Σελίδα 7 από 7

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 9:16 pm
από mk1 Stelios
Λογικά -1 θες να πεις Σπύρο.
Με σύγκλιση θα είναι πιο ελαφρύ.
Βάλε -2 μοίρες μπροστά. Πάνω απο -2 το έχω και στα 2 φιέστα και είναι σχετικά απροβλημάτιστο.

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 9:25 pm
από GregWrc
δοκιμές εξελίξεις τελικά .... είμαι σίγουρος οτι θα βρεθεί η χρυσή τομή .... πάντως απο ομοργιά φτου-φτου .... ford classic βλέπω κλαίω .... :)

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 9:51 pm
από panrok90
Γιατί σύγκλιση και οχι απόκλιση ρε παιδιά?

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 9:55 pm
από mk1 Stelios
Θα γίνει πιό βαρύ το τιμόνι και θα γίνει υποστροφικό. Με τα χτυπήματα κιόλας που θα φάει σε αγώνα σιγά σιγά ανοίγει...

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 10:01 pm
από panrok90
mk1 Stelios έγραψε:
Θα γίνει πιό βαρύ το τιμόνι και θα γίνει υποστροφικό. Με τα χτυπήματα κιόλας που θα φάει σε αγώνα σιγά σιγά ανοίγει...


Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος:

Με αποκλιση, σε αργες στροφές, δεν εχεις μεταφορά βαρους, αρα ο εσωτερικος τροχος παταει καλυτερα και εχεις καλυτερο turn-in
Me συγκλιση, στις γρηγορες καμπές εχεις μεταφορά βάρους, αρα ο εξωτερικό τροχός πατάει καλυτερα.

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 10:31 pm
από mk1 Stelios
Δεν ξέρω τι λέει η θεωρία..σε αυτά τα αμάξια είναι λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα.
Τα συμπεράσματά μου είναι από δοκιμές . Είναι συμπεράσματα και στην αίσθηση και στο αποτέλεσμα(χρονόμετρο) .

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 17, 2014 11:23 pm
από saxter
panrok90 έγραψε:
mk1 Stelios έγραψε:
Θα γίνει πιό βαρύ το τιμόνι και θα γίνει υποστροφικό. Με τα χτυπήματα κιόλας που θα φάει σε αγώνα σιγά σιγά ανοίγει...


Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος:

Με αποκλιση, σε αργες στροφές, δεν εχεις μεταφορά βαρους, αρα ο εσωτερικος τροχος παταει καλυτερα και εχεις καλυτερο turn-in
Me συγκλιση, στις γρηγορες καμπές εχεις μεταφορά βάρους, αρα ο εξωτερικό τροχός πατάει καλυτερα.



Αντε αγορι μου, δειξε μας τι σπουδάζεις!!!!! Αν και η εμπειρια οπως λεει και ο στελιος ειναι πολυ σημντικο!

Οπως λεει και ενας φιλος το καλυτερο "δυναμομετρο" ειναι ο δρόμος!

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 18, 2014 1:42 am
από Pyrgiotis
Φανταστειτε οτι μιλαμε για αμαξι με ακαμπτο αξονα πισω, αρα πρακτικα καμια δυνατοτητα ρυθμισης και με χαρακτηριστικα πισωκινητου στον τροπο που διαβαζει το πισω μερος το δρομο...

Οι δοκιμές θα δέιξουν!

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 19, 2014 6:24 pm
από mk1 Stelios
Σήμερα πήρα μετρήσεις από την ανάρτηση.
-2.5 μοίρες το κάμπερ
-1 μοίρα το κάστερ
ολική σύγκλιση -2.4mm

Την ανάρτηση την είχα φτιάξει με την εμπειρία και το μάτι για αυτό δεν ήξερα να σου πω ακριβώς τιμές. Το προετοιμάζω και πήγα να του ρίξω μια ματιά. Δεν χρειάστηκε καμία παρέμβαση. Όπως μπήκαν οι αισθητήρες, έτσι βγήκαν αφού ουσιαστικά το αμάξι με ικανοποιεί όπως είναι.

Re: Fiesta Mk1 Rally car

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 22, 2014 9:28 pm
από Pyrgiotis
Με το νέο αυτοκίνητο ,γυρνάμε σελίδα και δίνουμε λίγο πιο ''επαγγελματικό'' ύφος στην προσπάθειά μας!

:ok LIKE us on FACEBOOK!! :ok

https://www.facebook.com/fiestamk1histo ... teamgreece

Εικόνα