορίσεις. Τα αγωνιστικά δεν είναι παιχνίδι. Εδώ έρχομαι να συμφωνήσω μαζί του. Θέλει προσοχή και μυαλό! Τα φρένα είναι επίσης κρύα. Για την ιστορία, φοράει τετραπίστονες δαγκάνες CTF με δίσκους διαμέτρου 332mm. Αυτό που τόση ώρα με έχει κουράσει και νιώθω πως θα μου φύγουν τα σφραγίσματα, είναι η ανάρτηση. Είναι πολύ σκληρή και δουλεύει απίστευτα γρήγορα! Είναι Proflex αζώτου και ο Γιάννης μου λέει πως δεν θα την άλλαζε εύκολα με κάτι άλλο.

Αναβάσεις και Σιρκουί!
Αυτός είναι ο στόχος για τη φετινή σεζόν. Να συμμετάσχει το αυτοκίνητο και σε αγώνες σιρκουί, εκτός από τις αναβάσεις. Ο Γιάννης έχει ξεκινήσει την πορεία του με το αυτοκίνητο αυτό, όταν ήταν ακόμα στην κατηγορία N, πράγμα που σημαίνει πως νιώθει αρκετά εξοικειωμένος με αυτό. Ο ίδιος μας δήλωσε πως ακόμα δεν νιώθει πως οδηγά όσο γρήγορα μπορεί και πως το αυτοκίνητο έχει πολλές δυνατότητες ακόμα. Η POWER Boost Service έχει αναλάβει την μηχανική υποστήριξη του Type-R στους αγώνες και βοηθά τον Γιάννη να τρέχει χωρίς άγχος γνωρίζοντας πως οι μηχανικοί έχουν το αυτοκίνητο πάντοτε ετοιμοπόλεμο. Τα νέα χρώματα έχουν πραγματικά μεταμορφώσει το αυτοκίνητο και δείχνει πολύ εντυπωσιακό όπως είπα και στην αρχή. Ο κινητήρας του αποδίδει περίπου 270Ps και γενικότερα, είναι σαφέστατα ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Κατηγορία που έχει αξιόλογους αγωνιζόμενους αλλά και καλά αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ένας αντίπαλος ο οποίος δήλωσε πως δεν θα λυπηθεί καθόλου τον Γιάννη, είναι ο...πατέρας του ο οποίος θα τρέξει με Renault Clio2.0, με τον οποίο έχουν ήδη αρχίσει τα πειράγματα και τα στοιχήματα. Η πρώτη ανάβαση της Ριτσώνας είναι πολύ κοντά και ελπίζουμε να κάνει καλό καιρό. Εμείς θα είμαστε εκεί για να στηρίξουμε τους αγώνες και για να δούμε το πορτοκαλί Type-R της Unlimited Exelixis εν δράση! Ευχόμαστε καλές θέσεις και επιτυχίες σε όλους τους τομείς!

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα

πηγή powermag.gr , Γάκης Σταυριανός

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Ιουν 09, 2010 11:51 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Ιουν 02, 2010 6:21 pm
Δημοσιεύσεις: 11
Δημοσίευση Re: HONDA CIVIC TYPE-R EP3 A7 (Γ. Φωτεινέλης)
σε κανα ραλλακι δεν τον ειδαμε.....στις αναβασουλες ??????????


Τετ Ιουν 09, 2010 3:36 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: HONDA CIVIC TYPE-R EP3 A7 (Γ. Φωτεινέλης)
aspirinakias έγραψε:
σε κανα ραλλακι δεν τον ειδαμε.....στις αναβασουλες ??????????


το λέει ξεκάθαρα ότι στόχος του για φέτος είναι οι αναβάσεις και το πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας (σιρκούι)..... τώρα aspirinakia αν εννοείς τα sprintakia που είναι σαν αναβάσεις πχ Μπράλος δεν ξέρω ....... ότι αρέσει στον καθένα ....

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Ιουν 09, 2010 3:51 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 30, 2009 10:16 pm
Δημοσιεύσεις: 294
Τοποθεσία: Βολος
Δημοσίευση Re: HONDA CIVIC TYPE-R EP3 A7 (Γ. Φωτεινέλης)
υπεροχο αυτοκινητο....Group A με τις ευλογιες της J's Racing της JanSport αλλα και με πραματα απο το Ιαπωνικο μοντελο(πολλαπλη εισαγωγης)...βαλτε με το νου σας!!!!!!!

_________________
'If in doubt,flat out'...Colin Mc Rae


Τετ Ιουν 09, 2010 8:06 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
Honda Civic 1.6 Turbo (Πριονέλη) VS Ford Escort Mk2 Cosworth
Δ. Συζήτηση: StreetRacing
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 5
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO