Ανοιγω καινούριο θεματάκι για το Japoni μου, εστω και μετα απο χρονια που το εχω.
Αρχή θα σας παραθεσω μερικες πληροφοριες για οσους δεν το ξερουν.
Μιλαμε για ουσιαστικά ενα απλό Corolla E12 μοντέλο 2003 οπου στην εκδοση TS
οι αγαπημενοι Ιαπωνες του φορεσαν ενα πολύ καλό μοτερ, το
2ΖΖ-GE.
Φορεμένο και σε αρκετες Lotus Elise και Exige λόγω συνεργασίας Toyota-Lotus.
Συνημμένο:
15675908_1290424674343639_7996961431693900555_o - Copy.jpg [ 140.15 KiB | 424 προβολές ]
Ατμοσφαιρικά 192 άλογα στα 1800 κυβικά αλλά και με εκδοση κομπρεσορατη με 220+.
Μπλοκ αλουμινιου, σφυρηλατες μπιελες απο το εργοστασιο, συμπίεση 11.5:1,
συστημα VVTL-i μεταβλητού χρονισμου και βυθισματος βαλβιδων.
Που σημαινει εκκεντροφόροι με διπλό προφίλ σαν το VTEC της Honda,
το οποιο ενεργοποιείται στις 6200 μέχρι και τις 8200!
Πάρτε και μια πρόσφατη φωτό απο το μηχανοστάσιο:
Συνημμένο:
DSC_4799 - Copy.jpg [ 733.5 KiB | 408 προβολές ]
Τις επόμενες μέρες θα ανεβασω υλικό με τις εργασίες που εχουν γίνει μεχρι τώρα.
Μερικά παλιά βιντεο απο track day υπαρχουν στο Circuit & Gt videos αλλα πλέον θα εμπλουτιζω το παρων θεμα.