[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ Δεκ 16, 2018 12:38 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 70 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο
 Fiesta Mk1 Rally car 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Fiesta Mk1 Rally car
Ήρθε κ εμένα η ώρα μου να κάνω μία μικρή παρουσίαση σε ένα από τα αγωνιστικά μου φιεστάκια!!
Θα παρουσιάσω μία δουλειά που ξεκίνησε απο το 2005 και τελείωσε το 2010!

Πρόκειτε για το ιστορικό Fiesta Mk1 1.600

Λίγες είναι οι περιπτώσεις που φτιάχνεται ένα αγωνιστικό απο το μηδέν κ ολοκληρώνεται με προσωπικη εργασία κ μόνο!! Ο λόγος που προτίμησα να μην πει άλλο χέρι επάνω στο αμάξι είναι σίγουρα η αγάπη που έχω για το συγκεκριμένο μοντέλο! Δεν θα εμπιστευόμουνα ποτέ με κλειστά μάτια κάποια εξειδικευμένα συνεργεία για προετοιμασια αγωνιστικων (κ καλα) και ανθρώπους που σίγουρα θα πειραματιζόντουσαν σε ένα μοντέλο αυτοκινήτου που πραγματικά πολυ λίγοι ανθρωποι ασχολήθηκαν για να το κάνουν ένα σωστο αγωνιστικο!

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:12 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Η πρώτη φωτογραφία που βάζω είναι που έχει λυθεί η καρότσα..έχει μείνει μόνο το σκαρι!
Έχει σηκωθεί με τον γερανό για να πλυθεί με το πιεστικο εσωτερικά κ εξωτερικά!
Εικόνα

..μετά το πλύσιμο παει το αμάξι στο γκαραζ του!!
ΕικόναΕικόναΕικόνα
..κ κλείνει η πόρτα για να ξεκινήσει η προετοιμασία της καρότσας!

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:12 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Αφού το αμάξι πλέον έχει κάτσει στην σούβλα για να μπορει να περιστρέφεται οπου το θέλω εγώ...ξεκινάει πλέον η κατασκευή! Το σημαντικότερο κομματι σε ένα αγωνιστικό είναι η σωστή στερέωση του κλωβού ασφαλείας!
Xρησημοποίησα το βιδωτο κλουβί της ΟΜΡ ΑΑ/104Ρ/60 .
Τα πέδιλα που χρησημοποίησα για την στερέωση ξεπερνάνε κατα μεγάλο ποσοστό (το εμβαδόν επιφάνειας που θα στερεωθεί το κλουβι) των ελάχιστων απαιτήσεων που ορίζει η FIA (Διεθνη ομοσπονδία αυτοκινητου).
Είναι πάχους 3mm όπως ορίζει ο κανονισμός. Κατάργησα τα πέδιλα που έδεινε η OMP γιατί δεν κάλυπταν τις προσωπικές μου απαιτήσεις και γιατί το πακέτο είχε μόνο πέδιλα στερέωσης για την πάνω μεριά ενώ ο κανονισμός κάνει αναφορά κ στην κάτω μεριά του πατώματος!!!

Εικόνα

..απο την κάτω μεριά το πέδιλο που δένει το σασί που στερεώνεται ο πίσω άξονας!
ΕικόναΕικόνα

Το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να γίνει η διαμόρφωση του πέδιλο στο μπροστινό τμήμα του κλουβιου κ απο την πάνω κ απο την κάτω μερια!
..μπροστινό πέδιλο απο την κάτω μερια.
Εικόνα
..απο την κάτω μεριά πέδιλο αντιστήριξης
Εικόνα
Πέδιλο αντιστήριξης απο την πάνω μερια (στην καμπίνα)
ΕικόναΕικόνα
Πέδιλα απο την πάνω μερια (στην καμπινα)
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:15 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Οι βάσεις των καθισμάτων είναι κ αυτές εξίσου σημαντικο κεφάλαιο!
Χρησημποίησα τις βασεις HC/879 της ΟΜΡ που είναι σύμφωνες βάση τα τελ.πρότυπα της FIA απο το 2009 κ μετά!

Τα πέδιλα στερέωσης των βάσεων.
ΕικόναΕικόνα

Καποιες φωτογραφίες απο το τυπικό ράψιμο της καρότσας
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Ενίσχυση βάσεων μπροστινών ψαλιδιών! (ειναι σημαντικη για χρηση σε χώμα)
ΕικόναΕικόναΕικόνα

....κ είναι έτοιμο για αστάρωμα!!
Εικόνα

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:17 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Λόγο του ότι έχει τριφτεί ,έχει κολληθεί κ έχει ραφτεί σε πολλά σημεία η επιφάνεια σε όλο το αμάξωμα είναι απαραίτητο να περαστεί η καρότσα με primer .
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Η επόμενη κίνηση είναι να μονωθεί το κάτω μερος του αυτοκινήτου για να μπορέσει να βαφτεί το πάτωμα.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Λόγο αγωνιστικής χρήσης προτίμησα να βαφτεί το πάτωμα με λευκό για να γίνεται πιο γρήγορα αντιληπτή η παραμικρή καταπόνηση στην καρότσα!
Εικόνα Εικόνα


Ο χώρος της μηχανής και η καμπίνα βάφτηκαν την ίδια στιγμη αλλα λόγου της επιλογής του μάυρου προτίμησα να μην τις βαλλω αφου δεν φενεται η λεπτομέρεια!

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:18 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Από την στιγμή που έχει βαφτεί το πάτωμα και ο χώρος της μηχανής ξεκινάει η αντίστροφη μέτρηση!!

Ξεκινάει πλέον το δέσιμο των απαραίτητων πραγμάτων όπως ντεπόζιτο ,σωληνώσεις ,πίσω άξονας, μπροστινό σύστημα για να μπορέσει το αμάξι να φύγει απο την σούβλα και να κάτσει στις ρόδες του!!

Ντεπόζιτο με επιπλέον ποδιά για περισσότερη ασφάλεια και σωληνώσεις φρένων κ βενζίνας..
Εικόνα

Πίσω άξονας..
Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Μπροστινό σύστημα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:20 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Αφού έκατσε στις ρόδες του το αμάξι , βγήκε απο το γκαράζ για να στοκαριστεί ,να τριφτεί ,να περαστεί primer και να βαφτεί.

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:22 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Βάφτηκε το αμάξωμα είναι η ώρα να ξαναμπεί στο γκαραζ για να γίνει το μοντάρισμα!
Για αρχή έβαλα την πεταλιέρα με τον άξονα του τιμονιού, μετά τοποθετησα το καλοριφέρ, σειρα μετά είχε η καλωδίωση και τέλος η τοποθέτηση του ταμπλό!!

Εικόνα Εικόνα
..μπηκαν και τα τζάμια!!


...αφού μπήκαν αυτά σειρά έχει να μπεί το μοτέρ!!

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:24 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Ίσως για τους περισσότερους η καλύτερη στιγμή είναι ότι έχει σχέση με το μοτέρ!!

Πως είναι ένας πάγκος πριν ξεκινήσει το δέσιμο...
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Το κινητήρας που που θα μπεί επάνω είναι ο Κεντ 1.6 (ΚL) που αποδίδει απο το εργοστάσιο 84bhp στις 5.500rpm

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα

...σημαντική και η βοήθεια των φίλων (sotiris ,lookmimis ) για το τελικό δέσιμο του μοτέρ που χρειάζεται τουλαχιστον 2 άτομα για να μετακινηθεί κ για να μπορέσουν να σφιχτούν οι βίδες των καβαλέτων στροφάλου και τις κεφαλής !
Εικόνα

..το επόμενο βήμα είνα να ακουμπηθεί στο πάτωμα το μοτερ, για να μπορεσει να κουμπωθεί στο σασμάν για να είναι έτοιμο να κάτσει στις βάσεις του αυτοκινήτου χωρις την εισαγωγή κ εξαγωγή για να έχει περισσότερο χωρο..
Εικόνα

..τέλος καλό όλα καλά και το μοτέρ πλέον βρίσκεται επάνω στο αυτοκινητο!!
Εικόνα

...μετά το τέλος κάθε εργασίας έμπαιναν στον υπολογιστές αυτές οι στιγμές για να μπορέσω στο μέλλον να τις δείξω σε όλλους εσάς!!!
Εικόνα

Ήρθε η ώρα της εισαγωγής και τον υπόλοιπων περιφεριακών εξαρτημάτων!
Εικόνα Εικόνα Εικόνα

..να γινουν μετά οι ηλεκτρολογικές συνδέσεις.

Εικόνα

και το τελικό αποτέλεσμα!!

Εικόνα

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τρί Μαρ 13, 2012 7:25 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 21, 2009 2:31 pm
Δημοσιεύσεις: 331
Δημοσίευση Re: Fiesta Mk1 Rally car
Πλησιάζει το project στο τέλος του! Έμεινε να τοποθετηθεί ό κλωβος, να στερεωθεί κ να μπούν οι βάσεις κ τα καθίσματα!

Βάσεις καθισμάτων κ σημάδεμα για τρυπημα!
Εικόνα Εικόνα

Ακούμπημα κλωβού στο αμάξωμα για εργασία για την σωστή στερέωση!
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

...κ τέλος έμεινε να τοποθετηθεί ο γρύλλος ,το τρίγωνο ασφαλείας , κ οι γατζοι στερέωσης της ρεζέρβας!

Εικόνα

_________________
...αν φοβάσαι να μην πεθάνεις σημαίνει πως φοβάσαι και να ζεις !


Τελευταία επεξεργασία από mk1 Stelios και Τρί Μαρ 13, 2012 7:33 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά



Τρί Μαρ 13, 2012 7:28 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 70 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
General Rally Videos
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: queen_corvette
Απαντήσεις: 707
36o Rally Sprint Λίμνης Σμοκόβου (12-13 Δεκ 2009)
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: Toufas
Απαντήσεις: 21
34ο Rally Κρήτης
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 9
4o Athens Rally Sprint - Αγιος Μερκούριος ( 2016 )
Δ. Συζήτηση: Ράλλυ Sprint
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 7
WRC Rally Italia Sardegna 2018
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 23
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO