[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Απρ 29, 2024 3:21 pm ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 121 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενο
 Golf IV 1.8T Project by Kaloburn.. 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
kaloburn_20VT έγραψε:
GregWrc έγραψε:
στο δρόμο τι κάνει , θα μας πεις ....? :roll:

Υγ γεμίσαμε λαδιέρες.....



μια παρεμια λεει οτι λες το λουζεσε.......!!

Y.Γ.ST sport technology by ford motosport με ενα μπετονακι λαδι στη σακα του πορτ μπαγαζ......... :bye-bye :bye-bye :bye-bye :bye-bye



xaxaxaxaxaxaxaxa

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Απρ 29, 2010 1:16 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
kaloburn_20VT έγραψε:
GregWrc έγραψε:
στο δρόμο τι κάνει , θα μας πεις ....? :roll:

Υγ γεμίσαμε λαδιέρες.....



μια παρεμια λεει οτι λες το λουζεσε.......!!

Y.Γ.ST sport technology by ford motosport με ενα μπετονακι λαδι στη σακα του πορτ μπαγαζ......... :bye-bye :bye-bye :bye-bye :bye-bye


για 11000 km και 11 μήνες ούτε καν είχα δει τα λάδια του και μιας εκείνη την περίοδο το έκαιγα είπα να συμπληρώσω λίγο αν και δεν έπρεπε ..... εξάλλου μετά απο λίγες μέρες πήγα για service.... τα turbo ήταν, είναι και θα είναι λαδιέρες για μένα ..... παρω δεν πάρω turbo ......

saxter θες να πούμε τα δικά σου ... δεν νομίζω ......... :tongue

ποντίκι αμα θες πατάμε .......????

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Απρ 29, 2010 1:57 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
GregWrc έγραψε:
saxter θες να πούμε τα δικά σου ... δεν νομίζω ......... :tongue


ποια δικα μου????Τι εχει παθει ο γαλλος???Αν εξαιρεσεις μια δικια μου μαλακια τιποτα αλλο!!!

_________________
______________
rally car wanted...


Πέμ Απρ 29, 2010 2:28 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 2:04 am
Δημοσιεύσεις: 381
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
GregWrc έγραψε:
kaloburn_20VT έγραψε:
GregWrc έγραψε:
στο δρόμο τι κάνει , θα μας πεις ....? :roll:

Υγ γεμίσαμε λαδιέρες.....



μια παρεμια λεει οτι λες το λουζεσε.......!!

Y.Γ.ST sport technology by ford motosport με ενα μπετονακι λαδι στη σακα του πορτ μπαγαζ......... :bye-bye :bye-bye :bye-bye :bye-bye


για 11000 km και 11 μήνες ούτε καν είχα δει τα λάδια του και μιας εκείνη την περίοδο το έκαιγα είπα να συμπληρώσω λίγο αν και δεν έπρεπε ..... εξάλλου μετά απο λίγες μέρες πήγα για service.... τα turbo ήταν, είναι και θα είναι λαδιέρες για μένα ..... παρω δεν πάρω turbo ......

saxter θες να πούμε τα δικά σου ... δεν νομίζω ......... :tongue

ποντίκι αμα θες πατάμε .......????


ενα ατμοσφερικο ειναι αδικιολογιτο να καιει λαδια και ιδικα αν εχει 11000χλμ,το abf που ειναι μοντελο 95 εκαιγε 1,5λιτρο καθε 5000χλμ με 378000χλμ στην πλατη...........αραγε το st θα σιμφερει να το κυκλοφορεις μετα απο 50.000++χλμ.......γιατι περισολαδι θα καιει παρα βεντζινη......!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. το σλογκαν σου αλαξε.....ΕΣΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ GAS ΚΑΙ ΛΑΔΙ.......ford power τσαμπα οι τυτλοι στο wrc!!!!!

Y.Γ.2 και βεβαια παταω μαζι σου 0-400 η 0-800 αλλα επιδει το αμαξι μου ειναι πλυγομενο και δεν ξερω τι θα αποδοσει θα βαλουμε και 300€ ετσι για να μου πληροσεις το γερανο που θα με παει στο μηχανικο μου μετα την τερατοδη νικη μου χωρις δισκο!!!!!!!!!!!

_________________
20VT+5_doors+5Gears=weapon of kaloburn







PoWeR by http://tuningonroad.com/ ....


Πέμ Απρ 29, 2010 3:07 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
kaloburn_20VT έγραψε:

ενα ατμοσφερικο ειναι αδικιολογιτο να καιει λαδια και ιδικα αν εχει 11000χλμ,το abf που ειναι μοντελο 95 εκαιγε 1,5λιτρο καθε 5000χλμ με 378000χλμ στην πλατη...........αραγε το st θα σιμφερει να το κυκλοφορεις μετα απο 50.000++χλμ.......γιατι περισολαδι θα καιει παρα βεντζινη......!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. το σλογκαν σου αλαξε.....ΕΣΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ GAS ΚΑΙ ΛΑΔΙ.......ford power τσαμπα οι τυτλοι στο wrc!!!!!

Y.Γ.2 και βεβαια παταω μαζι σου 0-400 η 0-800 αλλα επιδει το αμαξι μου ειναι πλυγομενο και δεν ξερω τι θα αποδοσει θα βαλουμε και 300€ ετσι για να μου πληροσεις το γερανο που θα με παει στο μηχανικο μου μετα την τερατοδη νικη μου χωρις δισκο!!!!!!!!!!!


προληπτικά έβαλα γιατί δεν θυμώμουν που ήταν η στάθμή όταν είχα πάει για το ετησίο service πριν 11000km και 11 μήνες. το μοτερ τότε είχε γύρω στις 25000km.απλά είδα την στάθμή λίγο πάνω απο το όριο και λέω κάτσε να βάλω γιατί οπως είπα του έπινα το αίμα..... εξάλλου ξέρεις ότι έβγαλά of τα λάστιχα απο τις 16000-17000 km.... δεν πρέπει να έκαψε αλλά και να έκαψε ..... έχω άλλα 3 χρόνια εγγύηση......... I don't care ....

χρόνο με το χρόνο βάζεις 25000 km στο 3αρι πριν το ρεκτιφιέ ...... 300000km έιχε κάνει .... όταν κάνατε το ρεκτιφιέ και μπήκα το κοντερ έγραφε 302000km.....

εντάξει τα vag μοτερούκλες αλλά τι να κάνουμε και έμεις ... κολλήματα είναι αυτά ......

ενημερωτικά το fiesta s2000 φοράει τον δικό μου duratec αλλά τα αγωνιστικά μοτερ δεν έχουν καμία σχέση με τα συμβατικά....

Υγ κάπου διάβασα ότι μια εταιρία καυσίμων θα βγάλει προσφορά ......στο γέμισμα 500ml λάδι.... θα γίνω πελάτης ...... κάνουμε κάτι .... είσαι να μην κοιτάξουμε την στάθμη για 20000..... εγώ είμαι μέσα ..... αλλά τι λέω.... κάθε 7000km πάτε για αλλαγή ..... τουλάχιστον μην τα κοιτάξεις καθόλου όσο κρατέι μια αλλάγη δηλαδή για 7000-8000km ....... (επειδή με τσιγκλάς ποντίκι....) ..... εμένα ο μηχανικός που κάνει αλλάγή θα τα κοιτάζει μόνο μια φορά τον χρόνο ή 20000km

Yγ2 γράψου οδική .... προτιμώ να στα δώσω για χαρτζηλίκι τώρα που θα πας φανταράκι παρά στην οδική ...... :tongue

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Απρ 29, 2010 3:56 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
kaloburn_20VT έγραψε:
δεν μου φοραει κανει τιποτα......επιλογες ειναι αυτες και οχι εξαναγκαστικες κινισεις!!!!!

Mωρέ επιλογές είναι, αλλά όταν πήρες τον γκολφέα είχε 0.80 και τώρα 1,4 η 95άρα...


Ανάλογα το ατμοσφαιρικό...Αν βάλεις το wankel (ατμόσφαιρα και αυτός ) πρέπει να καίει λάδι...Αλλά επειδή το γ@μησα και ψόφησε :lol: :lol: :lol: η Porsche δικαιολογεί το τσίμπημα λαδιού αφού έτσι έχουν σχεδιαστεί τα μοτέρ της. Τουλάχιστον μέχρι την 997 νομίζω prefacelift που είχε γνωστός μου. Τώρα βέβαια με τα όρια εκπομπών κόβονται αυτά...


Γιώργο για να μην έχεις πρόβλημα με ορθογραφία https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3439 αν έχεις mozilla αν και αντίστοιχο έχει και ο opera. ;)

Το ότι το s2000 φοράει το ίδιο με σένα δεν λέει τπτ...ΤΙ φοράει συγκεκριμένα είναι το θέμα...Γιατί και των pagani το μοτέρ στην ουσία είναι το μοτέρ της sl της τετραγωνισμένης και αν δείτε ποσο έβγαζαν τα πρώτα Pagani θα γελάτε...

Όσο για την οδική σας συμβουλεύω να την βάλετε...το κόστος είναι μικρό σε σχέση με το κοστούμι που θα σου ράψουν αν σου τύχει η κακιά στιγμή...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Πέμ Απρ 29, 2010 4:30 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
enigma έγραψε:

Το ότι το s2000 φοράει το ίδιο με σένα δεν λέει τπτ


το είπα γιατί κάτι μου είπε περί της Ford και της ιστορίας της στους αγώνες ........ το ανέφερα εξάλλου ότι δεν έχουν καμία σχέση.

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Απρ 29, 2010 5:20 pm
Προφίλ
_

Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 2:04 am
Δημοσιεύσεις: 381
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
καταρχιν δεν σε παρεξιγω καθος με τα νουμερα δεν τα πας καλα οπος και εγω με την ορθογραφια!!!!!!!
το κοντερακι δεν το εχεις δει ποτε στα 302000χλμ καθος καθε 299999χλμ μετα παει στο 000000χλμ και μετραει παλι......τι θημασε τωρα εσυ δεν μπωρω να το φανταστω!!! :tongue :tongue :tongue :tongue :tongue :tongue :tongue !!!
και επηδει μας λες για την ιστορια σας και την εξελιξη σας θα σου αναφερω πως το αλεξισφερο(οπος ονομαζεις) μοτερακι που φοραω το πρωτο service το εκανε στα 25,000χλμ και το δευτερο στα 50,000χλμ παρολο το οτι ειναι turbo και δεν χριαστικε σταγονα λαδι βαση του γερμανου τωρα πως το 4κυλινδρο ατμοσφερικο σου μοτερ που ειναι και στο σ2000 καιει λαδια και κανει service καθε 20,000χλμ και εμενα που ειναι turbo κανει στα 25,000χλμ δεν ξερω μαλλον αυτο που λεμε VaG_PoWeR κανει τη διαφορα!!!! :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang

το οτι εγω εχω επιλεξει και αλαζω λαδια στα 6,000-7,000χλμ ειναι καθαρα επιλογι μου οπος και για την βεντζινη που ανεφερα πριν!!
τελος επιλογη μου ειναι και η μικτη που εχω και η οδικη που ειναι μεσα απλα ειναι περιργο να προ(σ)καλεις αμαξι για πατιμα ενω εχει προβλημα και να ειναι θετικο στο καλεσμα σου και με επαθλω την τυχον μεταφορα/επιβεβαιοση του οτι ειναι στην χειροτερη κατασταση του και παρολα αυτα δεν απαντας γιατι σκεφτεσε πως μπωρει να εισαι πισω παρολο το τραβμα μου...!!!
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Υ.Γ.1 Τωρα εξιγουνται οι μιωση τιμων και τα πολα χρονια εγκυησης που δινουν οι ετεριες σε αντιθεση με τα vag που δεν πεφτουν σχεδον καθολου σε τιμη...........αν δεν ηχατε και την εγκυηση ολλοι vagιτες θα ησασταν.....!

Υ.Γ2 προσεχος οι photo απο τα πρωτα service αντιπροσοπιας!!


.......................................................................20VTRuLeS

_________________
20VT+5_doors+5Gears=weapon of kaloburn







PoWeR by http://tuningonroad.com/ ....


Πέμ Απρ 29, 2010 5:57 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
καλα χαλάρωσε λίγο ....
kaloburn_20VT έγραψε:
καταρχιν δεν σε παρεξιγω καθος με τα νουμερα δεν τα πας καλα οπος και εγω με την ορθογραφια!!!!!!!
το κοντερακι δεν το εχεις δει ποτε στα 302000χλμ καθος καθε 299999χλμ μετα παει στο 000000χλμ και μετραει παλι......τι θημασε τωρα εσυ δεν μπωρω να το φανταστω!!! :tongue :tongue :tongue :tongue :tongue :tongue :tongue !!!


το 02 το θυμάμαι σίγουρα ..... έκανα λάθος .... 378000 km δεν έκανε με τίποτα ο μεγάλος πριν το ρεκτιφιέ ...όχι ότι αμφισβητώ την αξιοπιστία αλλά τα λεγομένα σου ... ρώτα τον και θα δεις .... o χαμένος κερνάει μητσάκη ... :tongue

kaloburn_20VT έγραψε:
και επηδει μας λες για την ιστορια σας και την εξελιξη σας θα σου αναφερω πως το αλεξισφερο(οπος ονομαζεις) μοτερακι που φοραω το πρωτο service το εκανε στα 25,000χλμ και το δευτερο στα 50,000χλμ παρολο το οτι ειναι turbo και δεν χριαστικε σταγονα λαδι βαση του γερμανου τωρα πως το 4κυλινδρο ατμοσφερικο σου μοτερ που ειναι και στο σ2000 καιει λαδια και κανει service καθε 20,000χλμ και εμενα που ειναι turbo κανει στα 25,000χλμ δεν ξερω μαλλον αυτο που λεμε VaG_PoWeR κανει τη διαφορα!!!! :headbang :headbang :headbang :headbang :headbang

το οτι εγω εχω επιλεξει και αλαζω λαδια στα 6,000-7,000χλμ ειναι καθαρα επιλογι μου οπος και για την βεντζινη που ανεφερα πριν!!



εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν ήμουν σε αναζήτηση αυτοκινήτου κοίταζα και το polo gti που φοράει το μοτέρ σου (20VT) και έλεγε πως θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 7500 km και όχι service....OXI SERVICE(κάθε 15000 km) ...... το fiesta πάει και για τα δυο μαζί κάθε 20000 ..... αυτό σου έλεγα πριν ...δεν πιστεύω να υπάρχει καμία ετιαρία που να έχει βάλει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σε κάποιο μοντέλο της και να προτείνει ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ κάθε 25000 km.


kaloburn_20VT έγραψε:
τελος επιλογη μου ειναι και η μικτη που εχω και η οδικη που ειναι μεσα απλα ειναι περιργο να προ(σ)καλεις αμαξι για πατιμα ενω εχει προβλημα και να ειναι θετικο στο καλεσμα σου και με επαθλω την τυχον μεταφορα/επιβεβαιοση του οτι ειναι στην χειροτερη κατασταση του και παρολα αυτα δεν απαντας γιατι σκεφτεσε πως μπωρει να εισαι πισω παρολο το τραβμα μου...!!!
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Υ.Γ.1 Τωρα εξιγουνται οι μιωση τιμων και τα πολα χρονια εγκυησης που δινουν οι ετεριες σε αντιθεση με τα vag που δεν πεφτουν σχεδον καθολου σε τιμη...........αν δεν ηχατε και την εγκυηση ολλοι vagιτες θα ησασταν.....!

Υ.Γ2 προσεχος οι photo απο τα πρωτα service αντιπροσοπιας!!



.......................................................................20VTRuLeS[/quote]


οκ δεν σου θύξαμαι την γκόλφω σου ... απλά σε πείραξα ... εξάλλου αν πατήσουμε θα φάω πολλούς ΤΚ..... εγώ την βρίσκω αλλού ... γι' αυτό θα προσπαθήσω να μείνω ατμοσφαιρικός.........

YΓ1 τα VAG όμως είναι πολύ ακριβά σε σχέση με τα υπόλοιπα και στις μέρες που βρισκόμαστε οι περισσότεροι βάζουν σαν πρωτεύον παράγοντα την τιμή .....

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Απρ 29, 2010 7:15 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 2:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Golf IV 1.8T Project by Kaloburn..
GregWrc έγραψε:
εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν ήμουν σε αναζήτηση αυτοκινήτου κοίταζα και το polo gti που φοράει το μοτέρ σου (20VT) και έλεγε πως θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 7500 km και όχι service....OXI SERVICE(κάθε 15000 km) ...... το fiesta πάει και για τα δυο μαζί κάθε 20000 ..... αυτό σου έλεγα πριν ...δεν πιστεύω να υπάρχει καμία ετιαρία που να έχει βάλει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σε κάποιο μοντέλο της και να προτείνει ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ κάθε 25000 km.



Στα νέα μοτέρ οι εταιρίες σου λένε μέχρι και 30.000Km για λάδια και service μαζι...Renault, opel, kok...Και μιλάω και για turbo μοτέρ τους. Σωστό δεν είναι όπως και στο ατμοσφαιρικό να τα κρατάς τόσο πόσο μάλλον στα υπερτροφοδοτούμενα. Το κάθε πόσο θα τα αλλάζεις έχει γίνει και λίγο μάρκετινγκ αλλά όταν θα φτάσεις τα 50000χλμ και έχει γίνει της πόρνης το μοτέρ τα λέμε μετά...Είναι το πιο φθηνό που μπορείς να κάνεις για να έχεις το μοτέρ σου ακμαίο..Τι να κάνω την 100άρα αν μου βάζεις λάδι ανά 30000χλμ....Και στην mercedes μας λένε ανά 25000 αλλά κάνουμε από μόνοι μας και στα μεσοδιαστήματα...

GregWrc έγραψε:

YΓ1 τα VAG όμως είναι πολύ ακριβά σε σχέση με τα υπόλοιπα και στις μέρες που βρισκόμαστε οι περισσότεροι βάζουν σαν πρωτεύον παράγοντα την τιμή .....


Τα VW-Audi είναι ακριβά...Δεν νομίζω τα seat-skoda να είναι ακριβά...Ακόμη και τα vw ελάχιστα πάνω από τον ανταγωνισμό είναι σε κάποιες περιπτώσεις. Δεν λέω ένα kia δίνει περισσότερα ηλεκτρονικά στην βασική αλλά οιάλλοι σου δίνου μέχρι και dsg στα 1,2...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Πέμ Απρ 29, 2010 7:46 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 121 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
C4 1.6 Project Tuning
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 44
Avioracing Project by Kaloburn Team
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: kaloburn_20VT
Απαντήσεις: 15
C4 1.6 Project tuning σταδιο 1»»»2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 2
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO