[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 12:09 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 663 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Επόμενο
 Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις.... 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 10:41 pm
Δημοσιεύσεις: 924
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Πόσες φορές θα το ακούσουμε ακόμα το ανέκδοτο...?

_________________
Like us on Facebook:
Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos


Τρί Σεπ 30, 2014 6:41 pm
Προφίλ WWW
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 6:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Παράθεση:
Το αυτόνομο Audi RS7 γυρίζει στην πίστα του Χοκενχάιμ χωρίς οδηγό



Χωρίς οδηγό πίσω από το τιμόνι, το Audi RS7 κινήθηκε σε αγωνιστικούς ρυθμούς στο Χοκενχάιμ, ανοίγοντας μια νέα σελίδα στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.

Όπως το είχε υποσχεθεί, η Audi προυσίασε το RS 7 Piloted Driving Concept στο Χοκενχάιμ. Το πειραματικό αυτοκίνητο έκανε έναν γύρο στην διάσημη πίστα, πριν την έναρξη του τελευταίου αγώνα της σεζόν στο DTM, το περασμένο Σαββατοκύριακο.
To γεγονός αποτελεί αναμφίβολα ένα ορόσημο στην αυτόνομη οδήγηση. Το RS 7 Piloted Driving Concept έκανε ένα γύρο σε αγωνιστικό ρυθμό, χωρίς οδηγό.

Εικόνα

Το αυτοκίνητο ήταν προγραμματισμένο να κάνει την διαδρομή όσο πιο καθαρά γίνεται, έτσι δεν θα το δείτε να πλησιάζει τα όριά του ενώ επίσης θα διαπιστώσετε ότι τα φρεναρίσματα πριν από τις στροφές είναι μάλλον υπερβολικά.
Το RS 7 Piloted Driving Concept χρειάσθηκε μόλις λίγο πάνω από δύο λεπτά για να ολοκληρώσει ένα γύρο στην πίστα. Το RS 7 αναπτύσσει κατά το φρενάρισμα δυνάμεις ίσες με 1,3 g ενώ όταν στρίβει μπορεί να φτάσει το 1,1 g, με την ταχύτητα μέσα στην πίστα να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.

Εικόνα

Για τον προσανατολισμό στην πίστα, το πρωτότυπο χρησιμοποιεί τα δεδομένα που υπάρχουν αποθηκευμένα σε έναν υπολογιστή και τα οποία ενημερώνονται συνεχώς από αυτά που δίνουν τα GPS και οι τρισδιάστατες κάμερες με τις οποίες είναι εξοπλισμένο. Όλα τα δεδομένα αναλύονται και ο υπολογιστής καθορίζει το πως θα κινηθεί το όχημα.


Πηγή http://news247.gr/


Τετ Οκτ 22, 2014 2:37 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Νέο mx5 from drive magazine

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Φεβ 01, 2015 2:38 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 04, 2010 10:41 pm
Δημοσιεύσεις: 924
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
New Focus RS 2016.....επιτέλους τετρακίνητο!!

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


_________________
Like us on Facebook:
Fiesta mk1 Historic Rally Team Pyrgos


Τρί Φεβ 03, 2015 5:21 pm
Προφίλ WWW
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1469
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
2.3 320 ΑΛΟΓΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ το S3 θα το εχει για πρωινο.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Τρί Φεβ 03, 2015 6:46 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 6:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6737
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Παράθεση:
Έτοιμη η Porsche Cayman GT4
Η κορυφαία έκδοση ενός εκ των κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων του πλανήτη είναι πανέτοιμη για την επίσημη πρώτη της, στη Γενεύη
Εικόνα

Το νέο μέλος της οικογένειας Cayman ονομάζεται GT4 και είναι η πρώτη φορά που η Porsche παρουσιάζει ένα τόσο ειδικό κεντρομήχανο μοντέλο. Τα 7 λεπτά και 40 sec που χρειάζεται για να κλείσει ένα γύρο στο Nurburgring τα λένε όλα από μόνα τους, ενώ ενδιαφέρον έχει και η δήλωση της Porsche ότι το 80% των κατόχων ενός μοντέλου με τον κωδικό GT μπαίνει με αυτό και στην πίστα.

Εικόνα Εικόνα
Στην GT4 το πλαίσιο, ο κινητήρας, τα φρένα και η αεροδυναμική είναι σχεδιασμένα για απόλυτη απόδοση, χωρίς όμως να ακυρώνεται το χρηστικό προφίλ της Cayman. Το μοτέρ είναι ένα flat six 3,8 λίτρων που προέρχεται από την 911 Carrera S. Αποδίδει 385 ίππους που μεταδίδονται στους πίσω τροχούς αποκλειστικά από ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ακριβώς το αντίθετο δηλαδή από την επιλογή στην 911 GT3 που πυροδότησε αρκετές αντιδράσεις. Η Cayman GΤ4 επιταχύνει στα 100 km/h σε 4,4 sec και η επιτάχυνσή της σταματάει στα 295 km/h. Παράλληλα η μέση κατανάλωση είναι στα 10,3 lt/100 km.

Εικόνα
Η ανάρτησή της GT4 είναι χαμηλωμένη κατά 3 cm και μερικά από τα αεροδυναμικά βοηθήματα έρχονται σχεδόν αυτούσια από την 911 GT3, ώστε να κάνουν την νέα Cayman αρκετά διαφορετική από τις υπόλοιπες. Οι τρεις τεράστιοι εμπρός αεραγωγοί, οι μεγαλύτεροι πλαϊνοί και η μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή είναι οι μεγάλες διαφορές αλλά και η πηγή έξτρα κάθετης αεροδυναμικής δύναμης για μέγιστο κράτημα στην πολύ υψηλή ταχύτητα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα βρεις κεραμικά φρένα (PCCB), μονοκόμματα μπάκετ με κέλυφος από CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα), ένα ειδικό για την περίσταση Sport Chrono Package, ένα application για πίστα καθώς και το Club Sport Package.

Το εσωτερικό της Cayman GT4 είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει χωρίς υπερβολικό φιλτράρισμα την αίσθηση από το δρόμο στον οδηγό και το συνοδηγό. Τα σπορ καθίσματα στηρίζουν εξαιρετικά το σώμα ενώ και μαζί με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι φτιάχνουν μια τέλεια θέση οδήγησης.

Η GT4 θα κάνει ντεμπούτο στις αρχές Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης, όμως εάν σας ενδιαφέρει οι παραγγελίες της έχουν ανοίξει και η τιμή της στη Γερμανία θα ξεκινάει από τα 85.779 ευρώ.

ΠΗΓΗ --> Αργύρης Τούντας στις 04.02.2015 http://www.gocar.gr/





Σάβ Φεβ 07, 2015 4:47 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
topgear.com έγραψε:

First drive: 208 GTI 30th Anniversary

Εικόνα

Εικόνα

What am I looking at?

You're looking at a really rather good car. Built to commemorate the 30th anniversary of the launch of the storied 205 GTI, this Peugeot 208 GTI has been tweaked and fettled by the chaps over at Peugeot Sport - the team responsible for the RCZ R.

The result? A car that is, in nearly every single measurable way, better than the 208 GTI on which it is based.

With one proviso: we only drove the GTI 30th on a circuit slick with very rainy French rain. Weather experts might have called it ‘wet'. Moderate expectations accordingly.

Εικόνα

So what've they done to it?

Far from being a hastily cobbled together commemorative edition, the 208 GTI 30th has benefited from a significant haul of mechanical upgrades. Biggest and best is the Torsen differential between the front wheels, which Peugeot Sport plucks directly from the RCZ R.

Besides the diff, there's a mite more power (up 9bhp to 206bhp) and torque (up to 222lb ft from 203lb ft) from the 1.6-litre turbo four. There are new brakes, too - 323mm discs with Brembo four-piston calipers. The ride-height is down 10mm, and the track wider by 22mm up front, and 16mm out back.

Εικόνα

Elsewhere, there are new damper settings and spring rates, a special exhaust (which still sounds distinctly un-special, in truth) and wider, stickier rubber. A good shopping list.

And it's not just the oily side of things that's had an overhaul. There's a pair of new bucket seats inside, and black trim pieces aplenty everywhere else. It looks good. Purposeful. But sit properly, and your view of the dials is still obscured by the chubby little steering wheel. Sorry officer, I couldn't see the speedo, etc...

Εικόνα

How does it drive?

In a straight line at least, the 30th doesn't feel obviously quicker than a standard GTI. The sprint to 62mph is a fraction quicker at 6.5 seconds, but the 143mph top speed remains the same. The engine still isn't the most inspiring turbo four, but it's decently rapid and feels plenty happy delivering said rapidity.

Εικόνα

But it's in corners that the 30th really feels upgraded. The traction control has been dialed back to really let that diff work its magic, but it's when it's completely deactivated that you really appreciate the mechanical goodness whirring away beneath you. Add in those bigger tyres and revised damping, and the result is a sizable improvement in mechanical traction. Plant the accelerator out of a tight corner, and the 30th just goes. No drama, just plenty of uninterrupted, uncompromised acceleration.

The brakes are pleasingly effective, with good, firm pedal feel - a vast improvement over the standard car's only-adequate stoppers. The revised steering, meanwhile, is light (though a little heavier than a normal GTI's) and pointy, but feelsome enough to give you a decent idea of how the front wheels are coping.

Εικόνα

All told, the 30th feels taughter, tighter and grippier than the standard car. It's lots of little things done well, which, if you add them up, make a car that isn't just a little better than the car on which it's based, but - dynamically speaking - a great improvement. Colour us impressed, Frenchists.

Εικόνα

Should I buy one?

The question might better be ‘Can I buy one?'. Of the 800 examples Peugeot will build, just 100 are coming to the UK. And all 30 cars that'll be decked-out in the two-tone part-matte, part-metallic Coupe Franche paint scheme (an £800 option, might we add...) are already spoken for. So if you want one, best act quickly.

Εικόνα

But at £21,995, it's not cheap. A Fiesta ST starts at four grand less. Just saying...

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Φεβ 26, 2015 2:08 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
newsauto.gr έγραψε:

Πόσο έγκυρο είναι το ρεκόρ του Type R στο Νίρμπουργκρινγκ; (vid)


Εικόνα

Τον Μάιο του 2014 το Megane RS 275 Trophy-R είχε πραγματοποιήσει νέο ρεκόρ για προσθιοκίνητο μοντέλο παραγωγής στο Νίρμπουργκρινγκ με χρόνο 7:54.36. Την ίδια περίοδο βρισκόταν στην «Πράσινη Κόλαση» και το Civic Type R, πραγματοποιώντας δοκιμές για την εξέλιξη των ελαστικών του. Με το μοντέλο παραγωγής να έχει μόλις αποκαλυφθεί στη Γενεύη, η Honda ανακοίνωσε ότι εκείνο το Type R διέλυσε τον ανταγωνισμό γράφοντας χρόνο 7:50.63 στην απόσταση των 20,8 km.


Για το ρεκόρ του Megane (ήταν κατά 4 sec ταχύτερο του Leon Cupra) είχαν διατυπωθεί ενστάσεις, καθώς αφενός πρόκειται για μοντέλο περιορισμένης παραγωγής (θα κατασκευαστούν 250 μονάδες) και αφετέρου είχαν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα και άλλος εξοπλισμός για περιορισμό του βάρους. Όμως «αστερίσκοι» υπάρχουν και για το Civic Type R. Όπως ανακοίνωσε η Honda ήταν έκδοση προ-παραγωγής που πραγματοποιούσε δοκιμές εξέλιξης, ενώ δεν έφερε κάθισμα συνοδηγού, κλιματισμό και ηχοσύστημα.

Οι Ιάπωνες συμπληρώνουν πάντως ότι το κέρδος σε βάρος εξανεμίστηκε από την τοποθέτηση roll cage: «Για λόγους ασφαλείας και όχι για αύξηση της ακαμψίας», διευκρινίζουν. Ακόμη και έτσι αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το Type R δοκιμών δεν έφερε τροποποιήσεις στον κινητήρα, την ανάρτηση, την μετάδοση, την εξάτμιση και τα φρένα, σύμφωνα με τη Honda.

Πάντως η ιαπωνική εταιρεία αναγνωρίζει την… ηθική πλευρά του θέματος και είναι αποφασισμένη να στείλει και πάλι το Civic Type R στο Νίρμπουργκρινγκ (αυτή τη φορά την τελική έκδοση παραγωγής) προκειμένου να πάρει τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου και με τη… βούλα.

Το καυτό hatch της Honda αναμένεται στην Ελλάδα τον Αύγουστο. Εφοδιάζεται με 2λιτρο turbo απόδοσης 310 PS, χρειάζεται 5,7 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 270 km/h.





_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Μαρ 04, 2015 9:21 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Παράθεση:

2η Αθηναϊκή συγκέντρωση κλασσικών οχημάτων | Ε.Λ.Κ.Α.

Εικόνα

Η Ελληνική Λέσχη Κλασσικού Αυτοκινήτου Ε.Λ.Κ.Α ανακοινώνει την 2η Αθηναϊκή συγκέντρωση κλασσικών οχημάτων που θα διεξαχθεί στις 10 Μαΐου 2015 από τις 10:00 π.μ. μέχρι τις 17:00 μ.μ. στο πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης “Αντώνης Τρίτσης”.

Θα διεξαχθούν καλλιστεία και απονομές κυπέλλων στις κατηγορίες: Πιο κλασσικού,πιο όμορφου του πιο ασυντήρητου οχήματος και κατ’ εξαίρεση τα οχήματα Custom-Αναβαθμισμένα.

Το πάρκο βρίσκεται επί της Λεωφόρου Δημοκρατίας στο Ίλιον δίπλα στo εμπορικό κέντρο Escape Center- Ster Cinemas. Είσοδος συμμετεχόντων οχημάτων από την πλαϊνή είσοδο του πάρκου που βρίσκεται στην οδό Σπύρου Μουστακλή, απέναντι από το κατάστημα Κωτσόβολος.

Το κόστος συμμετοχής είναι 20 ευρώ το αυτοκίνητο και περιλαμβάνει Δωρεάν 2 ροφήματα(καφέ-μπύρα-αναψυκτικό κλπ)

Το πάρκο επιπλέον διαθέτει παιδική χαρά & Λούνα παρκ για τους μικρούς μας φίλους και άπλετο χώρο για αθλοπαιδιές και περίπατο.

Ελάτε να περάσουμε μια οικογενειακή όμορφη μέρα δίπλα στα κλασσικά μας οχήματα!!

Για την καλύτερη διοργάνωση της εκδήλωσης παρακαλούμε πολύ δηλώστε συμμετοχή στο elkaclub@hotmail.com ή στο 6984953485


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Μάιος 06, 2015 4:58 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
autoblog.gr έγραψε:

0-100 km/h σε 4.7 δευτερόλεπτα, τελική 266 km/h για το Ford Focus RS και €45.000 αρχική στην Ελλάδα

Εικόνα

Έχουν περάσει περίπου 6 μήνες από τότε που η Ford μας είχε παρουσιάσει το πολυαναμενόμενο Focus RS και 2 από τότε που μας αποκάλυψε την ιπποδύναμη του. Μέχρι τώρα όμως, δεν είχαμε σαφή εικόνα του τι μπορούν κάνουν τα 350 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. που παράγει ο 2.3 λίτρων Ecoboost –με 440 Nm ροπής από 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ.– και το σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring.

Εικόνα

Χάρη στο Launch Control, το 2016 Focus RS χρειάζεται μόλις 4.7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση και αν ο οδηγός συνεχίσει να πατάει το γκάζι, το hot hatch του Blue Oval θα συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι τα 266 km/h της τελικής του. Φυσικά, κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης –τουλάχιστον για 15 δευτερόλεπτα αυτής-, ο κινητήρας του RS αποδίδει 470 Nm ροπής, χάρη στη λειτουργία Overboost.

Εικόνα

Να θυμίσουμε το νέο Focus RS έρχεται με “Drift Mode” ενώ το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να στείλει έως και το 70% της ροπής στον πίσω άξονα και έως το 100% αυτής της ροπής στον πίσω τροχό που κρίνει ότι πρέπει/μπορεί να την περάσει στον δρόμο. Επίσης, το 2016 Focus RS εξοπλίζεται με τη γνωστή πλέον RevoKnuckle εμπρός ανάρτηση. Όσον αφορά στην εμφάνιση, το μοντέλο φορά επιθετικό bodykit, με μεγάλη αεροτομή, δύο απολήξεις της εξάτμισης και ελαστικά 19’’ με ελαστικά της Michelin. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με sport καθίσματα της Recaro, σύστημα infotainment SYNC με οθόνη 8’’, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά. Όποιος ενδιαφέρεται, θα μπορεί να παραγγείλει το Ford Focus RS σε ένα από 4 χρώματα: Nitrous Blue, Frozen White, Absolute Black και Stealth Gray. Πόσο θα χρειαστεί να πληρώσει;

Εικόνα

Η Ford ανακοίνωσε ότι η τιμή του Focus RS στην Ελλάδα ξεκινά από τις 45.000 ευρώ, με τις παραγγελίες να ξεκινούν από σήμερα.






_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Σεπ 18, 2015 7:56 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 663 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: enigma
Απαντήσεις: 177
Μικρά και διάφορα νεα απο το ΕRC
Δ. Συζήτηση: Νέα/Ειδήσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 115
Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 1043
Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 106
Μικρά και διάφορα νέα από το Moto GP
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 1
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO