[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Απρ 27, 2024 4:59 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 
 Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις
Eπειδή με αυτά και με αυτά με τα της Τζούλιας, ξεχαστήκαμε και με τα μέτρα.....

Παράθεση:
Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις



Οι πρώτες επιπτώσεις από τα νέα μέτρα φάνηκαν ήδη από την επόμενη μέρα, με την αναπροσαρμογή των τιμών των καυσίμων, μετά την ανακοίνωση της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (8 λεπτά ανά λίτρο στην αμόλυβδη και 3 λεπτά στο πετρέλαιο κίνησης). Η τελική επιβάρυνση θα είναι αντίστοιχα 11,5 ως 12 λεπτά στη βενζίνη και 5-6 στο πετρέλαιο, αφού ο ΕΦΚ επιβαρύνεται και με ΦΠΑ που αυξάνεται από 19 σε 21%. Με την αύξηση των φόρων η μέση τιμή της βενζίνης διαμορφώνεται στα 1,40 ευρώ το λίτρο.

Όπως είναι γνωστό στις 3 Μαρτίου ανακοινώθηκε η επικείμενη αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ από 4,5% σε 5%, από 9% σε 10% και από 19% σε 21%. Ανακοινώθηκε επίσης ότι εισάγεται νέος φόρος στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή τιμή άνω των 17.000 ευρώ και λιανική τιμή αγοράς άνω των 35.000 ευρώ.

Τα παραπάνω νέα μέτρα αφορούν το μέρος εκείνο των συνολικών διατάξεων που έχει σχέση με τον κλάδο του αυτοκινήτου και εντάσσονται στα γενικότερα, που όπως πια όλοι γνωρίζουμε περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μείωση κατά 30% των δώρων Χριστουγέννων-Πάσχα και του επιδόματος αδείας, μείωση κατά 12% των επιδομάτων των δημοσίων υπαλλήλων, πάγωμα των συντάξεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το νομοσχέδιο με τα νέα μέτρα κατατέθηκε στην Βουλή με το χαρακτήρα του κατεπείγοντος, κάτι που σημαίνει ότι θα τεθεί άμεσα προς επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής και αναμένεται πάρα πολύ σύντομα να συζητηθεί και να ψηφιστεί από την Ολομέλεια του Σώματος.

Παράθεση:
Ψηφίστηκαν στη Βουλή τα νέα μέτρα



Ψηφίστηκε στη Βουλή επί της αρχής και επί των άρθρων το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών που αφορά στα πρόσθετα οικονομικά μέτρα της ελληνικής κυβέρνησης. Όπως είναι γνωστό, αυτά που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο, είναι τα εξής:

Αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα με αποτέλεσμα την επιβάρυνση της τιμής της βενζίνης κατά 8 λεπτά και του πετρελαίου κατά 3 λεπτά ανά λίτρο. Επισημαίνουμε ότι πρόκειται για τη δεύτερη αύξηση στην τιμή της βενζίνης μέσα σε διάστημα 30 ημερών.

Αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ, το οποίο στην περίπτωση του αυτοκινήτου ανεβαίνει κατά δύο μονάδες και φθάνει πλέον το 21%.

Εισαγωγή Ειδικού Φόρου Πολυτελείας σε μοντέλα με εργοστασιακή τιμή άνω των 17.000 ευρώ και λιανική τιμή άνω των 35.000 ευρώ.

Κλίμακες εργοστασιακών αξιών:
17.000 έως 22.000 ευρώ, φόρος πολυτελείας 10%
22.001 έως 30.000 ευρώ, φόρος πολυτελείας 20%
30.001 ευρώ και άνω, φόρος πολυτελείας 30%

Η επιβάρυνση για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ορίζεται ως εξής:
10.000–13.000 ευρώ 10%
13.001–18.000 ευρώ 20%
18.001 ευρώ και άνω 30%
Το ποσό καθορίζεται βάσει της εργοστασιακής αξίας μετά την απομείωση που εξαρτάται από την παλαιότητα του οχήματος.

Σχετικά με τα νέα οικονομικά μέτρα που επηρεάζουν και τον κλάδο του αυτοκινήτου τοποθετήθηκε με επίσημη ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Ελλάδας (ΣΕΑΑ)

Οι πρώτες επιπτώσεις (άνοδος της τιμής της βενζίνης, λόγω της αύξησης του Φόρου Κατανάλωσης) φάνηκαν αμέσως, στις αντλίες των πρατηρίων.



www.4troxoi.gr


Οπότε ας έχουμε κατά νου τα φθηνότερα: http://www.ypan.gr/flash_fuel/index.htm
και τα καμπανιασμένα: http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Σάβ Μαρ 06, 2010 7:20 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις
Kai για να δούμε κάποιες πρώτες αντιδράσεις του κλάδου

Παράθεση:
ΣΕΑΑ: Ανακοίνωση για τα νέα μέτρα
Tax
Η ανάγκη λήψης έκτακτων φορολογικών μέτρων για την ενίσχυση της εθνικής οικονομίας είναι αναμφισβήτητη και όλοι οι φορείς πρέπει να συνταχθούν στην κατεύθυνση αυτή με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Η χθεσινή επιβολή φορολογίας στα μεσαία και μεγαλύτερα αυτοκίνητα δυστυχώς έρχεται σε αντίθεση με την επιδίωξη για αύξηση των φορολογικών εσόδων, αφού είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε αναλογικά μεγαλύτερη μείωση των πωλήσεων και
άρα τελικά σε απώλεια δημοσιονομικών εσόδων.

Υπενθυμίζεται ότι η φορολογία στην αγορά και στη χρήση του αυτοκινήτου έχει δεχθεί συνεχείς αυξήσεις τους τελευταίους μήνες, ενώ πλέον το αυτοκίνητο καλείται να συνεισφέρει σχεδόν 9 % των τακτικών εσόδων του προϋπολογισμού, ίσως το υψηλότερο ποσοστό στην ΕΕ.

Έναντι όλων αυτών και επίσης προς αποφυγή περαιτέρω συρρίκνωσης μιας αγοράς που απασχολεί πανελλαδικά περισσότερους από 30.000 εργαζομένους προτείνεται η
επείγουσα επαναξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του μέτρου και σε κάθε περίπτωση η πολύ προσεκτική επιλογή των ορίων και κλιμακίων επιβολής του φόρου πολυτελείας.

Σημειώνεται για παράδειγμα, ότι ο «πήχης» των 17.000 € χονδρικής αξίας για την επιβολή του φόρου σε καμιά περίπτωση δεν διαχωρίζει τα «πολυτελή» αυτοκίνητα, αφού υφίστανται πολλές περιπτώσεις τέτοιων αυτοκινήτων, λιανικής αξίας περίπου 30.000 €, που καλύπτουν συνήθεις ιδιωτικές ανάγκες (πχ. αυξημένοι χώροι για τη
μετακίνηση οικογενειών, αυτοκίνητα ικανά για υπεραστική μετακίνηση κα.).

Δεν πρέπει επίσης να υποτιμάται το γεγονός ότι η επιβολή φορολογίας 30% στα αυτοκίνητα μεγάλης αξίας δεν είναι η πρώτη που εφαρμόζεται σε αυτή την κατηγορία οχημάτων, αλλά έρχεται να προστεθεί στη φορολογία 50% του Τέλους Ταξινόμησης και στη φορολογία 21% ΦΠΑ, άρα οδηγεί σε συνολική φορολογία 101% επί της εισαγωγικής αξίας.

Τέλος, πρέπει επειγόντως να τεθούν μεταβατικές διατάξεις για τη μη εφαρμογή του φόρου πολυτελείας στα αδιάθετα αποθέματα και στα αυτοκίνητα που τελούν υπό παραγγελία από πελάτες, ενώ άμεση διόρθωση χρειάζεται η εκ παραδρομής υπαγωγή στο νέο φόρο των αγροτικών αυτοκινήτων και των αυτοκινήτων των πολυτέκνων.


www.4troxoi.gr

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Μαρ 08, 2010 12:25 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις
Παράθεση:
Έρχεται αύξηση έως και 20% στα τέλη αυτοκινήτων & μοτοσυκλετών!

Με τις πωλήσεις αυτοκινήτων το πρώτο 3μηνο του 2011 να έχουν βουλιάξει παρουσιάζοντας μείωση της τάξης 48,4% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2010, η αγορά θα δεχθεί νέο πλήγμα μετά την ανακοίνωση της νέας... φοροεπιδρομής που επιχειρεί η Κυβέρνηση υπό την πίεση της τρόικας.


Συγκεκριμένα, στο πακέτο πρόσθετων μέτρων ύψους 6,4 δισ. ευρώ για το 2011 που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 23/5, προβλέπεται μεταξύ άλλων και αύξηση έως και 20% στα τέλη κυκλοφορίας του 2012 για ΙΧ και μοτοσυκλέτες, που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων στο δίμηνο Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους.


Για να μην ξεχνιόμαστε...παρόλ'αυτά όμως η κατανάλωση βενζίνης έχει πέσει κατά 25% συνεπώς το σχεδόν 1euro εξαιτίας της ληστρικής φορολογίας απλά καταστρέφει τους πολίτες και δεν συνεισφέρει στα ταμεία....

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Τρί Μάιος 24, 2011 7:16 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις
autoblog.gr έγραψε:
Νέος αυστηρότερος ΚΟΚ με μεγαλύτερα πρόστιμα

Τσουχτερότερα πρόστιμα αναμένονται στον νέο ΚΟΚ σύμφωνα με τις προτάσεις του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας που κατέθεσε στα μέλη της μόνιμης επιτροπής του ΚΟΚ του υπουργείου Μεταφορών. Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα αντικαταστήσει τον υπάρχον που ισχύει από το 2008.

Ενδεικτικά η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη θα τιμωρείται πλέον με πρόστιμο €1.050, έναντι €700 σήμερα, ενώ οι οδηγοί που θα παραβιάζουν το STOP θα τιμωρούνται με πρόστιμο €900.

Το πρόστιμο για τους αυτοσχέδιους αγώνες αυξάνεται στα €1.050 από τα €700 που ισχύει σήμερα.

Αν κάποιος πιαστεί να οδηγεί μεθυσμένος το πρόστιμο θα παραμείνει μεν το ίδιο (700 και 1.200 ευρώ) αλλά θα επιμηκυνθεί ο χρόνος αφαίρεσης του διπλώματος οδήγησης.
Επίσης, το πρόστιμο για στάθμευση σε ράμπα εισόδου/εξόδου θα αυξηθεί κατά 60%, από τα €150 στα €325, για στάθμευση σε πεζοδρόμιο, οι παραβάτες θα πληρώνουν €120, έναντι €80 σήμερα, ενώ στα €225 (από €150 σήμερα) αυξάνεται το πρόστιμο για την παρεμπόδιση της κυκλοφορίας του ΤΡΑΜ.

Ο νέος κώδικας προβλέπει και μειώσεις των προστίμων για παραβάσεις που αφορούν την απόρριψη αντικειμένων από κινούμενο όχημα και την παραβίαση του ωραρίου τροφοδοσίας καταστημάτων.

Ο νέος ΚΟΚ ωστόσο προβλέπει και μείωση ποινών για παραβάσεις όπως είναι το κράνος, οι ζώνες ασφαλείας και η μη προσκόμιση ελέγχου από το ΚΤΕΟ. Έτσι, το πρόστιμο για μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας από 700 ευρώ μειώνεται σε 490 ευρώ.

Τέλος, το υπουργείο προσανατολίζεται και σε επανακαθορισμό των ορίων ταχύτητας για τους οδικούς άξονες εκτός κατοικημένων περιοχών, πλην των μεγάλων αυτοκινητόδρομων όπου το όριο ταχύτητας παραμένει στα 130 χλμ την ώρα.



_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Αύγ 31, 2011 1:30 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις
Mια μλκ να κάνεις και θα σου στοιχίσει πάνω και από μηνιάτικο...Μάλιστα...Το ότι ήταν φτηνά ήταν το κακό....

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Πέμ Σεπ 01, 2011 6:19 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 24, 2009 10:11 pm
Δημοσιεύσεις: 148
Δημοσίευση Re: Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις
GregWrc έγραψε:
autoblog.gr έγραψε:
Νέος αυστηρότερος ΚΟΚ με μεγαλύτερα πρόστιμα

Τσουχτερότερα πρόστιμα αναμένονται στον νέο ΚΟΚ σύμφωνα με τις προτάσεις του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας που κατέθεσε στα μέλη της μόνιμης επιτροπής του ΚΟΚ του υπουργείου Μεταφορών. Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα αντικαταστήσει τον υπάρχον που ισχύει από το 2008.

Ενδεικτικά η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη θα τιμωρείται πλέον με πρόστιμο €1.050, έναντι €700 σήμερα, ενώ οι οδηγοί που θα παραβιάζουν το STOP θα τιμωρούνται με πρόστιμο €900.

Το πρόστιμο για τους αυτοσχέδιους αγώνες αυξάνεται στα €1.050 από τα €700 που ισχύει σήμερα.

Αν κάποιος πιαστεί να οδηγεί μεθυσμένος το πρόστιμο θα παραμείνει μεν το ίδιο (700 και 1.200 ευρώ) αλλά θα επιμηκυνθεί ο χρόνος αφαίρεσης του διπλώματος οδήγησης.
Επίσης, το πρόστιμο για στάθμευση σε ράμπα εισόδου/εξόδου θα αυξηθεί κατά 60%, από τα €150 στα €325, για στάθμευση σε πεζοδρόμιο, οι παραβάτες θα πληρώνουν €120, έναντι €80 σήμερα, ενώ στα €225 (από €150 σήμερα) αυξάνεται το πρόστιμο για την παρεμπόδιση της κυκλοφορίας του ΤΡΑΜ.

Ο νέος κώδικας προβλέπει και μειώσεις των προστίμων για παραβάσεις που αφορούν την απόρριψη αντικειμένων από κινούμενο όχημα και την παραβίαση του ωραρίου τροφοδοσίας καταστημάτων.

Ο νέος ΚΟΚ ωστόσο προβλέπει και μείωση ποινών για παραβάσεις όπως είναι το κράνος, οι ζώνες ασφαλείας και η μη προσκόμιση ελέγχου από το ΚΤΕΟ. Έτσι, το πρόστιμο για μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας από 700 ευρώ μειώνεται σε 490 ευρώ.


Τέλος, το υπουργείο προσανατολίζεται και σε επανακαθορισμό των ορίων ταχύτητας για τους οδικούς άξονες εκτός κατοικημένων περιοχών, πλην των μεγάλων αυτοκινητόδρομων όπου το όριο ταχύτητας παραμένει στα 130 χλμ την ώρα.




Ναι ... και ομως ειναι πιο σοβαρο να κανεις κοντρες απ το να μην φορας ζωνη η κρανος που μπορουν να σου σωσουν την ζωη.

Το δαμε κ αυτο απο τα λαμπρα μυαλα που μας κυβερνουν. :applause


Κυρ Σεπ 04, 2011 1:13 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Νέα μέτρα: οι πρώτες επιπτώσεις
Εδώ ρε συ το κόστος της παράβασης είναι εξωφρενικό...πάνω από μισθό.....Για το ΚΤΕΟ είχαν πει να μην ασφαλίζεται αν δεν έχει περάσει από αξιολόγηση...ας το εφαρμόσουν....


Αλλά εδώ μιλάμε για λαϊκή...από την στιγμή που σου δίνουν το δικαίωμα να πληρώσεις το μισό ποσό σου δείχνουν εμμέσως πλην σαφώς ότι μόνο εισπρακτικού χαρακτήρα είναι τα μέτρα....

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Κυρ Σεπ 04, 2011 10:04 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Παρελθόν τα πολυτελή αυτοκίνητα για τους βουλευτές
Παράθεση:

Mε απλά Ι.Χ. θα μετακινούνται πλέον οι έλληνες βουλευτές, μετά την απόφαση του προέδρου της Βουλής κ. Φίλιππου Πετσάλνικου, η οποία εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό του για ριζικές περικοπές στα προκλητικά βουλευτικά προνόμια.

Λιμουζίνες και Lexus τέλος λοιπόν και στο εξής οι βουλευτές Αθήνας, Πειραιά, οι ευρωβουλευτές καθώς και αυτοί που εκλέχθηκαν από τα ψηφοδέλτια επικρατείας θα δικαιούνται αυτοκίνητα έως 1.400 κυβικά εκατοστά, ενώ βουλευτές της επαρχίας θα μπορούν να επιλέξουν Ι.Χ έως 1.800 κυβικά και αυτό γιατί αναγκάζονται να εκτελούν τακτικά δρομολόγια αρκετών χιλιομέτρων, ώστε να παραβρίσκονται τόσο στην Βουλή όσο και στις εκλογικές τους περιφέρειες.

Περιορισμοί όμως μπαίνουν στο εξής και στο ύψος του μηνιαίου μισθώματος, δεδομένου ότι τα βουλευτικά ΙΧ είναι νοικιασμένα με τη διαδικασία του leasing.

Η τελευταία σύμβαση, η οποία υπογράφηκε επί θητείας Σιούφα στην προεδρεία της Βουλής, λήγει εντός του Σεπτεμβρίου.

Η συγκεκριμένη σύμβαση προέβλεπε ότι κάθε βουλευτής δικαιούται αυτοκίνητο της αρεσκείας του, αρκεί το μηνιαίο μίσθωμα να μην υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ και τα κυβικά να μην ξεπερνούν τα 2.000 εκατοστά.

Στην πορεία και με το άλλοθι της περιβαλλοντικής ευαισθησίας, η σύμβαση «άνοιξε», με αποτέλεσμα να επιτραπεί στους βουλευτές να προμηθεύονται υβριδικά Ι.Χ. αλλά χωρίς περιορισμό στα κυβικά.

newsbomb.gr



Σε συνδυασμό με το κόμπλεξ που χουν ο απλός πολίτης να έχει παραπάνω κυβικά από αυτούς, βλ όταν μπορούσες να είχε 3,0lt +αμάξι χωρίς να σε κυνηγάνε ενώ αυτοί είχαν μείνει στα 2000cc και μετά πήρα το αίμα τους πίσω..., με βλέπω το ibizaki μου να θεωρείται υπερπολυτελείας...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Τετ Σεπ 07, 2011 11:52 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 8 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
Μέτρα για εξυγίανση στην αγορά καυσίμων 12 Απρίλιος 2010
Δ. Συζήτηση: Εκτός Θέματος
Συγγραφέας: enigma
Απαντήσεις: 17
Κυκλοφόρησε το dvd του Σ.Ο.Α.Α. ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤ
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: NIKOS P
Απαντήσεις: 1
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO