[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Μαρ 28, 2024 10:19 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
 GP Καναδά 2011(7oς Αγωνας) 
Συγγραφέας Μήνυμα
_

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 30, 2011 1:21 pm
Δημοσιεύσεις: 101
Δημοσίευση GP Καναδά 2011(7oς Αγωνας)
Ο Τζένσον Μπάτον πανηγύρισε μια εκπληκτική και πανάξια νίκη στο άκρως επεισοδιακό καναδικό GP, προσπερνώντας τον Σεμπάστιαν Φέτελ στον τελευταίο γύρο του έβδομου και πιο συναρπαστικού σε εξέλιξη αγώνα της χρονιάς.

Τρίτος τερμάτισε ο Μαρκ Ουέμπερ, ενώ ο Μίκαελ Σουμάχερ ισοφάρισε το καλύτερό του αποτέλεσμα μετά την επιστροφή του στην F1, παίρνοντας την τέταρτη θέση.

Ηταν μια κούρσα που είχε συνολικά έξι περιόδους με αυτοκίνητο ασφαλείας, μία δίωρη διακοπή λόγω ισχυρής βροχόπτωσης, εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες και πάρα πολλές συγκρούσεις και ατυχήματα.

Δύο από αυτά ανάγκασαν τους Λιούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο στις πρώτες τους εγκαταλείψεις μέσα στο 2011, σε διαφορετικά περιστατικά που είχαν και οι δύο με τον Μπάτον, ο οποίος χρειάστηκε να ανατρέψει και μια ποινή διέλευσης από τα pits, για να φτάσει στην 10η νίκη της καριέρας του.

Η εξέλιξη του GP Καναδά
Ηταν ένας αγώνας που για την Ελλάδα, άρχισε Κυριακή και τελείωσε Δευτέρα. Ενας αγώνας που ξεκίνησε σε βρεγμένο οδόστρωμα, διακόπηκε για δύο ώρες στον 25ο γύρο από τους 70 γύρους λόγω μιας ισχυρής καταιγίδας και ολοκληρώθηκε σε πίστα που στέγνωνε. Ενας αγώνας που η νίκη κρίθηκε στον τελευταίο γύρο. Ενας αγώνας-διαφήμιση για την F1.

Ο Μπάτον ήταν ο μεγάλος νικητής, σε ένα φινάλε αντάξιο του τετράωρου θρίλερ που παρακολουθήσαμε στο Μόντρεαλ. Ο βρετανός οδηγός της McLaren παραλίγο να τεθεί δύο φορές εκτός αγώνα, μία στον 8ο γύρο όταν τον χτύπησε από πίσω ο team mate του, Χάμιλτον, και μία στον 37ο γύρο, όταν συγκρούστηκε με την Ferrari του Αλόνσο σε μάχη για την όγδοη θέση.

Μάλιστα το ατύχημά του με τον Αλόνσο τον ανάγκασε να μπει στα pits την ώρα που έβγαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, γεγονός που τον έριξε στην ουρά της κατάταξης.

Ομως ο Μπάτον δεν το έβαλε κάτω. Ακολουθώντας εκπληκτικό ρυθμό με τα ενδιάμεσα λάστιχα, δεν άργησε να φτάσει στις κάτω θέσεις της πρώτης 10άδας, ενώ η κίνησή του να βάλει τα σλικ στον 52ο γύρο, του έδωσε πραγματικά φτερά.

Κάνοντας το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο, ο Μπάτον βρέθηκε στην ουρά του Ουέμπερ, ο οποίος είχε φτάσει σε θέση να πιέζει τον Σουμάχερ για την δεύτερη θέση. Στον 65ο γύρο ήρθε ένα στιγμιαίο λάθος του αυστραλού στο τελευταίο σικέιν, το οποίο εκμεταλλεύτηκε ο Μπάτον για να περάσει τρίτος και να ξεχυθεί στο κυνήγι του Σούμι.

Η Mercedes αποδείχτηκε εύκολη λεία για τον βρετανό, ο οποίος γύριζε την πίστα δύο δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον πρωτοπόρο Φέτελ, αλλά είχε μόλις τέσσερις γύρους στη διάθεσή του για να καλύψει μια διαφορά 5" και να βρεθεί σε θέση για να κάνει το προσπέρασμα.

Στον προτελευταίο γύρο έφτασε μια ανάσα μακριά από την Red Bull στις ζώνες του DRS και πλέον, όλα έδειχναν ότι ο Μπάτον θα επιχειρούσε την κίνησή του στα τελευταία μέτρα πριν από τον τερματισμό. Τελικά δεν χρειάστηκε, καθώς ένα μικρό λάθος του Φέτελ στην αρχή του γύρου έφερε την McLaren με το Νο4 μπροστά, και τον Μπάτον να πανηγυρίζει μία από τις πιο εντυπωσιακές νίκες των τελευταίων ετών.

Εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Σουμάχερ, με συγχρονισμένες αλλαγές ελαστικών και θεαματικά προσπεράσματα. Ο 42χρονος γερμανός βρέθηκε αγκαλιά με το βάθρο, αλλά το έχασε τρεις γύρους πριν από το τέλος, όταν ο Ουέμπερ κατάφερε να τον προσπεράσει.

Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Βιτάλι Πετρόφ με Renault, ενώ ο Φελίπε Μάσα της Ferrari κατάφερε να κλέψει κυριολεκτικά πάνω στη γραμμή του τερματισμού την έκτη θέση από τον Καμούι Κομπαγιάσι της Sauber. Οι δύο αυτοί οδηγοί βρίσκονταν σε θέσεις βάθρου στη διακοπή, όμως δεν κατόρθωσαν να κρατηθούν ψηλά - ο Μάσα εξαιτίας ενός τετ-α-κε που πλήγωσε την εμπρός αεροτομή του και ο Κομπαγιάσι επειδή απλώς δεν είχε το κατάλληλο μονοθέσιο για κάτι τέτοιο.

Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Χάιμε Αλγκουερσουάρι (Toro Rosso), Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams) και Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso).

Σημειώσεις
- Ο Φέτελ παρέμεινε επικεφαλής της βαθμολογίας με 161 βαθμούς. Ο Μπάτον ανέβηκε στην δεύτερη θέση έχοντας 101, ενώ και ο Ουέμπερ κατάφερε να ξεπεράσει τον Χάμιλτον στην τρίτη θέση, φτάνοντας τους 94 πόντους, έναντι 85 που έχει ο βρετανός.

- Αυτή ήταν η δεύτερη φορά μέσα στη σεζόν, που μια McLaren φράζει τον δρόμο του Φέτελ προς τη νίκη. Τα είχε καταφέρει και ο Χάμιλτον στην Κίνα, επίσης προσπερνώντας τον γερμανό λίγους γύρους πριν από τον τερματισμό.

- Ο όγδοος αγώνας της σεζόν είναι το GP Ευρώπης, το οποίο θα γίνει σε δύο εβδομάδες στην Βαλένθια της Ισπανίας (24-26/6).

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&a ... z1PNJVF400


Τετ Ιουν 15, 2011 9:34 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
 Συναφή θέματα 
3ος Αγώνας GTCC'11 - Mέγαρα 25- 26 Ιουνίου 2011
Δ. Συζήτηση: GTCC (Greek Track Championship of Clubs)
Συγγραφέας: arsenarg
Απαντήσεις: 16
47 Rally RACC, Spain, 20-23/10/2011
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 32
Ανάβαση Πλατάνι 12,13-11-2011
Δ. Συζήτηση: Αναβάσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 35
1ος Αγώνας D1 & GP TROPHY 2010
Δ. Συζήτηση: Άλλοι Αγώνες
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 0
33ο Ολυμπιακό Ράλλυ 1,2 / 10 / 2011
Δ. Συζήτηση: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 28
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO