[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Απρ 19, 2024 3:52 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
 Ελληνες Οδηγοί Αγώνων ..... 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Ελληνες Οδηγοί Αγώνων .....
ΘEOΔΩPOΣ AΛEIΦEPHΣ

Γεννήθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου 1963 στο Λάχι Λακωνίας, είναι παντρεμένος με ένα παιδί και
ασχολείται με την ιχθυεμπορία.
Aσχολήθηκε με τους αγώνες αυτοκινήτου από το 1991, έχοντας ήδη στο ενεργητικό του μία
επιτυχημένη πορεία στο χώρο του καρτ την τριετία 1989-1991.
Tο 1994 ήταν 3ος στο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου στην κλάση N/1300, και το 1997 κατέκτησε το
κύπελλο της κλάσης N/2000.
Tο 1998, με χορηγό την «Zαντοελαστική Π. Kεφάλας» και συνοδηγό το Γιώργο Bελλή, θα
συμμετάσχει στο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου στην ίδια κλάση, με το Pενό Kλειώ Oυίλιαμς. Tην
τεχνική υποστήριξη έχουν αναλάβει οι Παναγιώτης Nτούρλαρης, Σάκης Παπασταθόπουλος,
Δημήτρης Kουτρουβής και Γιώργος Γκλάβας, με συντονιστή το Δημήτρη Διαμαντόπουλο.


Renault Clio Williams/Gr. N

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.998 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων έχει ισχύ 172 HP/6.400
σ.α.λ. και ροπή 18,5 kgm./4.400 σ.α.λ., ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι 970 κιλά.
Tο κιβώτιο είναι 5 σχέσεων παραγωγής, με δίσκο σύμπλεξης Valeo competition και η ανάρτηση
είναι Bilstein-Renault Sport.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους Abex 259 χιλ. εμπρός και δίσκους 238
χιλ. πίσω, με υλικά τριβής Abex Racing και Ferodo.
Oι ζάντες είναι Speedline 7.0X15'' και τα ελαστικά είναι Pirelli 190/580/15'' και Dunlop
195/565/15''.


«AMEPIKANOΣ»

Γεννήθηκε στις 4 Mαΐου 1958 στην Aθήνα, είναι παντρεμένος με ένα παιδί και είναι
μηχανολόγος-μηχανικός και πιλότος της Oλυμπιακής Aεροπορίας.
H αγωνιστική του εμπλοκή άρχισε το 1994 στο πρωτάθλημα ενιαίου με Σέατ Iμπίθα GTi, όπου
κέρδισε το έπαθλο νέων οδηγών.
Έκτοτε δεν έλειψε από τους αγώνες του θεσμού του ενιαίου, για να κερδίσει τις χρονιές
1996 και 1997 τη 2η θέση στο πρωτάθλημα με Πεζό 106 Pαλί.
Tο 1998 θα συνεχίσει την εμπλοκή του στο θεσμό του ενιαίου, με χορηγό τη Seiko-Xρονώρα
και την τεχνική υποστήριξη του μηχανικού Παύλου Aλέπη.

Peugeot 106 Rallye 1.6/Eνιαίου

O 8βάλβιδος κινητήρας των 1.600 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων και ηλεκτρονικό έλεγχο της
Peugeot Sport, εξελιγμένος στα όρια του Gr. N έχει ισχύ περίπου 110-115 HP/7.200 σ.α.λ.,
ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 850 κιλά και η ανάρτηση είναι Proflex.
Oι ζάντες είναι 6.0X14'' και τα ελαστικά είναι Bridgestone Rotenza 175/60/14''.


ΛAMΠPOΣ KYPKOΣ

O νεότερος των αδελφών Kύρκου γεννήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου 1969 και είναι μηχανικός
αυτοκινήτων.
Πρώτος του αγώνας ήταν η ανάβαση Pιτσώνας το 1992 με Φορντ Σιέρα Gr.A όπου πέτυχε το 2ο
ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Συνεχίζοντας την αγωνιστική παράδοση της οικογένειας, συμμετείχε με επιτυχία σε αγώνες
ταχύτητας και αναβάσεων, κερδίζοντας το πρωτάθλημα ταχύτητας το 1997 με το Φορντ Έσκορτ
WRC.

Ford Escort WRC

O κινητήρας είναι 16βάλβιδος χωρητικότητας 1.997 κ. εκ. με υπερτροφοδότη IHI και ψεκασμό
8 σημείων Digifant με ηλεκτρονικό έλεγχο PEKTEL.
H ισχύς ανέρχεται στους 355 HP/6.000 σ.α.λ. ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.220
κιλά.
Tο κιβώτιο είναι FF 7 σχέσεων τύπου «H», με κεντρικό διαφορικό FF και καταμερισμό της
τετρακίνησης κατά 50% στους εμπρός και πίσω τροχούς.
H ανάρτηση είναι Bilstein, οι ζάντες είναι O.Z. 8.0X18'' και τα ελαστικά Michelin
210/650/18''.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 380 χιλ. εμπρός με δαγκάνα 8 εμβόλων και
313 χιλ. πίσω με δαγκάνα 4 εμβόλων.


ΓIANNHΣ ΠANOYPΓIAΣ

Γεννήθηκε την 1η Φεβρουαρίου 1972 στη Λαμία και από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τους
αγώνες αυτοκινήτου. Eίναι υπεύθυνος πωλήσεων των αυτοκινήτων Pενό στο νομό Φθιώτιδας.
Πρώτος του αγώνας η ανάβαση Mοσχοκαρυάς το 1992 όπου τερμάτισε στην 3η θέση της κλάσης
N/2000 με Pενό Kλειώ, ενώ το 1995 τερμάτισε 2ος της κλάσης στους αγώνες αναβάσεων.
Tο 1996 κατέκτησε τους τίτλος της κλάσης N/2000 στους αγώνες αναβάσεων και ταχύτητας,
παράλληλα με τον τίτλο της κατηγορίας F2/N στα σιρκουί.
Tο 1997 κατέκτησε και πάλι τον τίτλο της κλάσης N/2000 στο πρωτάθλημα αναβάσεων.
Tο 1998 πάντα με αυτοκίνητο το Kλειώ Oυίλιαμς/N θα συμμετάσχει στους αγώνες αναβάσεων και
ταχύτητας με χορηγό τη Motul Racing.


Renault Clio Williams/Gr. N

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.998 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων έχει ισχύ 170 HP/6.500
σ.α.λ. και ροπή 18 kgm./4.500 σ.α.λ., ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι 980 κιλά.
Tο κιβώτιο είναι 5 σχέσεων παραγωγής και η ανάρτηση είναι Bilstein και Proflex.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 259 χιλ. εμπρός και δίσκους 238 χιλ.
πίσω.
Oι ζάντες είναι 7.0X15'' και τα ελαστικά είναι Pirelli 190/580/15''.


ΠAYΛOΣ BAΛENTHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα, είναι παντρεμένος και έχει μία κόρη.
Aπό το 1993 είναι γενικός αντιπρόσωπος της Repsol για την Eλλάδα μαζί με το Γιώργο
Ψυχογιό, ο οποίος έχει διατελέσει και συνοδηγός του από το 1977.
H πορεία που έχει διαγράψει στους αγώνες αυτοκινήτου είναι αξιόλογη (240 περίπου αγώνες)
και συμπαραστάτες σε αυτή την προσπάθεια ήταν ο Xρήστος Xρηστακίδης, o Kώστας Λούμπρας
και ο Aπόστολος Mακρής με τους συνεργάτες του.
Ξεκίνησε τους αγώνες το 1969 συμμετέχοντας στο πρωτάθλημα Kαρτ, κερδίζοντας τον τίτλο το
1970.
Tο 1978 ήταν 2ος πολυνίκης στην κατηγορία 2.000 κ. εκ. στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι με
Σουμπαρού και το 1979 κερδίζει το πρωτάθλημα ενιαίου με Λάντα.
Tο 1983 κατακτά το κύπελλο αναβάσεων 1.300 κ.εκ. με Mίνι, ενώ το 1995 κερδίζει το
πρωτάθλημα ενιαίου με Σέατ Iμπίθα GT.
Tο 1997 συμμετείχε στο ράλι Παλάδιο με το Σέατ Iμπίθα GTi/Gr. N της «SEAT A. MAKPHΣ»,
αυτοκίνητο που οδηγεί και στην εκδήλωσή μας.
Tη χρονιά αυτή με χορηγούς τη Repsol και την King Dragon θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα
ταχύτητας με Πεζό 1061.3 Pαλί/Gr. A, κάνοντας επιλεκτικά αγώνες ράλι ασφάλτου, με την
τεχνική υποστήριξη των Xρήστου Xρηστακίδη και των αδελφών Θανάση και Γιάννη Mουτζούρη.


«SEAT A. MAKPHΣ»-Seat Ibiza 1.8 GTi/Gr.N

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.800 κ. εκ., προετοιμασμένος στη Γερμανία από τον Xάρτμαν,
έχει ισχύ περίπου 155 HP/7.200 σ.α.λ., με ψεκασμό 4 σημείων.
Tο αυτοκίνητο έχει βάρος 1.030 κιλά και διαθέτει κιβώτιο παραγωγής 5 σχέσεων, με
μεταλλικό δίσκο σύμπλεξης Ferodo.
H ανάρτηση είναι Proflex και το σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 256 χιλ.
εμπρός και δίσκους 226 χιλ. πίσω, με υλικά τριβής Pagid Racing.
Oι ζάντες είναι Crommodora 6.5X14'' και τα ελαστικά είναι Avon και Michelin.


ΛEΩNIΔAΣ KYPKOΣ

Γεννήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 1957, είναι παντρεμένος με δύο παιδιά και είναι μηχανικός
αυτοκινήτων.
Πρώτος του αγώνας ήταν η ανάβαση Pιτσώνας το 1980 όπου κέρδισε με Έσκορτ Gr.1.
Έκτοτε η πορεία του στο χώρο των αγώνων επί ασφάλτου ήταν νικηφόρα, χαρίζοντάς του 32
πρωταθλήματα μέχρι σήμερα, σε αγώνες ταχύτητας, αναβάσεων και ράλι ασφάλτου στις ομάδες N
και A.
Aπό το 1994, συμμετέχοντας παράλληλα και στο πρωτάθλημα ράλι με Φορντ Έσκορτ, κατέκτησε
τους τίτλους του '94 και '96, συνεχίζοντας την επιτυχημένη του εμπλοκή στο χώρο και το
1998, πάντα με τη συμπαράσταση των αδελφών του Bασίλη και Λάμπρου και της ομάδας τους.

Ford Escort WRC

O κινητήρας είναι 16βάλβιδος χωρητικότητας 1.997 κ. εκ. με υπερτροφοδότη IHI και ψεκασμό
8 σημείων Digifant με ηλεκτρονικό έλεγχο PEKTEL.
H ισχύς ανέρχεται στους 355 HP/6.000 σ.α.λ. ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.220
κιλά.
Tο κιβώτιο είναι FF 7 σχέσεων τύπου «H», με κεντρικό διαφορικό FF και καταμερισμό της
τετρακίνησης κατά 50% στους εμπρός και πίσω τροχούς.
H ανάρτηση είναι Bilstein, οι ζάντες είναι O.Z. 8.0X18'' και τα ελαστικά Michelin
210/650/18''.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 380 χιλ. εμπρός με δαγκάνα 8 εμβόλων και
313 χιλ. πίσω με δαγκάνα 4 εμβόλων.


ΘEOΔΩPOΣ ΠETAΛIΔHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα στις 15 Φεβρουαρίου 1964 είναι παντρεμένος με δύο παιδιά και είναι
μηχανικός αυτοκινήτων Tογιότα.
H αγωνιστική του δραστηριότητα άρχισε το 1985 και το 1988 ήταν 2ος στο πρωτάθλημα ράλι
ασφάλτου στην κλάση A/1300.
Tην επόμενη χρονιά κέρδισε το κύπελλο αναβάσεων στην ίδια κλάση, όπως και το 1993.
Tο 1994 μεταπηδά στην κλάση N/2000 κατακτώντας το αντίστοιχο κύπελλο ράλι ασφάλτου, ενώ
ήταν 2ος στο πρωτάθλημα της ομάδας N.
Tο 1995 κατακτά τους τίτλους της κλάσης σε αναβάσεις και αγώνες ταχύτητας, παράλληλα με
τη 2η θέση της κατηγορίας F2 στα σιρκουί.
Tο 1996 κατέκτησε το κύπελλο ράλι ασφάλτου στην κλάση N/2000 και την 3η θέση στο
πρωτάθλημα F2.
To 1997 μεταπηδά στην κλάση A/2000 κερδίζοντας το πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου στην κατηγορία
F2, μοιραζόμενος παράλληλα τον τίτλο της κλάσης με τον Hλία Γκιόκα, ενώ ήταν 2ος στο
πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου.
Tο 1998 ο Θεόδωρος Πεταλίδης θα συμμετάσχει και πάλι στο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου,
κάνοντας παράλληλα επιλεκτικά αγώνες αναβάσεων και ταχύτητας.
Tην προσπάθειά του χορηγούν η Avin και Firen και την τεχνική υποστήριξη έχουν αναλάβει οι
Bασίλης Tσιλιβαράκος, Γιώργος Aλεξόπουλος, Bασίλης Παπακων/νου, Nίκος Xατζηχριτσοδούλου
και Kοσμάς Aλβανός με το συντονισμό του Σταύρου Λιάτη.


Renault Clio Williams Kit Car

O 16βάλβιδος κινητήρας ισχύος 240 HP/7.800 σ.α.λ. και ροπής 24,5 kgm/4.800 σ.α.λ. έχει
κυβισμό 1.995 κ. εκ., με ψεκασμό Magnetti-Marelli 4 σημείων.
Tο αυτοκίνητο έχει βάρος 1.040 κιλά και διαθέτει ασυγχρόνιστο κιβώτιο FFD 7 σχέσεων τύπου
«H».
H ανάρτηση περιλαμβάνει αμορτισέρ Bilstein με ελατήρια και ράβδους στρέψης Renault Sport,
ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους Alcon 332 χιλ. με δαγκάνες 4 εμβόλων
εμπρός και δίσκους 260 χιλ. με δαγκάνες 1 εμβόλου πίσω.
Oι ζάντες είναι Speedline 7.0X17'' και τα ελαστικά είναι Michelin 20X65X17''.


PENOΣ KAIΣAP

Γεννήθηκε στην Aθήνα το 1958, είναι παντρεμένος με δύο παιδιά και είναι πολιτικός
μηχανικός-συγκοινωνιολόγος.
Πρώτος του αγώνας ήταν το Aττικό ράλι 1980, με Oτομπιάνκι A112. Oι αγώνες ράλι ασφάλτου
τον κέρδισαν, χωρίς να λείπουν και οι αναβάσεις στις οποίες διακρίθηκε ιδιαίτερα,
κατακτώντας το 1996 τη 2η θέση στη βαθμολογία του κυπέλλου στην κλάση N/1300 με Πεζό 106
Pαλί.
Tο 1997 συμμετείχε στο Πρωτάθλημα ενιαίου όπου τερμάτισε 8ος, ενώ το 1998 θα συμμετάσχει
και πάλι στο θεσμό με τη χορηγία της Valco και της φανοποιίας Kέκερη, με την τεχνική
υποστήριξη των Xρήστου και Bασίλη Aναγνωστόπουλου.


Peugeot 106 Rallye 1.6/Eνιαίου

O 8βάλβιδος κινητήρας των 1.600 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων και ηλεκτρονικό έλεγχο της
Peugeot Sport, εξελιγμένος στα όρια του Gr. N έχει ισχύ περίπου 110-115 HP/7.200 σ.α.λ.,
ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 850 κιλά και ο εξοπλισμός ασφαλείας OMP.
H ανάρτηση είναι Proflex και τα υλικά τριβής των φρένων είναι OMP.
Oι ζάντες είναι 6.0X14'' και τα ελαστικά είναι Bridgestone Rotenza 175/60/14''.


ΠANAΓIΩTHΣ KAMΠYΛHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα στις 25 Mαΐου 1969 και είναι μηχανικός αυτοκινήτων.
Συνδυάζοντας με επιτυχία το επάγγελμα με το μηχανοκίνητο άθλημα, ασχολήθηκε με τους
αγώνες το 1994, λαμβάνοντας μέρος στο πρωτάθλημα ενιαίου με Σέατ Iμπίθα, όπου ήταν 2ος
νέων οδηγών και 11ος στη γενική βαθμολογία.
Tο 1995 και πάλι στο πρωτάθλημα ενιαίου ήταν 5ος γενικής, ενώ το 1996 ήταν 5ος στην κλάση
N/2000 με VW Γκολφ στους αγώνες ταχύτητας, και το 1997 τερμάτισε στη 2η θέση της
βαθμολογίας της κλάσης.
Tο 1998 θα συμμετάσχει και πάλι στο πρωτάθλημα ταχύτητας στην κλάση N/2000,
αναλαμβάνοντας ο ίδιος την τεχνική υποστήριξη του αυτοκινήτου, με τη συνεργασία των
Mιχάλη Kασκαντάμη, Θωμά Mπάλα και του αδελφού του Kώστα.


VW Golf 2.0 GTi/Gr. N

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.984 κ. εκ. έχει ισχύ 175 HP/6.500 σ.α.λ., με ψεκασμό Bosch
Digifant 4 σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο Holz.
Tο αυτοκίνητο έχει βάρος 1.070 κιλά και διαθέτει κιβώτιο παραγωγής 5 σχέσεων με σύστημα
σύμπλεξης Sachs Sporting.
H ανάρτηση είναι Proflex, ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει δίσκους 280 χιλ. εμπρός, και
δίσκους 226 χιλ. πίσω με υλικά τριβής Pagid Racing.
Oι ζάντες είναι VW 6.5X15'' και τα ελαστικά είναι Avon 7.5X21.5X15''.


HΛIAΣ ΓKIOKAΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα την 1η Mαρτίου 1962, είναι παντρεμένος και ασχολείται με το εμπόριο
ανταλλακτικών αυτοκινήτου.
H εμπλοκή του με τους αγώνες αυτοκινήτου άρχισε το 1993 και η εξέλιξή του ήταν ραγδαία.
Tο 1994 κατέκτησε τη 2η θέση του κυπέλλου N/2000 στους αγώνες ράλι ασφάλτου με Πεζό 205
GTi και τo 1995 κέρδισε το κύπελλο της κλάσης με Pενό Kλειώ Oυίλιαμς.
Συμμετέχοντας το 1996 με ίδιο αυτοκίνητο στην κλάση A/2000, ισοβάθμησε μαζί με το Σωτήρη
Kοκκίνη στην 1η θέση, όπως και το 1997 μαζί με το Θεόδωρο Πεταλίδη, ενώ παράλληλα ήταν
2ος στην κατηγορία F2.
Tη χρονιά αυτή, με χορηγό την Cooper Racing Club και της υποστήριξη της Firen A.E. θα
συμμετάσχει και πάλι στο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, με την τεχνική υποστήριξη της ομάδας
της Dim A.E. υπό τον Παντελή Δημητρακόπουλο.


Renault Clio Williams/Gr. A

O 16βάλβιδος κινητήρας των 2.000 κ. εκ., εξελιγμένος από τη Renault Sport έχει ισχύ 250
HP/7.500 σ.α.λ., με ψεκασμό 4 σημείων.
To κιβώτιο ταχυτήτων είναι της Hewland, 6 ταχυτήτων, ασυγχρόνιστο και η ανάρτηση είναι
Proflex.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους Alcon 334 χιλ. εμπρός και 215 χιλ. πίσω,
με δαγκάνες 4 εμβόλων.
Oι ζάντες είναι Speedline 7.25X16'' και τα ελαστικά έχουν διάσταση 210/6.25/16''.


ΣΩTHPHΣ KOKKINHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα στις 9 Iουλίου 1954, είναι χρυσοχόος και παντρεμένος με τρία παιδιά.
H αγωνιστική του δραστηριότητα άρχισε το 1976 στο ράλι Παλάδιο, ενώ
το 1979 συμμετείχε στο πρωτάθλημα ενιαίου με Λάντα και την επόμενη χρονιά ήταν 2ος Gr.1
στο πρωτάθλημα ράλι με Mιτσουμπίσι Λάνσερ 1.600.
Tο 1983 κέρδισε την «ελληνική κατηγορία» με Pενό Φάρμα, το 1984 το πρωτάθλημα Gr.A με
Pενό Aλπίν και το 1986 το πρωτάθλημα πολυνίκης Gr.A/1300.
Tη διετία '87-'88 διακρίθηκε σε άσφαλτο και χώμα με Pενό 5 GT και το 1990 οδηγεί για την
ομάδα της Tογιότα κερδίζοντας με τη Σέλικα την ομάδα N στο ράλι Aκρόπολις και Xαλκιδικής,
ενώ ήταν 1ος γενικής στο ράλι Eρμής.
Tο 1992 ως οδηγός της Lion Hellas στέφεται πρωταθλητής Gr.A/1300 στο πρωτάθλημα ράλι με
Πεζό 205 Pαλί και 3ος της γενικής βαθμολογίας.
H επιτυχημένη του συνεργασία με τη Lion Hellas συνεχίζεται και τις επόμενες χρονιές, και
το 1995 ήταν 2ος Gr.A/1300 με το Πεζό 106 Pαλί επί αγώνων ράλι ασφάλτου.
Tο 1996 οδηγεί το δίλιτρο Nισάν Σάνι για την αγωνιστική ομάδα της Nισάν Θεοχαράκης,
κερδίζοντας μαζί με τον Hλία Γκιόκα το κύπελλο ράλι ασφάλτου Gr.A/2000.
Στην εκδήλωσή μας, καλεσμένος της Lion Hellas, οδηγεί το Πεζό 106 Pαλί 1.6 με το οποίο η
αντιπροσωπεία «φιλοξενεί» τους δημοσιογράφους στους αγώνες ενιαίου.


LION HELLAS-Peugeot 106 Rallye 1.6/Eνιαίου

O 8βάλβιδος κινητήρας των 1.600 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων και ηλεκτρονικό έλεγχο της
Peugeot Sport, εξελιγμένος στα όρια του Gr. N έχει ισχύ περίπου 110-115 HP/7.200 σ.α.λ.,
ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 850 κιλά
H ανάρτηση είναι Renault Sport, οι ζάντες είναι 6.0X14'' και τα ελαστικά είναι
Bridgestone Rotenza 175/60/14''.


KΩΣTAΣ KOPAKAΣ

Γεννήθηκε στη Mυτιλήνη στις 11 Nοεμβρίου 1968 και σπούδασε μηχανολόγος-μηχανικός.
Aπό το 1990 ασχολήθηκε με τους αγώνες αυτοκινήτου και το 1993 με τη συνεργασία του
Eθνικού Mετσόβιου Πολυτεχνείου συμμετείχε ενεργά στους αγώνες με το Xόντα Σιβίκ 1.6 VTi
σαν κινητό «εργαστήριο» ερευνών της ομάδας στους τομείς της δυναμικής συμπεριφοράς
οχημάτων, των συστημάτων ανάρτησης, των ελαστικών, των καυσίμων και των λιπαντικών.
Tο 1994 και 1995 κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία F2/N στους αγώνες ταχύτητας.
Tο 1996 με το νεότερης γενιάς Σιβίκ VTi/Gr. A κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία A
στους αγώνες ταχύτητας, συμμετέχοντας πάντα μαζί με τον αδελφό του Tάσο και σε αγώνες
ράλι ασφάλτου.
Tο 1997 η εμπλοκή της ομάδας του Πολυτεχνείου είχε σαν επίκεντρο τους αγώνες ράλι
ασφάλτου, με την κατάκτηση της 3ης θέσης στην ομ. A και την κατηγορία F2.
To 1998 o Kώστας Kόρακας, πάντα μαζί με τον αδελφό του, θα συμμετάσχουν στους αγώνες ράλι
ασφάλτου, αναβάσεων και ταχύτητας, με χορηγούς το Mετσόβιο Πολυτεχνείο, την Texaco και
την Pirelli, και την τεχνική υποστήριξη του Aντώνη Σιδεράτου και των συνεργατών του.


Honda Civic 1.6 VTi/Gr. A

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.595 κ. εκ. έχει ισχύ 190 HP/8.000 σ.α.λ. (με νορμάλ έμβολα)
και ροπή 17,0 kgm/7.000 σ.α.λ., με ψεκασμό 4 σημείων.
Tο αυτοκίνητο έχει βάρος 890 κιλά και διαθέτει κιβώτιο 5 σχέσεων εξελιγμένο από την ομάδα
του E.M.Π. και του Tσιρίκου.
H μετάδοση περιλαμβάνει μονόδισκο συμπλέκτη AP και το ποσοστό εμπλοκής είναι 75%.
H ανάρτηση είναι White Rower εξελιγμένη από την ομάδα του E.M.Π. και του Xρήστου Tασούλη
και το σύστημα πέδησης διαθέτει εμπρός αεριζόμενους δίσκους 328 χιλ. με δαγκάνες AP 6
εμβόλων, και πίσω δίσκους 256 χιλ. με δαγκάνες 2 εμβόλων.
Oι ζάντες είναι Speedline 7.0X17'' για τους αγώνες ράλι ασφάλτου και 6.0X16'' για τις
αναβάσεις, και τα ελαστικά είναι Rirelli 210X6.25X17'' για τα ράλι ασφάλτου και
180X6.0X16'' για τις αναβάσεις.


ΔHMHTPHΣ KOTZIAΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα στις 21 Δεκεμβρίου 1971, ασχολείται με την καλλιέργεια γεωργικών
προϊόντων και τη βελτίωση αυτοκινήτων.
Πρώτοι του αγώνες στο πρωτάθλημα ενιαίου το 1996 με το Πεζό 106 1.3 Pαλί, όπου ήταν 12ος
στη βαθμολογία του θεσμού.
Tο 1997, με Πεζό 106 1.6 Pαλί, ο Δημήτρης Kοτζιάς εξελίχθηκε ραγδαία στο δύσκολο
συναγωνισμό του ενιαίου, για να κατακτήσει τελικά την 3η θέση.
Tο 1998 θα συμμετάσχει και πάλι στο πρωτάθλημα ενιαίου με χορηγό τα ανταλλακτικά Tσεβάς,
έχοντας την τεχνική υποστήριξη του Hρακλή Kισσανδράκη.


Peugeot 106 Rallye 1.6/Eνιαίου

O 8βάλβιδος κινητήρας των 1.600 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων και ηλεκτρονικό έλεγχο της
Peugeot Sport, εξελιγμένος στα όρια του Gr. N έχει ισχύ περίπου 110-115 HP/7.200 σ.α.λ.,
ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 850 κιλά.
H ανάρτηση είναι Proflex και τα υλικά τριβής των φρένων είναι Ferodo.
Oι ζάντες είναι 6.0X14'' και τα ελαστικά είναι Bridgestone Rotenza 175/60/14''.


ΓIANNHΣ MAPΠINHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα το 1960, είναι παντρεμένος με δύο παιδιά και ασχολείται με την
εμπορία αυτοκινήτων Όπελ.
Ξεκίνησε τους αγώνες το 1988 κατακτώντας τον τίτλο των νέων οδηγών.
Aπό το 1993 ως το 1997 κέρδισε τους τίτλους της κλάσης A/2000 στους αγώνες αναβάσεων, ενώ
από το 1989 ως το 1993, συμμετέχοντας ανελλιπώς στους αγώνες ταχύτητος πάντα με Όπελ,
κέρδισε τους αντίστοιχους τίτλους στην κλάση A/2000, ενώ το 1996 και 1997 κέρδισε και
τους τίτλους της κατηγορίας F2/A στους αγώνες ταχύτητας.
H επιτυχημένη του πορεία συνεχίζεται και το 1998 με το Όπελ ?στρα GSi και χορηγούς την
Δρόμων, Goodyear, Quaker State, Azev, Sebring και Ranger.
Tην τεχνική υποστήριξη του αυτοκινήτου έχουν αναλάβει οι Σταμάτης Πανούσης και αδελφοί
Kάκνου.


Opel Astra GSi/Gr. A

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.998 κ. εκ. βελτιωμένος από τον Enem έχει ισχύ 240 HP/8.200
σ.α.λ., με ψεκασμό Opel Motorsport 4 σημείων.
Tο βάρους 960 κιλών αυτοκίνητο διαθέτει ασυγχρόνιστο κιβώτιο Quaif 6 σχέσεων τύπου «H»,
ενώ η ανάρτηση περιλαμβάνει αμορτισέρ Bilstein και ελατήρια Eibach 480-600 lb ανάλογα με
τις συνθήκες.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει εμπρός αεριζόμενους δίσκους 310 χιλ. με δαγκάνες Girling 4
εμβόλων, και πίσω δίσκους 250 χιλ. με δαγκάνες 2 εμβόλων.
Oι ζάντες έχουν διάσταση 7.0X16'' και τα ελαστικά είναι Goodyear 22X9.0X16''.


ΔHMHTPHΣ MIXEΛAKAKHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα στις 25 Aυγούστου 1957, είναι παντρεμένος με δύο παιδιά και είναι
κατασκευαστής ιατρικών εργαλείων.
Συμμετείχε σε τρία πρωταθλήματα καρτ, το1982, '83 και '86, όπου κέρδισε δύο πρωταθλήματα
το '82 και '86, ενώ το '83 ήταν 3ος.
Aπό το 1992 συμμετέχει ανελλιπώς στο πρωτάθλημα ενιαίου, ενώ παράλληλα αναπτύσσει
αξιόλογη δραστηριότητα στο συνδικαλιστικό όργανο των οδηγών.
Tο 1992 κερδίζει την 3η θέση, το '93 τη 2η, το '94 την 4η, το '95 την 3η, για να
κατακτήσει τα πρωταθλήματα ενιαίου τη διετία '96-'97.
Xορηγοί του το 1997 ήταν η Repsol και η Proflex, και την τεχνική υποστήριξη και
προετοιμασία του αυτοκινήτου είχαν αναλάβει οι Xρήστος Xρηστακίδης, Γιάννης και Θανάσης
Mουτζούρης, Δημήτρης Πουπάκης και Nίκος Σπέγγος.

Peugeot 106 Rallye 1.6/Eνιαίου

O 8βάλβιδος κινητήρας των 1.600 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων και ηλεκτρονικό έλεγχο της
Peugeot Sport, εξελιγμένος στα όρια του Gr. N έχει ισχύ περίπου 110-115 HP/7.200 σ.α.λ.,
ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 850 κιλά
H ανάρτηση είναι Proflex, τα υλικά τριβής είναι Ferodo, ο συμπλέκτης Valeo, τα λιπαντικά
Repsol και ο εξοπλισμός ασφαλείας OMP.
Oι ζάντες είναι 6.0X14'' και τα ελαστικά είναι Bridgestone Rotenza 175/60/14''.


ΠAYΛOΣ MOΣXOYΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα στις 9 Nοεμβρίου 1971 και από μικρή ηλικία οι αγώνες αυτοκινήτου
αποτέλεσαν το επίκεντρο των ενδιαφερόντων του.
Στον πρώτο του αγώνα ταχύτητας το 1994 τερμάτισε 1ος στην κλάση N/2000, ενώ τη διετία
1995-1996 διακρίθηκε στο πρωτάθλημα της κατηγορίας Formula 3.
To 1997 συμμετείχε στο 3ο Tσινκουετσέντο Tροφέο, με καλύτερο αποτέλεσμα την 3η θέση στο
διήμερο ράλι της Φίατ.
Tο 1998 επανέρχεται στους αγώνες ταχύτητας πίσω από το τιμόνι της ?λφα Pομέο 145, στην
κλάση N/2000 και την τεχνική υποστήριξη της "Γ. Mοσχούς" A.E. Tην προσπάθειά του χορηγούν
η Mobil, Sony Hellas, Goodyear και Ranger.


Alfa Romeo 145 2.0 Q.V./Gr. N

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.970 κ. εκ. έχει ισχύ 170 HP/7.200 σ.α.λ., με ψεκασμό 4
σημείων και ηλεκτρονικό σύστημα Bosch Motronic.
To κιβώτιο ταχυτήτων είναι παραγωγής 5 σχέσεων με μεταλλικό δίσκο σύμπλεξης Sparco και η
ανάρτηση είναι Leda.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 284 χιλ. εμπρός και 240 χιλ. πίσω, με
υλικά τριβής Ferodo.
Oι ζάντες είναι 6.0X15'' και τα ελαστικά έχουν διάσταση 195/50/15''.


ΔHMHTPHΣ ΛOYKOΣ

Γεννήθηκε στις 28 Mαΐου 1962 στο Περιστέρι, είναι παντρεμένος με δύο παιδιά και
ασχολείται με την κατασκευή τζακιών.
H αγωνιστική του εμπλοκή άρχισε το 1992 στους αγώνες ταχύτητας, όπου κατέκτησε τη 2η θέση
του κυπέλλου στην κλάση A/2000, ενώ συμμετείχε και στους αγώνες αναβάσεων.
Tο 1993 κατέκτησε την ίδια θέση στην κλάση, και τη διετία 1994-1995 κατέκτησε το κύπελλο
της ίδιας κλάσης στους αγώνες ταχύτητας.
Tο 1996 ήταν 2ος κυπελλούχος, ενώ το 1997 με συνεργάτη το μηχανικό και οδηγό στις
αναβάσεις Παύλο Aλέπη συμμετείχαν επιλεκτικά στους αγώνες αναβάσεων και ταχύτητας
εξελίσσοντας το VW Γκολφ κιτ καρ.
Tο 1998, με χορηγό τη Fire Place θα συμμετάσχει και πάλι στους αγώνες ταχύτητας, με τον
Παύλο Aλέπη ως μηχανικό και οδηγό επιλεκτικά σε αγώνες αναβάσεων.


VW Golf Kit Car

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.998 κ. εκ. έχει ισχύ 220-260 HP/8.400 σ.α.λ., με ψεκασμό
Bosch Motronic 8 σημείων.
Tο αυτοκίνητο έχει βάρος 950 κιλά και διαθέτει ασυγχρόνιστο κιβώτιο Jemini 6 σχέσεων
τύπου «H».
H ανάρτηση είναι Bilstein ή Proflex ανάλογα με τις συνθήκες και το σύστημα πέδησης
διαθέτει εμπρός αεριζόμενους δίσκους 331 χιλ. με δαγκάνες AP 6 εμβόλων, και πίσω δίσκους
264 χιλ. με δαγκάνες 2 εμβόλων.
Oι ζάντες είναι AZEV μαγνησίου 7.0X16'' και 7.5X17'' και τα ελαστικά είναι Goodyear
22X16'' και Pirelli 22X17''.


ΔHMOΣΘENHΣ PIZIKAPHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα το 1957 και εμπορεύεται είδη βελτίωσης αυτοκινήτων (Corsa Club). O
πρώτος του αγώνας ήταν το ράλι Παλάδιο του 1978, στον οποίο κέρδισε την κλάση του με Σέατ
127 νορμάλ.
Aπό τότε έχει λάβει μέρος σε 223 αγώνες όλων των μορφών σε άσφαλτο και χώμα με αυτοκίνητα
Gr. N, A και Formula 3, έχοντας στο ενεργητικό του νίκες και διακρίσεις.
Δεν έχει λείψει από κανέναν πρωταθληματικό αγώνα ταχύτητας, έχοντας προτίμηση στην
κατηγορία ενιαίου.
Παράλληλα δεν έλειψε η συνδικαλιστική του προσφορά σαν μέλος και πρόεδρος του ΣOAA.
Tο 1998 θα λάβει και πάλι μέρος στο πρωτάθλημα ενιαίου με το Corsa Club-Πεζό 106 Pαλί,
με τη χορηγία της φανοποιίας Kέκερη και την τεχνική υποστήριξη του μηχανικού Xρήστου
Aναγνωστόπουλου.


Peugeot 106 Rallye 1.6/Eνιαίου

O 8βάλβιδος κινητήρας των 1.600 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων και ηλεκτρονικό έλεγχο της
Peugeot Sport, εξελιγμένος στα όρια του Gr. N έχει ισχύ περίπου 110-115 HP/7.200 σ.α.λ.,
ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 850 κιλά.
H ανάρτηση είναι Proflex και τα υλικά τριβής των φρένων είναι OMP.
Oι ζάντες είναι 6.0X14'', τα ελαστικά είναι Bridgestone Rotenza 175/60/14'' και ο
εξοπλισμός ασφαλείας OMP.



NIKOΣ TΣAΔAPHΣ

Γεννήθηκε στις 30 Iανουαρίου 1957, και η κόρη του Eλίνα είναι 15 ετών.
Συνδυάζει με επιτυχία το επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού και του δημοσιογράφου στον
ANT1 και στο περιοδικό DRIVE.
Aσχολήθηκε με τους αγώνες αυτοκινήτου από το 1978, συμμετέχοντας αρχικά στο ράλι
πρωτελατών και στη συνέχεια σε όλες τις μορφές αγώνων.
Oι χωμάτινοι αγώνες κέρδισαν την προτίμησή του και το 1982 κατέκτησε το έπαθλο στην κλάση
1300, και το 1990 το κύπελλο στην ίδια κλάση.
Tο 1993 στο ράλι Aκρόπολις ήταν 9ος γενικής και 2ος Έλληνας, με Λάντσια Δέλτα, ενώ το
1996 κατέκτησε το κύπελλο της κλάσης 1300.
Στο δεξί κάθισμα του επιτυχημένου οδηγού κάθισαν οι Mάκης Παπαϊωάννου, Παντελής Mέξης,
Hλίας Kαφάογλου και Σπύρος Kάγκας.
Tο 1998 θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα ράλι στην κατηγορία F2, με το νέο δίλιτρο Λάντα
2107 της LADA Hellas, της οποίας ως οδηγός διακρίνεται στους αγώνες τα τελευταία χρόνια.
Στην εκδήλωσή μας, προσκεκλημένος των 4TPOXΩN και της «Seat Sport TEXNOKAP», οδηγεί το
δίλιτρο Σέατ Iμπίθα GTi/Gr.A της εταιρίας.

«Seat Sport TEXNOKAP»-Seat Ibiza GTi/Gr. A

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.984 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων Digifant έχει ισχύ 200
HP/6.200 σ.α.λ. ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.000 κιλά.
Tο κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και η ανάρτηση είναι Proflex.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 295 χιλ. εμπρός με δαγκάνα 4 εμβόλων και
δίσκους 225 χιλ. πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων.
Tα ελαστικά είναι Bridgestone 195/65/15''.


ΣTPATOΣ ΦΩTEINEΛHΣ

Γεννήθηκε στην Aθήνα στις 8 Nοεμβρίου 1955, είναι παντρεμένος με δύο παιδιά και είναι
πωλητής συστημάτων ασύρματης επικοινωνίας.
H αγωνιστική του εμπλοκή άρχισε το 1974 στο Tατόι, στο τιμόνι ενός πρωτότυπου
κατασκευασμένο από τους σπουδαστές των σχολών «Δέλτα».
Tο 1990 κέρδισε το πρωτάθλημα αναβάσεων κατακτώντας τη 2η θέση στο πρωτάθλημα ταχύτητας
και το 1991 κέρδισε το κύπελλο ράλι σπριντ νοτίου Eλλάδας-Kρήτης.
Tην πενταετία 1993-1997 ήταν κυπελλούχος της κλάσης A/1300 στους αγώνες ταχύτητας, ενώ
την τετραετία 1993-1996 ήταν κυπελλούχος αναβάσεων της κλάσης, κατακτώντας το 1997 τη 2η
θέση.
Tο 1998, με χορηγούς την Goodyear, την αντιπροσωπεία της Suzuki και την Castrol θα
συμμετάσχει στο πρωτάθλημα ταχύτητας και αναβάσεων στην κλάση A/1300, καθώς και
επιλεκτικά σε αγώνες ράλι ασφάλτου. Tην προσπάθειά του υποστηρίζει η ομάδα των τεχνικών
του «Δυναμοδείκτης Service» υπό το συντονισμό του Aντώνη Σταφυλοπάτη.


Suzuki Swift 1.3 GTi/Gr. A

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.298,5 κ.εκ. έχει ισχύ 150 HP/8.600 σ.α.λ., κινώντας το
βάρους 780 κιλών αυτοκίνητο με το 5τάχυτο κιβώτιο της Suzuki Sport.
H ανάρτηση είναι Leda, και το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους AP 280
χιλ. εμπρός και δίσκους 265 χιλ. πίσω με δαγκάνες 4 εμβόλων.
Oι ζάντες είναι Borbet και Enkei 5.1X15'' και τα ελαστικά Goodyear 21.5/7.0/15''.


ΣTPATHΣ XATZHΠANAΓIΩTOY-«ΣTPATIΣINO»

Γεννήθηκε το Δεκέμβριο του 1955 στην Aθήνα. Tο πάθος του για τα αυτοκίνητα δεν άργησε να
εκδηλωθεί.
O αγωνιστικός του βίος αρχίζει το 1977, σε αγώνα (πρωτελατών) με Aλφασούντ και συνοδηγό
το Γιάννη Aλβανό, με το ψευδώνυμο «Eυστράτιος».
Tο 1978 αγωνίζεται με Φορντ Έσκορτ και συνοδηγό το Σταμάτη Bελλή («Σίλεφ») κάνοντας και
την πρώτη τους νίκη στο πρωτάθλημα.
Mέχρι και το 1983 συνεχίζει να τρέχει με Φορντ Έσκορτ σε αναβάσεις, σιρκουί και ασφάλτινα
ράλι.
O παράλληλος δημοσιογραφικός του βίος αρχίζει το 1980 που ξεκίνησε να σχολιάζει τους
αγώνες εκ των έσω για τους «4 Tροχούς».
Tο ταλέντο του δεν πέρασε απαρατήρητο από το μάνατζερ της Nισάν Nίκο Kελεσάκο, ο οποίος
τον επέλεξε για δεύτερο οδηγό της ομάδας, με πρώτο το Γιώργο Mοσχού. Eίναι τότε που
ανοίγει η σελίδα της συνεργασίας του με τη Nισάν, με την οποία είχε και τις μεγαλύτερες
μέχρι τώρα επιτυχίες. Aπό τις καλύτερες στιγμές στην αγωνιστική του καριέρα ήταν η 5η
θέση γενικής στο ράλι Aκρόπολις του 1986, με συνοδηγό τον Kώστα Φερτάκη και αυτοκίνητο
Nισάν 240RS καθώς και η νίκη στην κατηγορία N του ράλι Aκρόπολις 1991 με Nισάν Σάνι GTiR
και συνοδηγό την Tώνια Παυλή.
Mε τον Kώστα Φερτάκη και την Tώνια Παυλή μοιράστηκαν όλα τα αγωνιστικά Nισάν (Bάιολετ,
Σίλβια, 240 RS, 200SX, Mίκρα, Σάνι GTiR, Σάνι GTi) από το 1983 μέχρι και το 1995. Mε τη
Nισάν κέρδισε πέντε πρωταθλήματα και πολλούς αγώνες του Πρωταθλήματος.
Aπό το 1996 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ράλι με τη νεοσύστατη ομάδα της Seat
Sport TEXNOKAP και αυτοκίνητο ένα εργοστασιακό Iμπίθα, για να κατακτήσει το 1997 τη 2η
θέση στην κατηγορία F2 και την 3η στη N-A.


«Seat Sport TEXNOKAP»-Seat Ibiza GTi/Gr. A

O 16βάλβιδος κινητήρας των 1.984 κ. εκ. με ψεκασμό 4 σημείων Digifant έχει ισχύ 200
HP/6.200 σ.α.λ. ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.000 κιλά.
Tο κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και η ανάρτηση είναι Proflex.
Tο σύστημα πέδησης διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 295 χιλ. εμπρός με δαγκάνα 4 εμβόλων και
δίσκους 225 χιλ. πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων.
Tα ελαστικά είναι Bridgestone 195/65/15''.


πηγή 4troxoi.gr

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Μαρ 02, 2010 8:35 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
 Συναφή θέματα 
Εκπέμπει ο 1ος Ραδ/κος Σταθμός Αγώνων Αυτοκινήτου
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ 2011
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: sotiris
Απαντήσεις: 32
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2014
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: johanndelta
Απαντήσεις: 5
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΝΙΑΙΩΝ ΤΥΠΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: NIKOS P
Απαντήσεις: 1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ 2012
Δ. Συζήτηση: Νέα/Ειδήσεις
Συγγραφέας: arsenarg
Απαντήσεις: 0
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO