Το 5ο Ράλλυ Σπριντ Οθρυς 2012, τελείωσε. Αρχίσαμε την προετοιμασία του 6ου για το 2013, με την προϋπόθεση βέβαια να μας αναθέσει η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ την διοργάνωσή του.
Ήσυχα κύλησε ο αγώνας, εκτός ενός ατυχήματος που είχε στο 1ο σκέλος το Νο 27 Φώτου Γ. – Περγάμαλης Γ. (έξοδος) και καθυστέρησε κατά 15 λεπτά η διεξαγωγή του αγώνα.
Στο ΣΕΧ-2, (στην Αφετηρία 2 ακριβέστερα) δημιουργήθηκε ένα Regrouping, χρονικής διάρκειας ίσης με την καθυστέρηση, ώστε να πάψει να υφίσταται η 15λεπτη «κοιλιά», η οποία πάντα εγκυμονεί κινδύνους ασφαλείας.
Εκκίνησαν 27 πληρώματα από την πλατεία (όχι του Κολωνακίου βέβαια) αλλά του Αλμυρού. Στο 1ο σκέλος τερμάτισαν 26 και στο 2ο σκέλος 22. Συνολικά εγκατέλειψαν 5 αυτοκίνητα, τα Νο 4, 10, 20, 23 και 27.
Οι χρόνοι στο 2ο σκέλος κατέβηκαν δραματικά. Γενικά όμως σε σχέση με το 2011 ανέβηκαν. Ίσως η Άνοιξη να ευνοεί τους γρήγορους, σε αντίθεση με το Φθινόπωρο.
Στα 1600, οι 1οι στην βαθμολογία του Κυπέλλου των ασφαλτινων σπριντ 2012, Δ. Πλακουτσής – Σ. Παναγιωτόπουλος εγκατέλειψαν (10:32:87 - #) μένοντας στους 37 βαθμούς και οι σφετεριστές του Κυπέλλου, Β. Γάτσος – Μ. Αμαραντίδου κατέκτησαν την 2η θέση στον αγώνα, ( 10:03:95- 09:54:16) παίρνοντας 13 βαθμούς και φθάνοντας συνολικά και αυτοί τους 37, όντας πλέον ισόβαθμοι στην 1η θέση με τους συναθλητές τους!!! Δικαίως η Μαρία λοιπόν, παρά την κούραση της, ήταν ιδιαίτερα χαρούμενη και εκδηλωτική στον τερματισμό του αγώνα.
Η πρωτιά πήγε φέτος στην αγαπημένη Βόρεια Ελλάδα, 1οι γενικής οι Ι. Βαλαβάνης – Σ. Καπαρας με (09:44:79 - 09:34:06) με Honda Civic Type R.Οι Γ. Αντωνοβαρδάκης και Γ. Αλαμάνας, προσπάθησαν αρκετά ως πλήρωμα του πλοηγού αυτοκινήτου «0» και τα κατάφεραν περίφημα λόγω της εμπειρίας τους, αν και τα τερτίπια των 870 ίππων του Drag – Mitsubishi Evo τους προβλημάτισαν στα στροφιλίκια της ειδικής διαδρομής.
Την στιγμή τους, είχαν οι Γ. Μπαλντούνης – Ο. Μέρμηγκα στα τελειώματα του 2ου σκέλους και γιαυτό ανέβασαν πάνω από 1 λεπτό (09:47:44 – 10:58:17) όταν στο 1ο σκέλος ήταν 2η στην κατηγορία τους.
Αγωνιζόμενος από έλλειψη εμπειρίας του συνοδηγού του και ελλιπή γνώση των κανονισμών εισήλθε στο ΣΕΧ-2 με 15 λεπτά προπορεία και στο ΣΕΧ-3 με 10 λεπτά καθυστέρηση.
Πρώτοι στα 1600 και 2οι γενικής οι ταχύτατοι Δ. Παπαναστασίου – Η. Αγγελής Saxo Vts (09:43:40- 09:37:87), χαρούμενοι άλλα και λυπημένοι γιατί έχασαν για 02:42 την πρωτιά στην γενική.
Επί πλέον Κύπελλα απένειμε η Λ.Α.Βόλου εκτός των υποχρεωτικών καθιερωμένων και στους τρείς πρώτους γενικής ανεξαρτήτων κυβικών και στο φιλοξενούμενο γυναικείο εκ Βουλγαρίας πλήρωμα και στα τρία πρώτα πληρώματα με … συνοδηγίνες !!!
Στα 2000+, αν και … κοιμήθηκε στο 1ο σκέλος (κατά δήλωσή του) ο Αντώνης Σταφυλοπάτης – Στέργιος Στεργιούλας Opel astra opc, ( 09:50:89 – 09:34:37), τελικά έβαλε το κεφάλι κάτω και δεν δυσκολεύτηκε να νικήσει στην κατηγορία του, να αναδειχθεί 1ος Βολιώτης και να βγει 3ος Γενικής.
Ευφραίμογλου Μιχάλης