Ήρθε κ εμένα η ώρα μου να κάνω μία μικρή παρουσίαση σε ένα από τα αγωνιστικά μου φιεστάκια!! Θα παρουσιάσω μία δουλειά που ξεκίνησε απο το 2005 και τελείωσε το 2010!
Πρόκειτε για το ιστορικό Fiesta Mk1 1.600
Λίγες είναι οι περιπτώσεις που φτιάχνεται ένα αγωνιστικό απο το μηδέν κ ολοκληρώνεται με προσωπικη εργασία κ μόνο!! Ο λόγος που προτίμησα να μην πει άλλο χέρι επάνω στο αμάξι είναι σίγουρα η αγάπη που έχω για το συγκεκριμένο μοντέλο! Δεν θα εμπιστευόμουνα ποτέ με κλειστά μάτια κάποια εξειδικευμένα συνεργεία για προετοιμασια αγωνιστικων (κ καλα) και ανθρώπους που σίγουρα θα πειραματιζόντουσαν σε ένα μοντέλο αυτοκινήτου που πραγματικά πολυ λίγοι ανθρωποι ασχολήθηκαν για να το κάνουν ένα σωστο αγωνιστικο!
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Η πρώτη φωτογραφία που βάζω είναι που έχει λυθεί η καρότσα..έχει μείνει μόνο το σκαρι! Έχει σηκωθεί με τον γερανό για να πλυθεί με το πιεστικο εσωτερικά κ εξωτερικά!
..μετά το πλύσιμο παει το αμάξι στο γκαραζ του!! ..κ κλείνει η πόρτα για να ξεκινήσει η προετοιμασία της καρότσας!
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Αφού το αμάξι πλέον έχει κάτσει στην σούβλα για να μπορει να περιστρέφεται οπου το θέλω εγώ...ξεκινάει πλέον η κατασκευή! Το σημαντικότερο κομματι σε ένα αγωνιστικό είναι η σωστή στερέωση του κλωβού ασφαλείας! Xρησημοποίησα το βιδωτο κλουβί της ΟΜΡ ΑΑ/104Ρ/60 . Τα πέδιλα που χρησημοποίησα για την στερέωση ξεπερνάνε κατα μεγάλο ποσοστό (το εμβαδόν επιφάνειας που θα στερεωθεί το κλουβι) των ελάχιστων απαιτήσεων που ορίζει η FIA (Διεθνη ομοσπονδία αυτοκινητου). Είναι πάχους 3mm όπως ορίζει ο κανονισμός. Κατάργησα τα πέδιλα που έδεινε η OMP γιατί δεν κάλυπταν τις προσωπικές μου απαιτήσεις και γιατί το πακέτο είχε μόνο πέδιλα στερέωσης για την πάνω μεριά ενώ ο κανονισμός κάνει αναφορά κ στην κάτω μεριά του πατώματος!!!
..απο την κάτω μεριά το πέδιλο που δένει το σασί που στερεώνεται ο πίσω άξονας!
Το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να γίνει η διαμόρφωση του πέδιλο στο μπροστινό τμήμα του κλουβιου κ απο την πάνω κ απο την κάτω μερια! ..μπροστινό πέδιλο απο την κάτω μερια. ..απο την κάτω μεριά πέδιλο αντιστήριξης Πέδιλο αντιστήριξης απο την πάνω μερια (στην καμπίνα) Πέδιλα απο την πάνω μερια (στην καμπινα)
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Οι βάσεις των καθισμάτων είναι κ αυτές εξίσου σημαντικο κεφάλαιο! Χρησημποίησα τις βασεις HC/879 της ΟΜΡ που είναι σύμφωνες βάση τα τελ.πρότυπα της FIA απο το 2009 κ μετά!
Τα πέδιλα στερέωσης των βάσεων.
Καποιες φωτογραφίες απο το τυπικό ράψιμο της καρότσας
Ενίσχυση βάσεων μπροστινών ψαλιδιών! (ειναι σημαντικη για χρηση σε χώμα)
....κ είναι έτοιμο για αστάρωμα!!
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Λόγο του ότι έχει τριφτεί ,έχει κολληθεί κ έχει ραφτεί σε πολλά σημεία η επιφάνεια σε όλο το αμάξωμα είναι απαραίτητο να περαστεί η καρότσα με primer .
Η επόμενη κίνηση είναι να μονωθεί το κάτω μερος του αυτοκινήτου για να μπορέσει να βαφτεί το πάτωμα.
Λόγο αγωνιστικής χρήσης προτίμησα να βαφτεί το πάτωμα με λευκό για να γίνεται πιο γρήγορα αντιληπτή η παραμικρή καταπόνηση στην καρότσα!
Ο χώρος της μηχανής και η καμπίνα βάφτηκαν την ίδια στιγμη αλλα λόγου της επιλογής του μάυρου προτίμησα να μην τις βαλλω αφου δεν φενεται η λεπτομέρεια!
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Από την στιγμή που έχει βαφτεί το πάτωμα και ο χώρος της μηχανής ξεκινάει η αντίστροφη μέτρηση!!
Ξεκινάει πλέον το δέσιμο των απαραίτητων πραγμάτων όπως ντεπόζιτο ,σωληνώσεις ,πίσω άξονας, μπροστινό σύστημα για να μπορέσει το αμάξι να φύγει απο την σούβλα και να κάτσει στις ρόδες του!!
Ντεπόζιτο με επιπλέον ποδιά για περισσότερη ασφάλεια και σωληνώσεις φρένων κ βενζίνας..
Πίσω άξονας..
Μπροστινό σύστημα
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Βάφτηκε το αμάξωμα είναι η ώρα να ξαναμπεί στο γκαραζ για να γίνει το μοντάρισμα! Για αρχή έβαλα την πεταλιέρα με τον άξονα του τιμονιού, μετά τοποθετησα το καλοριφέρ, σειρα μετά είχε η καλωδίωση και τέλος η τοποθέτηση του ταμπλό!!
..μπηκαν και τα τζάμια!!
...αφού μπήκαν αυτά σειρά έχει να μπεί το μοτέρ!!
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Ίσως για τους περισσότερους η καλύτερη στιγμή είναι ότι έχει σχέση με το μοτέρ!!
Πως είναι ένας πάγκος πριν ξεκινήσει το δέσιμο...
Το κινητήρας που που θα μπεί επάνω είναι ο Κεντ 1.6 (ΚL) που αποδίδει απο το εργοστάσιο 84bhp στις 5.500rpm
...σημαντική και η βοήθεια των φίλων (sotiris ,lookmimis ) για το τελικό δέσιμο του μοτέρ που χρειάζεται τουλαχιστον 2 άτομα για να μετακινηθεί κ για να μπορέσουν να σφιχτούν οι βίδες των καβαλέτων στροφάλου και τις κεφαλής !
..το επόμενο βήμα είνα να ακουμπηθεί στο πάτωμα το μοτερ, για να μπορεσει να κουμπωθεί στο σασμάν για να είναι έτοιμο να κάτσει στις βάσεις του αυτοκινήτου χωρις την εισαγωγή κ εξαγωγή για να έχει περισσότερο χωρο..
..τέλος καλό όλα καλά και το μοτέρ πλέον βρίσκεται επάνω στο αυτοκινητο!!
...μετά το τέλος κάθε εργασίας έμπαιναν στον υπολογιστές αυτές οι στιγμές για να μπορέσω στο μέλλον να τις δείξω σε όλλους εσάς!!!
Ήρθε η ώρα της εισαγωγής και τον υπόλοιπων περιφεριακών εξαρτημάτων!
..να γινουν μετά οι ηλεκτρολογικές συνδέσεις.
και το τελικό αποτέλεσμα!!
_________________ ...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση