[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 7:30 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων 
Συγγραφέας Μήνυμα
_

Εγγραφή: Πέμ Οκτ 14, 2010 9:26 am
Δημοσιεύσεις: 5
Δημοσίευση Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων
ΓΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ....ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥΣ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ F1 . ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑΣ Κ.Τ.Λ . ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΆ , ΟΤΙ Π.Χ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟ ΚΥΒΙΣΜΟ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ? ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ? Κ.Τ.Λ.

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.....
ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΩΣ ΙΔΕΑ ΠΡΟΣ ΠΡΌΩΘΗΣΗ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΑΝ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΟΠΩΣ Π.Χ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KERS ΣΤΗΝ F1 ΟΠΟΥ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΑΝΑ ΓΥΡΟ. ΑΛΛΑ.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ "ΦΡΕΝΟ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

Η ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ .....ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΕΤΑΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Κ.Τ.Λ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ? ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.


Πέμ Οκτ 14, 2010 10:01 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
MIXALHS καταρχήν καλώς όρισες....

MIXALHS έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ....ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥΣ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ F1 . ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑΣ Κ.Τ.Λ . ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΆ , ΟΤΙ Π.Χ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟ ΚΥΒΙΣΜΟ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ? ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ? Κ.Τ.Λ.


Αν δεν υπήρχαν κανονισμοί θα υπήρχε σε κάθε αγώνα μόνο ένας νικητής και αυτός θα ήταν αυτός που είχε κάνει τον ταχύτερό χρόνο .... και βεβαίως λοιπόν υπάρχουν κανονισμοί όσον αφορά των κυβισμό και τις μετατροπές που μπορούν να κάνουν τα αυτοκίνητα της κάθε κατηγορίας-κλάσης έτσι ώστε να υπάρχει η ιδέα του ανταγωνισμού με σχεδόν ίδια αυτοκίνητα.για παράδειγμα υπάρχει η κατηγορία Ν ή αλλιώς παραγωγής στην οποία επιτρέπονται μόνο περιφεριακές απο τον κινητήρα μετατροπές και όχι μετατροπή κάποιου εξαρτήματος του κινητήρα διαφορετικό από αυτό που υπάρχει στο κινητήρα όπως βγαίνει απο το εργαστάσιο παραγωγής.αντιθέτως και εκεί με κάποιους πιο ελαστικούς περιορισμούς υπάρχει η κατηγορία Α.Γενικά οι κατηγορίες OPEN έχουν ελάχιστους τεχνικούς περιορισμούς και αυτές υπάρχουν στου Αγώνες Ταχύτητας και Dragster δηλαδή μπορεί να τρέξει οποιοδήποτε αυτοκίνητο αλλά και πάλι εκεί όπως είναι λογικό τρέχουν τα πιο γρήγορα-δυνατά αυτοκίνητα.

περισσότερες πιο συγκεκριμένες πληροφορίες μπορείς να βρεις στο site της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων (ΕΘΕΑ)

http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=1446

http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=1477

http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=1462

περιοσρισμός απο όσο ξέρω δεν υπάρχει στην ποσότητα του καυσιμού που μπορέι να χρησημοποιήσει ένα αγωνιστικό μιας και άλλη ποσότητα "καίει" στα 100 Km για παράδειγμα ένα δίλιτρο απο ένα τρίλιτρο V6 μοτερ.



MIXALHS έγραψε:
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.....
ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΩΣ ΙΔΕΑ ΠΡΟΣ ΠΡΌΩΘΗΣΗ) ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΑΝ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΟΠΩΣ Π.Χ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KERS ΣΤΗΝ F1 ΟΠΟΥ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΑΝΑ ΓΥΡΟ. ΑΛΛΑ.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ "ΦΡΕΝΟ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

Η ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ .....ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΕΤΑΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Κ.Τ.Λ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ? ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.


τα περισσότερα από αυτά που λες συνδέονται με την F1. Η F1 βλέπεις και οι αγώνες γενικότερα αποτελούν την έρευνα και την ανάπτυξή για την μηχανοκίνηση ή οποία μετά περνάει στα άλλα επίπεδα των αγώνων και κατ επέκτασή στα αυτοκίνητα παραγωγής. ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι το πρόσφατο HANS το οποίο έχει γίνει σχεδόν υποχρεωτικό σε όλους τους αγώνες ταχύτητας αλλά παντού υπάρχει και η έννοια της κατηγορίας με τους αντίστοιχους κανονισμούς έτσι ώστε να υπάρχει και η έννοια του ανταγωνισμού.όπως καταλαβαίνεις επίσης άλλοι κανονισμοί είναι πιο αυστηροί και άλλοι πιο ελαστικοι πχ στην αεροδυναμική οι κανονισμοί είναι πιο ελαστικοί από αυτούς για τα καύσιμα.

Υγ γενικά τα link που σου έδωσα θα σε βοηθήσουν πάρα πολύ και για συγκεκριμένες πληροφορίες μπορείς να ρωτήσεις εδώ μέσα μιας και είμαστε μια μεγάλη παρέα με ανθρώπους με πάθος για τον μηχανοκίνητο (αγωνιζόμενους και μη).

Υγ2 θα σε παρακαλούσα απο εδώ και στο εξής να μικρούς ελληνικούς χαρακτηρήρες γιατί τα κεφαλαία δείχνουν πως φωνάζουμε και κουράζουν τον αναγνώστη.

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Οκτ 14, 2010 11:34 am
Προφίλ
_

Εγγραφή: Πέμ Οκτ 14, 2010 9:26 am
Δημοσιεύσεις: 5
Δημοσίευση Re: ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά σε ορισμένους αγώνες δεν παίζει ρόλο περιοριστικό το πόσα καύσιμα θα έχει ένα αυτοκίνητο . άρα και το πόσοι ίπποι "βγάζει" το συγκεκριμένο αγων.αυτοκίνητο .΄Πρώτον και δεύτερον δεν επιτρέπεται να "πειράξεις" την βασική εσωτερική εργοστασιακή δομή του κινητήρα.

Δηλαδή αν π.χ θελήσει κάποιος να κάνει μετατροπή (για να μην πάω στην αναλυτική περιγραφή της ιδέας μου για ταχύτερο αυτοκίνητο) παίρνοντας π.χ από την ίδια κίνηση του κινητήρα π.χ απο την έξοδο του γραναζιού του στροφαλοφόρου μέρος τις "ενέργειας" του κινητήρα με κάποια υποτιθέμενη "τροχαλία και μετάδοση με ιμάντα" για να εφαρμόσω άλλη τεχνική αύξησης ισχύος .......θεωρήται αυτό κατά την γνώμη σας "παράβαση κατασκευαστικών κανονισμών" ?


Πέμ Οκτ 14, 2010 1:30 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Μιχαλη στην ομαδα Α (τουρισμου) μπορεις να πειραξεις τα εντοσθια του μοτερ δεν μπορεις ομως να υπερκυβισεις και να προβεις σε ενεργειες που δεν συναδουν με την ομολογκασιον του αυτοκινητου.Στο θεμα με τα καυσιμα μαλλον θα αναφερεσαι στο ειδος των καυσιμων και οχι στην ποσσοτητα ,στο ειδος υπαρχουν περιορισμοι βαση ΕΘΕΑ και FIA,το συγκεκριμενο θεμα εχει απασχολησει και τους Ελληνικους αγωνες με τελευταιο περιστατικο την ενσταση του Μαριου Ηλιοπουλου κατα του Λεωνιδα Κυρκου για παρανομα καυσιμα στην αναβαση Θισβης για το πρωταθλημα αναβασεων 2010.
Τα παραπανω ισχυουν για τους αγωνες ραλλυ και αναβασεων.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Πέμ Οκτ 14, 2010 2:38 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
από ότι καταλαβαίνω η κατηγορία σου αν θέλεις να ασχοληθείς με τους αγώνες είναι η OPEN στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας (πίστα). εκεί οι περιορισμοί έχουν πολύ μεγάλη ελευθερία.

YΓ αν θες βέβαια μπορέις να μας πεις την ιδεά σου ή μέρος αυτής και υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που μπορεί να σε βοηθήσουν όσον αφορά τους κανονισμούς αλλά και στα τεχνικά.

ΥΓ2 μας αρέσουν τέτοια πρωτοποριακά μυαλά... ;)

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Οκτ 14, 2010 4:24 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Δημοσίευση Re: ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Καλώς ήρθες και από εμένα MIXALH

MIXALHS έγραψε:
Δηλαδή αν π.χ θελήσει κάποιος να κάνει μετατροπή (για να μην πάω στην αναλυτική περιγραφή της ιδέας μου για ταχύτερο αυτοκίνητο) παίρνοντας π.χ από την ίδια κίνηση του κινητήρα π.χ απο την έξοδο του γραναζιού του στροφαλοφόρου μέρος τις "ενέργειας" του κινητήρα με κάποια υποτιθέμενη "τροχαλία και μετάδοση με ιμάντα" για να εφαρμόσω άλλη τεχνική αύξησης ισχύος .......θεωρήται αυτό κατά την γνώμη σας "παράβαση κατασκευαστικών κανονισμών" ?


Εάν έχω καταλάβει σωστά έχεις στο μυαλό σου κάποια "πατέντα" ανάκτησης ενέργειας. Δηλαδή θέλεις την κινητική ενέργεια που παράγει ο κινητήρας να την χρησιμοποιήσεις σε ένα σύστημα για να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα. Κάποια μορφή KERS (Kinetic Energy Recovery Systems) δηλαδή, και προφανώς κάποια εντελώς διαφορετική παραλλαγή από τις υπάρχουσες τρεις.

Όπως είπε και ο proedros το αγωνιστικό αυτοκίνητο πρέπει να "πάρει" ομολογκασιόν, δηλαδή να το εγκρίνει η εκάστοτε αρχή του σπορ για να συμμετέχει σε αυτό.

Συνεπώς για μένα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να παρουσιάσεις την ιδέα σου σε κάποιον αρμόδιο ώστε να σου πει εάν επιτρέπεται το αγωνιστικό να φέρει το σύστημα που θες.

_________________
A samurai spectator of rallyes


Πέμ Οκτ 14, 2010 4:34 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Πέμ Οκτ 14, 2010 9:26 am
Δημοσιεύσεις: 5
Δημοσίευση Re: Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων
Γεια σας και πάλι στους φίλους μου GregWrc , Τoufas , & proedros , που μου απάντησαν στις απορίες μου. Περί κατασκευαστικών περιορισμών στα αγων. αυτοκίνητα . ΣΗΜΕΙΩΣΗ (Απάντηση) Για τον φίλο μας GregWrc που λέει αν θέλω να συμμετάσχω σε αγώνες OPEN, συμπληρώνω όπως είχα αναφέρει και πρώτιστα, ότι είμαι "άσχετος" απο αυτους τους κανονισμούς των αγώνων και περί περιορισμών, άρα και δεν έχω καμμιά επιθυμία να συμμετάσχω σε τέτοιους αγώνες, απλά δηλώνω λάτρης και θεατής , στην ζωή μου και σε όλα τα πράγματα είμαι "ερευνητικός" και ιδεολογικός.

Καθώς και στο παρελθόν έχω κατασκευάσει αρκετές πρωτότυπες ιδιοκατασκευές, αλλά σε άλλα θέματα απολύτος προσωπικά, και άσχετα με τους αγώνες αυτούς.

Γιαυτό το λόγο είναι νωρίς να απαντήσω στην ιδέα μου καθώς ούτε την εφάρμοσα στην πράξη, και ούτε θα τολμήσω να την κατασκευάσω και στην πράξη λόγο τεράστιου ρίσκου και κόστους ......, απλά θεωρώ οτι είναι "πρακτικός" εφαρμόσιμη και η ιδέα ΄μου είναι μηχανογραφημένη στο μυαλό μου και μόνο!

Αλλά ας μπούμε και λιγάκι στο θέμα της ιδέας μου ,για όσους "πιθανόν" να αμφιβαλλουν για την χρησιμότητα της. Ίσως κάποιοι μου πουν οτι αυτή η ιδέα μου είναι σκέτη "σαχλαμάρα" γιατί ίσως θα μου πουν ότι έστω και να έπαιρνα " μέρος της ισχύος του κινητήρα " έστω π.χ το 30% η και το 50% ......αυτό θα ήταν άτοπο γιατί θεωρητικά αν τρέχουν π.χ δυο ίδια αυτοκίνητα τότε λογικά το αυτοκίνητο που δεν έχει χάσει αυτήν την δύναμη του 30% η και του 50% θα προπωρεύεται έναντι αυτού που έχασε , τόσο σε ταχύτητα όσο και σε διαφορά απόστασης το ένα με το άλλο , και μάλιστα όσο ακριβώς δείχνουν και τα ποσοστα του 30% με 50%. Αυτή η απάντηση προς εμένα τίθεται εκτός !

Για να το θέσω ποιο σαφέστατα ..... το παραπάνω ισχύει αν και τα δυο αυτοκίνητα έτρεχαν σε απόλυτα ίσιο και συνεχείς ευθείας δρόμους . κάτι που δεν συμβαίνει σε κανέναν αγώνα ούτε καν στην κορυφαία μορφή της F1 .

Ειδικά στους τοπικούς μας αγώνες "απο όσα γνωρίζω" είναι σκέτο χάος , με στροφές , και με πολλά "δύσκολα" σημεία , όπου επιβάλλεται σαν "νόμος" και έχοντας "σώας τας φρένας" να μειώσουμε ταχύτητες , και την ισχύ του κινητήρα ακόμη και στο σημείο "μηδέν" . π.χ σε απότομη στροφή "πέταλο".

Για όσους και πάλι δεν κατάλαβαν πως θα "εκμεταλλευθώ" αυτο το 30% ή 50% που αποθήκευσα πριν......πως θα μου βγεί τώρα σε όφελος?.

Ακόμα και η απάντηση σας προς εμένα από "κάποιους" που θα πούν .......ε τότε μας μιλάς για μια "προσομοίωση" του συστήματος KERS που χρησιμοποιήται στην F1!....... Συμφωνώ απόλυτα! ..... όμως...... για αυτους που έχουν διαβάσει για αυτό το σύστημα λειτουργεί " περιληπτικά" ως εξής........αυτό το KERS αν κατάλαβα καλά, έχει σύστημα όπου το όχημα "αποθηκεύει" την ενέργεια με βάση τα "συχνά φρεναρίσματα" ..... αλλά προσέξτε !!! συνδιάζεται και με ταυτόχρονη μείωση της ισχύος του κινητήρα (λόγο στροφής) και μείωσης στροφών του κινητήρα από τον οδηγό.

Ενώ η δική μου η ιδέα είναι διαφορετική, από την άποψη ότι πέρα από το "υποχρεωτικό φρενάρισμα" του οδηγού σε στροφές και την μείωση στροφών του κινητήρα και της συνολικής ισχύος ...... στην δική μου περίπτωση που είναι σημειώνω και την "μικρή αποκάλυψη" ότι ο "δικός μου κινητήρας" ακόμη και σε φρενάρισμα ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ! ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΙΣΧΥΟΣ ! Δηλαδή είναι σαν να σας λέω ότι σε έναν αγώνα και σε όλην την διάρκεια αυτού του αγώνα αυτός ο κινητήρας και μέχρι τον τερματισμό θα λειτουργεί ΣΥΝΕΧΩΣ στο ΜΑΞΙΜΟΥΜ της ισχύος!

Ίσως αυτό να συνεπάγεται σαν βασικό και "δυσκολότερο" ερώτημα του σχεδίου μου ..... ο κινητήρας αυτός να έχει τροποποιηθεί κατάλληλα με προχωρημένο σύστημα ψυγείου ψύξης. και αυτόματη "προσαρμογή" "Αποθήκευσης" και "εμπέδωσης" της ισχύος σε κατάλληλο χρόνο ...... χωρίς να μπερδεύει τον οδηγό στην εφαρμογή του έργου του.

Αυτό συνεπάγεται επίσης στο ότι δεν θα πρέπει να βλέπουμε τον "εργοστασιακό κινητήρα" μας σαν βασικό "δότη" της ώθησης της συνολικής ισχύος μας ..... αλλά σαν μια προσωρινή " γεννήτρια συνεχούς παραγωγής και μάξιμουμ ισχύος αλλα και λόγο μάξιμουμ στροφών" θα έλεγα.... και το βασικό σχέδιο και ο βασικός ουσιαστικός κινητήρας μας να είναι έξω από αυτόν! για να μπορούμε να ελέγχουμε με αυτόματους τρόπους την κατανέμηση της εισαγώμενης και εξαγώμενης ισχύος κατάλληλα όπως πρέπει και σύμφωνα με τις περί της οδηγητικές μας ανάγκες.


Σάβ Οκτ 16, 2010 9:53 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων
MIXALHS έγραψε:
Ακόμα και η απάντηση σας προς εμένα από "κάποιους" που θα πούν .......ε τότε μας μιλάς για μια "προσομοίωση" του συστήματος KERS που χρησιμοποιήται στην F1!....... Συμφωνώ απόλυτα! ..... όμως...... για αυτους που έχουν διαβάσει για αυτό το σύστημα λειτουργεί " περιληπτικά" ως εξής........αυτό το KERS αν κατάλαβα καλά, έχει σύστημα όπου το όχημα "αποθηκεύει" την ενέργεια με βάση τα "συχνά φρεναρίσματα" ..... αλλά προσέξτε !!! συνδιάζεται και με ταυτόχρονη μείωση της ισχύος του κινητήρα (λόγο στροφής) και μείωσης στροφών του κινητήρα από τον οδηγό.

Ενώ η δική μου η ιδέα είναι διαφορετική, από την άποψη ότι πέρα από το "υποχρεωτικό φρενάρισμα" του οδηγού σε στροφές και την μείωση στροφών του κινητήρα και της συνολικής ισχύος ...... στην δική μου περίπτωση που είναι σημειώνω και την "μικρή αποκάλυψη" ότι ο "δικός μου κινητήρας" ακόμη και σε φρενάρισμα ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ! ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΙΣΧΥΟΣ ! Δηλαδή είναι σαν να σας λέω ότι σε έναν αγώνα και σε όλην την διάρκεια αυτού του αγώνα αυτός ο κινητήρας και μέχρι τον τερματισμό θα λειτουργεί ΣΥΝΕΧΩΣ στο ΜΑΞΙΜΟΥΜ της ισχύος!



Welcome και απο εμενα! Αν και δεν ειμαι μηχανικός και η εκπαιδευση μου εχει γινει σε άλλους τομείς πιστευω πως καπου κανεις λαθος. Το kers δεν σου μειωνει σε καπου την ισχυ. Απλα εκμετελευεται την δημιουργία παραγωγης θερμικής ενέργειας κατα το φρενάρισμα και την αποθηκεύει σε μια extra "μπατάρία" έτσι ωστε όταν θελήσει ο οδηγός την παραπάνω ενέργεια αυτή να την μεταφέρει στο αγωνιστικό του. Δηλαδή έχεις 500hp ? Με το σύστημα KERS αποθηκέυεις θερμική ενέργεια>>>δύναμη, άρα αποκτάς ακόμα 50hp και στην μεγάλη ευθεία τερματισμού με το πάτημα ενός κουμπιού έχεις 500+50 για μερικά δευτερόλεπτα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Το kers δεν σου παιρνει ενεργεια για να στην δωσει αργοτερα . Απλα δημιουργει extra ενεργεια που μπορεις να την εκμεταλευτεις όποτε κρίνεις εσυ. Δηλαδη σε καθε χρονικη στιγμή εχεις τo maximum της ισχυος του κινητηρα σου και για μερικά δευτερόλεπτα έχεις το maximum + + +.

Τώρα γιατι δεν ευδοκίμησε και πολύ στην F1 είναι ισως οτι το σύστημα KERS έιναι αρκετά βαρύ και τα ωφέλη του (+ HP) δεν ήταν τόσο σημαντικά ώστε να υπερπηδήσουν τα αρνητικά του (+ kg).

κε Greg να μεταφέρετε το θεματάκι επειδη αξίζει στις νέες τεχνολογίες-τεχνικά θέματα

_________________
______________
rally car wanted...


Κυρ Οκτ 17, 2010 11:07 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων
συμφώνω με τον saxter.

επίσης να προσθέσω ότι αυτό που λέει ο MIXALHS δεν μπορεί να ευδοκιμήσει πρακτικά γιατί ένας παράγοντας που αποτελεί σπαζοκεφαλιά στους μηχανικούς είναι η ψύξη του κινητήρα και ένα μοτερ δεν μπορέι να παράγει για μεγάλο χρονικό διάστημα την μέγιστη ίσχυ του. τώρα η κατανομή της ισχύος μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους όπως πχ με αισθητήρες αναλόγως με την κλίση ή τις μοίρες στριψίματος του τιμονιού αλλά δεν κατάλαβα η extra ισχυ πως θα παράγεται άφου ο ένας κινητήρας θα δίνει την μέγιστη ισχύ του.απο κάποιον άλλον ίσως αλλά τα κίλα του άλλου κινητήρα θα δίνουν θέτικο πρόσημο όσον αφορά την ισχύ που θα παράγει αυτός ή καλύτερα στην συνολική απόδοση του συστήματος.

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Οκτ 17, 2010 3:00 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Πέμ Οκτ 14, 2010 9:26 am
Δημοσιεύσεις: 5
Δημοσίευση Re: Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων
Ευχαριστώ για τις αναλυτικές πληροφορίες απο τον Saxter περί συστήματος Kers ...

Όσο για την ερώτηση του GregWrc στο θέμα "αλλά δεν κατάλαβα η extra ισχυ πως θα παράγεται άφου ο ένας κινητήρας θα δίνει την μέγιστη ισχύ του.απο κάποιον άλλον ίσως αλλά τα κίλα του άλλου κινητήρα θα δίνουν θέτικο πρόσημο όσον αφορά την ισχύ που θα παράγει αυτός ή καλύτερα στην συνολική απόδοση του συστήματος."

Η απάντηση μου φίλε GregWrc ....όπως ανέφερα και παραπάνω είναι ότι σκεφτόμενοι, ότι σε κάθε αγώνισμα υπάρχουν πολλα εμπόδια π.χ. στροφές επικίνδυνες όπως μια στροφή πέταλο ή κάποια στένωση δρόμου όπου όλοι η οδηγοί και καλά κάνουν πάντα σε λογικά πλαίσια και κρίσεις ελλατώνουν την ισχύ του κινητήρα τους για να διαβούν το εμπόδιο ..... ε λοιπόν σου δίνω το εξής αναλυτικό σκεπτικό για να καταλάβεις πως θα "κλέψουμε " την περισσευούμενη ισχύ. Σημείωση (δεδομένου ότι όπως λες λύσαμε πρώτα το πρόβλημα ψύξης του κινητήρα ) αν και εδώ δεν νομίζω να μην λύνεται από τους μεγαλομηχανικούς εξπέρ που μου ανέφερε κάποιος ότι υπάρχουν και είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν.

Πες οτι τώρα τρέχει ένα αυτοκίνητο σε ευθεία δρόμο με την πλήρη ισχύ π.χ. 100%
Πλησιάζοντας στην στροφή πέταλο η κάποια στένωση δρόμου ο οδηγός ρίχνει την ισχύ του σταδιακά π.χ. από το 100% στο 70% και σιγά σιγά και στο 50% και γιατί όχι να μην πω και στο 0% ακριβώς στην κορύφή του πέταλου της στροφής. γιατί όποιος δεν το κάνει αυτό θα βρεθεί στο απέναντι βουνό!

Δεδομένου όπως ανεφερα και δήλωσα πρώτιστα ότι αυτον τον "πρωτεύον" κινητήρα τον (εργοστασιακό δηλαδή) και που επίσης όπως μου έχουν πεί από τους κανονισμούς "απαγορεύεται" να πειράξουμε τα "εντόσθια του" και ομολογουμένος και πάλι πρώτιστα είχα αναφέρει τον θέλουμε από την αρχή του αγώνα "Αφετηρία" να λειτουργεί συνεχώς στο "Μαξιμουμ" της ισχύος.

Ε λοιπόν συνεχίζοντας ..... και πλησιάζοντας στην στροφή πέταλο θα υπάρχει ένα σύστημα που την ώρα που ο οδηγός θα αφήσει το πεντάλ γκαζιού κατά πχ. 30% για να μειώσει "δήθεν" την ισχύ του κινητήρα του στο 70% (όπου και δεν μειώνεται τονίζω προκαταβολικά διότι δηλώσαμε οτι αυτός ο κινητήρας (εργοστασιακός) λειτουργεί μόνιμα στο 100%). τότε λογικά αυτό το 30% το περισσευούμενο της ισχύος Θα διακλαδωθεί η ισχύς και θα αποθηκευτεί "έξω" από τον (εργοστασιακο κινητήρα). πως? π.χ. με οτι κάνει και το σύστημα Kers για παράδειγμα. αν και προσωπικά δεν το συνιστώ η αποθήκευση να γίνεται σε μορφή ηλεκτρική (γιατί μιλάμε για τεράστια ισχύ που "πρέπει " να αποθηκευτεί. αλλα θα προτιμούσα να πώ για τους πολύ απλά σκεφτόμενους κάτι σαν κοφλέρ με είσοδο και έξοδο ισχύος ..... έτσι για απλούστευση. Δηλαδή ανακεφαλαιόνωντας και πάλι ΄........ όταν ο οδηγός θα αφήσει το πεντάλ γκαζιού κατα 30% π.χ το περισσευούμενο της ισχύος απο το 100% του "μόνιμου εργοστασιακά κινητήρα" που λογικά θα είναι περίπου και πάλι 30% θα μεταφέρεται στο "κοφλέρ" και άστο να "βρίσκεται" στην επόμενη στροφή πάλι τα ίδια και "αστο να βρίσκεται" και ούτο καθεξής.

Όσο για αυτό που λέει κάποιος οτι ο "δεύτερος κινητήρας" που θα είναι "εξω" από τον "εργοστασιακό" οτι θα ειναι επιπλεον ογκος και βάρος ....δεν νομίζω .....ογκος μπορεί ......αλλα βάρος "παλευεται".

για να το θέσω ποιο απλουστευμένα και εξακριβωμένα και μόνο με την φαντασία "προς καλύτερη επεξήγηση"

1) Φανταζόμαστε οτι εχουμε ένα κοινό κοφλέρ για παράδειγμα και πανω σε αυτό το κοφλέρ τοποθετούμε τον κινητήρα τον "εργοστασιακό"

2) Όταν ο οδηγός "επιχειρήσει" μείωσει της ισχύος μέσω του πεντάλ του κατα 30% ....ταυτόχρονα να ανοίγει βαλβίδα προς αποθήκευση του πλεονάσματος ισχύος προς την δεξαμενή του κοφλέρ.

3) Όταν χρειαστούμε την ισχύ κάνουμε εκ περιτροπής ότι κάνουμε και με το "πιστόλι" του κοφλέρ . όπου και βιδώνουμε π.χ. και τεράστια μπουλώνια σε νταλίκες......

αυτή ηταν γενικά η ιδέα μου. πιστεύω οτι έστω και θεωρητικά έχει μέλλον αρκεί οι μηχανικοί και ειδικοί που υπάρχουν όπως ανέφερε ο Gregwrc να "παλεύψουν" στην υλοποίηση της ιδέας μου έστω και τροποποιημένα από αυτούς και με παραλλαγές . Για μένα καλή η ιδεα του Kers η ότι άλλου ανακαλύφθηκε. αλλα πιστεύω είναι "ψίχουλα" αν καταφέρει κάποιος την δική μου ιδέα. γιατί άλλο να λές "παίρνω επιπλέον ισχύ από ένα φρενάρισμα " η μια καλή αεροτομή και αλλο η δική μου άποψη. Παρακαλώ τους όποιους τεχνικούς που είναι τυχόν πρόθιμοι και έχουν "όρεξη" να "παλεύψουν" γύρω από αυτήν την ιδέα. και αν κάποιος την τελοιοποιήσει .... κάνω ΄παράκληση ως δική μου επιθυμία για την ιδέα να τοποθετήσουν αυτό το σύστημα σε αμάξωμα (εκ του αστείου) Fiat Ceicento και να μου επιτρέψουν εμένα σαν πρώτο οδηγό να το τσεκάρω απέναντι σε αντίπαλο με Subaru και δεν συμμαζευεται !!


Δευτ Οκτ 18, 2010 9:53 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: golfakias
Απαντήσεις: 5
Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Δ. Συζήτηση: Επικαιρότητα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 11
Περι χταποδιού..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: powerslave
Απαντήσεις: 17
ΣΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ & ΙΣΤΟΡΙΑ...
Δ. Συζήτηση: Εκτός Θέματος
Συγγραφέας: enigma
Απαντήσεις: 15
Ζύγισμα αυτοκινήτων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Toufas
Απαντήσεις: 19
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO