Οι 4ΤΡΟΧΟΙ με Mini στο 15ο Ιστορικό Ράλι Μόντε ΚάρλοΟι 4ΤΡΟΧΟΙ θα ζήσουν ζωντανά τη μοναδική εμπειρία του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, συμμετέχοντας σε αυτό με ένα Mini Cooper του 1967.
Το Ράλι Μόντε Κάρλο καταλαμβάνει αναμφίβολα μία από τις κορυφαίες θέσεις στην ελίτ της ιστορίας των αγώνων και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Το όνομά του συνοδεύεται από μια μοναδική αίγλη, καθώς συνδυάζει την λαμπρότητα που προσδίδουν οι άμεσοι δεσμοί με το πριγκιπάτο του Μονακό, με τον εξαιρετικά απαιτητικό χαρακτήρα που διαμορφώνουν οι προκλητικές ειδικές διαδρομές και οι ανέκαθεν δύσκολες συνθήκες στον πάγο, το χιόνι αλλά και τη νύχτα.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός πως η επιτυχία στο Μόντε Κάρλο θεωρείται ως μια από τις κορυφαίες διακρίσεις για ανθρώπους και μηχανές, στο χώρο του μηχανοκίνητο αθλητισμού, αποτελώντας όνειρο για κάθε οδηγό και ομάδα. Και ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας του Μόντε Κάρλο έχει γραμμένο το όνομα της Mini που την περίοδο 1962-1967 με τα Mini Cooper και τους Paddy Hopkirk , Timo Mäkinen και Rauno Aaltonen άφησε ανεξίτηλο το στίγμα της και εδραίωσε την αγωνιστική της παράδοση κατακτώντας νίκες και σημειώνοντας κορυφαίες επιδόσεις σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα και μάλιστα απέναντι σε πολύ πιο ισχυρούς αντιπάλους.
Πέντε δεκαετίες μετά, οι 4ΤΡΟΧΟΙ θα ζήσουν ζωντανά αυτή την μοναδική εμπειρία συμμετέχοντας
με ένα Mini Cooper του 1967 και πλήρωμα τους Θοδωρή Τσίκα και Γιάννη Χαρπίδη, στο φετινό, 15ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο
που θα διεξαχθεί από τις 28 Ιανουαρίου έως τις 4 Φεβρουαρίου.Η διοργάνωση του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο που ξεκίνησε το 1998 αναβιώνει την κλασική μορφή που είχε παλαιότερα ο αγώνας όπου οι συμμετέχοντες ξεκινούσαν από διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις για να συγκεντρωθούν στο Μονακό με την διαδρομή μέχρι εκεί να περιλαμβάνει διάφορες «ασκήσεις» οι οποίες και έπαιζαν ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα ενώ στην συνέχεια όλοι μαζί συνέχιζαν από το Μονακό για το υπόλοιπο του αγώνα.
Φέτος η εκκίνηση θα δοθεί από έξι πόλεις που είναι συνδεδεμένες με την ιστορία του Ράλλυ Μόντε Κάρλο: τη Βαρκελώνη, τη Γλασκώβη, το Όσλο, τη Ρέμς, το Τορίνο και τη Βαρσοβία. Από εκεί οι συμμετέχοντες θα καταλήξουν στο Μονακό, από όπου τις επόμενες ημέρες ο αγώνας θα κινηθεί προς την Βαλένς για να τερματίσει τελικά πίσω στο Μονακό. Το ζητούμενο στην ιστορική εκδοχή του αγώνα δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα αλλά η απόλυτη ακρίβεια καθώς πρόκειται για αγώνα regularity και βέβαια αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί εύκολο καθώς η ήδη δύσκολη προσπάθεια τήρησης, με ακρίβεια δεκαδικών, της ταχύτητας και του χρόνου που πρέπει να επιτευχθεί δυσχεραίνεται και από τις δύσκολες συνθήκες όπως το χιόνι και ο πάγος που πολλές φορές επικρατούν.
Άλλωστε το Ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο θεωρείται ως ο κορυφαίος χειμερινός αγώνα για ιστορικά αυτοκίνητα, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο πολύ μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Γι αυτό το λόγο άλλωστε η οργάνωση του αγώνα δεν δέχεται όλες τις αιτήσεις συμμετοχής αλλά επιλέγει αυτούς που τελικά θα τρέξουν τον αγώνα περιορίζοντας τον συνολικό αριθμό μεταξύ των 300-330 αυτοκινήτων κάθε χρόνο, κάτι που τελικά δίνει μεγαλύτερη αξία σε κάθε συμμετοχή.
Στον φετινό αγώνα οι συμμετοχές φθάνουν τις 305 μεταξύ των οποίων και θρυλικά ονόματα του Π.Π.Ρ. όπως ο Σάντρο Μουνάρι που θα συμμετέχει με μια Lancia Fulvia HF του 1970, και ο Ζαν Ρανιοτί με ένα Renault 5 Alpine του 1978.
Θα σημειώσουμε μάλιστα πως από τον αγώνα δεν θα λείπει το ελληνικό στοιχείο, καθώς εκτός από την δική μας συμμετοχή το παρών θα δώσουν οι Γιάννης Κατσαούνης - Αλέξανδρος Δρουλίσκος με μια Porsche 911 του 1965, ο Γιώργος Λαδόπουλος στο δεξί κάθισμα ενός Volvo 123 GT του 1967 με οδηγό τον Nicolae-Gabriel Stanciu και ο Παναγιώτης Λιβανός σε ρόλο συνοδηγού στην Lancia Fulvia HF 1.6 του 1970 του Franco Lupi.
Αυτοκίνητα που μπορούν να συμμετέχουν στον αγώνα είναι όσα είχαν λάβει μέρος σε αυτόν την περίοδο 1955–1980 και είναι χωρισμένα σε κλάσεις ανάλογα με την χρονολογία κατασκευής τους: πριν το 1961, 1962-65, 1966-1971, 1972-1979. Το δικό μας κόκκινο Mini Cooper με το νούμερο 242 στις πόρτες θα ξεκινήσει το απόγευμα της Δευτέρας 30 Ιανουαρίου από το Τορίνο και σε όλη τη διάρκεια του αγώνα η συμμετοχή μας θα έχει εργοστασιακή υποστήριξη από την Mini σε τεχνικό επίπεδο, και όχι μόνο, χάρη στην βοήθεια του Νίκου Ταγκούλη που έχει βάλει την σφραγίδα του στην προσπάθεια.

Πρόκειται για μια ξεχωριστή και σπάνια εμπειρία σε έναν αγώνα με μοναδικό χαρακτήρα, οπότε μείνετε συντονισμένοι και ζήστε μαζί μας το Ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο, μέσα από την ζωντανή συνεχή ενημέρωση που θα υπάρχει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα._Γ.Χ.
Το δικό μας Mini Cooper του 1967, που στα χρώματα των 4Τροχών θα υποστηρίξει την συμμετοχή μας στο 15ο Ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο.
