Συγγραφέας |
Μήνυμα |
saxter
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 2720
|
 Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
H FIA θέλοντας να επαναφέρει τον συναγωνισμό, το θέαμα και το suspens στους αγώνες Rally αλλα και να διασφαλίσει ότι τα Ν4 θα παραμείνουν ανταγωνιστικά σε σχέση με τα S2000 αποφάσισε και δημιούργησε μια νέα κατηγορία στην σειρα "R" . Ετσι μετα την R2 και R3 δημιούργησε την R4 . Στην ουσία η νέα κατηγορία R4 είναι η γνωστή μας N4 αλλά πιο δυνατή. Κάποιες απο τις αλλαγές είναι ότι θα επιτραπούν τα σειριακά κιβώτια, η διάμετρος της τουρμπινας θα μεγαλώσει κ.α. Γενικά μιλάμε για ένα homologated kit το οποιο θα βγάζουν οι διαφορες ομαδες και θα μετατρέπει αυτοματα το αγωνιστικό απο Ν σε R. Αυτό θα έχει σίγουρα αποτελεσμα στο να μην τρέχουν τα S2000 μόνα τους σε κάθε αγωνα αλλα θα αυξήσει και κατα πολύ το κόστος των αγώνων. Άγνωστο είναι άν εδω στην Ελλαδα η νέα αυτη κατηγορία βρεί πρόσφορο άλλα και ουσιαστικό έδαφος. Παράθεση: Press Release World Motor Sport Council 03/11/2010
Today (3 November), at the FIA’s headquarters in Paris, France, the members of the World Motor Sport Council met ahead of this year’s FIA General Assembly week. The following decisions were taken:
RALLYING
From January 2011 a new Group R4 category will be created. A kit, homologated by the manufacturers of current Group N cars, will be made available for these 2-litre turbo Group N cars to ensure they can remain competitive with the Super 2000 cars.
To increase competition and the spectacle in all FIA Rally Championship events, the WMSC has agreed to the principle of studying technical regulations which may potentially permit GT cars to compete in these events.
_________________ ______________ rally car wanted...
|
Δευτ Νοέμ 08, 2010 1:19 am |
|
 |
Proedros
__
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 7:04 pm Δημοσιεύσεις: 1469
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Ναι αλλα με την μετατροπη των Ν4 σε R4 δεν θα μεταπηδισουν αυτοματα και στην Α8?
_________________ Blue Oval Power
Juha Kankkunen - Rally Finland 1998
|
Δευτ Νοέμ 08, 2010 2:53 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Proedros έγραψε: Ναι αλλα με την μετατροπη των Ν4 σε R4 δεν θα μεταπηδισουν αυτοματα και στην Α8? proedre απο ότι λέγεται θα έχουν κάποιους περιοσρισμούς (πχ αεροδυναμικά βοηθήματα κτλ) ώστε να μην μπορούν να μεταπηδήσουν και να υπάρχει σύγχυση με την Α/8. τώρα στο Ελλάντα δεν ξέρω τι θα γίνει ..... είναι ορθό να περιμένουμε και την ανακοίνωση της FIA όσον αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς. όπως και να έχει όμως ειδικά για το σασμαν χρειάζεται πολύ ψάξιμο μιας και απο ότι θυμάμαι το είχε δοκιμάσει στις αρχές της χρονίας ο Βωβός στο EVO IX της Kirkos Racing και δεν έμεινε καθόλου ευχαριστημένος. μακάρι όμως να γίνει η κατηγορία και να φτιαχτούν ανταγωνιστικά "μιτσοσουμπαρα" αλλά και το επερχόμενο Renault Megane N/4 ώστε να μπουν πολλοί περισσότεροι ιδιώτες στην SWRC μιας και το κόστος των R4 σε σχέση των S2000 θα είναι σχεδόν το μισό.
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Δευτ Νοέμ 08, 2010 3:18 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Τρί Νοέμ 09, 2010 12:51 pm |
|
 |
Proedros
__
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 7:04 pm Δημοσιεύσεις: 1469
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Το πρωτο βιντεο ειναι πολυ κακο συν οτι πηγαινουν βολτα,στο δευτερο ειναι ενα αμαξι βολτας οπου ο τυπος εχει βαλει συριακο για να κανει τα track-day του. Δλδ δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα,εγω πιστεω οτι δεν ειναι και τοσο χαοδης η διαφορα με τα S 2000 ,στην Αγγλια το πρωταθλημα το πηρε το SUBARU του ΚΡΟΝΙΝΓΚ υπερισχυοντας του EVO 10 του ΦΙΣΕΡ και ΕΒΑΝΣ με τεταρτο το FIESTA S 2000. Για το χωμα πιστεω οτι αντεχουν ακομα,στην ασφαλτο ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα.
_________________ Blue Oval Power
Juha Kankkunen - Rally Finland 1998
|
Τρί Νοέμ 09, 2010 3:36 pm |
|
 |
saxter
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 2720
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Τα παρακάτω ανήκουν στον γνωστό μας EL EM (Λωρη Μελετόπουλο) και αποδεικνυει οτι ακομα τιποτα δεν ειναι σιγουρο για την νέα κατηγορία. Παράθεση: ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ RALLIART IΤΑΛΙΑΣ (ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ PRODRIVE ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗΝ FIA) ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟ 2011. ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΔΥΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ 1. ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟYΣ ΣΤΑ 1300 ΚΙΛΑ. 2. ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΚΑΤΑ 30% ΤΟΥ ΜΟΧΛΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ (ΨΑΛΙΔΙΑ,ΚΟΝΤΡΑ ΜΠΑΡΕΣ,ΓΕΦΥΡΕΣ ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ,ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥΑ. ΚΑΤ' ΕΠΕΚΑΤΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ OI ΠΛΗΜΝΕΣ. ΟΥΤΕ 34ΑΡΙ, ΟΥΤΕ ΣΕΙΡΙΑΚΟ, ΟΥΤΕ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ, ΟΥΤΕ ΤΙΜΟΝΙ,ΟΥΤΕ ΕΞΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ,ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΤΑ,ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ FIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑ R4 ΜΕ 360-370 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ,ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΠΙΣΩ ΝΟΥΜΕΡΟ-ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ S-2000 ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
"EL-EM" πηγή : 4 τροχοί forum
_________________ ______________ rally car wanted...
|
Σάβ Νοέμ 13, 2010 6:07 pm |
|
 |
saxter
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 2720
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
πηγή wrc.comΠαράθεση: Japanese manufacturers Subaru and Mitsubishi are both developing high performance versions of their existing Group N cars to enable them to compete on level terms with their Super 2000 rivals next year.
Work on the cars, based on the firms Impreza and Lancer models, began earlier this month after the FIA World Motor Sport Council gave the green light to a new ‘R4’specification.
An R4 kit, homologated by the current Group N manufacturers, should enhance the performance of the two-litre turbo cars, bringing them in line with the normally aspirated Super 2000s.
The R4 class could lead to Imprezas and Lancers competing alongside Super 2000 cars in the 2011 SWRC, and should also give the turbo cars a boost in national rallies where they already compete in the same category as the S2000s.
Details of the kit are yet to be finalised by the FIA, but next year’s R4s are expected to be stronger and lighter than the existing N4 models, with longer suspension travel and modifications to steering columns, dashboards and windows. Further power could be unlocked by widening the mandatory 33mm turbo restrictor.
Production car World Rally Champion Armindo Araujo gave a glimpse of the R4s potential when he drove a Mitsubishi Lancer Evo X R4 prototype at last week’s Monza Rally Show in Italy. His times were consistently in the top two or three of the S2000 class and he rounded off the event by beating all the S2000 cars to win the final stage of the event.
_________________ ______________ rally car wanted...
|
Τετ Δεκ 01, 2010 9:21 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
rallybuzz.com έγραψε: Official Mitsubishi R4 kit homologated and into productionMML Sports Ltd has confirmed that the official Mitsubishi kit of components to convert Group N Mitsubishi Lancer EvolutionX rally cars into the new international specification, R4, has now been homologated by the FIA. Following confirmation of its successful homologation, MML Sports, charged by Mitsubishi Motor Company and working in partnership with Ralliart Italy, will begin large scale production of the components to satisfy demand for the new breed of rally cars. more
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Τετ Απρ 06, 2011 5:02 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Παράθεση: KAPS Transmissions releases R4 Subaru STI Sequential Gearbox!The worldwide rally community has been sent abuzz following the news that world renowned gearbox manufacturer KAPS Transmissions, is releasing for sale, its newest R4 Subaru STI Sequential Gearbox. Following months of development and testing plus continued discussions with FIA representatives and delegates from Subaru STI Japan, the wraps have come off the most anticipated projects in recent history for a subject that has been a hot topic over the past 18 months. As the racing world changes with the introduction of a new rally class R4 in 2011, KAPS Transmissions was the first to respond with a sequential gearbox that will suit the demands of the category for years to come. The gearbox also has a wide race appeal outside of rally and is available in a range of different ratios. These ratios are designed specifically to cater for professionals competing in circuit, drag, hill climb, rally cross or even time attack. With a quickest shift speed of between 40-50 milliseconds, torque rating of 800NM and the weight saving from a standard STI 6 speed gearbox of 10.5 kilos, there is no other gearbox on the market for Subaru to rival those numbers.Fast facts: Gearbox type: 6 speed full sequential gearbox
Gear shift layout: R-N-1-2-3-4-5-6-R-N-1-2……
R4 Kit Weight: 29kgs
Total gearbox weight: 76kgs (10.5kilos lighter than a standard 6 speed STI gearbox)
Maximum torque: 800NM
Tooth profile: Straight cut
Shift performance: 40-50milliseconds  Additional information and photos can be found on our website http://www.kaps-transmisisons.com
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Παρ Μάιος 13, 2011 5:59 pm |
|
 |
arsenarg
_
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 4:53 pm Δημοσιεύσεις: 1154 Τοποθεσία: Athens, Argyroupolis
|
 Re: Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Δελτίο Τυπου Subaru Japan
_________________ ΤΑΣΟΣ IMPREZA Sti spec c type RA http://imageshack.us/photo/my-images/824/avatar3obe.jpg
|
Σάβ Μάιος 14, 2011 8:24 pm |
|
 |
|