Συγγραφέας |
Μήνυμα |
saxter
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 2720
|
 C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
αγαπητοι συμπολεμιστές θέτω το εξής θεμα: ANAΡΤΗΣΗ ΣΤΟ C4
το c4 αυτην την στιγμη φοραει της μανας του.απο τα γεννοφάσκια του το αμαξι κοπαναγε!λόγω του αξωνα πισω και των πιστευω μουφα αμορτισερ. π.χ. σε στροφες πηγαινωντας με σεβαστα km αν βρω λακουβιτες-οχι ομαλο δρομο ο κόλος αποσταθεροποιηται αρκετα-φοβιστικα! επισης και με 5 κμ να πηγαινω και να πεσω σε λακουβα κοπαναει λες και το αμορτισερ βγηκε απο τον θολο! οποτε τι? ψαχνομαι για κατι καλο.οποτε προτεινετε! απο οσο ξερω o power kαι ο phantom φορανε καλα κομματια! (α και ο tommi)
περιμενω ιδεες-προτασεις!
_________________ ______________ rally car wanted...
|
Πέμ Απρ 16, 2009 9:36 pm |
|
 |
Toufas
__
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 09, 2009 6:49 pm Δημοσιεύσεις: 2007
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
O Tommi προτείνει KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα. ο Κρίκης στην Αχαρνών μου είχε πει 850 μαζί με τα ελατήρια.
_________________ A samurai spectator of rallyes
|
Πέμ Απρ 16, 2009 9:38 pm |
|
 |
phantom
_
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 2:23 pm Δημοσιεύσεις: 75
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Κοίτα αγαπητέ, εγώ φοράω πάνω τα coilover της γερμανικής FK τα οποία κατασκευάζονται απο την ΚΟΝΙ για λογαριασμό της FK. Παντού επάνω τους γράφουν ΚΟΝΙ όμως.... είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα, είναι επισκευάσιμα και μάλιστα με χαμηλό κόστος επισκευής ( επισκευάζονται στην ΚΟΝΙ ) και όπως έχω πεί και στην παρουσίασή μου για τον δικό μου τρόπο οδήγησης είναι τέλεια!!!! Η αρχική τιμή αγοράς τους κυμαίνεται απο 950€ έως 1300€ ανάλογα το μοντέλο του αυτοκινήτου που θα τα φορέσει. ( έχω κι ένα κονέ να δούμε τί μπορεί να μας κάνει στην τιμή... ) Απο πλευράς μου στα προτείνω ανεπιφύλακτα, πιστεύω πως θα σε αφήσουν με το στόμα ανοιχτό!! Φίλος μου και γνώστης του θέματος ανάρτηση οδήγησε το polo μου και είπε ότι του θυμίζει το τεσσάρι του όταν φόραγε KW2. Επίσης αυτός που μου τις τοποθέτησε την άλλη μέρα παρήγγειλε 8 σετάκια τέτοιων αναρτήσεων για κάποια Golf 5 GTI που του ζήταγαν ανάρτηση ( άν αυτό έχει να πεί κάτι... ) .
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=q7SjbU3P-rM
|
Πέμ Απρ 16, 2009 10:04 pm |
|
 |
enigma
_
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm Δημοσιεύσεις: 525
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Aπό άνθρωπο που τοποθετεί αναρτήσεις weitec hicon gt (με τοποθέτηση-ευθυγράμμιση κανά 800άρι αν θυμάμαι καλά) και αν θέλεις πιο σκληροπυρηνικά kw variant 1-2...
_________________ Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry
|
Πέμ Απρ 16, 2009 10:34 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
enigma έγραψε: Aπό άνθρωπο που τοποθετεί αναρτήσεις weitec hicon gt (με τοποθέτηση-ευθυγράμμιση κανά 800άρι αν θυμάμαι καλά) και αν θέλεις πιο σκληροπυρηνικά kw variant 1-2... συμφώνω με enigma για kw.... Ανθρωπο.....?????
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Πέμ Απρ 16, 2009 10:41 pm |
|
 |
saxter
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm Δημοσιεύσεις: 2720
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
τετοια ανταποκριση ουτε να ειμασταν σε μαχη!!! χαιρομαι γιατι εμαθα και τιμες! εγω εχω τιμη 1.270,00 για kw 1,πιο χαμηλα δεν προκειται βρω νομιζω.θα μου κοψει και αν ειναι μου ειπε και αλλο. το θεμα ειναι το εξης.δεν λεω να ειναι σαν τις αναρτησεις του sw του πατερα μου σε κοπανημα (0%) αλλα να μην τρελαθουν και απο την αλλου στα νταπα-ντουπα. απο τιμες οσο εμαθα ειμαστε καλα,ειμαστε μεσα στα ορια! παω σε ρυθμιζομενα ..... εχουμε και λεμε 1) FK-ΚΟΝΙ 2) WEITEC 3) KW1 θα πεσει ψαξιμο, thanks (θα επανελθουμε)
_________________ ______________ rally car wanted...
|
Παρ Απρ 17, 2009 12:01 am |
|
 |
powerslave
_
Εγγραφή: Τρί Μαρ 24, 2009 10:11 pm Δημοσιεύσεις: 148
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Μεγαλη συζητηση η αναρτηση..
Σε αυτα τα λεφτα θα σου προτεινα ρυθμιζομενη&επισκευαζομενη καταρχην. Οι kw οι ρυθμιζομενες ειναι εγγυηση... η weitec ειναι θυγατρικη εταιρεια ... φοραω την hicon gt ρυθμιζομενη καθ υψος.. αντιστοιχη της kw1.
Koni πολυ καλες αναρτησεις δες σε τι τιμη σου βγαινει η 1150 (αυτος ειναι ο κωδικος για την ρυθμιζομενη νομιζω) bilstein ρυθμιζομενα αν και ειναι φοβερα ειναι πανακριβα..
Ειναι πολλες οι επιλογες, ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη αναλογα με το τι εχει οδηγησει βεβαια . Θελει ψαξιμο το θεμα..
|
Παρ Απρ 17, 2009 12:36 am |
|
 |
kaloburn_20VT
_
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 2:04 am Δημοσιεύσεις: 381
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
στο c4 το 2,000cc τι βαζουνε????
_________________ 20VT+5_doors+5Gears=weapon of kaloburn
PoWeR by http://tuningonroad.com/ ....
|
Παρ Απρ 17, 2009 3:08 am |
|
 |
enigma
_
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm Δημοσιεύσεις: 525
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Gregwrc έγραψε: enigma έγραψε: Aπό άνθρωπο που τοποθετεί αναρτήσεις weitec hicon gt (με τοποθέτηση-ευθυγράμμιση κανά 800άρι αν θυμάμαι καλά) και αν θέλεις πιο σκληροπυρηνικά kw variant 1-2... συμφώνω με enigma για kw.... Ανθρωπο.....????? http://www.koni.gr/koni.htm o κατάλογος της koni. Τώρα τα bilstein είναι πανάκριβα...ενδεικτικά αμορτισέρ μόνο κάνει όσο κιτ αμορτισέρ ανάρτηση από weitec. Άνθρωπο όπως σας είπα και χθες εννοώ ένα άτομο από Πάτρα που ασχολείται μόνο με τοποθέτηση και όχι με το εμπόριο των αναρτήσεων (συνεπώς δεν είναι κολλημένος με εταιρίες για να προωθήσει) έναν Κωτσόπουλο. Εγώ πήγα από powerslave εκεί και μόλις είδα πως σε αντιμετωπίζει αποφάσισα να τα αγοράσω και να τα βάλω εκεί. Τέσπα αυτός μου είπε ότι η ρυθμιζόμενη της ΚΟΝΙ δεν φτάνει αυτή της kw, όποιος είναι να δώσει 1000+ πάει σε kw. Δυστυχώς δεν το θυμήθηκες λίγο πιο νωρίς να έβλεπες πόσο κοπανάει το ibiza του Κώστα οπότε να είχες μια τάξη μεγέθους. kaloburn_20VT έγραψε: στο c4 το 2,000cc τι βαζουνε???? Αν είναι να βάλει από 2,0Lt θα πρέπει να βάλει άλλα ελατήρια λόγω διαφορετικού βάρους μπροστά.
_________________ Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry
|
Παρ Απρ 17, 2009 12:33 pm |
|
 |
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
 Re: C4 1.6 SUBPROJECT ΑΝΑΡΤΗΣΗ
εγώ θα σου πρότεινα KW variant1 . για να ολκηρωθεί όμως το στήσιμο του αυτοκινήτου καλό θα ήταν να αλλάξεις και τα σινεμπλοκ του για τον εξής λόγο : "Με την τοποθέτηση ρυθμιζόμενης ανάρτησης, ελατητηρίων ή αντιστρεπτικής, είναι απαραίτητη η αντικατάσταση των σινεμπλόκ. Τα εργοστάσια χρησιμοποιούν λαστιχένια σινεμπλόκ προκειμένου να μειώσουν τους κραδασμούς και να προσθέσουν άνεση και σιγουριά στο αυτοκίνητο. Το πρόβλημα όμως των ελαστικών σινεμπλόκ είναι ότι ενώ προσθέτουν άνεση στο αυτοκίνητο, μειώνουν την απόδοση των μερών της ανάρτησης.Τα σινεμπλόκ αυτά επιτρέπουν την αυξημένη κίνηση των μερών της ανάρτησης, κάτι το οποίο δε συμβάλει σωστά στις ρυθμίσεις. Σε μια μεριά του αυτοκινήτου – κι ενώ αυτό φοράει τα εργοστασιακά σινεμπλόκ – κάτω από συνθήκες φορτίου τα σινεμπλόκ παραμορφώνονται, και αναλογα σε πιο σημείο είναι τοποθετημένα, μεταβάλλουν τη γωνία κάμπερ και τη σύγκλιση. Έτσι, το αυτοκίνητο είναι πολύ λιγότερο προβλεψιμο και ασταθές κατά την οδήγηση. Τοποθετώντας σινεμπλόκ πολυουρεθάνης μειώνουμε την παραμόρφωση, κάνοντας το αυτοκίνητο περισσότερο προβλέψιμο και σταθερό κάτω από υψηλά φορτία και μεταφερόμενα βάρη. Μπορεί βέβαια τα σινεμπλόκ να προσθέτουν λίγο συντονισμό, αλλά σε σχέση με την απόδοσή τους, το γεγονός αυτό μπορεί να παραβλεφθεί" πηγή http://www.louis.comΣύμφωνω και επαυξάνω με την παραπάνω πρόταση όσον αφορά τους τριγμούς. Βλέπεις δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!!! Επίσης μεγάλη διαφορά θα δεις με την αλλάγη των αντιστρεπτικών σου όπως και με την τοποθέτηση μπάρας θόλων. Τέλος καλύτερα να επιλέξεις μια πιο φθηνή ανάρτηση και να αλλάξεις κάποιο απο τα παραπάνω πράγματα που αναφέρς παραπάνω ώστε να κερδίσεις απόδοση σε δυο τομείς και όχι σε έναν.
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Παρ Απρ 17, 2009 12:56 pm |
|
 |
|