Συγγραφέας |
Μήνυμα |
fontastrelos
_
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 10, 2009 2:50 pm Δημοσιεύσεις: 721
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
_________________ "This Is It"
|
Κυρ Ιουν 18, 2017 9:27 am |
|
|
Nikos
___
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 6:22 pm Δημοσιεύσεις: 6737
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
|
Κυρ Ιουν 18, 2017 12:19 pm |
|
|
Nikos
___
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 6:22 pm Δημοσιεύσεις: 6737
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
|
Κυρ Ιουν 18, 2017 6:54 pm |
|
|
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
_________________ About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola
|
Δευτ Ιουν 19, 2017 11:51 am |
|
|
Nikos
___
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 6:22 pm Δημοσιεύσεις: 6737
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
|
Δευτ Ιουν 19, 2017 6:16 pm |
|
|
panrok90
_
Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm Δημοσιεύσεις: 1650 Τοποθεσία: Ωρωπός
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
Παλι βαρετό ηταν το ΛεΜαν!!
Απιστευτος τερματισμος απο τα GTE-Pro. Καταστροφή για τα LMP1, Τραγωδια και παλι για τα Toyota.
_________________ ...Motorsport has ruined my life...!
|
Δευτ Ιουν 19, 2017 10:17 pm |
|
|
Proedros
__
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 6:04 pm Δημοσιεύσεις: 1469
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
Εγω παντως μεχρι τις 2 το βραδυ καθομουν σε αναμενα καρβουνα . Γαμω τα υβριδικα θελουμε πισω τα παλια θυρια με τα πολλα κυβικα ,στα θετικα τα lmp2 που απο τα 500 ανεβηκαν στα 650 αλογα και ηταν πολυ εντυπωσιακα. gte pro απλως αρρωστησαμε ολη την μερα με φοβερες μαχες και ενα τερματισμο αξεχαστο.
_________________ Blue Oval Power
Juha Kankkunen - Rally Finland 1998
|
Τρί Ιουν 20, 2017 7:13 am |
|
|
panrok90
_
Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm Δημοσιεύσεις: 1650 Τοποθεσία: Ωρωπός
|
Re: 24 Hours of Le Mans 2017
Proedros έγραψε: Εγω παντως μεχρι τις 2 το βραδυ καθομουν σε αναμενα καρβουνα . Γαμω τα υβριδικα θελουμε πισω τα παλια θυρια με τα πολλα κυβικα ,στα θετικα τα lmp2 που απο τα 500 ανεβηκαν στα 650 αλογα και ηταν πολυ εντυπωσιακα. gte pro απλως αρρωστησαμε ολη την μερα με φοβερες μαχες και ενα τερματισμο αξεχαστο. Oι παλιες εποχες με τα πολλα κυβικα εχουν φυγει ανεπιστρεπτί, δυστυχως. Μονο ιστορικά Πάνο, κοντρα στο ρευμα! Και ας επισης θα ηταν καλο να αλλαξουν κανονισμους με τα υβριδικα μπας και ερθει κανενας κατασκευαστης. Και ενα αρθρο σχετικα με την εγκαταληψη του #7 Τοyota: drive.gr έγραψε: O Ιάπωνας οδηγός, που είχε πάρει την pole position για τις 24 Ώρες με έναν γύρο-ρεκόρ, ήταν επικεφαλής με διαφορά όταν σταμάτησε στην πίστα λόγω βλάβης του συμπλέκτη τη 10η ώρα του αγώνα, μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.
Τελικά αποδείχτηκε ότι ο συμπλέκτης είχε υπερθερμανθεί την περίοδο όπου είχε βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. O Kobayashi είχε μόλις αντικαταστήσει τον Mike Conway στο τιμόνι της Toyota No.7 και περίμενε στο κόκκινο φανάρι, στην έξοδο του pit-lane, να περάσει το τρενάκι των αυτοκινήτων πίσω από το safety car.
Τότε είδε κάποιον, που πίστεψε ότι ήταν κριτής, να του κάνει νόημα να ξεκινήσει. Έτσι κι έκανε, αλλά η ομάδα του είπε από τον ασύρματο να σταματήσει ξανά. Έτσι υπερθερμάνθηκε ο συμπλέκτης, με αποτέλεσμα να παραδώσει το πνεύμα στον πρώτο αγωνιστικό γύρο αφότου αποσύρθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.
«Ο Kamui ήρθε σε θέση όπου έπρεπε να χρησιμοποιήσει το συμπλέκτη με τον θερμικό κινητήρα για να ξεκινήσει», εξήγησε στο Autosport ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Pascal Vasselon. «Ο συμπλέκτης δεν είναι φτιαγμένος για κάτι τέτοιο. Υπήρξε μια σειρά από δύο ή τρεις αποτυχημένες απόπειρες για ξεκίνημα, και ο συμπλέκτης τελείωσε».
Ο «κριτής» αποδείχτηκε αργότερα ότι ήταν ο Vincent Capillaire, οδηγός της ομάδας LMP2, Algarve Pro Racing, που ήταν εγκατεστημένη στο τελευταίο γκαράζ του pit-lane, δίπλα από εκεί που περίμενε ο Kobayashi στο κόκκινο να ξεκινήσει.
«Το Σάββατο το βράδυ, στον αγώνα, περίμενα στο box της ομάδας για τη βάρδια μου στο τιμόνι, με το κράνος στο κεφάλι», έγραψε ο Capillaire στο Facebook. «Ήθελα να ενθαρρύνω το αυτοκίνητο που ήταν επικεφαλής και περίμενε στο κόκκινο φανάρι, λίγα μέτρα από το box μου. Ήταν μια αυθόρμητη χειρονομία ενθάρρυνσης. Μου επιβλήθηκε πρόστιμο από τους αγωνοδίκες για τη χειρονομία αυτή και παραδέχομαι ότι ήταν άκαιρη. Λυπάμαι γι’ αυτό».
Ο πρωταγωνιστής της LMP2, Roman Rusinov, είπε ότι καταλαβαίνει γιατί ο Kobayashi τα μπέρδεψε. «Μέσα από το αυτοκίνητο έχεις πολύ περιορισμένη ορατότητα. Και είσαι στην τσίτα. Αν περιμένεις μια χειρονομία, αντιδράς άμεσα χωρίς να το σκεφτείς και να το εξετάσεις. Μου έχει συμβεί κι εμένα να μπερδέψω κάποιον άσχετο με κριτή».
Ο Kobayashi δικαιολογείται κι επειδή οι κριτές υπερισχύουν των φαναριών. Αν το κόκκινο είχε κολλήσει, θα του έκαναν νεύμα να ξεκινήσει.
_________________ ...Motorsport has ruined my life...!
|
Τρί Ιουν 20, 2017 10:58 pm |
|
|
|