Τελικα οτι ποιο γρηγορο σε αμαξι παραγωγης στο ΜΠΕΡΓΚ ειναι Ιταλικης προελευσης και ευτυχως δεν εχει στην μουσουδα του το ορθιο αλογο.Βεβαια οι σαμουραοι δεν θα το αφησουν ετσι θα βαλουν μεγαλητερα τουρμπο 2,5 μπαρ πιεση και φουλ αγωνιστικα λαστιχα και θα κατατροπωσουν τους παντες και θα λενε οτι το αμαξι ειναι ιδιο με του ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ.
To πιο γρήγορο "νορμάλ" αμάξι είναι gt2RS. Τον ταχύτερο γύρο γενικά τον έχει η porsche με τον moby dick. To pagani κυκλοφορεί δεν μπορεί να κυκλοφορήσει πουθενά ούτε καν σε πίστα υπάρχει κάποιο πρωτάθλημα για αυτά...Αλλά ο ήχος γ@μεί...
_________________ Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry
Αυτός είναι ο χρόνος που η νέα περιορισμένη έκδοση Trophy του Megane RenaultSport, γυρίζει στην "πράσινη κόλαση" του Nurburgring, ρεκόρ πίστας για την κατηγορία των μπροσθιοκίνητων αυτοκινήτων παραγωγής που σημειώθηκε σήμερα Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011.
Το 8'08'' είναι ένας πολύ καλός χρόνος γύρου στο διάσημο Nordschleife, μια επίδοση που ζηλεύουν κάποια πολύ πιο ισχυρά πισωκίνητα μοντέλα, ενώ είναι κατά 9sec καλύτερος από το προηγούμενο κορυφαίο Megane R26.R που εδώ και 3 χρόνια ήταν κάτοχος του ρεκόρ. Η νέα περιορισμένη έκδοση παραγωγής Trophy, που σημείωσε το νέο ταχύτερο γύρο, αποτελεί την κορυφαία εκδοχή του μοντέλου και φέρει σε σχέση με το συμβατικό Megane RS αναβαθμισμένο κινητήρα 2,0lt Turbo, με αύξηση πίεσης στα 2,5 bar (+0,2) και νέας σχεδίασης σύστημα εισαγωγής. Η ισχύς είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας στους 265 και η ροπή κατά 2o Nm (συνολικά 360 Nm), γεγονός που αυξάνει την αναλογία κιλών ανά ίππο στο 5,09 και την ειδική ισχύς στα 132,5 PS/lt. Μπορεί τα 100 km/h να έρχονται μόλις 0,1'' ταχύτερα (στα 6,0'') από στάση, ωστόσο σημαντικά είναι τα οφέλη από τα νέα ελαστικά Bridgestone Potenza RE050A Αsymmetric. Το μοντέλοείναι εφοδιασμένο, από τη στάνταρ έκδοση RS, με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και με ένα καλορυθμισμένο σετ σπορ αναρτήσεων. Σχεδιαστικά, το Trophy διαφοροποιείται στη μαύρη οροφή, το νέο πίσω σπόιλερ και τις νέες ζάντες 19 ιντσών με κόκκινο περίγραμμα. Στο εσωτερικό υπάρχει ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής από τα 500 συνολικά που θα διατεθούν σε Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, Ελβετία, Αυστρία και Σλοβενία με τιμή 35.000 ευρώ. Πηγη TRCOFF.GR
Ενα Lotus Exige S κανει εναν γυρο στο Ring και παταει λαδια....
φενεται καθαρα ποσο σημαντικό είναι το hans ή εστω το μαξιλαρακι αναμεσα στο κρανος και τους ωμους. Στην συγκρουση παρατηρηστε τα βιαια χτυπηματα του αυχενα
_________________ ______________ rally car wanted...
Τελευταία επεξεργασία από GregWrc και Δευτ Ιουν 20, 2011 10:38 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ποιο hans ρε Γιωργο πρωτα απο ολα τα καγκελα καθισμα ζωνες καλο κρανος και μετα ναι και hans. Εδω μπενουμε με κρανος ποδηλατου και ζωνη ασφαλειας του καθημερινου αυτοκινητου,το οτι ο τυπος δεν φοραγε hans μας πηραξε.
υγ1.Στην Ελλαδα στα ιστορικα δεν ειναι ακομα υποχρεωτικη η χρηση hans,κατα τα αλλα ολα καλα.
Ποιο hans ρε Γιωργο πρωτα απο ολα τα καγκελα καθισμα ζωνες καλο κρανος και μετα ναι και hans. Εδω μπενουμε με κρανος ποδηλατου και ζωνη ασφαλειας του καθημερινου αυτοκινητου,το οτι ο τυπος δεν φοραγε hans μας πηραξε.
υγ1.Στην Ελλαδα στα ιστορικα δεν ειναι ακομα υποχρεωτικη η χρηση hans,κατα τα αλλα ολα καλα.
Αναφέρομαι για τους αγώνες αυτοκινητου πιο πολυ. Απλα ηταν ενα καλο παραδειγμα για να καταλαβει καποιος το ποσο σωστο ειναι να το χρησιμοποιεις!
_________________ ______________ rally car wanted...
Δευτ Ιουν 20, 2011 11:22 am
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Nürburgring @ Nordschleife...The Green Hell
YΓ αφιερωμένο στον Proedro
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Παρ Ιουν 24, 2011 4:15 pm
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Nürburgring @ Nordschleife...The Green Hell
Αποτελέι ειδηση αλλά το ποστάρω εδώ μιας και θα υπάρξει βίντεο
autoblog.gr έγραψε:
Το Lexus LFA Nurburgring Package διέλυσε το ρεκόρ στο Nurburgring για μοντέλα παραγωγής, κάνοντας 7:14
Από χθες το μεσημέρι το internet έχει πάρει φωτιά σχετικά με τις φήμες που κυκλοφόρησαν ότι το Lexus LFA Nurburgring Package έκανε τον ταχύτερο γύρο στο Nurburgring Nordschleife για μοντέλο παραγωγής. Τα νέα κυκλοφόρησαν από τον Chris Harris, τον συντάκτη του EVO Magazine, ο οποίος στο Twitter του,έγραψε ότι ο δοκιμαστής οδηγός της Lexus, Akira Iida οδηγώντας το LFA Nurburgring Package στην πράσινη κόλαση έκανε χρόνο 7:14, 4 ολόκληρα δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον χρόνο της Porsche 911 GT2 RS η οποία έχει γράψει παλαιότερα 7:18.
Εκτός του ότι το LFA Nurburgring Package παίρνει τον τίτλο του γρηγορότερου αυτοκινήτου παραγωγής στη διάσημη πίστα, κατάφερε και μπήκε στο Top 5 όλων αυτοκινήτων πίσω από τα Pagani Zonda R, Ferrari 599XX, Radical SR8 LM και Gumpert Apollo Speed. Για την ιστορία να πω ότι το FA Nuburgring Package είχε κάνει χρόνο 7:22.85 πριν από μερικούς μήνες για “ζέσταμα”. Σίγουρα θα κυκλοφορήσει σχετικό video αν αληθεύει η είδηση.
YΓ να σημειώσω επίσης πως ένα άλλο κάλο χρόνο αυτό το έτος έκανε το Corvette ZR1 ( 7:19.63)
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση