[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Οκτ 15, 2018 1:21 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 18 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ 
Συγγραφέας Μήνυμα
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 7:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1451
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
Απο την στιγμη που τα δυο μελοι της κοινοπραξιας ειναι ισαξια το μοτερ το θεωρω ΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ αλλος εκανε τον σχεδιασμο αλλος βρεικε φθηνα υλικα και αλλος το κατασκευασαι ολα ομως τα σταδια ειναι συμαντικα.Αμα ηταν τοσο μαγκες οι Γερμανοι και αντεχαν μονοι τους το κοστος της κατασκευης ενος μοτερ 1,6 turbo ας το εκαναν μονοι τους και να το τοποθετουσαν στα αυτοκινητα του ομιλου τους και οχι μονο στο mini.
Οσο για το θεμα της κατασκευης το θεωρω ακρως συμαντικο ,ρωτα τους κατοχους ΤΟΥΟΤΑ και MERCHEDES που κατασκευαζονται στην ΤΟΥΡΚΙΑ και θα σου πουν ποσα προβληματα εχουν τα αυτοκινητα τους.Δηλαδη θα επερνες ibiza cupra απο την ΚΙΝΑ,δεν το νομιζω ποσο μαλλον bmw.
ΥΓ1.Η πρωτη γενια ibiza ειχε κινητηρα PORSCHE τι παει να πει οτι το μοτερ εκεινο των 1400cc εκανε τον μικρο Ισπανο αυτοματα 911 επειδη το καπακι εγραφε PORSCHE .

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Δευτ Φεβ 22, 2010 3:35 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
Proedros έγραψε:
Απο την στιγμη που τα δυο μελοι της κοινοπραξιας ειναι ισαξια το μοτερ το θεωρω ΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ αλλος εκανε τον σχεδιασμο αλλος βρεικε φθηνα υλικα και αλλος το κατασκευασαι ολα ομως τα σταδια ειναι συμαντικα.Αμα ηταν τοσο μαγκες οι Γερμανοι και αντεχαν μονοι τους το κοστος της κατασκευης ενος μοτερ 1,6 turbo ας το εκαναν μονοι τους και να το τοποθετουσαν στα αυτοκινητα του ομιλου τους και οχι μονο στο mini.
Οσο για το θεμα της κατασκευης το θεωρω ακρως συμαντικο ,ρωτα τους κατοχους ΤΟΥΟΤΑ και MERCHEDES που κατασκευαζονται στην ΤΟΥΡΚΙΑ και θα σου πουν ποσα προβληματα εχουν τα αυτοκινητα τους.Δηλαδη θα επερνες ibiza cupra απο την ΚΙΝΑ,δεν το νομιζω ποσο μαλλον bmw.
ΥΓ1.Η πρωτη γενια ibiza ειχε κινητηρα PORSCHE τι παει να πει οτι το μοτερ εκεινο των 1400cc εκανε τον μικρο Ισπανο αυτοματα 911 επειδη το καπακι εγραφε PORSCHE .


Οι Γερμανοί ήταν μαγκες και έκαναν την εξέλιξη από λευκή κόλλα του μοτέρ. Απλώς θέλησαν να μοιραστούν το κόστος κατασκευής. Αν ήθελαν να μοιραστούν γενικά το κόστος θα τους έβαζαν και στην εξέλιξη αλλά άλλος έχει το όνομα και την γνώση στην κατασκευή μοτέρ και ένας σημαντικός τομέας για την αξιοπιστία ή μη πέραν των υλικών και την συρναμολόγηση είναι και η εξέλιξη. Αν δεν σχεδιαστεί καλά δεν αντέχει. Στο mini το βάζουν γιατί είναι άλλο το προφίλ της BMW που σου λέει αν θέλεις ροπή και άλογα πλήρωσε κυβικά αν και το αλλάζει.
Δλδ το ΤΤ που κατασκευάζεται στην Σλοβακία είναι σλοβακικό ή τα boxter/cayman φινλανδικά;;;Όσο για την Κινα εκεί συνήθως οι εταιρίες δεν έχουν την VW ασίας αλλά την tsinstonlin ltd που παίρνει άδεια από την VW να κατασκευάζει τα μοντέλα της οπότε και ο έλεγχος δεν είναι πλήρης πόσο μάλλον αν ο έλεγχος δεν είναι σφιχτός και δεν συμπεριλαμβάνει και τις πρώτες ύλες. Μην μου θυμίζεις ένα παιδί που λέει για το iphone ότι καλύτερα από π.χ. ΗΠΑ από Κίνα λες και στην ΗΠΑ θα ναι αμερικανός ο εργάτης και όχι κινέζος-μεξικανός κοκ ή ότι καταλαβαίνει από κώδικα αυτός που βάζει τις πλακέτες....

Το εργοστάσιο κατασκευής παίζει ρόλο όταν είναι ειδικά τα μοντέλα και δεν είναι πλήρως αυτοματοποιημένο. Τα toyota κατασκευής Τουρκίας όσο και να σου φαίνεται περίεργο κάποια χρονιά είχαν βγει τα πιο αξιόπιστα.

Αν οι προδιαγραφές είναι ολόιδιες και τα πρότυπα ποιότητας ολόιιδια ας είναι και από το Τιμπουκτού. Όσο για το seat η porsche ήταν σαν εξωτερικός συνεργάτης που της ανατέθηκε να σχεδιάσει το καπάκι σύμφωνα με τις προσταγές των άλλων. Δεν καθόρισε η ίδια το πλάνο. Και γενικά η porsche παλιά είχε σχεδιάσει και την ανάρτηση του hyndai coupe 2 facelift όπως η Lotus δίνει μηχανολογικές συμβουλές σε διάφορες εταιρίες.

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Φεβ 22, 2010 4:18 pm
Προφίλ
__
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 7:04 pm
Δημοσιεύσεις: 1451
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
Απο την στιγμη που εχει γινει κοινοπραξια εγω το θεωρω ως κατασκευη και των δυο.Οσο για τα στανταρ κατασκευης θα σου πω οτι στην ΕΛΛΑΔΑ καποτε συναρμολογουνταν citroen,opel.nissan και η ποιοτητα τους σαν τελικο προιον δεν ηταν και καλητερη.
Για εμενα εχει συμμασια η χωρα κατασκευης οπως και για ολους αλλιως δεν θα παταγαμε κατευθειαν οταν αγοραζουμε το αυτοκινητο μας τον αριθμο πλαισιου σε διαφορα προγραμματακια στον Η/Υ για να δουμε ημερα παραγωγης και το κυριοτερο εργοστασιο και χωρα.

_________________
Blue Oval Power

Juha Kankkunen - Rally Finland 1998


Δευτ Φεβ 22, 2010 6:33 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
εγώ ένα θα πω ..... όλοι θέλουν τον γερμανό τους τελικά ....... ;)

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Φεβ 22, 2010 7:35 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 30, 2009 10:16 pm
Δημοσιεύσεις: 294
Τοποθεσία: Βολος
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
Εγω ειχα ακουσει οτι ο κορμος ειναι γαλλικος κ η κεφαλη Γερμανικη(εχει Vanos)

_________________
'If in doubt,flat out'...Colin Mc Rae


Δευτ Φεβ 22, 2010 9:46 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
Panos Volos έγραψε:
Εγω ειχα ακουσει οτι ο κορμος ειναι γαλλικος κ η κεφαλη Γερμανικη(εχει Vanos)

Περίεργο... το vanos στην τελευταία εκδοχή το είχαν χωρίς πεταλούδα το οποίο δεν πολυδιαφήμισαν ούτε καν στην Ε92 Μ3 όταν στην Ε46 είχε γίνει ντόρος με το διπλό vanos και μόνο στα bmw και σε ορισμένα μοτέρ το άκουγα.

Κάποια στιγμή θα ψάξω συγκριτικό με uniair.

Πάντως αν δεν κάνουν μλκ στην τιμολογηση λόγω περιορισμένης παραγωγής θα κάνει πάταγο...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Φεβ 22, 2010 10:43 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
Παράθεση:
Σε μια ξεχωριστή παρουσίαση για τους δημοσιογράφους που συμμετέχουν στο θεσμό του Car Of The Year, στην οποία, μεταξύ άλλων, η Citroen παρουσίασε τα σχέδιά της για το μέλλον, μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε την ειδική αυτή έκδοση του DS3.

Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η Citroen λάνσαρε την αντι-ρετρό στρατηγική της, επιτυγχάνοντας το στόχο για αναβάθμιση της εικόνας της. Κι αν με την τοποθέτηση του DS3 απέναντι στο Mini δόθηκε ένα περισσότερο lifestyle περιτύλιγμα, με την έκδοση Racing αξιοποιείται η εμπλοκή της φίρμας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Παρότι ήταν αποφασισμένο από την αρχή ότι το DS3 θα αποτελούσε τη βάση για το επόμενο WRC της Citroen, η εταιρεία προτίμησε να μην προβάλει από την αρχή τη σκληροπυρηνική του εκδοχή, της οποίας μια πρωτότυπη εκδοχή παρουσιάστηκε στην πρόσφατη της Γενεύης.

Εξωτερικά, κάθε άλλο παρά απαρατήρητο θα περάσει το αυτοκίνητο, με τις πορτοκαλί πινελιές στη οροφή, τη μάσκα, τους καθρέφτες και τις δαγκάνες των τροχών να κάνουν έντονη αντίθεση πάνω στο ανθρακί αμάξωμα και τις επενδύσεις από ανθρακονήματα στο εμπρός σπόιλερ, στα πλευρικά μαρσπιέ καθώς και στα «φρύδια» των φτερών που καλύπτουν τους τροχούς των 18’ ιντσών. Αντίστοιχη διακόσμηση συναντά κανείς και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η ουσία βρίσκεται κάτω από το προκλητικό αμάξωμα, με την ισχύ του κινητήρα των 1600 κ.εκ. να έχει σκαρφαλώσει από τους 156 στους 200 ίππους, χάρη στις επεμβάσεις (στο τούρμπο και την χαρτογράφηση) της Citroen Racing, ενώ κατά 15% αυξημένη είναι και η ροπή, από τα 24,5 στα 28 χλμ.. Σχετικές επεμβάσεις έχουν γίνει τόσο στην ανάρτηση, όσο και στα φρένα του Racing, με τα μετατρόχια να έχουν αυξηθεί κατά 30 χλστ, ενώ το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. Το αποτέλεσμα γίνεται εμφανές από την πρώτη στιγμή, με το αυτοκίνητο να δείχνει πιο ζωντανό σε όλο το φάσμα των στροφών και το τιμόνι απέκτησε καλύτερη αίσθηση διαθέτοντας χαμηλότερη υποβοήθηση. Τα περιθώρια πρόσφυσης στην άσφαλτο της πίστας ήταν πολύ εντυπωσιακά, με το ESP απενεργοποιημένο, μια και στο προπαραγωγής αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, το ηλεκτρονικό σύστημα δεν είχε την τελική του ρύθμιση.

Το DS3 Racing υπολογίζεται ότι θα κατασκευάζεται σε 2000 μονάδες το χρόνο. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο, με προς το παρόν άγνωστη τιμή.

Εικόνα Εικόνα


πηγή 4troxoi.gr

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Ιούλ 08, 2010 11:41 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9587
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: DS3 RACING ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
Παράθεση:
To 2011 θα είναι διαθέσιμο το Citroen DS3 με τους 202 ίππους

Η κορυφαία έκδοση του γαλλικού μοντέλου, το οποίο έχει καταφέρει να κλέψει καρδιές σε παγκόσμιο επίπεδο, θα κυκλοφορήσει σε μία έκδοση άκρως… προκλητική.

Ο λόγος για το DS3 Racing με τον κινητήρα turbo των 1.6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 202 ίππους και προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις. Υπολογίζεται ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα έχει 0-110 σε 6.5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα κοντά στα 230 χλμ./ώρα. Εξαιτίας των αγωνιστικών γονιδίων που θα έχει, το DS3 Racing δεν θα μπορούσε παρά να διαφημίζεται από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή με την ομάδα της Citroen στο WRC, Σεμπαστιάν Λεμπ.

Στο διαφημιστικό που γυρίστηκε, ο Γάλλος οδηγεί την κορυφαία έκδοση και ένας αστυνομικός τον ακολουθεί περιμένοντας να τον απολαύσει, όπως κάνει στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. Δυστυχώς όμως, ο Λεμπ οδηγεί με σύνεση και δεν αποζημιώνει τον άνδρα της Τροχαίας…

Σύμφωνα με πληροφορίες της zougla.gr, η εν λόγω έκδοση θα εισαχθεί στην Ελλάδα στις αρχές του 2011.

Δείτε το video στο οποίο πρωταγωνιστούν το DS3 Racing και ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Σεμπαστιάν Λεμπ



πηγή zougla.gr


Υγ ρε sebastian θυμήσου τα νιάτα σου όταν driftαρες στην Αλσατία με το 5άρι και πήγαινες να ξεκουραστείς στο πλησιεστέρο αστυνομικό τμήμα ... κανονίκα επρεπε να τον κυνηγάνε μια ντουζίνα περιπολικά και αυτός να τουσ ξεφεύγει αλλά θα μου πείτε τώρα είναι πολλάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και αποτελεί πρότυπο και έτσι δεν μπορεί να κάνει τέτοια πράματα ... πρέπει να φαίνετε νομοταγής ....

Υγ2 την τιμή δεν μας την είπαν όμως .... μάλλον θα συναγωνίζεται την ετέρη πολεμική μηχάνη (clio rs ) και θα κοστίσει γύρω στα 27000 € πιστεύω.....

Υγ3 το βίντεο είναι ειδικά αφιερώμενο στο φίλο μου γάλλακια saxter ....

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Οκτ 08, 2010 11:14 am
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 18 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 Συναφή θέματα 
Nεα έκδοση του Seat Ibiza....
Δ. Συζήτηση: Επικαιρότητα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 5
Lucas Ordonez: From Virtual to Real Racing
Δ. Συζήτηση: Εκτός Θέματος
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 3
Historic racing at its best!!!
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: NIKOS P
Απαντήσεις: 3
Συλλεκτική έκδοση Ford Focus WRC Edition
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: junior_kaloburn
Απαντήσεις: 11
Ford Racing ATHENS CLUB
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: mk1 Stelios
Απαντήσεις: 7
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO