[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 8:24 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 11 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Παραθέτω το email που μου έστειλε ο φίλος/αδερφος Γίωργος η αλλιώς "ξα"..

Γεία σας καντρόνια των μηχανοκίνητων ufo που κυκλοφορούν στον πλανήτη μας, αυτά τα τερατουργήματα που μολύνουν το περιβάλλον αλλα μας κάνουν και μερικές άλλες φορές να δακρίζουμε απο την αδρεναλίνη και τη συγκίνηση οταν τα οδηγούμε και όταν άλλες φόρες απλά τα κοιτάμε.

εντάξει μπορεί αν μην ξέρω τόσα, όσα ξέρετε έσεις για τα κάρα και τα δίτροχα αλλά εγώ θέλω να μου κάνετε δώρο ένα τέτοιο πράμα σαν αυτού στο βίντεο με το οποίο να ανεβάινω το βούνο να ταίζω τα ζα και μετα να έρχομαι και ίσα στην πόλη να τα ρίχω και σε κάνενα κάγκουρα στα φανάρια.... ρε μόρτες αμα μπορείτε να το κάνετε να μπαίνει στο νερό θα με σώσετε .... να πετάγομαι και για ψάρεμα....

για όσους δεν γνωρίζουν τον κύριο που το έφτιαξε εν ονόματι Κορρε ενημερώνω πως δεν είναι ο Κορρες Λευτέρης (aka προσωπικός μου μηχανικός που φτιάχνει τα τηλεκατευθυνόμενα μου και τα κάνει να πετάνε , ούτε τα φαρμακεία Κορρε με τα καλλύντικά και τις σαπουνόφουσκες) αλλα μια απλή του συνωνυμία αξιόλογη.Απλά για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις ο εν λόγω Κορρές εχει κάνει πολλά πράματα(just google it) για τη χώρα μας η οποία σαν αγνό παράδειγμα συνεχίζει να καταπίνει τα παιδία της και να φτύνει τα κόκκαλα τους.....

και άμα λάχει σκοτώνει και κανένα αθώο πολίτη πάντα μεμονόμενα περιστατικά , εκσωστρακήσεις και κανά γεμιστήρα μολύβι όπως στα καουμποικά έτσι για την προστασία του πολίτη μωρέ παιδία πάντα!!! και για των όπλων την τιμή .... ήταν η κακία στιγμή...

Καλή απόλαυση



απλά no comments .... respect !!!!

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Φεβ 18, 2010 6:51 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: A car .... ALL IN ONE .... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Δημήτριος Κορρές λοιπον!

Μπραβο στο τσακαλι ο οποιος παρολο που η Ελλαδα δεν βοηθαει και πολυ τα παιδια της, μονος του καταφερε και εφτιαξε αυτο το πραγματικο αξιοθαυμαστο μηχανοκινητο πολυεργαλειο!

Που ειναι η λιστα να δηλωσω και εγω???

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Φεβ 18, 2010 7:12 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: A car .... ALL IN ONE .... By Dimitrios Korres
Ενα ακομα video που στην αρχη δειχνει τα σχεδια τη κατασκευης . στην συνεχεια την κατασκευη και τελος ενα κομματι που ηδη ειδαμε στο πρωτο video.



Εγω νομιζα πως η καροτσα ειναι ιδοχειρης κατασκευης τελειως. Ομως εκανα λαθος οπως ειδατε ειναι μελετημενη,σχεδιασμενη εως εκει που δεν παει αλλο και η ολη ιδεα μονταριστικε απο αυτοματοποιημενες μηχανες για την πολυ καλη εφαρμογη!
Οπως διαβασα και μετα το συνηδητοποιησα και εγω το σχεδιο της αναρτησης βασιζεται πολυ στην αναρτηση του 2cv ( 2cv=citroen=γαλλικο= α ρεεε ειναι μπροστα οι ανθρωποι)

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Φεβ 18, 2010 7:22 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Δημοσίευση Re: A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Καλά έχει βγάλει τρία πρωτότυπα, και ετοιμάζεται και το τέταρτο, το οποίο θα είναι και το οριστικό μοντέλο παραγωγής. :!: :aaaaa

Παρακαλώ τους admin να σπεύσουν για πληροφορίες και για μια αποκλειστική παρουσίαση.

_________________
A samurai spectator of rallyes


Πέμ Φεβ 18, 2010 8:11 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 1:04 am
Δημοσιεύσεις: 381
Δημοσίευση Re: A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Toufas έγραψε:
Καλά έχει βγάλει τρία πρωτότυπα, και ετοιμάζεται και το τέταρτο, το οποίο θα είναι και το οριστικό μοντέλο παραγωγής. :!: :aaaaa

Παρακαλώ τους admin να σπεύσουν για πληροφορίες και για μια αποκλειστική παρουσίαση.




+1

_________________
20VT+5_doors+5Gears=weapon of kaloburn







PoWeR by http://tuningonroad.com/ ....


Πέμ Φεβ 18, 2010 11:31 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Eξαιρετικό θέμα!!!!Μπράβο.

Και αρκετά ελπιδοφόρα η δουλειά του Κορρέ!!!

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Παρ Φεβ 19, 2010 7:31 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Εμπλουτίζω το θέμα αυτό με έναν άλλον Ελληνα (εξωγήινο ) που τον "έφαγε" η πατρίδα του ....... Το όνομα αυτού , Γιάννης Φωράκης

zougla.gr έγραψε:
Ο Έλληνας που κατασκευάζει super cars αλά… Ferrari


Ακούμε συνεχώς ότι η Ελλάδα «τρώει» τα παιδιά της… Δεν έχουν και άδικο αυτοί που το λένε, όταν περιπτώσεις, όπως αυτή του Γιάννη Φωράκη, μας κάνουν να βγαίνουμε από τα ρούχα μας. Έλληνας αλλά μετανάστης στη Μεγάλη Βρετανία, έφυγε από την ίδια του την πατρίδα, γιατί δε μπορούσε να δει προκοπή. Ένας… τρελός, άλλωστε, που θέλει να κατασκευάσει super car τι θέση μπορεί να έχει στην Ελλάδα;

Όνομα από την ελληνική μυθολογία

Αυτή την ιδέα είχε, πριν από μερικές δεκαετίες, στο μυαλό του ο Έλληνας κατασκευαστής αυτοκινήτων, αλλά η γραφειοκρατία και οι πιέσεις εξ… ουρανού τον έστειλαν εκτός συνόρων. Με τις ευλογίες της Αγγλίας, δημιούργησε την εταιρεία Minotaur από τον Μινώταυρο, θέλοντας να δώσει το ελληνικό στοιχείο στα αυτοκίνητα που θα κατασκεύαζε. Αν και για τους περισσότερους, το να σχεδιάσεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο που μπορεί να συγκριθεί ακόμα και με μάρκες όπως η Ferrari φαντάζει απίθανο, δεν συνέβη το ίδιο με τον Γιάννη Φωράκη. Απεναντίας, τον… εξίταρε η ιδέα να κοντράρει μοντέλα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και όχι μόνο.

Ο… εξωγήινος επιστήμονας

Τα μοντέλα της Minotaur φτιάχνονται στη Μεγάλη Βρετανία υπό την επίβλεψη του Έλληνα κατασκευαστή, ο οποίος, σε συνεργασία με το έμπειρο προσωπικό του, δημιουργεί αυτοκίνητα επιστημονικής φαντασίας. Μεγάλο ρόλο παίζει πλέον και η συμβολή του Γιώργου Φωράκη, γιου του… εξωγήινου επιστήμονα, όπως τον αποκαλούν οι Βρετανοί συνάδελφοί του και όπως αποκάλυψε στην κάμερα της zougla.gr. Αν και πολλοί θα αναρωτηθούν ποιο είναι το βασικό μοντέλο της Minotaur, απάντηση δεν υπάρχει, αφού όσα κομμάτια κατασκευάζονται φτιάχνονται κατόπιν παραγγελίας και αναγκών του πελάτη. Και αυτό διότι ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να τοποθετήσει κάτω από το καπό του Minotaur το μηχανικό σύνολο που επιθυμεί (από δίλιτρο μέχρι 12κύλινδρο) και φυσικά να χρησιμοποιήσει και το σύστημα πέδησης και ό,τι άλλο συνδυάζεται ανάλογα με τη δύναμη ενός super car.

Από 75.000 ευρώ

Αυτός είναι και ο λόγος που οι τιμές του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ποικίλλουν και ξεκινούν από τα 75.000 ευρώ περίπου και φτάνουν μέχρι το... άγνωστο. Σημαντικό ρόλο παίζει και το βάρος του αυτοκινήτου που κυμαίνεται κάτω από τα 900 κιλά, γεγονός που σημαίνει πως το Minotaur προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις ακόμα και στην «απλή» του έκδοση. Το μήκος του είναι 4.15 μέτρα, το πλάτος 2.050 (σχεδόν όσο ένα Hummer H2!) και το ύψος του 1.05 μέτρο. Περισσότερα για αυτό το μοναδικό super car θα σας μεταφέρουμε όταν το οδηγήσουμε επί ελληνικού εδάφους, αφού, όπως μαθαίνουμε, η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί και στη χώρα μας.

Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα

Την συνεντευξη του Γιάννη Φωράκη μπορείτε να την δείτε εδώ




_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Ιαν 08, 2011 12:14 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Σχέδιο με καταβολές απo F50, μπροστά φώτα από 206 (όπως το ascari...) και πίσω από Mercedes.... Θέλω να δω κανά τεστακι...Τουλάχιστον η τεχνογνωσία μου φτάνει...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Σάβ Ιαν 08, 2011 4:55 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Σήμερα είχα την τιμή και την χαρά να γνωρίσω τον κο Δημήτριο Κορρέ από κοντά!

Συνημμένο:



Να πω την αλήθεια στην αρχή είδα το τελευταίο του Project, ένα τετρακίνητο όχημα με απίστευτη τεχνολογία/συνδεσμολογία πάνω του που απλά με άφησε άφωνο. Πλησίασα δειλά δειλά και άρχισα να παρατηρώ σαν "βλαμμένο" το τελευταίο "KORRES PROJECT".

Έπαθα πλάκα με το σύστημα αναρτήσεων, το οποίο ήταν απο αλλού!!! Κατι ψαλίδια, κατι σύνδεσμοι, κάτι μπουκάλες που ομοιες τους δεν είχα ξαναδεί!

Στην αρχή φυσικά (όπως πάντα άλλωστε) δεν κατάλαβα με ποιον είχα να κάνω, το KORRES κατι μου λεγε αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ ότι ειναι ο δημιουργός του YASSOU και όχι μόνο φυσικά.

Μετά την πρώτη γνωριμία μου είπε ότι το εν λόγω Project φοράει κινητήρα από Corvette 7.000 cc (Διότι η δύναμη δεν συμπιέζεται κύριοι χαχαχα). Μετά με κάλεσε μεσα στο εργαστήρι του και μου έδειξε video εν δραση ενος παρεμφερη project του απο δοκιμες στην πίστα των Μεγάρων, απο λόφους στην Πεντέλη και κτλ κτλ .Το εργαλείο απλά γατζωνότανε κάτω και απλά πηγαινε παντου και πάτα πολύ γρήγορα!

Εδώ πρέπει να είναι το προηγουμενο Project του το YASSOU II το οποίο το ειδα (αποκλειστικά) σε δράση!!!
Συνημμένο:



Υ.Γ. Έχω δεχτεί πρόταση για οποιον ενδιαφέρεται για επίσκεψη στην "φωλια" του (όπως απεκάλεσα το εργαστήριο του) και φυσικα αποκλειστικότητα για την πρωτη παρουσιάση.

Υ.Γ.2 Είδατε τι γνωριμίες κάνεις όταν απλά κατεβαίνεις για ένα τσιγάρο?!?

_________________
______________
rally car wanted...


Παρ Οκτ 12, 2012 6:30 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: A car....ALL IN ONE.... "YASSOU" By Dimitrios Korres
Εδω μια παλαιότερη συνέντευξη του στον κο Βασίλη Παπαδόπουλο στις 23.04.2010

Παράθεση:
Ο εφευρέτης mega-mover με τo μοναδικό Yassou


Πέρα από ιδιοφυής μηχανικός, με εργασιακό πεδίο ευρύτατο σε ό,τι πιο δύσκολο τεχνικά έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια, ο Δημήτρης Κορρές έχει εμπνευστεί ένα μοναδικό αυτοκίνητο με επιδόσεις WRC και δυνατότητες κίνησης τετρακίνητου για αγώνες trial.

Σπούδασε αρχιτέκτονας κυρίως για λόγους ευκολίας και άνεσης που είχε στο σχέδιο. Είχε τη δυνατότητα να τελειώσει ανώδυνα τις σπουδές του χωρίς να πολυασχολείται. Στην πραγματικότητα δεν ήθελε καν να γίνει αρχιτέκτονας αλλά γλύπτης. Επέλεξε την αρχιτεκτονική ώστε να έχει ελεύθερο χρόνο να κάνει άλλα πράγματα. Αρχικά ασχολήθηκε με αποτυπώσεις και αναστηλώσεις αρχαίων, μαζί με τον αδελφό του, το γνωστό αρχιτέκτονα Μανώλη Κορρέ ο οποίος ασχολήθηκε με την αναστήλωση του Βράχου της Ακρόπολης, αλλά για μεροκάματο δούλευε σε συνεργεία μοτοσικλετών και αργότερα σε επιπλοποιεία σαν βοηθός. «Σαν νεαρός αρχιτέκτονας, ήλθα αντιμέτωπος με αυτό το πρόβλημα του μηχανικού της πολεοδομίας, αλλά την “έκανα” νωρίς. Όπως λέει κι ο Χατζιδάκις, ο Έλληνας τρώει σαν να είναι η τελευταία του μέρα και κτίζει σπίτι λες και δεν πρόκειται να πεθάνει ποτέ», μας λέει.

Mega-mover
Οι μετακινήσεις κτιρίων προέκυψαν λόγω της εμπειρίας του από τις αναστηλώσεις και από τις βαριές μεταφορές, όμως πάντα υπήρχε η δυσκολία να πείσει τον «πελάτη» ότι είναι ικανός να φέρεις εις πέρας ένα τέτοιο έργο.
«Μου πήρε δυόμισι χρόνια να πείσω το ελληνικό κράτος ότι μπορώ να μετακινήσω ένα εκκλησάκι βάρους 60 τόνων στην Κηφισίας. Ανακατεύτηκαν Πολυτεχνεία και πλήθος άλλων μεγαλόσχημων για να αποφανθούν το προφανές». Και συνεχίζει: «Το μεγαλύτερο λάθος είναι για ένα τεχνικό θέμα να αποταθείς στο Πολυτεχνείο. Το σωστό είναι να βρεις μια ιδιωτική επιχείρηση με οργανωμένο τμήμα έρευνας. Γενικώς ισχύει αυτό που έχω πει και παλαιότερα. Άμα φτιάξεις ένα γκαζοντενεκέ σε ένα Πανεπιστήμιο, θεωρείται επιστημονική έρευνα. Άμα φτιάξεις έναν πύραυλο στην αυλή του σπιτιού σου, θεωρείται ερασιτεχνική κατασκευή».
Μετά εργάστηκε στην κατασκευή του Ολυμπιακού Σταδίου της Αθήνας. Κατόπιν έφυγε στην Αραβία, όπου δούλεψε σε αντίστοιχου επιπέδου τεχνικά έργα.
«Εκεί έβγαζα πολλά χρήματα, δούλευα στην ουσία ένα με δύο μήνες κι ερχόμουν πίσω στην Ελλάδα για να κάνω το χόμπι μου». Όταν τελείωσαν εκεί τα έργα επέστρεψε στην Ελλάδα κι έψαξε για δουλειά όμως το δύσκολο ήταν πείσει όσους ανέθεταν έργα σε ξένους μηχανικούς, ότι ο ίδιος μπορούσε να τα καταφέρει με χαμηλότερο κόστος και καλύτερη ποιότητα. Επόμενο σταθμός εργασίας ήταν η κατασκευή της γέφυρας της Χαλκίδας.

Ενασχόληση με τα αυτοκίνητα
«Για να περάσει η ώρα, κάποια στιγμή, έβαλα σαν τεχνικό θέμα προς ανάλυση τη λειτουργία του Citroen 2CV, το οποίο είναι πολύ ελαφρύ και φθηνό αυτοκίνητο που μπορεί να τρέχει πολύ γρήγορα στο χωματόδρομο», υποστηρίζει ο Δημήτρης. Με τα χρήματα που περίσσευαν από τις άλλες δουλειές και επειδή είχε ελεύθερο χρόνο, σκέφτηκε να κατασκευάσει ένα «Super Ντεσεβό» που να μπορεί να πηγαίνει γρήγορα στο χώμα αλλά να έχει και επιδόσεις στην άσφαλτο αντίστοιχες με αυτές ενός Mini Cooper. Τελικά κατάφεραν αυτός κι η ομάδα του να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ πιο γρήγορο από Cooper στην άσφαλτο και πολύ πιο γρήγορο από το 2CV στο χώμα.

Πέτρινα χρόνια
«Τα τρία πρώτα χρόνια που ξεκίνησα, δούλευα μόνος μου μέχρι να στήσω το πρωτότυπο. Τότε άρχισε να υπάρχει πρόβλημα χρόνου επειδή είχα πολύ δουλειά σαν μηχανικός. Ζήτησα από τον Θανάση το Λέφα, έναν εκπληκτικό μηχανικό να με βοηθήσει. Η πλάκα ήταν ότι μόλις είδε ο Θανάσης αυτό που είχα φτιάξει μου είπε: «Βλέπω κάθε κομμάτι που έχεις κολλήσει σαν ένα φίδι με εννιά κεφάλια». Κι αυτό μου το είπε γιατί του είχε ήδη καεί η «γούνα» με όλες τις ενέργειες που είχε κάνει με τη μοτοσικλέτα του», μας λέει.
Κι ενώ μέχρι τότε η κατασκευή ήταν κάτι σαν χόμπι η γνωριμία του Δημήτρη Κορρέ με τον κ. Κωστόπουλο της εταιρείας MEVACO, έδωσε ώθηση στην κατασκευή του αυτοκινήτου.

Και το όνομα αυτού «Yassou»
«Ήταν μια επιλογή που κάναμε επειδή η λέξη είναι δισύλλαβη, ελληνική, θυμίζει και λίγο γιαπωνέζικο και είναι «γειά σου» στην τρόπο που πηγαίνει», και συνεχίζει γελώντας: «Ένα άλλο Ελληνοιαπωνικό όνομα που είχε προταθεί τότε ήταν το «Tumitsu» (ΤουΜητσου)».
Το 2004 ξεκίνησε ο σχεδιασμός του δεύτερου πρωτοτύπου. Μια πολυμελής ομάδα από πολυτάλαντους μηχανικούς μεταξύ των οποίων ο Βασίλης ο Σπανδάγος expert στο σχεδιασμό με Η/Υ και με σχεδιαστές τους Μαλανδρίνο και Σελέκο τελείωσε το project μέσα σε ένα χρόνο. Οι δυσκολίες πολλές θυμάται ο Δημήτρης Κορρές.
«Ο προϋπολογισμός του πρωτοτύπου είχε φτάσει τo μισό εκατομμύριο ευρώ, χρήματα που ξοδεύτηκαν μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Επιπλέον είχαμε πολύ δύσκολα θέματα να λύσουμε αφού γνωσιολογικά κανένας από τα μέλη της ομάδας που κατασκεύασε το Yassou II δεν είχε ιδιαίτερη γνώση πάνω στο αυτοκίνητο. Εγώ γνώριζα από 2CV, ο Μανώλης Βορδοναράκης ήξερε από Suzuki Samurai, o Φράγκος Φραγκόπουλος από Opel Kadett, όμως και οι τρεις μας ξέραμε πολύ άριστα από μηχανάκια. Έτσι υιοθετήσαμε ότι ήταν εφικτό από μοτοσικλέτα, πήραμε διαφορικά από Samurai και κινητήρα από Suzuki Hayabusa».

Νέο πρωτότυπο για το μέλλον
Μετά από αρκετά χρόνια μελέτης ξεκίνησαν την κατασκευή ενός νέου πρωτοτύπου στο οποίο εφαρμόζονται όλες οι καινοτομίες που είχαν αναπτύξει μέχρι τώρα τα πρώτα δύο πρωτότυπα και θα χρησιμοποιεί κινητήρα 3.500 κ.εκ. από Nissan 350Z. Χρηματοδότης είναι ο ίδιος με την υποστήριξη φίλων οι οποίοι έχουν βάλει χρήματα. Αυτοί είναι παλιοί συμμαθητές του, συνεργάτες και καλοί φίλοι. Όπως μας λέει «Το κίνητρό τους σίγουρα δεν είναι οικονομικό. Είναι η πίστη τους σε αυτό που βλέπουν. Φαντάσου ότι υπάρχει άνθρωπος που έβαλε 50.000 ευρώ στο project, χρήματα μάλιστα που έμαθα ότι τα πήρε με δάνειο».
Πλέον το πρωτότυπο είναι στην τελική φάση και αναμένουμε να μπούμε για να μας πάει μία χαρακτηριστική βόλτα στα καμένα της Πεντέλης, κοντά στο σπίτι-εργαστήριο του Δημήτρη. Το απόλυτο πεδίο δοκιμών είναι το χέρσο έδαφος του Πεντελικού όπου το Yassou II περνούσε με «χίλια» πάνω από νεροφαγώματα και κοτρόνες κι έστριβε πλαγιολισθαίνοντας στα ασφάλτινα κομμάτια σαν αγωνιστικό.


Τιμή μου που τον γνώρισα!!!

_________________
______________
rally car wanted...


Παρ Οκτ 12, 2012 6:34 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 11 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
Dancing with the "Alpinestars"
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 7
Έπαθλο Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης "Timed Rally Challen
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: Proedros
Απαντήσεις: 1
Ken Block "A real Showman-Driver "
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 22
O "σκουριαρης" ξεσκουριασε...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: johanndelta
Απαντήσεις: 7
Καλοκαιρινές οδηγικές "ανησυχίες"
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: Toufas
Απαντήσεις: 2
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO