[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 11:37 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 6 Δημοσιεύσεις ] 
 Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες 
Συγγραφέας Μήνυμα
_

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 22, 2010 11:44 am
Δημοσιεύσεις: 3
Δημοσίευση Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες
Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο σου Pawerslave για τους καταλύτες.
Τώρα για όποιον γνωρίζει, θέλω πληροφορίες για το εξής πρόβλημα μου:
Έχω ένα vw golf και σε έλεγχο που έκανα σήμερα, για βλάβη που μου έβγαλε, αποδείχθηκε ότι έχει χαλάσει ο ανιχνευτής αζώτου.
Ψάχνωντας στο internet διάβασα λίγο λειτουργίες και λίγο χημεία και κατάλαβα ότι ο ανιχνευτής αζώτου είνια απαραίτητος διότι κάνει συνεχείς μετρήσεις του μονοξειδίου του αζώτου απο τα καυσαέρια του αυτοκινήτου, και τροδοδοτεί όταν πρέπει με εντολή τον καταλύτη για την μή σωστή καύση του μονοξειδίου αζώτου, προκειμένου για την ενεργοποίηση της φάσης της αναζωογονοποίησης του καταλύτη όταν το μονοξέιδιου του αζώτου δεν καίγεται.
Το ερώτημά μου είναι το εξής: Υπάρχει περίπτωση ένας χαλασμένος ανιχνευτής αζώτου που δεν αντικατασταθεί (τουλάχιστον άμεσα διότι κάνει 500 ευρώ όπως μου είπαν στην vw) να προκαλέσει άλλες ζημιές σε άλλο σημείο του αυτοκινήτου όπως π.χ. στον καταλύτη μου και τελικά να πολλαπλασιαστεί η ζημιά μου?..ή γενικά ο ρόλος του ανιχνευτή είναι κάπως υποστηρικτικός και θα μπορούσα να αναβάλω την αλλαγή του μέχρι τουλάχιστον να βρεθεί το ρευστό :))...
Ευχαριστώ


Δευτ Φεβ 22, 2010 12:04 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες
Φίλε μου μπορείς να ανεβάσεις λίγο αυτό που διάβασες;Αν ο συγκεκριμένος αισθητήρας είναι στον δεύτερο "λ" όπως καταλαβαίνω δεν έχεις κανένα πρόβλημα από μηχανικής άποψης και στην περίπτωση που έχει χαλάσει ο καταλύτης και όχι ο αισθητήρας απλώς βγάζεις καυσαέρια πάνω από το όριο. Αν είναι στον πρώτο "λ" τότε το αυτοκίνητο είτε θα δουλεύει φτωχό μίγμα (υψηλή απόδοση αλλά επιρρεπές σε κακή ποιότητα βενζίνης) ή πλούσιο και υψηλή κατανάλωση και να το αισθάνεσαι "μπουκωμένο".

Ο καταλύτης είναι ένα κομμάτι τούβλο σκέψου που περνάνε από μέσα του τα καυσαέρια και απομονώνει τα πιο βλαβερά-τοξικά μετατρέποντάς τα σε πιο αβλαβή μη τοξικά αέρια. Δεν υπάρχει αισθητήρας που να μεταβάλει την λειτουργία του παρά μόνο να σε ενημερώνει για την λειτουργία του και την αποτελεσματικότητά του.

Σου έχει ανάψει check engine το κανες με vag.com;;;

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Φεβ 22, 2010 12:45 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 22, 2010 11:44 am
Δημοσιεύσεις: 3
Δημοσίευση Re: Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες
Μου αναψε το λαμπάκι της βλάβης κινητήρα, το πήγα στην εταιρεία και έβαλε τον υπολογιστή (μιά οθονούλα portable που την συνέδεσε σε ένα interface κάτω από το τιμόνι) όπου και εντόπισε το σφάλμα ότι δηλαδή έιναι χαλασμένος ο ανιχνευτής του αζώτου και όχι ο καταλύτης. Ακολούθως έσβησε το σβάλμα με τον υπολογιστή, και μου είπε να το δω πως λειτουργεί και βλέπουμε, και υπάρχει περίπτωση να μην ξαναανάψει. Υποθέτω λοιπόν ότι ούτε ο καταλύτης έχει χαλάσει ούτε ο ανιχνευτής λ, εκτός αν ο ανιχνευτής αζώτου και ο ανιχνευτής λ είνια το ίδιο πράγμα στα golf fsi (προηγούμενο μοντέλο έχω)

Το ένα άρθρο που βρήκα είναι γενικό άρθο όχι για vw και είναι το εξής:
http://www.vaggelis.net/files/catalyst.htm ..εδώ μιλάει για "αναζωογονοποίηση" και μου φαίνεται πολύ βασικό για τα καυσαέρια και λέει ότι αν σου χαλάσει ο ανιχνευτής αζώτου σημαίνει ότι σταματάει αυτή η ενέργεια με βάση πάντα το άρθρο ...βέβαια στο vw golf δε ξέρω πως έιναι φτιαγμένο...

και το δεύτερο 'αρθρο είναι εντός του blog στην κατηγορία "τεχνικά θέματα" ανεβασμένο από τον Pawerslave χρήστη
Οπότε από ότι κατάλαβα αν είμαι τυχερος και βάζω καλή βενζίνη όλα καλά ?.


Δευτ Φεβ 22, 2010 1:39 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες
Δεν είναιν τπτ... Είναι στον δεύτερο "λ" και η αναζωογονοποίηση είναι μια απλή χημική αντίδραση όπως οι προαναφερόμενες. Αμφισβητώ το σημείο που λέει ότι ο κινητήρας μπαίνει σε ειδικό mode για να γίνει η αποδέσμευση του Ν, δεν νομίζω να αλλάζει τπτ απλώς είναι το επόμενο στάδιο της εκρόφησης όταν έχεις χημική αντίδραση σε καταλυτικά ενεργό επιφάνεια. Η ενεργοποίηση ενός καταλύτη δεν γίνεται με την διαδικασία που σου είπε.
Με λίγα λόγια από την στιγμή που το σφάλμα ήταν παροδικό σημαίνει ότι ο καταλύτης είναι ok και ότι που και που δίνει λάθος τιμές ο αισθητήρας. Μέχρι να βγει off μπορεί να σου κάνει διάφορα τέτοια οπότε με το vag.com απλά σβήνεις την βλάβη και μια λύση αν είσαι στα αρχικά στάδια είναι να πάρεις καθαριστικό κινητήρα και εξαγωγής όπως είναι τα stp,redline, κοκ. Η άλλη είναι να βγάλεις τον "λ" και να τον καθαρίσεις.

Επειδή είναι παροδικό μην το σκέφτεσαι, πάρε ένα απλό καθαριστικό, δεν τρέχει τπτ....Εμένα μου έχει πετάξει κανά 4άρι φορές σφάλμα. Απλώς στην αντιπροσωπία κοιτάνε να σου γδάρουν το κορμί...


Μήπως φοράς ελεύθερο καταλύτη;;;;

Καλως όρισες κιόλας.

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Φεβ 22, 2010 2:19 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Δευτ Φεβ 22, 2010 11:44 am
Δημοσιεύσεις: 3
Δημοσίευση Re: Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες
ok...thanks για το καλοσόρισμα και την απάντησή σου.
Χρησιμο info...
by the way ....o καταλύτης μου λογικά είναι original εφόσον το αυτοκίνητο το πήρα καινούργιο.
ισως φταίει που βάσω απλή βενζίνη και όχι super παρόλο που ο κινητήρας μου είναι fsi ...αν και δε νομίζω ότι ισχύει γιατί όπως είπες σου έχει συμβεί επαννηλημένα και σένα


Δευτ Φεβ 22, 2010 4:19 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Αισθητήρας αζώτου αυτοκινήτων και καταλύτες
golfakias έγραψε:
ok...thanks για το καλοσόρισμα και την απάντησή σου.
Χρησιμο info...
by the way ....o καταλύτης μου λογικά είναι original εφόσον το αυτοκίνητο το πήρα καινούργιο.
ισως φταίει που βάσω απλή βενζίνη και όχι super παρόλο που ο κινητήρας μου είναι fsi ...αν και δε νομίζω ότι ισχύει γιατί όπως είπες σου έχει συμβεί επαννηλημένα και σένα

Άλλο tsi άλλο fsi. Νομίζω μόνο στους fsi υπήρχε οδηγία για χρήση 98+οκτανίων και τους πρώτους tfsi. Οι τωρινοί αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν τέτοια οδηγία χρήσεως.

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Δευτ Φεβ 22, 2010 4:29 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 6 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Δ. Συζήτηση: Επικαιρότητα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 11
Απορία περί κατασκευαστικών κανονισμών αγων/κων αυτοκινήτων
Δ. Συζήτηση: Εκτός Θέματος
Συγγραφέας: MIXALHS
Απαντήσεις: 12
Ζύγισμα αυτοκινήτων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Toufas
Απαντήσεις: 19
Η προσωπική συλλογή αυτοκινήτων του Peter Solberg
Δ. Συζήτηση: Βίντεο
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 0
ΣΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ & ΙΣΤΟΡΙΑ...
Δ. Συζήτηση: Εκτός Θέματος
Συγγραφέας: enigma
Απαντήσεις: 15
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO