[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 7:14 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
 Διόδια..... παντού !!! 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Διόδια στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας
αυτο με τις χρεωσεις εχει παρατηρηθει απο πολλους τον τελευταιο καιρο.συνεχεια διαβαζω στο troktiko πολλες καταγγελιες οπου οχι μονο χτυπαγε οριακο αλλα στο τελος χρωσταγανε και κατι τρελλα ποσα! Πλακα πλακα η Α.Ο. και σε θεμα ασφαλειας και ποιοτητας δεν παιζεται σε σχεση με τους αλλους πλεον εθνικους δρομους. Ασε με το αλλο που ο καθενας εχει και δικο του συστημα ηλεκτρονικης διελευσης. Θα πρεπει να εχουμε 20 μηχανακια! Toufa αν θες μαρτυρα υπαερασπισης 'η καποιον να κραταει τσιλιες για περαιτερω πραγματα εγω δηλωνω συμμετοχη

_________________
______________
rally car wanted...


Δευτ Μάιος 17, 2010 11:26 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Δημοσίευση Re: Διόδια στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας
saxter έγραψε:
... Toufa αν θες μάρτυρα υπεράσπισης ή κάποιον να κρατάει τσίλιες για περαιτέρω πράγματα εγώ δηλώνω συμμετοχή...


μπουκάλι και φωτιά..................

_________________
A samurai spectator of rallyes


Τρί Μάιος 18, 2010 3:40 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Δημοσίευση Re: Διόδια στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας
Τελικά οι χρεώσεις στα διόδια είναι σωστές. Τσέκαρα μία προς μία τις διελεύσεις από την αναλυτική κατάσταση. Με την παραχώρηση του δρόμου και των διοδίων στη Νέα Οδό (ιδιωτικοποίηση σε Ισπανούς) η εταιρεία ΤΕΟ PASS Α.Ε. παρέμεινε στο κράτος. Με αποτέλεσμα να επικρατεί ένα μπάχαλο με τις λωρίδες ΤΕΟ PASS. Οι Ισπανοί βάλανε άλλα μηχανάκια, και το σύστημα είχε να ενημερωθεί περίπου 1 μήνα. Όλα λειτούργησαν ομαλά στις 18-05-2010.

Καλά και εγώ σαν καταναλωτής τι φταίω?

_________________
A samurai spectator of rallyes


Πέμ Μάιος 20, 2010 6:06 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Διόδια στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας
Toufas έγραψε:
Τελικά οι χρεώσεις στα διόδια είναι σωστές. Τσέκαρα μία προς μία τις διελεύσεις από την αναλυτική κατάσταση. Με την παραχώρηση του δρόμου και των διοδίων στη Νέα Οδό (ιδιωτικοποίηση σε Ισπανούς) η εταιρεία ΤΕΟ PASS Α.Ε. παρέμεινε στο κράτος. Με αποτέλεσμα να επικρατεί ένα μπάχαλο με τις λωρίδες ΤΕΟ PASS. Οι Ισπανοί βάλανε άλλα μηχανάκια, και το σύστημα είχε να ενημερωθεί περίπου 1 μήνα. Όλα λειτούργησαν ομαλά στις 18-05-2010.

Καλά και εγώ σαν καταναλωτής τι φταίω?


εσυ δεν φταις. εγω φταιω ομως που ανεχομαι εσας που κλεβεται το κρατος και εμενα μαζι! Δεν ντρεπεσαι ρε
Toufa να περνας και να μην πληρωνεις? εγω γιατι πληρωνω??? εσυ φτιας για το ΔΝΤ , εσυ φταις που χρωσταει ο αρχοντας ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ!

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Μάιος 20, 2010 6:24 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Δημοσίευση Re: Διόδια..... παντού !!!
Νέοι σταθμοί διοδίων έως το 2015

www.youtruck.gr έγραψε:
Τουλάχιστον πέντε νέοι «μετωπικοί» σταθμοί διοδίων και εννέα «πλευρικοί», στα σημεία εισόδου των εθνικών οδών, πρόκειται να προστεθούν.

Έως τα τέλη του 2012 οι τέσσερις κοινοπραξίες εισέπραξαν από την εκμετάλλευση των διοδίων συνολικά 811 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι τρεις από αυτές έλαβαν αποζημιώσεις πολλών εκατομμυρίων για τους σταθμούς διοδίων που δεν λειτούργησαν.
Η συζήτηση για αυτό το θέμα ξανάρχισε όταν επανήλθε η συζήτηση για την επανεκκίνηση των τεσσάρων «παγωμένων» οδικών έργων και παρά τις αντιρρήσεις θεωρείται δεδομένο πως ως το 2015 θα τεθούν σε λειτουργία νέοι σταθμοί. Ανά οδικό άξονα λοιπόν έχουμε:

Εθνική οδός Ελευσίνας - Πάτρας

Σύμφωνα με τη σύμβαση, η Ολυμπία Οδός έχει το δικαίωμα να μετατρέψει τα διόδια της Ελευσίνας και του Ισθμού σε αμφίπλευρα, δηλαδή να εισπράττει διόδια και στις δύο κατευθύνσεις. Επίσης, προβλέπεται η δημιουργία νέων σταθμών διοδίων στο Ζευγολατιό, τα Νικολέικα και το Ρίο, καθώς και πλευρικών σταθμών στα Αραχωβίτικα, τα Καλάβρυτα, την Ακράτα, το Δερβένι, το Κιάτο και το Ζευγολατιό.

Το φετινό Φεβρουάριο η Ολυμπία Οδός αποζημιώθηκε από το Δημόσιο με περίπου 25,2 εκατ. ευρώ επειδή δεν λειτούργησαν τα διόδια αυτά το διάστημα 2008-2011.

Μαλιακός - Κλειδί

Η κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου πρόκειται να κατασκευάσει δύο πλευρικούς σταθμούς διοδίων στον Ευαγγελισμό (στα Τέμπη) και τον Πλαταμώνα, οι οποίοι θα λειτουργήσουν αφού δοθούν οι τρεις νέες σήραγγες στην κυκλοφορία. Επίσης, πρόκειται να κατασκευαστεί πλευρικός σταθμός διοδίων στην Πελασγία, σε παράδρομο που διανοίχθηκε για να «παρακάμψει» τα διόδια.

Η εταιρεία είχε αποζημιωθεί τον περασμένο Απρίλιο με 22 εκατ. ευρώ για τη μη λειτουργία των διοδίων Αιγινίου Πιερίας και την καθυστέρηση στην παράδοση χώρων για τη δημιουργία πλευρικού σταθμού διοδίων Λεπτοκαρυάς.

Μεταμόρφωση - Σκάρφεια

Η κοινοπραξία Νέα Οδός, που κατασκευάζει την Ιονία Οδό και εκμεταλλεύεται το τμήμα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει πλευρικούς σταθμούς διοδίων στους κόμβους Πύρνας, Καλυφτάκη, Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Ωστόσο δεν θεωρείται πιθανό οι σταθμοί αυτοί τελικά να γίνουν, αλλά να διευθετηθεί η απώλεια εσόδων με άλλο τρόπο. Επίσης έχει το δικαίωμα να λειτουργήσει έναν μετωπικό σταθμό διοδίων, στο τμήμα Σχηματαρίου - Χαλκίδας. Μέχρι στιγμής δεν έχει αποζημιωθεί για απώλεια εσόδων από διόδια.

Ε65

Η Κεντρική Οδός, που έχει αναλάβει την κατασκευή του Ε65 και την εκμετάλλευση του τμήματος Σκάρφειας - Ραχών (της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης) είχε από τη σύμβαση παραχώρησης δικαίωμα να λειτουργήσει άμεσα δύο σταθμούς διοδίων στον Μαλιακό. Η ανακατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος από το Δημόσιο δεν έχει ολοκληρωθεί, με αποτέλεσμα να λειτουργήσει με καθυστέρηση μόνο ο ένας από τους δύο σταθμούς διοδίων. Στα τέλη του 2012 αποζημιώθηκε με 20,6 εκατ. ευρώ για τα διόδια.


Αν δεν υπολογίσατε το σύνολο των αποζημιώσεων είναι, 67,8 εκατομμύρια ευρώ και 811 που είσεπραξαν, πάμε στα 878,8 εκατομμύρια ευρώ. Να που πάνε τα λεφτά κύριοι....

Λέτε να ανοίξουμε μία εταιρία διοδίων? :lol: :crazyyyy :applause :bye-bye

_________________
A samurai spectator of rallyes


Τρί Σεπ 03, 2013 3:38 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Διόδια..... παντού !!!
To Καλοκαίρι έφτασα μέχρι την Προσοτσάνη (Δράμα) (για σπηλαιολογική εξερεύνηση υπόγειου ποταμού 8χλμ) . Χρειάστηκα 100€ σε βενζίνη και υπολόγισα ότι ήθελα πάνω από 50€ διόδια! Φυσικά δεν έκανα την χάρη να τα πληρώσω όλα. Ας είναι καλά οι επαρχιακοί δρόμοι με τις στροφοδιαδρομές που χρειάζονται για να "ξεμαγκώνουν" λίγο τα χέρια. Φυσικά η επόμενη μου επίσκεψη προς τα επάνω θα είναι άνευ διοδίων έτσι για το γαμώτο και έτσι για να τα βάλλουν τα διόδια εκεί που δεν ξέρουν..αλλά θα μάθουν.... :hehe

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τετ Σεπ 04, 2013 6:20 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 5:49 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Δημοσίευση Re: Διόδια..... παντού !!!
Από 5,70 € δείτε τι πλήρωσα στις Αφίδνες!

Συνημμένο:



Καληνύχτα!

_________________
A samurai spectator of rallyes


Δευτ Φεβ 10, 2014 8:25 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: Διόδια..... παντού !!!
ΞΕΧΑΣΕς ΝΑ ΜΑς ΠΕΙς ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΤΗΣ θΗΒΑΣ ΠΟΥ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 3,90

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Τρί Φεβ 11, 2014 8:19 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 3:53 pm
Δημοσιεύσεις: 1154
Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
Δημοσίευση Re: Διόδια..... παντού !!!
Έτσι θα γλυτώσετε τις αυξήσεις στα διόδια

Μπορεί να αυξήθηκαν τα διόδια γεγονός που προκάλεσε πονοκέφαλο σε πολλούς οδηγούς αλλά υπάρχει τρόπος να τα αποφύγετε, χωρίς να σηκώσετε τις
μπάρες. Για να κάνετε την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα σας ….
κοστίσει σε χρόνο αλλά δεν θα πληρώσετε καθόλου διόδια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του dimtris-kypriotis.blogspot.gr, η συνολική απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια είναι 475χλμ (από Άγιο Στέφανο μέχρι Λευκό Πύργο) και ο συνολικός χρόνος είναι έξι ώρες.
 Μέση ταχύτητα: 79,2 χλμ/ώρα
 Μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ.(diesel).
 Κόστος καυσίμου: 39,7 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο diesel)
 Κόστος διοδίων:0
 Συνολικό κόστος: 39,7 ευρώ
Διόδια Αφιδνών και πλευρικά μέχρι Οινόφυτα
Με πορεία προς Θεσσαλονίκη βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου και στο φανάρι κάνετε αριστερά. Ακολουθείτε τον παράδρομο με μπλε πινακίδες προς Λαμία. Μετά τα φανάρια του κόμβου στο Καπανδρίτι ο δρόμος είναι πιο ανοιχτός και μειώνεται η κίνηση καθώς σε ώρες αιχμής το πρώτο κομμάτι θέλει υπομονή. Συνεχίζεται προς Μαλακάσα και στο κόμβο της Οινόης μπαίνετε στην Εθνική.
Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)
Βγαίνετε από την εθνική στον 1ο κόμβο για τη Θήβα / Ριτσώνα (το οδόμετρο δείχνει τώρα 49 χλμ). Πηγαίνετε στον παράδρομο (ταμπέλα προς Ιερά Μονή Σαγματά) και στη διασταύρωση που θα βρείτε στα 58,8 χλμ. συνεχίζετε ευθεία (όχι προς Μονή Σαγματά και Ύπατο). Θα φθάσετε στον δεύτερο κόμβο της Θήβας που έχει πλευρικά διόδια, εσείς θα συνεχίσετε ευθεία στο παράδρομο και απέναντι στη διασταύρωση θα μπείτε ξανά στην Εθνική από την καφετέρια «90».
Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)
Τα συγκεκριμένα διόδια έχουν την μεγαλύτερη αύξηση (από 2,45 ευρώ στα 3,95 ευρώ – αύξηση 61,2%). Βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο για την Μαλεσίνα και περνάτε απέναντι και θα μπείτε στον δρόμο που έχει ένα μπλε βενζινάδικο Elin. Ακολουθείστε τον δρόμο και στο σημείο που κατηφορίζει να κοιτάζετε προσεκτικά για να στρίψετε αριστερά στο σημείο που έχει μία μικρή ταμπέλα και λέει προς Προσκυνά. Συνεχίζετε μέσα από τον Προσκυνά και με το που συναντάτε την Εθνική στρίβετε αριστερά και έχετε την εθνική στα δεξιά σας. Περνάτε τον κόμβο της Τραγάνας (έχει πλευρικά) που είναι ακριβώς στο χωριό Τραγάνα και μπαίνετε στην Εθνική από τον κόμβο της Αταλάντης.
Διόδια Αγίας Τριάδας
Όταν περάσετε όλα τα τούνελ πάνω από τον Άγιο Κωνσταντίνο θα βγείτε από την Εθνική στο ύψος του Μώλου. Θα πάρετε ένα παράδρομο που είναι η παλιά εθνική και θα έχετε την καινούρια στα αριστερά σας. Πάτε όλο ευθεία και ακριβώς πριν τα διόδια της Αγίας Τριάδας ξεκινάει δρόμος με χαλίκια. Συνεχίζεται στο χωματόδρομο όλο ευθεία και στα 300 μέτρα κάνετε αριστερά κάτω από την εθνική. Υπάρχει και πινακίδα. Κάνετε άλλα 1.700 μ. περίπου και βγαίνετε στις Θερμοπύλες στο άγαλμα του Λεωνίδα. Μετά από 8 χλμ. κάνετε αριστερά και ξαναμπαίνετε στην Εθνική.
Διόδια Πελασγίας & Μοσχοχωρίου
Η καλύτερη λύση είναι Λαμία – Λάρισα με τον παλιό δρόμο. Είναι περίπου 35 χλμ. λιγότερα. Γλιτώνετε βενζίνη και δύο από τα πιο ακριβά διόδια. Είστε στην εθνική, όπου λόγω έργων είναι μια λωρίδα. Βγαίνετε στην έξοδο προς Λαμία/Καρδίτσα. Περνάτε το Δομοκό, τα Φάρσαλα και μετά τη Νίκαια συνεχίζετε για Λάρισα. Μόλις μπείτε στην Λάρισα (είστε στην οδό Φαρσάλων) θα στρίψετε δεξιά στο ύψος του Praktiker και να βγείτε στην παλιά εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης που περνούσε μέσα από τη Λάρισα.
Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και 3ής – 4ής εξόδου Λάρισας πλευρικά
Βρίσκεστε στην Περιφερειακή Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης και ο δρόμος είναι μία λωρίδα από κάθε πλευρά. Λίγο πριν το τέλος του, ο δρόμος αποκτά διάζωμα και στα 500 μέτρα ανεβαίνετε τη γέφυρα (πινακίδα Λαμία/ΒΙΠΕ Λάρισας) και κάνετε αριστερά και αμέσως δεξιά για να μπείτε στον παράδρομο. Τώρα έχετε την νέα Εθνική στα δεξιά σας. Μετά από 6,5 περίπου χλμ (είναι ευθεία με ορατότητα και μπορείς να κινηθείς άνετα με 100 χλμ./ώρα) θα συναντήσετε φανάρια. Ακριβώς πριν τα φανάρια θα πρέπει να κάνετε δεξιά, να περάσετε κάτω από την εθνική, να κάνετε αμέσως αριστερά και να βγείτε από την άλλη. Τώρα η εθνική είναι αριστερά σας. Συνεχίζετε ευθεία έως τη BP μετά τα Goodys, που έχει ελεύθερη είσοδο / έξοδο στην εθνική και μπαίνετε μέσα στην εθνική. Περνάτε από τα Τέμπη, όπως σαν να είχατε πληρώσει.
Διόδια Πυργετού
Μόλις τελειώσουν τα Τέμπη, στον κόμβο για τον Πυργετό βγαίνετε από την Εθνική και στρίβετε αριστερά προς Πυργετό. Μόλις δείτε στα αριστερά σας μια μεγάλη αλάνα με καντίνα και (πιθανότατα) σταθμευμένα φορτηγά, να είστε έτοιμοι, στρίβετε δεξιά και συνεχίζεται. Μόλις συναντήσετε τον παράδρομο κάνετε αριστερά και έχετε την Εθνική στα δεξιά σας. Συνεχίζεται στον παράδρομο μέχρι να βρείτε διάβαση για αυτοκίνητα, ώστε να πάτε από την άλλη πλευρά και να μπείτε στην εθνική. Αυτή είναι ίσως η παράκαμψη με την περισσότερη κίνηση, μετά την πρώτη στον Αγιο Στέφανο. Το καλό είναι ότι ακολουθείτε τον μπροστινό σας. Αν είναι νταλίκα, σίγουρα κάνει ότι και εσείς.
Διόδια Λεπτοκαρυάς (μετωπικά και πλευρικά)
Θα βγείτε από την έξοδο ακριβώς κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα/Παντελεήμονα και να συνεχίσετε παράλληλα με την Εθνική (δηλαδή με το που βγείτε δεξιά να κάνετε κατευθείαν αριστερά). Μόλις βγείτε για τη Σκοτίνα συνεχίζετε και πάτε πάνω από τη γέφυρα και με το που φτάσετε στις γραμμές του τρένου κάνετε αριστερά και συνεχίζετε μέχρι τον κόμβο της Λεπτοκαρυάς. Αλλάζετε παράδρομο και έχετε την Εθνική δεξιά σας. Συνεχίζεται όλο ευθεία για να μπείτε από την δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο. Η άλλη λύση για να αποφύγετε το χώμα είναι στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς να μπείτε μέσα στον οικισμό, να συνεχίσετε από τον δρόμο μέσα από τους οικισμούς και να μπείτε πάλι από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο.
Διόδια Αιγινίου / Κλειδιού
Στο συγκεκριμένο μέρος θα κάνετε μεγάλο κύκλο και είναι καλύτερο να πληρώσετε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο της Μεθώνης μιας και αυτή του Αιγινίου είναι κλειστή. Περνάτε από την άλλη πλευρά, τώρα η εθνική είναι δεξιά σας. Συνεχίζετε προς Αλεξάνδρεια και Νησέλι. Θα βρείτε τον κόμβο Νησελίου / Αλεξάνδρειας πάνω από την Εγνατία και παίρνετε το ρεύμα για Θεσσαλονίκη.
Διόδια Μαλγάρων
Μόλις μπείτε από την Εγνατία στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης η επόμενη έξοδος είναι για το χωριό Μάλγαρα, οπότε βγαίνετε στην έξοδο για Μάλγαρα. Περνάτε μέσα από το χωριό και ακολουθείτε τον δρόμο και τις πινακίδες προς Θεσσαλονίκη. Περνάτε τη γέφυρα του Αξιού ποταμού (προσοχή γιατί ο δρόμος γλιστράει πολύ εκεί) και περνάτε πάνω από το δρόμο προς Εύζωνες. Έπειτα μπαίνετε στη Χαλάστρα όπου υπάρχει περιφερειακός του χωριού. Ακολουθείστε τις ταμπέλες για Θεσσαλονίκη ή απλά τον μπροστινό σας που επίσης δεν πληρώνει διόδια.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
Διόδια Κλειδίου/Αιγινίου
Βγαίνετε από τη Θεσσαλονίκης – Αθηνών στην Εγνατία προς Βέροια. Ο πρώτος κόμβος που θα συναντήσετε είναι για Νησέλι και Αλεξάνδρεια. Βγαίνετε από την Εγνατία και ακολουθείτε τον παλιό δρόμο για Αιγίνιο. Ο Κόμβος Αιγινίου είναι ανοικτός για να μπείτε στην κάθοδο.

Διόδια Λεπτοκαρυάς
Βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο Λεπτοκαρυάς. Δεν λειτουργούν τα πλευρικά στην έξοδο προς Ν¬ότο. Περνάτε πάνω από την εθνική και στρίβετε δεξιά, παράλληλα με τις γραμμές του τρένου προς Αθήνα. Θα πρέπει σε κάποιο σημείο να κάνετε αριστερά και δεξιά για να ξαναβρεθείτε δίπλα στο τρένο. Θα συνεχίσετε μέχρι το κάστρο του Παντελεήμονα / Πλαταμώνα και θα βγείτε με ιδιαίτερη προσοχή στην εθνική.

Διόδια Πυργετού
Με το που τελειώνουν οι στροφές του Πλαταμώνα / Νέων πόρων, ακριβώς την ώρα που αρχίζει πάλι νέος δρόμος, κάνετε δεξιά και βγαίνετε από την εθνική. Ακολουθείτε ευθύ παράδρομο, αλλά με λακκούβες και νταλίκες. Μετά από μερικά χιλιόμετρα στο παράδρομο θα συναντήσετε μια ταμπέλα «διόδια 2000μ». Εσείς μετά από την ταμπέλα θα κάνετε δεξιά στη διασταύρωση προς το χωριό Πυργετός. Στην επόμενη διασταύρωση υπάρχει ταμπέλα προς Λάρισα αριστερά. Και σε 1-2 χλμ βγήκατε στην Εθνική.

Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και Λάρισας 1 & 2 πλευρικά
Μόλις τελειώσουν τα Τέμπη, βγαίνετε από την εθνική (προς Γόνους) ακριβώς εκεί που ο δρόμος ξαναγίνεται με 2 λωρίδες+ΛΕΑ. Ακολουθείτε τον παράδρομο για περίπου 20 χλμ ως τη Λάρισα.

Διόδια Μοσχοχωρίου και Πελασγίας
Συνεχίζουμε εκεί που είχαμε μείνει πρίν. Όταν τελειώνει ο παράδρομος συνεχίζετε ευθεία από την παλιά εθνική προς Λάρισα. Ακολουθείτε τις ταμπέλες προς Φάρσαλα. Συνεχίζετε προς Δομοκό και φτάνετε στη Λαμία. Στη Λαμία μπαίνετε προς Αθήνα.





Διόδια Αγίας Τριάδας
Βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο του Μπράλου / Θερμοπυλών. Τα πλευρικά δεν δουλεύουν. Ακολουθείτε τις ταμπέλες για Θερμοπύλες και δρόμος θα γίνει χωματόδρομος για 2 χλμ. Τον ακολουθείτε, θα περάσετε κάτω από την εθνική (τώρα πια είναι δεξιά σας). Συνεχίζετε και μπαίνετε από τον κόμβο του Μώλου.

Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)
Βγαίνετε από την εθνική είτε από τον κόμβο Αταλάντης. Ακολουθείτε τον παράδρομο μέσα στην Τραγάνα και συνεχίζετε. Στο τέλος του δρόμου δεξιά προς Προσκυνά. Περνάτε μέσα από το χωριό και συνεχίζετε. Στο τέλος του δρόμου δεξιά. Φτάνετε στον κόμβο Μαλεσίνας και μπαίνετε στην εθνική.

Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)
Βγαίνετε στο καφέ «90» και ακολουθείτε τον παράδρομο. Στον κόμβο της Θήβας (όπου και τα πλευρικά) αλλάζετε πλευρά , τώρα είναι η εθνική είναι στα δεξιά. Συνεχίζετε όλο ευθεία, σε κάλο παράδρομο με μόνο 3-4 απότομες στροφές. Περνάτε το χωριό Ύπατο και φτάνετε στον κόμβο Ριτσώνας, από όπου και ξαναμπαίνετε στην Εθνική

Διόδια Αφιδνών και πλευρικά
Βγαίνετε από τον κόμβο Οινόης και ακολουθείτε τον παράδρομο μέχρι Μαλακάσα, Κόμβο Καπανδριτίου και τέλος Αγ. Στέφανο.

_________________
ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA
http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg


Τρί Φεβ 11, 2014 9:16 am
Προφίλ WWW
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Διόδια..... παντού !!!
Και να πάει στο $#^!*&@$!&*&!@$$ ο Τόμπολας!

_________________
______________
rally car wanted...


Τρί Φεβ 11, 2014 2:44 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO