Σελίδα 1 από 1

Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 10:42 am
από kaloburn_20VT
Την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης η Porsche θα παρουσιάσει την υβριδική έκδοση της αγωνιστικής 911. Η παρουσίαση συμπίπτει με τα 100 χρόνια από τότε που ο Ferdinand Porsche δημιούργησε το πρώτο αυτοκίνητο του κόσμου με υβριδικό σύστημα κίνησης, την Lohner Porsche Semper Vivus.
Η πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία που διαθέτει αυτό το αυτοκίνητο εξελίχθηκε ειδικά για τους αγώνες, διαφέροντας από τα συμβατικά υβριδικά συστήματα σε σημαντικούς τομείς της διαμόρφωσης και των επιμέρους χαρακτηριστικών της. Έτσι, στο συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ισχύος 60 kW ο καθένας, έχουν τοποθετηθεί στον μπροστινό άξονα και συμπληρώνουν τον τετράλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ των 480 ίππων που βρίσκεται στο πίσω μέρος της υβριδικής 911 GT3 R. Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι, αντί για τις συνηθισμένες μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα υβριδικά αυτοκίνητα δρόμου, χρησιμοποιείται μια ηλεκτρική γεννήτρια με σφόνδυλο, η οποία βρίσκεται στο εσωτερικό, δίπλα στον οδηγό, και τροφοδοτεί με ενέργεια τους ηλεκτροκινητήρες.
Με κόκκινο χρώμα αποτυπώνονται τα στοιχεία της υβριδικής τεχνολογίας
Εικόνα
Shot at 2010-02-24
Σε λίγες ημέρες θα πραγματοποιηθεί το επίσημο ντεμπούτο της αγωνιστικής υβριδικής 911
Εικόνα
Shot at 2010-02-24

Ο τρόπος λειτουργίας
Η γεννήτρια είναι η ίδια ένας ηλεκτροκινητήρας, του οποίου το στροφείο περιστρέφεται με ταχύτητα έως 40.000 σ.α.λ. και αποθηκεύει ενέργεια μηχανικά, ως ενέργεια περιστροφής. Η γεννήτρια φορτίζεται καθώς ο οδηγός πατάει το πεντάλ του φρένου, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες αρχίζουν να λειτουργούν αντίστροφα στον μπροστινό άξονα, παίζοντας οι ίδιοι το ρόλο της γεννήτριας. Στη συνέχεια, όποτε χρειάζεται, δηλαδή κατά την επιτάχυνση στην έξοδο μιας στροφής ή κατά το προσπέρασμα, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιεί πρόσθετη ενέργεια από την ήδη φορτισμένη γεννήτρια, ενώ ο σφόνδυλος επιβραδύνεται ηλεκτρομαγνητικά όταν λειτουργεί η γεννήτρια, και έτσι από την κινητική του ενέργεια παρέχει έως και 120 kW στους δύο μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του αυτήν την πρόσθετη ισχύ μετά από κάθε φόρτιση, για περίπου 6-8 δευτερόλεπτα. Η ενέργεια, η οποία έως τώρα μετατρεπόταν σε θερμότητα με κάθε πάτημα των φρένων (και έτσι έμενε αναξιοποίητη), μετατρέπεται πλέον με πολύ αποδοτικό τρόπο σε πρόσθετη ισχύ κίνησης. Ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα, η υβριδική κίνηση στην περίπτωση αυτήν χρησιμοποιείται όχι μόνο για πρόσθετη ισχύ, αλλά και για να εξοικονομείται καύσιμο. Αυτό και πάλι αυξάνει την αποδοτικότητα και, αντίστοιχα, τις επιδόσεις της υβριδικής 911, αφού, για παράδειγμα, το ρεζερβουάρ έχει μικρότερο βάρος και οι αναγκαίες στάσεις στα πιτς είναι λιγότερες.

Σε 24ωρο αγώνα
Μετά το ντεμπούτο της στη Γενεύη, η υβριδική 911 GT3 R θα δοκιμαστεί στο Nürburgring, για χρήση σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων. Το highlight αυτού του προγράμματος δοκιμών θα είναι ο αγώνας 24 ωρών στη Nordschleife του Nürburgring στις 15 - 16 Μαΐου. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, η Porsche, έχει να επιδείξει στο ενεργητικό της πάνω από 20.000 νίκες σε 45 χρόνια με την αγωνιστική έκδοση της Porsche 911.

Re: Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 11:20 am
από GregWrc
κάτι απο KERS μου θυμίζει απο Formula1.... αν θυμάμαι καλά είναι το πρώτο τετράτροχο μετά απο τα μονοθέσια της F1 που έχουν το παραπάνω σύστημα ...

YΓ εδώ και καιρό η συγκεκριμένη PORSCHE GT3 R (όχι η υβριδική) έχει γίνει wallpaper στο pc μου....

Re: Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 12:35 pm
από kaloburn_20VT
GregWrc έγραψε:
YΓ εδώ και καιρό η συγκεκριμένη PORSCHE GT3 R (όχι η υβριδική) έχει γίνει wallpaper στο pc μου....


οχι απλα εχει γινει wallpaper αλλα εχουν ποτισει τα χρομματα της τα χιλιαδες pixels της οθονης σου!!!!

Re: Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 2:43 pm
από Proedros
Γαμω το marketing και την οικολογια,εδω δεν απεδωσαι στην F1 θα αποδοσει στους 24ωρους αγωνες και στα πρωταθληματα τουρισμου?Ασε που δεν νομιζω οι αγωνιστικες ομαδες-πελατες της PORSCHE θα ενδιαφερθουν για το συγκεκριμενο μοντελακι.

Re: Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 3:27 pm
από saxter
Proedros έγραψε:
Γαμω το marketing και την οικολογια,εδω δεν απεδωσαι στην F1 θα αποδοσει στους 24ωρους αγωνες και στα πρωταθληματα τουρισμου?Ασε που δεν νομιζω οι αγωνιστικες ομαδες-πελατες της PORSCHE θα ενδιαφερθουν για το συγκεκριμενο μοντελακι.



συμφωνω και επαυξανω...καποια πραγματα πρεπει να μενουν κλασσικα και να μην αγγιζονται!
Μεχρι να τελιωσει και το τελευταιο λιτρο βενζινης ας μην πειραξουν την GT3 R, ας πειραματιστουν με τις Panamera!

Re: Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 24, 2010 4:02 pm
από GregWrc
όταν θα σας περνάω στο nurburgring με το KERS θα είναι ώραία ...... :headbang

ΥΓ απλή αγωνιστική βενζίνη (100++++ οκτανίων) αγιαστίτο το όνομα σου ........ εξάλλου είναι και πρόσθετο βάρος .... σκοπός είναι να δούμε χρόνο μεταξύ υβριδικής και κανόνικης GT3 R για να δούμε αν αξίζει το kers

Re: Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 27, 2010 8:46 pm
από enigma
Όχι και δεν πέτυχε στην f1. Κανονικά θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον αρκετά ελεύθεροι οι τεχνικοί περιορισμοί. Διάβαζα κάπου για το ΚΕRS και αν τα βάλετε κάτω από ένα σημείο και μετά oι mclaren-ferrari τα πήγαν αρκετά καλά αλλά το κενό ήταν μεγάλο από brawn-red bull για να καλυφθει. Ο Hamilton είχε κάνει καλό comeback.

Αφού δεν επιτρέπουν τα turbo ας αφήσουν άλλα συστήματα. Και από τους αγώνες περνάνε σε μας ;). Ήδη η ferrari έβγαλε http://cardealerforums.com/car-industry ... stage.html Και ακολουθούν bmw και mercedes που είχε το καλύτερο.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Αν και πιστεύω ότι σε κανά lemans είναι ότι πρέπει το kers. Πιστάδικοι με έμφαση σε αξιοπιστία οικονομία.

Re: Παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής Porsche 911 GT3 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 27, 2010 9:15 pm
από saxter
Το kers και εγω πιστευω οτι οντως κανει δουλεια και ειναι αρκετα πρωτοποριακο αν και η ολη του λειτουργια βασιζεται σε μια απλη εφαρμογη π.χ. οπως ειχαμε το δυναμο στα ποδηλατα για να φορτιζει το φαναρι(χρησιμοποιει την κινητικη ενεργεια και την μετατρεπει σε αλλου ειδους μορφη ενεργεια)! Απλα αντιτιθεμαι στο τυπου υβριδικο σε αυτικινητα με αγωνιστικη ιστορια. Ειμαι Fun της Porsche αλλα λογω των οικονομικων συγκηριων εχουν αρχισει και τριζουν τα κοκκαλα του παππου Porsche με αυτα που κανουν οι "απογονοι" του .Ξαναλεω μπορουσαν να πειραματιζονται στην panamera!