[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Οκτ 15, 2018 1:19 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 662 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Επόμενο
 Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις.... 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
drive.gr έγραψε:

To Fiesta M-Sport Edition φέρνει το WRC στο δρόμο [video]

Εικόνα

H βρετανική Μ-Sport συνεργάζεται με τη Ford εδώ και δεκαετίες χάρη στη λειτουργία του επιχείρισης Ford World Rally Team.

Με το που η Fοrd εγκατέλειψε επίσημα το World Rally Championship στο τέλος του 2012, ο Malcolm Wilson, επικεφαλής της M-Sport, πήρε την απόφαση να προχωρήσει ως ιδιώτης στη διοργάνωση, εξελίσσοντας μια γκάμα από Ford Fiesta, ειδικά προετοιμασμένα για ράλι, προκειμένου κάποιος να συμμετάσχει σε πολλές κατηγορίες, σε όλον τον κόσμο.

Η εξειδίκευση αυτή μεταφέρεται πλέον και στα αυτοκίνητα δρόμου, αυτά που μπορεί να αγοράσει ο καθένας μας, με βάση αυτή τη φορά το Ford Fiesta ST, εξελιγμένο σε συνεργασία με την Permashine.

«Σε συνέχεια της επιτυχίας του ευρωπαϊκού Transit M-Sport, θεωρήσαμε σωστό να παρουσιάσουμε κι ένα Ford Fiesta M-Sport Edition», είπε ο Wilson. «Είμαι πολύ ευτυχής που ανακοινώνω ότι μόλις ολοκληρώσαμε το πρώτο πρότζεκτ μας για το δρόμο –εξελιγμένο σε συνεργασία με τους συνεργάτες μας στην Permashine -που θα είναι σύντομα διαθέσιμο».

To Fiesta M-Sport Edition που προέκυψε ενσωματώνει μια πλειάδα από αναβαθμίσεις που το ενισχύουν αφενός αισθητικά, αλλά προσθέτουν και μερικά πολύ σοβαρά συστήματα κάτω από τις λαμαρίνες, τα γυαλιστερά μαύρα σπόιλερ και τα γραφικά, απόσταγμα της εμπειρίας από τα ράλι. Η μέγιστη ισχύς του 4κύλινδρου 1.600άρη κινητήρα τούρμπο ανέβηκε από τα 182 στα 215 άλογα και η μέγιστη ροπή από τα 24,5 στα 32,6 kgm, νούμερα που υποσκελίζουν ακόμα και το overboosting του στοκ Fiesta ST -200 PS και 29,6 kgm.

Εικόνα

To κιτ MP215 το προμηθεύει η Mountune, εταιρεία που αντιπροσωπεύεται και στην Ελλάδα, οπότε φανταζόμαστε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει και εδώ αν υπάρχει η απαιτούμενη επιχειρηματική διάθεση και φυσικά η ζήτηση.

Προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμη μια εισαγωγή αέρα, σχεδιασμένη από την M-Sport, που πάει πακέτο με φίλτρο Pipercross και custom-built εξάτμιση από την Chris Tullett Exhausts, εταιρεία που είχε αναλάβει την κατασκευή των εξατμίσεων του Fiesta RS WRC.

Εκτός από τις βελτιώσεις που αφορούν την ισχύ του Fiesta ST, η M-Sport Edition, για να κάνει σπορ την κατανομή της ροπής, φορά μπλοκέ διαφορικό της Quaife για το 6άρι χειροκίνητο σασμάν IB6. Ελαφρού κράματος είναι και οι 17άρες ζάντες OZ Superturismo LM 17, φινιρισμένες σε ματ γραφίτη και περιλαμβάνονται στο στάνταρ πακέτο.

Οι πιο σκληροπυρηνικοί μπορούν να παραγγείλουν το έξτρα «handling pack» που περιλαμβάνει ανεστραμμένα γόνατα Bilstein με ελατήρια της Eibach κι ένα πακέτο-μαμούθ της Alcon για τα φρένα με δίσκους 332 mm και σωληνώσεις με μπλεντάζ της Goodridge.

Όλα τα Fiesta M-Sport Edition έρχονται με κεντημένα διακριτικά «M-Sport» στα καθίσματα, τιμόνι με επένδυση δέρματος Nappa και διακοσμήσεις Alcantara, λεβιέ ταχυτήτων με ανθρακονημάτινες διακοσμήσεις και ανθρακονημάτινο πλακίδιο με αριθμό κατασκευής, όπως αρμόζει στο στάτους περιορισμένης παραγωγής του αυτοκινήτου.

Εικόνα

«Πρόκειται για ένα πραγματικό hot hatch με μπλοκέ Quaife στο κιβώτιο, καθώς και μια πλατφόρμα υποδοχής και άλλων ψαγμένων συστημάτων. Είναι φανταστικό σε όψη και πηγαίνει στο δρόμο όπως δείχνει», συνόψισε ο Wilson.





8-)

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Νοέμ 12, 2015 2:46 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6631
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
GregWrc έγραψε:
autoblog.gr έγραψε:

0-100 km/h σε 4.7 δευτερόλεπτα, τελική 266 km/h για το Ford Focus RS και €45.000 αρχική στην Ελλάδα

Εικόνα





Τρί Φεβ 02, 2016 11:06 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Nikos έγραψε:
GregWrc έγραψε:
autoblog.gr έγραψε:

0-100 km/h σε 4.7 δευτερόλεπτα, τελική 266 km/h για το Ford Focus RS και €45.000 αρχική στην Ελλάδα

Εικόνα





Και οι δικοί μου λένε να πάρω 5θυρο. :)

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Φεβ 03, 2016 11:57 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
drive.gr έγραψε:

Ένα σειριακό κιβώτιο φτιαγμένο από ελληνικά χέρια [video]

Συγχαρητήρια αξίζουν στους μηχανικούς από τη Θεσσαλονίκη που έφτιαξαν ένα αγωνιστικό σειριακό 6άρι κιβώτιο, αρχικά για κινητήρες της Peugeot.

Εικόνα

Μπορεί ως Έλληνες να έχουμε ελάχιστη παράδοση στην κατασκευή εξαρτημάτων αυτοκινήτων, ειδικά για αγωνιστική χρήση, όμως προσπάθειες όπως αυτή των συγκεκριμένων Θεσσαλονικιών δείχνουν ότι όλα είναι δυνατά.

Τα εύσημα ανήκουν στην εταιρία GRT, γνωστή στον χώρο των αγώνων μεταξύ άλλων για το ελεγχόμενο διαφορικό που κατασκευάζει για Peugeot και Citroen εδώ και αρκετά χρόνια. Για το επόμενο βήμα, την κατασκευή και εμπορική διάθεση ενός πραγματικού σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων, συνεργάστηκε με την Jamsport, γνωστή για την κατασκευή αναρτήσεων. Και οι δύο εταιρίες έχουν την έδρα τους στη Θεσσαλονίκη. Το σειριακό κιβώτιο που έφτιαξαν βασίζεται στο καβούκι του κιβωτίου με κωδικό «ΒΕ» του ομίλου PSA, αλλά με λίγες αλλαγές μπορεί να τοποθετηθεί και σε μοντέλα άλλων κατασκευαστών με τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της GRT το κιβώτιο «έχει ενισχυμένο πρωτεύοντα άξονα, εσωτερικές ενισχύσεις για την μεγίστη αξιοπιστία των γραναζιών, μεταλλικές φουρκέτες και γρανάζια με 0 μοίρες ελίκωσης για τη μέγιστη δυνατή αντοχή. Διαθέτει ενσωματωμένο αισθητήρα για το κόψιμο του κινητήρα ενώ προαιρετικά διατίθεται και εγκέφαλος με ολοκληρωμένο σύστημα cut-off για γρηγορότερες αλλαγές και τη μεγίστη αξιοπιστία του κιβωτίου».

Εικόνα

Το κιβώτιο συνδυάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ρυθμιζόμενο σε τέσσερα ποσοστά εμπλοκής (έως 60%). Έχει έξι σχέσεις για χρήση σε πίστα ή ράλι και τέσσερις σχέσεις για αγώνες dragster. Αν και υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής διαφορετικών σχέσεων έτσι ώστε να καλυφθεί κάθε απαίτηση, οι προτεινόμενες από τη GRT σχέσεις για κάθε χρήση αναγράφονται στον παραπάνω πίνακα, και συνδυάζονται με τελική σχέση διαφορικού από 3,5 έως 6,2:1.

Χρήση 1η 2η 3η 4η 5η 6η
Πίστα 2,38 1,75 1,5 1,3 1,14 1,0
Ράλι 2,63 2,08 1,66 1,35 1,15 1,0
Dragster 3,0 1,85 1,35 1,1 - -

Το κόστος του κιβωτίου ξεκινάει από τα €5.500 για την 4τάχυτη και τα €6.500 για την 6τάχυτη εκδοχή, με το διαφορικό να χρεώνεται σε κάθε περίπτωση επιπλέον. Αν σας φαίνονται πολλά, μάλλον δεν ξέρετε πόσο κοστίζει ένα αντίστοιχο κιβώτιο από κάποιον καταξιωμένο κατασκευαστή του εξωτερικού. Οι ενδιαφερόμενοι μπροούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο grtgouletsos @ gmail.com ή στο 6947276901.

Εικόνα

Μπορούμε να δούμε το σειριακό κιβώτιο της GRT εν δράσει στο project car της εταιρίας, ένα πολύ ιδιαίτερο Peugeot 106, στην πίστα των Σερρών:




_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Φεβ 03, 2016 12:06 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
drive.gr έγραψε:

Νέο Ford Fiesta ST200 με 215 PS

Εικόνα


Οι βελτιώσεις ξεκινούν από τον κινητήρα 1.6 EcoBoost, που κερδίζει 18 PS και 5,1 kgm ροπής σε σχέση με το απλό ST, για να φτάσει τους 200 PS και τα 29,6 kgm.

Τα νούμερα αυτά αυξάνονται προσωρινά, στους 215 PS και τα 32,6 kgm, για 15 δευτερόλεπτα, χάρη στη λειτουργία overboost.

Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων παραμένει, αλλά οι μηχανικοί της Ford κόντυναν την τελική σχέση από 3,82 σε 4,06:1 προς όφελος των ρεπρίζ εν κινήσει.

Εικόνα

Οι βελτιώσεις αυτές επιτρέπουν στο νέο Fiesta ST200 να φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 6,7” (0,2” πιο γρήγορα από το απλό Fiesta ST), ενώ αυξάνουν και την τελική ταχύτητα κατά 10 km/h, στα 230 km/h.

Πέρα από το σύστημα κίνησης, η Ford έχει αναβαθμίσει και το πλαίσιο, με νέα γεωμετρία στα ακρόμπαρα, πιο σφιχτή και κατά 15 mm χαμηλωμένη ανάρτηση, πιο γρήγορη κρεμαγέρα και μεγαλύτερα πίσω δισκόφρενα. Αναβαθμισμένο είναι και το ηλεκτρονικό σύστημα μεταφοράς ροπής Torque Vectoring Control, όπως και το ESP 3 προγραμμάτων.

Εικόνα

Για να ξεχωρίζει το νέο Fiesta ST200 από τα ταπεινότερα αδέλφια του, η Ford το διαθέτει σε ένα αποκλειστικό χρώμα Storm Grey, με μαύρους φρεζαριστούς τροχούς 17 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων. Μέσα, το ST200 έχει ειδικά ημιδερμάτινα μπάκετ Recaro σε χρώμα Charcoal με ασημί ραφές, οι ζώνες ασφαλείας έχουν κι αυτές ασημί πινελιές και τα μαρσπιέ είναι φωτιζόμενα.

Εικόνα

Οι πωλήσεις του νέου Ford Fiesta ST200 θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο και οι παραδόσεις πριν το τέλος του ερχόμενου καλοκαιριού.

Εικόνα





_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Μαρ 01, 2016 9:18 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 11:41 pm
Δημοσιεύσεις: 924
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Παράθεση:
Αυτό είναι το νέο Ford Fiesta του 2017

Το ολοκαίνουργιο Fiesta αποκαλύφθηκε επίσημα χθες Τρίτη το βράδυ σε μια ειδική εκδήλωση στην Κολονία.
Σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο εργοστάσιο της Ford, μπροστά σε 2.000 δημοσιογράφους και ντίλερς, αποκαλύφθηκε το νέο Fiesta από τον πρόεδρο και άλλα ανώτατα στελέχη της εταιρείας.

Το νέο Fiesta παρουσιάστηκε σε 4 διαφορετικές εκδόσεις: την Titanium, την πολυτελή Vignale, τη σπορτίβ ST-Line και τη νέα crossover έκδοση Active
H Ford λέει ότι θέλει να προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης, και παράλληλα να αναβαθμίσει περαιτέρω τη δυναμική συμπεριφορά του σουπερμίνι της,
Η νέα γενιά του ευρωπαϊκού μπεστ-σέλερ δεν είναι ριζοσπαστικό σχεδιαστικά, αποτελώντας μια εξέλιξη του απερχόμενου μοντέλου. Η εμπρός μάσκα είναι παρόμοια με εκείνη του Focus, ενώ τα φώτα είναι λίγο μικρότερα και με πιο στρογγυλεμένες γραμμές.
Η μεγαλύτερη διαφορά είναι όμως στα πίσω φώτα, που από κάθετα έχουν γίνει οριζόντια για να τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται προς το παρόν μια νεα 5θυρη έκδοση ST-Line, που μας προϊδεάζει για το πώς θα είναι το μελλοντικό Fiesta ST. Έχει σπορ προφυλακτήρες και πλαϊνά μαρσπιέ, πατάει σε ζάντες 10 ακτίνων και δείχνει λίγο πιο ήπιο από τα υπάρχοντα ST.
Με τις νέες εκδόσεις Vignale και Active η Ford στοχεύει νέες κατηγορίες αγοραστών.
Οι εξωτερικές διαστάσεις δείχνουν ελαφρά αυξημένες και η Ford δηλώνει ότι οι εσωτερικοί χώροι έχουν γίνει πιο άνετοι.
Μεγάλες είναι οι διαφορές στο εσωτερικό, όπου δεσπόζει η «αιωρούμενη» οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, που είναι πολύ μεγαλύτερη από τη σημερινή, ξεπερασμένη με τα κουμπιά. Σύμφωνα με τη Ford, τα υλικά κατασκευής έχουν όλα αναβαθμιστεί για μια πιο premium ατμόσφαιρα.

Μέχρι στιγμής η Ford δεν έχει αποκαλύψει τεχνικά στοιχεία, αλλά αναμένεται να τοποθετηθεί η γνωστή σειρά 3κύλινδρων και 4κύλινδρων κινητήρων τούρμπο.
Η μελλοντική έκδοση ST λογικά θα διατηρήσει τον 1.6 EcoBoost, αλλά θα αποδίδει μεγαλύτερη ιπποδύναμη με χαμηλότερους ρύπους, όπως και οι άλλοι κινητήρες της γκάμας.
Άλλα στοιχεία του νέου μοντέλου είναι το σύστημα infotainment SYNC 3 κι ένα υψηλών προδιαγραφών ηχοσύστημα B&O PlaySound Stereo.

Με την εμφάνιση του νέου ΚΑ+, η Ford κατάργησε τις βασικές εκδόσεις του Fiesta και αναμένεται το νέο μοντέλο να τοποθετηθεί λίγο πιο ψηλά στην αγορά, με την πιο ποιοτική καμπίνα και την ωριμότερη εμφάνισή του.
Μιλώντας στη χθεσινοβραδινή εκδήλωση, ο πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Jim Farley, είπε ότι η εταιρεία υπερέβη τις υποσχέσεις που είχε δώσει πριν 4 χρόνια στην πρώτη εκδήλωση “Go Further”. Θα ξεπεράσει φέτος το ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε κέρδη και προχωρεί προς το μέλλον με την εξέλιξη νέων τεχνολογιών, επικεντρωνόμενη στη συνολική κινητικότητα, την ηλεκτροκίνηση, τη συνδεσιμότητα και την αυτόνομη οδήγηση όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος και CEO της μητρικής εταιρείας, Mark Fields,

Σύμφωνα με την αντιπροσωπεία, γίνονται προσπάθειες για να διατεθεί το νέο Fiesta στην ελληνική αγορά στις αρχές του καλοκαιριού.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Κείμενο: www.drive.gr
Φωτό: Autocar

_________________
Like us on Facebook:
Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos


Τετ Νοέμ 30, 2016 7:14 pm
Προφίλ WWW
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
4drivers.gr έγραψε:

Group B: το Toyota που δεν πρόλαβε να τρέξει

Εικόνα

Φημολογείται ότι πρόλαβαν να φτιαχτούν μόλις έντεκα κομμάτια. Ότι απέδιδε 750 ίππους. Και ότι, καλά φυλαγμένα σε κάποια γκαράζ, απέμειναν μόλις τρία. Αυτή είναι η ιστορία ενός εν δυνάμει ήρωα.


Το 1985, η FISA (πρώην FIA) ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας αυτοκινήτων που θα έπαιρνε τη σκυτάλη απ΄ το Group B. Την ονόμασε Group S και η ομολογκασιόν προέβλεπε την κατασκευή τουλάχιστον δέκα αυτοκινήτων - ουσιαστικά, πρωτότυπων με σκοπό τις ειδικές και μόνο.

Η πρόβέψη ήταν να ξεκινήσει την 1η Ιανουαρίου του '88 αλλά, αμφότερα, τόσο το Group B όσο και το S, ακυρώθηκαν για πάντα μετά το γνωστό δυστύχημα του Henri Toivonen με τη Lancia Delta S4 στις 2 Μαΐου του '86 που αποτέλεσε και την ''ταφόπλακα'' όλης της κατηγορίας.

Η Toyota, ωστόσο, είχε προλάβει να εξελίξει τα δικά της πρωτότυπα. Βασισμένα (αισθητικά και μόνο) στο MR2, είχε διαθέσιμη την κεντρομήχανη διάταξη που ήταν, άλλωστε, αυτή που χρησιμοποιούσε η αφρόκρεμα της εποχής (Peugeot 205T16, Lancia, RS200, Metro).

Ο κωδικός του ήταν ''222D'' και εξελίσσονταν δύο εκδοχές, μια πισωκίνητη για τα ασφάλτινα ραλί και μια τετρακίνητη ''Xtrac'' για τις άλλες επιφάνειες.

Εικόνα

Παράλληλα, λέγεται πως εξελίσσονταν τρία διαφορετικά μοτέρ. Ένα 2,140cc, αγωνιστικό Le Mans GTP, ένα 2,090cc με τον κωδικό ''4-GTE'' που είχε χρησιμοποιηθεί στη Celica TCT και ένα ''μυστυριώδες'' εξακύλινδρο σε διάταξη V.

Και στις τρεις εκδοχές, η τυπική ισχύς ήταν στους 600 ίππους αλλά λέγεται πως ήταν ικανά για 750 ίππους. Σε συνδυασμό με το ελάχιστο βάρος του 222D (μόλις 750 kg) θα απέδιδε τη εξωφρενική αναλογία του 1 κιλού / ίππο. Καθαρή τρέλα.

Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το εγχείρημα που μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Απ΄τα 11 πρωτότυπα, λέγεται πως τα περισσότερα καταστράφηκαν σε crash test και διασώζονται μόλις τρία κομμάτια.

Ένα εξ αυτών έκανε απρόσμενη εμφάνιση πριν δέκα χρόνια στο Goodwood, ενώ πριν λίγους μήνες, το Φθινόπωρο του '2016, εμφανίστηκαν στο Eifel Rallye Festival δυο μαύρα 222D με αφορμή την επέτειο απ' τα 30 χρόνια του Group B. Κανένα όμως απ' τα δύο δεν συμμετείχε στον αγώνα επείδιξης.

Αυτό είναι το vid απ' το πέρασμα στην κλασική διαδρομή του Festival of Speed, στο Goodwood, το 2007.




Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Ιαν 10, 2017 10:05 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
carmagazine.co.uk έγραψε:
New Ford Fiesta ST blows in with a 197bhp turbo kick

Εικόνα

Ford quotes some impressive performance figures:

    Engine 1.5-litre three-cylinder turbo

    Peak power/torque 197bhp/214lb ft

    0-62mph sprint 6.7sec

    Target CO2 emissions 114g/km

Εικόνα

The 1.5 includes variable cam timing and Ford's new cylinder deactivation tech, which shuts down one cylinder under light load, restarting the snoozing chamber in 14 milliseconds ('20 times faster than the blink of an eye,' says Ford).

And to counter any thrummy doubts over how a two-cylinder fast Ford will sound, there's an Electronic Sound Enhancement system to tweak the exhaust note artificially and 'amplify the naturally sporty sound of the new 1.5-litre Ecoboost engine.'

Εικόνα


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Φεβ 26, 2017 2:44 am
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 7:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1451
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Με νομο του κρατους ολα τα αυτοκινητα με ιστορικες(οποιασδηποτε λεσχης) πινακιδες μπορουν να κυκλοφορουν μονο για προγραμματισμενες εκδηλωσεις,πλεον και για συνεργειο-συντηρηση με οδικη,αλλιως προστιμο 1500,00 ευρω.
Δυστυχως μαζι με τα ξερα καηκαν και τα χλωρα.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Δευτ Οκτ 23, 2017 3:57 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 11:41 pm
Δημοσιεύσεις: 924
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Proedros έγραψε:
Με νομο του κρατους ολα τα αυτοκινητα με ιστορικες(οποιασδηποτε λεσχης) πινακιδες μπορουν να κυκλοφορουν μονο για προγραμματισμενες εκδηλωσεις,πλεον και για συνεργειο-συντηρηση με οδικη,αλλιως προστιμο 1500,00 ευρω.
Δυστυχως μαζι με τα ξερα καηκαν και τα χλωρα.


...και να πηγαινουν σπιτι-εκκίνηση και τερματισμό-σπίτι πάλι με οδική/τρέιλερ.
Δλδ έκανες ένα αυτοκίνητο βίδες, το έφτιαξες από το μηδέν και χωρίς δοκιμή θα το βάλεις στο τρειλερ να παει να πάρει εκκίνηση σε αγώνα.

Έτσι κι αλλιώς υπήρχαν διάφοροι μυθοι σχετικά με την κυκλοφορία, και γινόταν κατάχρηση (κυκλοφορώ Σ/Κ. κυκλοφορώ αργίες κλπ κλπ κλπ). Ο νόμος ήταν ρητός χρόνια τώρα. Για συμμετοχή σε εκδήλωση, συνεργείο και δοκιμές.
Και τα τελευταία κατόπιν δήλωσης στη λέσχη σου.

Απλά γ@μησαν το θέμα με τα "χιλιόμετρα συντήρησης" οι μπαρμπάδες με τα "Μερσεντέ" που κυκλοφορούν από το πρωι μέχρι το βράδυ και την πληρώνουμε όλοι.

Εκβιασμός για να μας βάλουν να πάρουμε πίσω τις κανονικές πινακίδες και να πληρώσουμε τέλη.
Αν τσιμπήσει έστω και ένας, είμαστε για φτύσιμο.

_________________
Like us on Facebook:
Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos


Δευτ Οκτ 23, 2017 10:08 pm
Προφίλ WWW
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 662 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
Μικρά και διάφορα νεα απο το Ελληνικό Dragster
Δ. Συζήτηση: Αγώνες Dragster
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 23
Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: enigma
Απαντήσεις: 177
Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 1011
Μικρά και διάφορα νέα από το Moto GP
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 1
Μικρά και διάφορα νεα απο το ΕRC
Δ. Συζήτηση: Νέα/Ειδήσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 114
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO