[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ Δεκ 19, 2018 5:35 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ] 
 Πρεμίερα απο την FORD για Ecoboost & PowerShift 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9592
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Πρεμίερα απο την FORD για Ecoboost & PowerShift
Το Ford S-Max παρουσιάστηκε το 2006 και εν έτη 2009 έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για την ανανέωσή του. Η ουσιαστικότερη όμως αλλαγή κρύβεται κάτω από το καπό και αφορά την προσθήκη ενός νέου μηχανικού συνόλου βενζίνης. Πρόκειται για το πρώτο μοτέρ της οικογένειας EcoBoοst που από 2lt και με τη χρήση στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων αποδίδει ισχύ 203ps στις 5500rpm και ροπή 30.5 kg.m από τις 1750rpm μέχρι 4500rpm.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift. Με το συγκεκριμένο συνδυασμό το ανανεωμένο Ford S-Max σημειώνει επιτάχυνση 0-100km/h σε 8.5sec και τελική ταχύτητα 221 km/h έχοντας παράλληλα μέση κατανάλωση 8.1lt/100km.

Η παρουσίαση του ανανεωμένου Ford S-Max θα πραγματοποιηθεί στο Brussels Motor Show τον Ιανουάριο.

πηγή http://www.highoctane.gr



Επίσης απο την εν λόγω νέα κατηγορία μοτερ (Ecoboost) έχει τοποθέτηΘει και ο 1,6 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας (180ps και 23.5Kg ροπή) στο C max το οποίο παρουσίαστηκε στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. ( Φημολογείται ότι θα βγει και έκδόση με 150ps)

Ακόμα βρίσκται ήδη στην παραγωγή στην Αμερική ενα 6κύλινδρος 3,5 λίτρων (340ps) και είναι στα σκαρία και ένας 8κυλίνδρος 5 λίτρων αλλά όπως καταλαβαίνετε και αυτός για Αμερική μερία...




ΥΓ Για να δούμε τι θα δούμε απο εδώ και πέρα απο την μαμά FORD ....... ;)

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Ιαν 10, 2010 12:41 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Πρεμίερα απο την FORD για Ecoboost & PowerShift
Άντε γιατί άργησαν...Καλός ο 2,5 αλλά για άλλα αμαξώματα και άλλες χώρες...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Ιαν 11, 2010 12:34 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Πρεμίερα απο την FORD για Ecoboost & PowerShift
Παράθεση:
Ford Focus
Γράφει ο Στάθης Πετρόπουλος στις 11/01/2010





Μετά το Fiesta και την απήχηση που είχε ο σχεδιασμός του στο ευρύ κοινό, ήταν σχεδόν βέβαιο πως το νέο Ford Focus θα βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στη φιλοσοφία Kinetic Design. Έτσι το νεότερο μέλος στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων παρουσιάζεται ως ένα παράδειγμα της δεύτερης γενιάς του Kinetic Design. Στο Fiesta οι σχεδιαστικές επιλογές ήταν τόσο πρωτοποριακές που γίνονταν αμέσως αντιληπτές και αποδεκτές. Εκ πρώτης όψεως στο νέο Focus φαίνεται κάποιου είδους συμβιβασμός προκειμένου οι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας να μην υποστούν πολιτισμικό σοκ και αρχίσουν να τρέχουν δεξιά και αριστερά.

Τα κυριότερα σημεία της δεύτερης γενιάς του Kinetic Design του Ford Focus είναι η γρίλια στο εμπρός μέρος που έχει πάρει ένα καινούριο τραπεζοειδές σχήμα και το νεύρο στα πλαϊνά του οχήματος που αναμφίβολα δίνει χαρακτήρα. Από εκεί και πέρα το εμπρός τμήμα είναι λιγότερο τολμηρό από ό,τι θα περίμενε κανείς κρίνοντας από το Fiesta, ενώ το πίσω μέρος είναι σαφώς πιο εντυπωσιακό και πιο εναρμονισμένο στις εξαγγελίες του Kinetic Design.

Στο εσωτερικό του Ford Focus επικρατεί μια... αμερικανική αίσθηση καθώς κουμπιά, υλικά και χειριστήρια είναι μεν εντυπωσιακά και ποιοτικά αλλά δεν έχουν να επιδείξουν και κάτι σπουδαίο όσον αφορά την καλαισθησία με την οποία έχουν δημιουργηθεί. Το νέο Ford Focus πάντως θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα φέρει το νέο προαιρετικό My FordTouch (ράδιο-cd, κλιματισμός, GPS) στο οποίο ξεχωρίζει η οθόνη 8 ιντσών.

Το νέο Ford Focus αποτελεί ένα παγκόσμιο προϊόν καθώς θα εκτός της Ευρώπης θα λανσαριστεί δίχως σημαντικές αλλαγές σε Αμερική και Ασία. Αυτό προφανώς παίζει το ρόλο του και στο ότι το αυτοκίνητο δεν θα είναι μικρότερο σε διαστάσεις από τοαπελθών μοντέλο, κάτι που προς το παρόν μόνο να συμπεράνουμε μπορούμε από τα συμφραζόμενα, αφού η Ford δεν ανακοίνωσε διαστάσεις.

Τεχνολογικές καινοτομίες του νέου Ford Focus είναι το Electric Power Assist στο τιμόνι, σύστημα που βελτιώνει αφενός την αίσθηση όπως λένε στη Ford, αφετέρου τον έλεγχο του οχήματος στις στροφές, ενώ υπάρχει και το Dynamic Cornering Control με κατανομή της ροπής αναλόγως την περίσταση.

Όσον αφορά τους κινητήρες του Ford Focus οι μόνοι επιβεβαιωμένοι είναι ο 2λιτρος EcoBoost που χρησιμοποιείται στα ανανεωμένα S-Max και Galaxy, όπου αποδίδει 200ps και μπορεί να φτάσει μέχρι τους 230ps. Μία ακόμα ενδιαφέρουν επιλογή θα είναι ο 1.6, επίσης τεχνολογίας EcoBoost, που αποδίδει περί του 170ps, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για ύπαρξη τούρμπο κινητήρα 1lt με ιπποδυνάμεις από 89ps έως 108ps.

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με δύο επιλογές στο κιβώτιο ταχυτήτων αμφότερα έξι σχέσεων. Η πρώτη θα είναι το κλασικό μηχανικό και η δεύτερη το διπλού συμπλέκτη Power Shift που επίσης είδαμε στα ανανεωμένα S-Max και Galaxy. Το θετικό στο Ford Focus είναι πως στο αυτόματο διπλού συμπλέκτη θα υπάρχει και επιλογή για αλλαγές ταχυτήτων από τον οδηγό, το αρνητικό όμως είναι πως δεν θα δούμε paddles στο τιμόνι.

Το Ford Focus αναμένεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2011 με την παραγωγή του να ξεκινά την ίδια περίοδο στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α. και στη Γαλλία.



[Πηγή : Ford]


Tα πίσω φώτα είναι άθλια...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Ιαν 11, 2010 3:33 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
Ford Fiesta Mk7 (Pikes Peak)
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 1
O Janne Tuohino με FORD FIESTA S2000 στην Χαλκιδική!
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 0
Ford Racing ATHENS CLUB
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: mk1 Stelios
Απαντήσεις: 7
Ford,Focus,RS500
Δ. Συζήτηση: Επικαιρότητα
Συγγραφέας: enigma
Απαντήσεις: 32
Honda Civic 1.6 Turbo (Πριονέλη) VS Ford Escort Mk2 Cosworth
Δ. Συζήτηση: StreetRacing
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 5
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO