Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 14, 2010 11:01 am
ΓΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ....ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥΣ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ F1 . ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑΣ Κ.Τ.Λ . ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΆ , ΟΤΙ Π.Χ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟ ΚΥΒΙΣΜΟ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ? ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ? Κ.Τ.Λ.
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.....
ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΩΣ ΙΔΕΑ ΠΡΟΣ ΠΡΌΩΘΗΣΗ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΑΝ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΟΠΩΣ Π.Χ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KERS ΣΤΗΝ F1 ΟΠΟΥ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΑΝΑ ΓΥΡΟ. ΑΛΛΑ.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ "ΦΡΕΝΟ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ .....ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΕΤΑΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Κ.Τ.Λ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ? ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΆ , ΟΤΙ Π.Χ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟ ΚΥΒΙΣΜΟ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ? ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ? Κ.Τ.Λ.
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.....
ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΩΣ ΙΔΕΑ ΠΡΟΣ ΠΡΌΩΘΗΣΗ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΑΝ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΟΠΩΣ Π.Χ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KERS ΣΤΗΝ F1 ΟΠΟΥ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΑΝΑ ΓΥΡΟ. ΑΛΛΑ.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ "ΦΡΕΝΟ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ .....ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΕΤΑΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Κ.Τ.Λ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ? ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.