[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Μάιος 13, 2024 3:00 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 87 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο
 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές 
Συγγραφέας Μήνυμα
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 1:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Δηλαδή είχε κατεβάσει κιόλας και βγήκε;!!! Τότε όλοι στεναχωρήθηκαν πολύ πάντως γιατί ο Κρίτων όπως θα ξέρεις είναι αστέρι παιδί.

Το MG Metro ήταν βασικά ένα εξελιγμένο Mini Cooper με turbo (δεν είχε και ιντερκούλερ). Η ανάρτηση "χάιντραγκας" που προϋπήρξε της υφροπνευματικής της Citroen (βασικά εκεί βασίστηκε) σαν νορμάλ είχε 3 σκάλες ρύθμισης, ενώ παρά τις κλείσεις ήταν κούστουρο: βασικά έπρεπε για να στρίψει γρήγορα να είναι χαμηλά ρυθμισμένο μπροστά και ψηλότερα πίσω, κάτι που έκανε τα οπίσθια του αρκετά ευαίσθητα, κοινός γύριζε στο όριο ή το γύριζες κιόλας αν ήθελες.
Με καλή ρύθμιση και αμορτισέρ ήταν τώρα ακριβώς σαν το πρώτο Mini, κραστούσε, κρατούσε, κρατούσε, κρατούσε και έκανε το "χράκ" και ξεκόλλαγε σαν απόλυτο αγωνιστικό...

Είχε και τεσσάρι κιβώτιο όπως το Mίνι γιατί κάτω από τον κινητήρα δεν χωρούσε 5η σχέση. Οι μακριές σχέσεις είχαν τα καλά τους (όπου γλιστρούσε) αλλά σίγουρα και με τους 94 ίππους του (αλλά και γενικότερα όλο το πακέτο του αυτοκινήτου) το Renault 5 GT δεν το έβλεπε πουθενά: ούτε σε ευθείες, ούτε στροφές.

Στα θετικά το πολύ άκαμπτο αμάξωμα (βασικά είχε μέχρι "σκαλοπάτι" στις πόρτες οδηγού - συνοδηγού κάτι που έδινε, αλλά γενικότερα είχε καλές ενισχύσεις νορμάλ), οι αεραγωγοί στο εμπρός σπόιλερ για τα φρένα (άλλοτε επιτρέπονταν, άλλοτε απαγορεύονταν από τους κανονισμούς στα σιρκουί, αλλά αυτό τους είχε από την μαμά του και δεν ήταν και ακαλαίσθητοι προεξέχοντας) άντε και τα ωραία καθίσματα του νορμάλ. Τότε ωστόσο κόστιζε 2.880.000 δραχμές όταν το 5GT έκανε ένα εκατομμύριο παραπάνω. Και ένα εκατομμύριο ήταν πολλά μα πολλά χρήματα το 1988 (το 1985, δηλαδή 3 χρόνια νωρίτερα το παράβολο συμμετοχής για να τρέξει κάποιος Χαλκιδικής ήταν... 50 χιλιάρικα και πολλοί δικαιολογημένα είχαν γκρινιάξει...).

Επιστέφω αμέσως...


Σάβ Σεπ 01, 2012 8:28 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 23, 2011 6:29 am
Δημοσιεύσεις: 45
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Για το Ακρόπολις του 84 και το "ωραίες εποχές πρέπει να ήταν" θα πω μόνο ένα πράγμα. Το προτελευταίο βράδυ πριν την Πελοπόννησο τα πληρώματα κατέβαιναν από Εθνική Οδό έχοντας πολύ χρόνο για σέρβις. Περίπου στις 10 το βράδυ, τα εργοστασιακά Άουντι και το εργοστασιακό Γκολφ του Βίτμαν (το οποίο βρωμούσε καμμένο από 200 μ.) βγήκαν από την Ε.Ο. και πήγαν για σέρβις στις εγκαταστάσεις της Καρέντα στα Πατήσια. Εννοώ μέσα στο συνεργείο, με δεκάδες γερμανούς μηχανικούς. Το ίδιο έκανε και το Ρενώ 5 του Κοκκίνη, το οποίο βγήκε και πήγε στη Ρενώ Κλαδάκης, η οποία απέχει περίπου 100 μ. από την Καρέντα. Όντας στημένος έξω από την Καρέντα γιατί είχα δει τα φορτηγά της Άουντι, δε μέτρησα χρόνο που έκατσαν, αλλά πρέπει να ήταν περίπου 1 ώρα. Τώρα, μη με ρωτήσει κανείς αν αυτό αποτελεί παραβίαση του road book και κανονικά αποτελεί λόγο για θέση εκτός αγώνα. Σήμερα σίγουρα είναι έτσι. Για τότε δεν ξέρω.


Τελευταία επεξεργασία από scn και Σάβ Σεπ 01, 2012 9:10 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά



Σάβ Σεπ 01, 2012 8:32 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 1:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Βασικά δεν έτρεχε τίποτα τότε γιατί γινόντουσαν και χειρότερα που δεν θέλω να γράψω και μάλιστα από τα εργοστάσια. Θα βάλω όμως ένα χωρίς μάρκα, αγώνα κ.α. που δεν αποδείχθηκε βέβαια ποτέ.
Ίσως σε εκείνο τον αγώνα να θυμάσαι ή και σε άλλα Ακρόπολις με τα γκρουπ 4 ή γκρουπ Β διάφορα αυτοκίνητα σαν τα αγωνιστικά που κυκλοφορούσαν στο αγώνα. Τότε υπήρχαν δύο ή τρία "κοντά" Κουάτρο για παράδειγμα και άλλα τόσα 205 Τ16, ήταν αθόρυβα και έδειχναν σαν την "νορμάλ" έκδοση αν και έχω δει απίστευτο γκάζι από ένα τέτοιο κάποτε.

Σε αγώνα του WRC και σαν ράδιο αρβύλα (ουσιαστικά δεν έπεσε ένσταση) συζητιόταν πως ένα τέτοιο κάποτε ξελάσπωσε το αγωνιστικό για κάποιες ειδικές μέχρι να το "συνεφέρουν" στα μηχανικά του μέρη. Είναι ράδιο αρβύλα, είναι τραβηγμένο όσο και χοντρό αλλά συζητιόταν και σε άλλους αγώνες και κάποια στιγμή έγινε θέμα ακόμη και ανάμεσα στα εργοστάσια χωρίς όμως να το πάνε παρακάτω.

Ρε συ, ο Σώτος τότε νομίζω έτρεχε με το Renault 11 Turbo στο γκρουπ Α ή μήπως ήταν ο Πανουργιάς που έκανε το ντεμπούτο του αυτοκινήτου το 1984 και ο Σώτος το έτρεξε Ακρόπολις το 1985;

Πάντως λίγο πιο εκεί στην απλή δεν ήταν κάτι φοβερό: στο Πλατανάκι τότε όσοι έκαναν τις "κοπάνες" ξέρεις πόσο κάτω χρόνο έκαναν και δεν μιλούσε κανείς; Και τι χρόνοι από κάποιους Έλληνες αγωνιζόμενους αν και λένε πως οι ξένοι τις ήξεραν αλλά δεν τις έκαναν.

Με ένα άλλο Golf μιας και το ανέφερες την ίδια χρονιά έτρεχε ο Γκρούντελ. Ήταν η χρονιά που οι ξένοι είχαν τις περισσότερες απώλειες με ένα κλεμμένο αγωνιστικό και δύο αυτοκίνητα σέρβις που το ένα ανήκε στον Γκρούντελ.

Έξτρα πληροφορία: η Μισλέν είχε για τον αγώνα 5.500 λάστιχα για τα εργοστασιακά αυτοκίνητα!!!


Σάβ Σεπ 01, 2012 8:58 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 23, 2011 6:29 am
Δημοσιεύσεις: 45
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Giorgos έγραψε:
ή μήπως ήταν ο Πανουργιάς που έκανε το ντεμπούτο του αυτοκινήτου το 1984 και ο Σώτος το έτρεξε Ακρόπολις το 1985;

Σωστά. Το 1984 είχε το 5άρι και νομίζω ότι μετά απ' αυτό το σέρβις εγκατέλειψε κάπου στην Πελοπόννησο.


Σάβ Σεπ 01, 2012 9:07 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 1:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Ήταν το μαύρο του Πανουργιά πράγματι και ο Κοκκίνης έτρεξε με το κόκκινο μετά. Η Γάλλοι μάλιστα είχαν συνεργαστεί σε κάποια πράγματα το 1987 για το ράλλυ Ακρόπολις που το έτρεξαν οι Ρανιοτί και Σατριό.

Μπες στο youtube στο manolo1268 και δεν το βίντεο "Αττικο 83-88 να δεις το πάρτι που γίνεται στο πρώτο γεφυράκι της Στεφάνης ή στην μεσαία φουρκέτα που δεν χρειαζόταν να βρέχει για να πας σβουρίξεις. Μπορεί κάποιος να το κατεβάσει εδώ;
Έχει κι άλλο ένα ως "αγώνες 1983".


Σάβ Σεπ 01, 2012 9:15 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Giorgos έγραψε:
Μπες στο youtube στο manolo1268 και δεν το βίντεο "Αττικο 83-88 να δεις το πάρτι που γίνεται στο πρώτο γεφυράκι της Στεφάνης ή στην μεσαία φουρκέτα που δεν χρειαζόταν να βρέχει για να πας σβουρίξεις. Μπορεί κάποιος να το κατεβάσει εδώ;
Έχει κι άλλο ένα ως "αγώνες 1983".







Αρρώστια είναι τα παλιά video!!! Και μου αρέσει που δεν είναι καθόλου μικρά!!! εικοσάλεπτα για να χορτάσεις!!!

_________________
______________
rally car wanted...


Σάβ Σεπ 01, 2012 9:27 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 1:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Έτσι για να μπαίνει κανένα βίντεο γιατί εδώ το ρίξαμε στην πάρλα. Στο πρώτο του 1983 είναι στο γεφυράκι της Στεφάνης. Ο αγώνας είχε 130 και κάτι συμμετοχές (είναι όλα από μνήμης) και ήταν την εποχή που απαγορεύτηκαν ειδικές όπως ο Άγιος Στέφανος που σήμερα αν περάσεις δεν πιστεύεις πως ήταν κάποτε ειδική.
Αυτό είχε ένα πρόβλημα, πως ενώ ήταν 100 και κάτι χιλιόμετρα οι ειδικές διαδρομές οι απλές σχεδόν έφθαναν τα... 500 χλμ. Ξεκινούσε από την Πεντέλη και έκανε την ομώνυμη ειδική, ενώ υπήρχε ο Αγιος Μερκούρης, η Στεφάνη και νομίζω το Μελλισοχώρι. Κέρδισε ο "Λεωνίδας" με το Renault 5 Turbo (συνοδηγός πρέπει να ήταν η Τόνια), δεύτερος ήταν ο "Στρατισσίνο" (το ένα από τα δύο Escort με AKAI χορηγό), τρίτος ήταν ο Κύρκος με συνοδηγό Φέρτακα (το Kadett GTE το... γρήγορο), τέταρτος δεν θυμάμαι (κάποιο Escort αλλά τώρα με ποιον, νομίζω με Χαλιβελάκη), ενώ 5ος ήταν ο Παπατριανταφύλλου με την Celica και συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή, έχοντας πίσω του το Mini που πάει άνεμος του Παύλου Βαλεντή (με ένα Mini έτρεχε και ο Νίκος Τσάδαρης αλλά δεν θυμάμαι αν είναι αυτό που βγαίνει στο γεφυράκι).

Από τις επιδόσεις του αγώνα πάντως (μιας και ο Παύλος ήταν πάρα πολύ ψηλά πάντα) ήταν μια του Σώτου Κοκκίνη με το αδύναμο Renault Farma που ήταν 18ος και αυτή του Πέτρου Σβαρνιά σε έναν από τους πρώτους του αγώνες με ένα ασημί Toyota Starlet γκρουπ Α που ήταν στο όριο σε όλο τον αγώνα κερδίζοντας όχι μόνο τα 1300 κ. εκ. του Α αλλά και την γενική του!!!

Το Πόρσε είναι του Βαλαή (καλό χέρι αλλά δύσκολο το εργαλείο, νομίζω δεν τερμάτισε) ενώ πριν την Στεφάνη που περάσαν όλοι με βροχή στην προηγούμενη ειδική τον Αγιο Μερκούρη θυμάμαι ξεκίνησε να βρέχει πολύ μετά τα δέκα πρώτα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα στα πολλά Escort που ξεκινούσαν πιο πίσω να πέσει πανικός με πραγματικά διαφορές μέσα στην ειδική, δηλαδή πάνω από 1 ή και δύο λεπτά.

Ο Ιάβερης δεν ξεκίνησε τον αγώνα γιατί δεν ήταν έτοιμο το αυτοκίνητο (ναι, είναι αλήθεια, πως έγινε τώρα αυτό με τον Τάσο δεν ξέρω...). Ή στην πρώτη ή στην δεύτερη Στεφάνη εκείνα τα... ρομαντικά χρόνια είχε γίνει και ένας χοντρός τσαμπουκάς σχετικά με τους χρόνους κάποιων αγωνιζομένων: πάντως ο saxter είναι γρήγορος... καθαρά κατεβάζοντας το βίντεο σε ρυθμό Λεμπ και τον ευχαριστώ.


Σάβ Σεπ 01, 2012 10:03 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
Δυο πολύ ωραία βίντεο...



δείτε σώσιμο Λάμπρου με το Escort WRC στο 3:43.... τι να πείς όμως και για τον Σάκη τον Ευσταθίου και το clio του.



Ανδρικόπουλος - Δοκιμαστικά - Ανάβαση Μοσχοκαρύας

ΥΓ Rocas..... :ok

YΓ τι έγινε εδώ .... αύριο έχει πολύ διάβασμα ...... :D

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Σεπ 02, 2012 2:32 am
Προφίλ
_

Εγγραφή: Τετ Νοέμ 23, 2011 6:29 am
Δημοσιεύσεις: 45
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
GregWrc έγραψε:
δείτε σώσιμο Λάμπρου με το Escort WRC στο 3:43....

Η στροφή είναι στη γνωστή ανάβαση Αγ. Άννας με κατηφορική φορά, η οποία αποτελούσε το τελευταίο κομμάτι μεγαλύτερης Ε.Δ.
Αυτό το γράφω για να το βλέπουμε σήμερα που κάνουμε "σπριντ" 32 χλμ. ανηφόρα, με 1800+ μ. στον κόφτη.


Κυρ Σεπ 02, 2012 9:04 am
Προφίλ
_

Εγγραφή: Παρ Αύγ 24, 2012 1:41 am
Δημοσιεύσεις: 36
Δημοσίευση Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Παλαιότερες χρονιές
scn έγραψε: Το ίδιο έκανε και το Ρενώ 5 του Κοκκίνη, το οποίο βγήκε και πήγε στη Ρενώ Κλαδάκης, η οποία απέχει περίπου 100 μ. από την Καρέντα.

Σωστά. Το 1984 είχε το 5άρι και νομίζω ότι μετά απ' αυτό το σέρβις εγκατέλειψε κάπου στην Πελοπόννησο.

Ρε συ, είσαι σίγουρος πως ήταν το Renault του Σώτου, γιατί κοίταξα αρχείο του αγώνα και είχε εγκαταλείψει στο κατέβασμα από Καλαμπάκα κάπου στην Λαμία από κινητήρα.
Ο Πανουργίας ισχύει, τερμάτισε και ήταν 20ος γενικής με το 11 Turbo.

Ρίξε μια ματιά αν μπορείς στο βίντεο "αττικό 88-83 στο 06:20. Είναι ο Κυπριανίδης που έχει πιάσει άλλη HF (δεν φαίνεται καλά, θυμάσαι όταν την έφερε που δεν είχε ανάρτηση και έπαιρνε κάτι "να" κλείσεις στις στροφές;), ενώ ακολουθούν οι HF του Σακελαρίου και Αθανασίου. Αυτός που κατεβαίνει με ζημιά θυμάσαι ποιος ήταν γιατί το αρχείο μου είναι κομμάτι δύσκολο...


Κυρ Σεπ 02, 2012 9:03 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 87 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
VIDEO ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 2020
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 8
VIDEO ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 2018
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 28
VIDEO ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 2021
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 2
VIDEO ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 2012
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: arsenarg
Απαντήσεις: 130
VIDEO ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 2015
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 78
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO