[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ Μάιος 12, 2024 10:20 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 107 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Επόμενο
 Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
GregWrc έγραψε:
Στην σημερινή εκπομπή (13/04/2011) του Στράτου Φωτεινέλη (AutoSprint Live - 20:00 - Τηλε Αστυ) θα υπάρχει αφιέρωμα στον Γιώργο Μοσχούς.


H συγκεκριμένη εκπομπή αναβλήθηκε για μια βδομάδα μετά λόγω του περιστατικού με τον Μιχάλη Τσαγγαρα. Οπότε θα γίνει σήμερα.

Παράθεση:
Αφιέρωμα στο Γ. Μοσχού


Στον Γιώργο Μοσχού είναι αφιερωμένη η εκπομπή “Auto Sprint Live” με τον Στράτο Φωτεινέλη. Η ζωντανή εκπομπή είναι ένα μεγάλο αφιέρωμα στον οδηγό που έφυγε από κοντά μας πρόσφατα με πλούσιο οπτικό υλικό από την καριέρα του και εντυπωσιακά περάσματα από τις πιο σκληρές ειδικές με το μοναδικό τρόπο που μόνο εκείνος ήξερε να προσφέρει. Καλεσμένοι της εκπομπής είναι ο συνοδηγός του Γιώργου Μοσχού, Μανώλης Μακρινός και ο teammate του στη Nissan εκείνη την εποχή, “Stratissino”.

Η εκπομπή “Auto Sprint Live” μεταδίδεται ζωντανά από τα στούντιο του Τηλεάστυ κάθε Τετάρτη από τις 20:00 μέχρι τις 21:00. Στο δεύτερο μισάωρο όπως κάθε εβδομάδα θα ανοίξουν οι τηλεφωνικές γραμμές στο 210 9407000 προκειμένου να υπάρξει ζωντανή επαφή με τους τηλεθεατές.

Δελτίο Τύπου

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Απρ 20, 2011 10:13 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Πολύ ώραίο άρθρο για τον Γιώργο Μοσχούς απο τον Νικόλα Σ. Ζαλμά.... εγώ πάντως ταξίδεψα σε άλλες εποχές.

http://www.e-go.gr/ έγραψε:
Γεννημένος το '44 στο Μαρούσι, παιδί πολυμελούς οικογένειας, ο Γιώργος ανδρώθηκε τη δεκαετία του '60, πρωταγωνίστησε στους Ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου από το 1970 έως τα μέσα της δεκαετίας του '80 και έφυγε από τα εγκόσμια χθες, Πέμπτη 7 Απριλίου του 2011.

Στο χώρο των αγώνων, ήταν ένα γεννημένο ταλέντο. Η φύση έδειξε απλόχερη στο πρόσωπό του. Είχε το χάρισμα, ο άνθρωπος αυτός, να ορίζει τα αυτοκίνητα. Λες και ζούσε τη δεύτερη ζωή του και τα είχε μάθει όλα από την πρώτη.

Εικόνα

Δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι ήταν ειδήμων περί τα τεχνικά. Δεν τον πολυενδιέφεραν τα μίγματα των ελαστικών, τα κιβώτια ταχυτήτων, τα διαφορικά, οι αναρτήσεις και τα υπόλοιπα. Τα προσπερνούσε με την ίδια αδιαφορία που βαριόταν τις δοκιμές. Και γιατί να ενδιαφερθεί; Με σύντροφο το κολοσσιαίο ταλέντο του, κάλυπτε όλες τις αδυναμίες από την έλλειψη μελέτης.

Μεγάλωσε σε ένα ανοικτό περιβάλλον σε ένα ζεστό σπίτι. Στο μεταπολεμικό Μαρούσι της δεκαετίας του '50 με χώρους, ανάσες και σε ένα σπιτικό όπου η πατροπαράδοτη ελληνική φιλοξενία ήταν εκ των ουκ άνευ.

Έμαθε να οδηγεί από πολύ μικρός, είτε τη Giuletta του μεγαλύτερου αδελφού Νίκου, είτε κάτι ερειπιώδη φορτηγά που κατέβαζαν τα μάρμαρα της οικογενειακής επιχείρησης από το Πεντελικό. Χώρος δράσης του σε εκείνα τα πρώτα εφηβικά χρόνια, πάντα το Μαρούσι. Εκεί έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα, εκεί γνώρισε τον άνθρωπο της ζωής του, τη Δέσποινα, εκεί κατοικούσε, εκεί συνέχισε να κατοικεί μέχρι τα στερνά του.

Αυτοί που τον ήξεραν από τα μικράτα του, έχουν να λένε πως αν είχε διαφορετικό χαρακτήρα ίσως να μην είχε κάνει καριέρα στον Παναθηναϊκό ο Χάρης Γραμμός. Έπαιζε μπάλα ο Γιώργος, ίσως και καλύτερα απ' ότι οδηγούσε. Δεξί εξτρέμ. Ταχύς, εκρηκτικός, ντριμπλέρ, άπιαστος. Είχε το σωματότυπο της επόμενης γενιάς Ελλήνων ποδοσφαιριστών. Σαν τον Κρόιφ. Μόνο που ακόμα και τότε η μπάλα απαιτούσε θυσίες. Συμβιβασμούς. Ήθελε τις νύκτες δικές της, ήθελε χρόνο και αφοσίωση. Ο Γιώργος δεν ήταν ο τύπος που θα προσέφερε τα νυκτέρια των νιάτων του στο ποδόσφαιρο. Μπα. Φτερούγιζε αλλού. Αντλούσε τις χαρές μιας ανέμελης αλλά έντονης νιότης. Σιγά μην άφηνε τη γλύκα της νυκτερινής Αθήνας για να ντριμπλάρει πάνω στις ακραίες γραμμές της Λεωφόρου. Εξ' άλλου τότε άρχιζε και το φλερτ με τα αυτοκίνητα, ένα φλερτ που εξελίχθηκε σε θυελλώδη σχέση.

Ο Περικλής Φωτιάδης θυμάται την πρώτη γνωριμία μαζί του το καλοκαίρι του '66 όταν και είχε έρθει στην Ελλάδα από την Αγγλία όπου σπούδαζε.

- «Είχα πάει να συναντήσω τον Μάριο, γνωριμία από τα χρόνια της Αναργυρείου, στο φαρμακείο του πατέρα του στο Μαρούσι, όπου τυχαία «πέφτω» πάνω στο Γ. Μοσχού. Μας συστήνουν, γνωριζόμαστε και την αμέσως επόμενη χρονική στιγμή ο Γιώργος έκανε παντιλίκια με το Cooper μου στην πλατεία»

Τότε, τον Αύγουστο του ΄66 κάνει και την πρώτη του εμφάνιση στους αγώνες. Η πατριαρχική παρουσία του πατέρα του Μανώλη, δεν αφήνει πολλά περιθώρια και η χρησιμοποίηση ψευδώνυμου είναι επιβεβλημένη ώστε να περάσει απαρατήρητος. «Γέμος» λοιπόν από το Γε-ώργιος Μοσ-χούς και λίγες μέρες μετά το 15αύγουστο βρίσκεται στις κλιτείς του Υμηττού. Ναι είναι η γνωστή ανάβαση Βούλας που τελείται για πρώτη φορά.

Κερδίζει ο Γιώργος «Κόκκινος» Μεϊμαρίδης με το καλό του πράσινο cooper S και στη δεύτερη θέση πλασάρεται μια 122 με οδηγό το «Γέμο». Το αυτοκίνητο ανήκε στη Ρίτα, μητέρα των Γιώργου και Γιάννη Μεϊμαρίδη και έφθασε στα χέρια του Μοσχού μέσω του Γιάννη. Τελείωσε ο αγώνας, το έπλυναν και το επέστρεψαν.

Ωραίες εποχές. Στον ίδιο αγώνα εμφανίζεται και ένας συμμαθητής του Γιώργου από τα γυμνασιακά χρόνια στο «Μωραίτη». Ο Ανδρέας Βρεττός που αγωνίσθηκε με το ψευδώνυμο F.L.F. σπουδαστής και αυτός εκείνη την εποχή στην Αγγλία μαζί με τον Φωτιάδη. Τον άλλο συμμαθητή του, το Τάσο Λιβιεράτο, ο Γιώργος θα τον συναντήσει αργότερα, σε μια σειρά από επικές μάχες. Μικρός ο κόσμος…

Λίγους μήνες αργότερα το βραδάκι της 17ης Μαρτίου του `67 ξεκινά το Εαρινό ράλι με μια δίλιτρη Β.Μ.W. Στην πρώτη εταπ, την ανάβαση Ισθμίων δίνει τα διαπιστευτήρια του αφήνοντας πίσω του ονόματα της εποχής όπως ο Τζώνυς, οι αδελφοί Μειμαρίδη, ο «Είπωρχ», σημειώνοντας τον ίδιο χρόνο με τον Στ. Ζαλμά. Στη δεύτερη ετάπ, το Σούλι, πλασάρεται τρίτος χάνοντας μόνο από τα Cooper των Ζαλμά και «Μέλα» ενώ στη συνέχεια εγκαταλείπει.

Το Καλοκαίρι του '68, στη βρεγμένη Κέρκυρα παρακολουθεί τον αγωνιστικό του «μέντορα» να κερδίζει έναν αργό αλλά δύσκολο αγώνα όπου ο ίδιος με ένα ταλαίπωρο 1000άρι Μίνι θα μπει στη δεκάδα μετά από μια εμφάνιση που έδειξε τι θα επακολουθήσει.

Το '70 τον βρίσκει στο τιμόνι της μαυρόασπρης 2002 της Electronica. Δεν είναι «Γέμος». Είναι ο Γιώργος Μοσχούς με την έγκριση του πατέρα Μανώλη, που μετατρέπεται στον πιο φανατικό του οπαδό, που το ακολουθεί σε κάθε βήμα. Θυελλώδεις εμφανίσεις στις αναβάσεις όπου χάνει τις νίκες από απειρία, από υπερβολικό ενθουσιασμό και βέβαια από τον πείσμωνα Τζώνυ και την τερατώδη του στρίγγλα.

Φτάνουμε στη Ρόδο, το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου του '70. Στο σιρκουί της πόλης 8-9 αυτοκίνητα θα μπορούσαν να διεκδικήσουν τη νίκη. Φωτιάδης, Μοσχούς, Τσινιβίδης, Μοσχούς και πέρασαν διαδοχικά από την πρώτη θέση με τελικό νικητή τον Αλέκο Κοτζαμάνη. Συνολικά 25 αυτοκίνητα ξεκίνησαν, 14 τερμάτισαν μετά από 90 λεπτά, αλλά η μονομαχία μεταξύ Τσινιβίδη και Μοσχού ήταν ό,τι πιο άγριο είχε συμβεί στη Ρόδο μέχρι τότε.

Βρισκόμαστε σε μια εποχή που τα μοτέρ των δίλιτρων 2002 είναι τουλάχιστον 200άρια, το σύνολο του βάρους δεν ξεπερνά τον τόνο, τα ελαστικά δεν είναι ό,τι καλύτερο και η επιφάνεια του δρόμου είναι για βόλτες και όχι για αγώνες. Οι χρόνοι έχουν κατέβει σχεδόν 5 δεύτερα από την προηγούμενη χρονιά, οι μ.ω.τ έχουν ανέβει περισσότερο από 4 χλμ./ώρα Ο ρυθμός είναι εξαντλητικός, οι συνθήκες όμως παραμένουν ίδιες με τα στενά περάσματα, τα πεζοδρόμια και βέβαια τα τείχη. Ένας ταχύς έμπειρος οδηγός (Τσινιβίδης) μ' ένα κάπως ασθενέστερο αυτοκίνητο (όπως τουλάχιστον μαρτυρά ο τύπος της εποχής) κι ένας νέος ταλαντούχος με περίσσιο πάθος να βρει το δρόμο για την αναγνώριση (Μοσχούς) μας προσφέρουν τον απόλυτο συνδυασμό μάχης, καθώς συμπλήρωσαν αρκετούς γύρους κυριολεκτικά προφυλακτήρα γλιστρώντας οριακά στα τείχη της πόλης.

Τέσσερις εβδομάδες αργότερα ήταν η επόμενη αναμέτρηση στο Τατόι. Με την εκκίνηση έφυγε, ως συνήθως, μπροστά η Vette του Τζώνυ και μέχρι τον 6ο γύρο Μοσχούς και Τζώνυς έπαιζαν το παιχνίδι εναλλαγής της πρώτης θέσης, με την «στρίγγλα» να σαρώνει στην ευθεία και το Γιώργο να περνάει επικεφαλής, στο πίσω κομμάτι. Από το 7ο γύρο όμως η 2002 παρέμεινε μπροστά, ενώ στον 11ο και ο Τσινιβίδης πέρασε τον Πεσμαζόγλου.

Όσοι πίστεψαν σε μια επανάληψη της Ρόδου διαψεύστηκαν αφού το διαφορικό της 2002 του Σπύρου είχε άλλες απόψεις και ανάγκασε την συμμετοχή σε εγκατάλειψη. Στον 15ο γύρο η διαφορά μεταξύ του πρώτου Μοσχού και του δεύτερου Πεσμαζόγλου ήταν στα 18'', ενώ στον 24ο γύρο δηλαδή στα 60' λεπτά αγώνα έφτασε στα 44''. Λίγο αργότερα, εμφανίζει πρόβλημα ο κινητήρας της 2002, αρχίζει προοδευτικά να ρετάρει και να χάνει δύναμη. Οι χρόνοι του Μοσχού πέφτουν, ο Τζώνυς αρχίζει να μειώνει, τα πιτς του αντιδρούν άμεσα, η πινακίδα με την ένδειξη Fast σηκώνεται και το κυνήγι αρχίζει. Ο Μοσχούς ζητά με νοήματα να μπει στα πιτς προκειμένου να επισκευαστεί και να συνεχίσει με περισσότερη δύναμη. Του το αρνούνται, αφού καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και οι πιθανότητές τους παραμένουν ζωντανές μόνον αν μείνει μέσα.

Στο 72ο λεπτό του αγώνα η διαφορά έχει περιοριστεί στα 30'', στο 79ο στα 22'' και από τα πιτς του Τζώνυ βγαίνουν τρία F, δηλαδή η εντολή να κινηθεί οριακά. Στο 82ο λεπτό, 8 λεπτά πριν τον τερματισμό η διαφορά έχει πέσει στα 15'', στο 85ο στα 11΄΄ και ο τελευταίος γύρος ξεκινά με τη διαφορά ανάμεσα στο καταδιωκόμενο και τον καταδιώκοντα να έχει μειωθεί σε λιγότερο από 6''. Το μοτέρ της 2002 ρετάρει πλέον πάρα πολύ και ο Τζώνυς αφήνει το θηριώδες αμερικάνικο κουπέ να ξεχυθεί στην ευθεία αξιοποιώντας κάθε υπομονάδα ισχύος. Δύο λεπτά σιωπής. Όλων τα βλέμματα καρφώνονται στην έξοδο της βόρειας δεξιάς. Είναι η 2002 που βγαίνει πρώτη αλλά η Vette ακάθεκτη ακολουθεί μειώνοντας συνεχώς τα μέτρα της διαφοράς. Στην παρακαμπτήριο δεν αλλάζουν τα πράγματα η B.M.W. πλασάρεται και τερματίζει πρώτη με διαφορά 18 μέτρων που υπερκαλύπτονται αμέσως μετά την πτώση της σημαίας. Ένα ζευγάρι χέρια σηκώνεται από απέναντι. Ακολουθούν και άλλα. Ήταν οι πρώτοι οπαδοί του Γιώργου στην πρώτη του νίκη στο Τατόι. Λίγες στιγμές αργότερα θα έχουν περάσει από «μέσα» και θα τον σηκώνουν ψηλά, μετά το γύρο του θριάμβου. Μια σπουδαία ακολουθία διακρίσεων, μιας λαμπρής καριέρας μόλις είχε ξεκινήσει, με μια αγχωτική νίκη.

Εικόνα

Την πρωτομαγιά του '71, ο Γιώργος, θα μαγέψει το Αθηναϊκό κοινό στους δρόμους της Ν. Σμύρνης. Με την νέα πορτοκαλιά 2002 της Electronica θα συντρίψει τον ανταγωνισμό, θα σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο των δοκιμών, θα προηγηθεί και θα πετύχει μια άνετη νίκη ταξιδεύοντας ώρες με το πλάι στους γλιστερούς δρόμους της πόλης, όπου διεξήχθη για πρώτη και τελευταία φορά αγώνας ταχύτητας.

Εικόνα

Στο ίδιο μοτίβο θα συνεχίζει και στην Κέρκυρα, στο πρωταθληματικό σιρκουί της πόλης. Ταχύτερος γύρος δοκιμών και αγώνα, πρώτη θέση, κονιορτοποίηση κάθε υφιστάμενης επίδοσης και παροχή άφθονου θεάματος. Η εικόνα της πορτοκαλί 2002 με το κυλινδρικό ψυγείο λαδιού στη θέση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα να ίπταται στη βούτα της Γαρίτσας ή να ντριφτάρει ατελείωτα, ήταν κάτι που μόνον ο Γιώργος μπορούσε να κάνει.

Θα χάσει τον τίτλο στις λεπτομέρειες και από τεχνικά προβλήματα στον τελευταίο αγώνα στο τρίωρο Τατόι. Αυτό όμως που κέρδισε και δεν πρόκειται έως τέλους να απολέσει είναι η λατρεία του κόσμου για τον τρόπο που χειρίζεται τις αγωνιστικές μηχανές.

Εικόνα

Αν όμως το '71 ήταν έτος αναγνώρισης, το '72 είναι χρονιά αποθέωσης. Δεν θα κερδίσει τίτλο, αλλά η είσοδός του στην αγωνιστική ομάδα της «Μότορ Ελλάς» θα τον συνδέσει πλέον αναπόσπαστα με την Μιλανέζικη φίρμα. Στο Τατόι, στη Βούλα, στη Ριτσώνα θα δώσει παραστάσεις ανυπέρβλητες και αυτό είναι που θυμάται ο κόσμος. Το ότι οι τίτλοι εκείνης της χρονιάς κατέληξαν στον συμμαθητή του Τάσο «Σιρόκο» Λιβιεράτο, αυτή τη σπάνια φιγούρα, που αντιμετώπιζε τους αγώνες ολότελα διαφορετικά, το θυμούνται μόνον οι λιγοστοί γνώστες.

Αναγνώριση του ταλέντου του δεν μπορεί παρά να αποτελεί και η πρόταση που δέχτηκε από τους ανθρώπους της Alfa Romeo όταν έκανε τους πρώτους γύρους στο Balocco δοκιμάζοντας την Ρ33Τ3. Του πρότειναν διεθνή καριέρα στα 30 του πια, με πρώτη συμμετοχή τις επόμενες εβδομάδες. Ούτε που το σκέφθηκε.

Εικόνα


Ακολούθησαν οι χρονιές με την υπέροχη Alfetta, ένα κατ' εξοχήν αγωνιστικό όχημα χτισμένο στα σπλάχνα της Autodelta, αλλά η ύπαρξη δύο κορυφαίων πρωτοτύπων έφραξε πάλι το δρόμο για τον τίτλο, τον οποίο θα κατακτήσει με τη δύσκολη, απαιτητική και μάλλον ακατάλληλη για το εγχώριο αγωνιστικό γίγνεσθαι Ρ33Τ3 το `76.

Το τέλος της δεκαετίας του '70 θα τον βρει στην Datsun όπου ουσιαστικά θα ξεκινήσει την πλήρη αφοσίωση του στο χώρο των ράλυ. Έχοντας ήδη κάτω από τη ζώνη του μια έβδομη θέση στο «Ακρόπολις» του '75 με δεξί κάθισμα τον Άρη Σταθάκη και μια τέταρτη το '76 με τον Διονύση Αρβανιτάκη μέσα στην Alfetta GT, εγκαταλείπει προοδευτικά τις ταχύτητες και μετατρέπεται αποκλειστικά σε ράλιμαν.

Δεν είναι καλή επιλογή, αφού από εκείνη την εποχή αρχίζει η δουλειά και στα ράλι. Δοκιμές εξέλιξης, βαρύ πρόγραμμα, περισσότερες αναγνωρίσεις, σημασία στις λεπτομέρειες. Είναι όμως καλή η ομάδα. Είναι άθραυστο το όχημα. Είναι άριστος και ο Αλέξης Κωνσταντακάτος που όχι μόνον θα επιχειρήσει, αλλά και σε έναν μεγάλο βαθμό θα καταφέρει να τιθασεύσει το χαρακτήρα του. Θα γράφουν, θα επαληθεύουν, τα απολύτως στοιχειώδη δηλαδή και θα γίνουν ένα σχεδόν φυσιολογικό πλήρωμα. Όχι ότι δεν έχουν υπάρξει στιγμές, που ο Αλέξης δεν απήγγειλε τον εθνικό ύμνο ή κάποια προσευχή και ο Γιώργος έλεγε ναι – ναι, αλλά τουλάχιστον τον έβαλε σε κάποια αγωνιστική «ραλίστικη» τάξη. Ο Κώστας Φερτάκης και ο Δημήτρης Βαζάκας, θα συνεχίσουν τον ίδιο δρόμο και θα συνεισφέρουν μαζί με όλους τους συντελεστές αυτής της ομάδας, με επικεφαλής τον Νίκο άλλοτε «Νικία» κάποτε «Κωνσταντίνο» αλλά πάντα Κελεσάκο και δεύτερο βιολί το Στράτη (τη αποχωρίσει του Γιώργου, πρώτο βεβαίως) σε μια σειρά από μοναδικές επιτυχίες. Επί οκτώ συνεχή χρόνια πρωταθλητές Ελλάδας.

Εικόνα

Αλλά είπαμε οι τίτλοι, είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή υπάρχει στο συναίσθημα του γέννησε με την παρουσία του και τις εμφανίσεις του ο Μαρουσιώτης οδηγός. Και είναι η πιο δυνατή αλήθεια.

Όλα αυτά όμως έκλειναν τον κύκλο του και κάποτε η αγωνιστική του καριέρα, φυσιολογικά, έκλεισε.

Ο Γιώργος έτρεχε τις επιχειρήσεις του από το μικρό γραφείο μέσα στην έκθεση της οδού Μουσών.

Πάντα Alfa Romeo, αργότερα όλο το γκρούπο μαζί με όλα τα προβλήματα και τις αναποδιές που έφερναν οι αλλαγές των εποχών.

Αλλαγές που δεν μπόρεσε να τις αφομοιώσει, δεν κατάφερε να τις αντιληφθεί, δεν θέλησε να τον αλλάξουν.

Παρέμεινε προσηλωμένος στις δικές του αρχές, στις δικές του αντιλήψεις. Ήταν σοβαρός άνθρωπος, καθόλου ελαφρύς, καθόλου εποχιακός, ελάχιστα επικοινωνιακός σε μια εποχή που οι δημόσιες σχέσεις είναι η θεότητα και οι λειτουργοί της, συνήθως, είναι αδειανοί.

Αυτές είναι κάποιες από τις αιτίες που έφυγε με πολύ παράπονο. Για την ακρίβεια, ο Γιώργος έφυγε από Το παράπονο. Δεν μπόρεσε να χωνέψει κάποιες συμπεριφορές. Στον κώδικα της ζωής του ήταν ανεξήγητες. Δεν ήταν ο μόνος…

Πλην όμως, αυτός, έζησε με κουράγιο, έφυγε με κουράγιο.

Μια βαθιά υπόκλιση στην άνθρωπό της ζωής του, την Σύντροφο στα καλά και στα δύσκολα, στα λαμπερά της νιότης αλλά και στα ασήκωτα τα τελευταία. Τη σύζυγό του Δέσποινα, που του στάθηκε μέχρι τα στερνά του, σε αυτή τη ανελέητη δοκιμασία με απίστευτο θάρρος, με απερίγραπτη παλικαριά, με τρομερή περηφάνια και με το χαμόγελο στα χείλη.

Δέσποινα, Μανώλη, Παύλο, Μιχάλη, Νίκη, Ελένη, Μπουμπού και όσοι πέρα από τη συγγένεια του αίματος τον αγάπησαν, να είστε καλά να τον θυμόσαστε

Ατυχείς οι γενιές που δεν θα τον ζήσουν σαν άνθρωπο, σαν οδηγό

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Απρ 20, 2011 4:54 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Σημερα στης 13.45 ο δευτερος αγωνας
Blancpain Endurance Series στο AUTO 24 http://www.auto24.gr/html/ent/098/ent.53098.asp


Κυρ Μάιος 22, 2011 2:06 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Nikos έγραψε:
Σημερα στης 13.45 ο δευτερος αγωνας
Blancpain Endurance Series στο AUTO 24 http://www.auto24.gr/html/ent/098/ent.53098.asp


+1 στο auto24.gr

αλλά και

+1000 στον Νiko που άρχισε να γραφεί και αλλού!!!! :)

_________________
______________
rally car wanted...


Δευτ Μάιος 23, 2011 3:33 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Παράθεση:
Με θέμα την πίστα το "Auto Sprint Live"


Το θέμα της πίστας στην Χαλανδρίτσα θα απασχολήσει τους Στράτο Φωτεινέλη και Νίκο Τσάδαρη στην εβδομαδιαία ζωντανή εκπομπή για το αυτοκίνητο «Auto Sprint Live” που μεταδίδεται κάθε Τετάρτη από τις 20:00 μέχρι τις 21:00 από τη συχνότητα του «Τηλεάστυ». Καλεσμένοι στο στούντιο αλλά και τηλεφωνικά θα είναι φορείς της τοπικής κοινωνίας της Πάτρας και θα συζητηθεί το θέμα των τελευταίων εξελίξεων γύρω από την κατασκευή του αυτοκινητοδρομίου.

Την Πέμπτη το βράδυ στις 20:00 στην εκπομπή «Πάνω από τα Όρια» που μεταδίδεται από τη συχνότητα του «Sport TV» οι Στράτος Φωτεινέλης και Νίκος Τσάδαρης υποδέχονται τον αντιπρόεδρο της ΟΜΑΕ και επικεφαλής της Λέσχης «Start Line» σε μια συζήτηση εφ όλης της ύλης γύρω από τους αγώνες.

Την Παρασκευή στις 20.30 στο «Τηλεάστυ» στην εκπομπή «Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και Αναβάσεων» με τους Στράτο Φωτεινέλη και Νίκο Τσάδαρη παρουσιάζεται η ανασκόπηση του Ράλλυ Κένταυρος, δεύτερου αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών, πλούσιο και θεαματικό υλικό και in car εικόνες από τα κορυφαία πληρώματα. Μισή ώρα νωρίτερα η εκπομπή «R-Evolution» με τον Στάθη Πετρόπουλο παρουσιάζει την αυτοκινητιστική επικαιρότητα με τη δική της ξεχωριστή ματιά και με νεανικό στυλ. Supercars, νέα μοντέλα και θεαματικές εικόνες από ολόκληρο τον κόσμο συνθέτουν ένα όμορφο ημίωρο που όμοιό του δεν υπάρχει στην ελληνική τηλεόραση.

Τέλος το Σάββατο στις 11:30 από το «Τηλεάστυ» το «Πάνω από τα Όρια με το DTM» σας ταξιδεύει στο μαγικό κόσμο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού με την αναλυτική περιγραφή του δεύτερου αγώνα στο Ζάντβουρτ από τον Στάθη Πετρόπουλο και σχολιασμό από τον Στράτο Φωτεινέλη.



Δελτίο Τύπου

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Μάιος 24, 2011 11:02 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Παρακολουθείστε σε απευθείας μετάδοση από το Sport24.gr τον αγώνα αντοχής της σειράς Le Mans στην Ίμολα της Ιταλίας. Ο αγώνας ξεκινάει στις 13.00 ώρα Ελλάδας, διαρκεί 6 ώρες και ολοκληρώνεται στις 19.00 ώρα Ελλάδας. http://www.sport24.gr/Sports/Motorsport ... 67950.html


Κυρ Ιούλ 03, 2011 1:07 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Παρακολουθείστε από το Sport24.gr σε Live Streaming τον αγώνα για το GT3 από το Paul Ricard της Γαλλίας.Ξεκιναει στης 12.00 http://www.sport24.gr/multimedia/video/ ... 90287.html


Κυρ Ιούλ 17, 2011 12:15 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Στις 22 Σεπτέμβρη 2011 γίνεται στην Ελλάδα η πρεμιέρα του 3D ντοκιματέρ TT3D: ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ (TT3D: Closer To The Edge)

Περι τίνος πρόκειται

imdb.com έγραψε:
By vividly recounting the TT's legendary rivalries and the Isle of Man's unique road racing history, this 3D feature documentary will discover why modern TT riders still risk their lives to win the world's most dangerous race. The Isle of Man Tourist Trophy is the greatest motorcycle road race in the world, the ultimate challenge for rider and machine. It has always called for a commitment far beyond any other racing event, and many have made the ultimate sacrifice in their quest for victory. A story about freedom of choice, the strength of human spirit and the will to win. It's also an examination of what motivates those rare few, this elite band of brothers who risk everything to win.




wikipedia.org έγραψε:
Isle of Man TT

The International Isle of Man TT (Tourist Trophy) Race is a motorcycle racing event held on the Isle of Man and was for many years the most prestigious motor-cycle race in the world. The event was part of the FIM Motorcycle Grand Prix World Championship during the period 1949–1976 before being transferred to the United Kingdom after safety concerns and run by the FIM as the British Grand Prix for the 1977 season. The Isle of Man TT Races became part of the TT Formula 1 Championship during the period 1977–1990 to preserve the event's racing status. From 1989 the racing has been developed by the Isle of Man Department of Tourism as the Isle of Man TT Festival.

The race is run in a time-trial format on public roads closed for racing by the provisions of an Act of Tynwald (the parliament of the Isle of Man). The first race was held on Tuesday 28 May 1907 and was called the International Auto-Cycle Tourist Trophy.[1] The event was organised by the Auto-Cycle Club over 10 laps of the St John's Short Course of 15 miles 1,470 yards for road-legal touring motor-cycles with exhaust silencers, saddles, pedals and mud-guards.

The winner of the single-cylinder class, and overall winner of the first event in 1907, was Charlie Collier riding a Matchless motor-cycle in a time of 4 hours, 8 minutes and 8 seconds at an average race speed of 38.21 mph.

The winner of the twin-cylinder class was Rem Fowler riding a Peugeot engined Norton in a time of 4 hours 21 minutes and 52 seconds at an average race speed of 36.21 mph.[2] The trophy presented to Charlie Collier as the winner of the 1907 Isle of Man TT Race, was donated by the Marquis de Mouzilly St. Mars.[3] It featured a stylised version of Olympic God Hermes by Giovanni Da Bologna as a silver figurine astride a winged wheel. The trophy was similar in design to the 18 carat gold Montague Trophy presented to John Napier (Arrol-Johnston) as the inaugural winner of the Isle of Man Tourist Trophy car race in 1905 now known as the RAC Tourist Trophy.[4] The Marquis de Mouzilly St. Mars Trophy is now presented annually to the winner of the Isle of Man Senior TT Motor-Cycle Race.

The 2007 Isle of Man TT was the Centenary event which ran between 26 May and 8 June 2007 and featured a special Re-enactment of the 1907 Isle of Man TT Race[5] held on the village green next to Tynwald Hill in St John's on Monday 28 May 2007.[6] The vintage parade of 100 classic motor-cycles[7] for the Centenary Re-enactment on the original St John's Short Course was flagged away by former World Motor-Cycle Champion Geoff Duke.[8] The first of the participants to be flagged away was the recently restored twin-cylinder Peugeot-Norton[9] ridden by Rem Fowler during the first Isle of Man TT Race in 1907. Also participating in the 2007 Re-enactment was TT race competitor Guy Martin riding a 1938 Triumph Tiger 100 500cc[10] and other former TT competitors including Alan Cathcart, Sammy Miller, Nick Jefferies and Mick Grant also completed the Re-enactment lap.[11]


και ο γρηγορότερος γύρος απο τον πρωταγωνιστή του ντοκυματέρ Guy Martin


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Σεπ 05, 2011 11:02 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Tο Σάββατο ξεκινά το 24 Heures du Mans Motorcycle και το Sport24.gr θα σας μεταδώσει όλο τον αγώνα μέσω Live Streaming από τις 15:30! http://www.sport24.gr/Sports/Motorsport ... 82309.html


Σάβ Σεπ 24, 2011 3:59 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 12:19 am
Δημοσιεύσεις: 1650
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: Τηλεόραση-Διαδίκτυο & Αυτοκίνηση
Zitw ta 24wra!!! :headbang :cheers
Yparxei kai 24wro me kart. egine prin meres stin pista kart tou lemans!

YG: egw ki o arsenag exoume to diko mas 24wro! :D 62 kai simera!
YG2: Sorry gia ta greeklish alla prepei na kleisw mia wra. :down

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Σάβ Σεπ 24, 2011 8:30 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 107 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Επόμενο


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO