[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Δεκ 13, 2024 12:43 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ] 
 24 Hours of Le Mans 2022 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm
Δημοσιεύσεις: 1650
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση 24 Hours of Le Mans 2022
Έλα να μαζευόμαστε το ΜF...
Πάμε λίγο όπως παλιά...
Θέμα 24ωρο Λεμάν... και θα προσπαθήσω για ζωντανή ανταπόκριση εκ των έσω...

Εικόνα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Συνημμένο:
Σχόλια αρχείου: PROGRAM


( Για ώρα Ελλάδας: -1ω)

Ο αγώνας όπως κάθε χρόνο θα μεταδοθεί live απο Eurosport Player
αλλά και διάφορα live stream links.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ LMP:
Συνημμένο:
Σχόλια αρχείου: Entry List LMP



ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ GTE:
Συνημμένο:
Σχόλια αρχείου: Entry List GTE



Υποστηρίζουμε τα υπογραμμισμένα που είναι οι συμμετοχές της "οικογένειας" PREMA-IRON LYNX.
Tα χρώματα αντιστοιχούν στα γραφικά των αυτοκινήτων.

#9 (To πρωτότυπο της Prema) : Kubica - Deletraz - Colombo
#60 (Το αφεντικό της ΙronLynx) : Balzan - Gianmaria - Schiavoni
#80 (Oι γρήγοροι της ΙronLynx) : Fisichella - Cressoni - Heistand
#85 (Oι γκόμενες της IronLynx) : Frey - Gatting - Bovy

Ακολουθούμε το #80 supported by Panrok90!! :headbang

Σιγά σιγά θα ακολουθήσουν και αλλες λεπτομέρειες ...

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Σάβ Μάιος 28, 2022 1:29 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm
Δημοσιεύσεις: 1650
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: 24 Hours of Le Mans 2022
Άλλο ένα 24ωρο έφτασε στο τέλος του. Οχι με τα αποτελέσματα που θελαμε, αλλά τουλάχιστον τερματίσαμε.

Η ανασκόπηση ξεκινά με την πρώτη βδομαδα του αγώνα μέχρι και το test day όπου κύλισε σχετικά ομαλά και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Τις πρώτες μέρες με το μοντάρισμα των garage και τις υπόλοιπες καποιες προετοιμάσιες αυτοκινήτου και εξοπλισμού και ο τεχνικός έλεγχος στην πλατεία του Λεμαν.

Συνημμένο:
Σχόλια αρχείου: Το "τροπέτο"...


Συνημμένο:
Σχόλια αρχείου: Στη σειρά για τεχνικό έλεγχο


Συνημμένο:
Σχόλια αρχείου: Ομαδική φωτο



Η 2η εβδομάδα ειναι και η πιο ζόρικη. Ξεκινάμε με τσιμπουκάκι Δευτερο-Τρίτη, όλα λύσιμο και αλλάγη μοτέρ-κιβώτια-αναρτήσεις και άλλα πολλα...

Συνημμένο:

Συνημμένο:


Συνημμένο:

Συνημμένο:



Στη συνέχεια Τετάρτη-Πέμπτη είναι ήδη γ@μισάκι απο μόνες τους. Με 3ώρες ελέυθερες δοκιμες το μεσημέρι, στη συνέχεια Κατατακτήριες, και μετά ένα 2ωράκι ελέυθερες βραδινό 22:00 με 24:00. Και παρόλο που οι δοκιμες ξεκινάνε αργά το μεσημερι 15:00, οι εκτακτες εργασίες που έπρεπε να γινουν, κάνουν το πρωινό πρόγραμμα τσίτα με εγερτήριο στις 7:30 και τις δυο μερες. Και εννοείται μετά τις νυχτερινές ώσπου να μαζευτούμε και να γυρισουμε ξενοδοχείο πήγενε 01:00 με 01:30.

Η μόνη ελπίδα για κάποια ξεκούραση ήταν η Παρασκευή... Που να ξέραμε...

Ξεκινάει η Παρασκευή λοιπόν, δυνατά να τελιωσουμε νωρίς να παμε για μπυρόνι και ύπνο. Γινονται οι λοιπές ετοιμασίες πριν τον αγώνα, αλλαγή μουαγιέ, φρένα, φώτα κλπ. Αλλά αμα δε σε θέλεί... Καπου στη μέση της μέρας, σκάει το 1ο πρόβλημα στο #60. Ανακαλύπτουμε ότι τα ρουλεμάν στα πίσω μουαγιέ έχουν μπεί ανάποδα, το δεξί με το αριστερό... Γαμώ το σπιτάκι... Έγινε μ@λακία απο όταν μονταρίστηκε στο συνεργείο στην έδρα της ομαδας.

Έπειτα, πάμε για τσεκάρισμα-ζέσταμα στο σχεδόν έτοιμο #85, βαζουν μπροστά, παει να κουμπώσει 1η, τιποτα... Ξανά λύσιμο και κιβώτιο στο πάτωμα. Κάτι είχαν κάνει λάθος στο μοντάρισμα του συμπλέκτη. Καλά πήγε κι αυτό!
Ευτυχώς στο #80 όλα πηγαν καλά...
αλλά μέχρι τώρα δεν έχουμε βάλει τον παράγοντα BOP (balance of performace)... Eίναι ο κανονισμός που εξισορροπεί τα αυτοκίνητα... Και όπως καθε φορά τον στελνουν Παρασκευή απόγευμα. Και πρακτικά σημαίνει άλλο ενα 2ωρακι στο νερό γιατί πρέπει να μειώσουμε την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κατά 3 λίτρα.
Μην τα πολυλογώ, τα μαστόρια του #80 φύγανε κατα τις 22:30 το βράδυ. Εμείς στους υπολογιστές μέχρι τις 24:00 να τελιώσουμε ότι λεπτομέρεια είχε μείνει και τα υπόλοιπα μαστόρια απο τα αλλα 2 αυτοκίνητα κατα τις 02:00...
Και κάπως έτσι, ασάλιωτα, ξεκινάει η μέρα του αγώνα με αναχώρηση 08:00 Σάββατο απο ξενοδοχείο...

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Πέμ Ιουν 16, 2022 11:38 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm
Δημοσιεύσεις: 1650
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: 24 Hours of Le Mans 2022
Πριν συνεχίσω στα του αγώνα, ανοιγω παρένθεση για τις κατατακτήριες. Ο δοκιμές διαρκούσαν 1 ωρα, και το 2ο μισό ήταν υπό βροχή, δλδ ότι γίνει στο 1ο μισό της ώρας. Το #80 με Fisichella στο τιμόνι έγραφε χρονάρες αλλά ξεπερνόντας τα όρια της πίστας και ήρθε η βροχή με ουσιαστικά κανένα γρήγορο γύρο...
Tα κορίτσια της ομαδας #85 κατάφεραν να ξεκινήσουν απο την 4η θέση (στην κατηγορία), το #60 στην 20η θέση και το #80 απο την 22η θέση (προτελευταίο).

Αλλά όπως ξέρουμε σε τετοιους αγώνες, λίγη σημασια έχει απο τι θέση ξεκινάς... Η ιστορία το έχει επιβεβαιώσει πολλάκις.

Πάμε στο γκρίντ λοιπόν, κανα 2ωρο πριν την εκκίνηση, να στηθούμε για τις φώτο κλπ. Φουλ κόσμος παντού, φωτογράφοι, δημοσιογράφοι, σόου απο την πολεμικη αεροπορια, το ελικόπτερο που φέρνουν την σημαία και άλλα παπατζιλίκια. Εκκίνηση στις 16:00...

Συνημμένο:


Συνημμένο:



Καλησπέρα και καλή βραδιά... 1ος γύρος και σκασμένο λάστιχο στο #85. Πιτ και μισό γύρω πίσω.
Συνεχίσουμε, και μέσα στους πρώτους γύρουν ανεβαίνουμε θέσεις. Ήδη απο τις πρωτες ωρες παίζουμε μπάλα στους 5-6 πρώτους. Αλλά με δυσκολία λόγω έλλειψης τελικής ταχυτητας σε σχέση με Aston Martin kai Porsche, που προήλθε απο τους νέους κανονισμούς, αλλά έτσι ειναι το παιχνίδι. Με αυτα και μ' αυτά σουρουπιάζει και ήμαστε σχεδόν 1 γυρω πίσω λόγω ρυθμού και ταχύτητας.

Μπαίνουμε για τα καλά στη νύχτα και καποια στιμγή τα μεσάνυχτα και μετά απο πιτστοπ ρουτίνας, ακούμε στον ασύρματο: "με χτύπησαν ελαφρώς απο πίσω, όλα καλα". ΟΚ του λέμε, συνέχισε.
Αμ έλα που δεν είναι όλα καλά. Στον επόμενη γύρο, η τηλεμετρία δείχνει -15 χλμ/ω τελική... Συνοδεύεται απο αντίστοιχο μύνημα στον ασύρματο, οτι το αμαξι δεν τραβάει. Ωωω να σου γ@μήσω, τον ήπιαμε...
Κάλεσμα στα πιτ για να δουμε τι παίζει και βλέπουμε την αριστερή εξάτμιση τσαλακωμένη. Καπου εκεί ακούστηκαν διάφορα Ιταλο-Ελληνικά μπινελίκια οταν καταλάβαμε ότι χάθηκαν οι ελπίδες για νίκη ή βάθρο.
Το βάζουμε μέσα στο γκαραζ για αλλαγή εξάτμισης και μαζί αλλαγή πίσω τακακια που ηταν προγραμματισμένο να γίνει έτσι κι αλλιως. Τουλάχιστον να γλυτωσουμε κατι σε χρόνο.

Συνημμένο:


Συνημμένο:



Πραγματικά μάχη απο τα μαστόρια, αλλά 14 λεπτά χαμένα και 3 γύρους πίσω απο τον 1ο (στην κατηγορία). Και η νύχτα συνεχίζεται κανονικά με πιτστοπ ρουτίνας. Παμε τουλάχιστον για μια θεση στη 10άδα, είπαμε.

Συνημμένο:



Στο βίντεο ένα κλασικό πιτστοπ, το λεγόμενο "Full Service". Bενζίνη, Λάστιχα, αλλαγή οδηγού.
Κάθε πιτστοπ γίνεται ανά 1 ώρα, όσο δλδ "κρατάει" ενα ρεζερβουάρ (84λίτρα). Επίσης, λόγω περιορισμού στα σετ ελαστικών, η ακουθία είναι καθε 2 ωρες αλλαγή στα λάστιχα και οδηγό, όπου την νυχτα μπορεί να γίνει και καθε 3 ωρες. Δλδ μονο βενζίνη, και 600χλμ με το ίδιο σετ και ίδιο οδηγό!!

https://youtu.be/yF85wvLfEAw

Συνημμένο:



Το ξημερωμα μας βρίσκει κανα δυο θέσεις πιο ψηλά αλλά δεν πιστευουμε στα θαύματα. Η διαφορά είναι τεράστια.
Και καπου εκεί κατα τις 6 το πρωί, ερχόμενο στα πιτ, μύνημα στον ασύρματο: "πρόβλημα στο κιβώτιο, δεν μπορώ να κατεβάσω ταχύτητες"... Γ@μώ το σπιτάκι σου...
Με το που φτάνει, το βάζουμε μέσα να δουμε τι γίνεται και μαζί άλλη μία προγραμματισμένη εργασία. Αλλαγή εμπρός φρένων. (Έχει ταχυσύνδεσμο στα σωληνάκια και βγαίνει πακέτο δισκοι, δαγκάνες, τακακια).
Με το κιβωτιο ευτυχως το σώσαμε γρήγορα με αλλαγή τιμονιού. Τελικά είδαμε ότι ειχε κολλήσει ενα κουμπί πατημένο...

Καλά πήγε κι αυτό και καπως ετσι μπαίνουμε στις πρώτες πρωινές ώρες, ώσπου μεχρι τις 10-11 το πρωί δεν ξέρω πως με λένε απο την κούραση... Εννοείται οτι καφέδες, redbull κλπ δεν κάνουν τιποτα.
Πλέον η διαφορά απο τον μπροστινό ειναι σταθερή και οτι θεσεις κερδίζουμε ειναι απο εγκαταλήψεις των αλλων. Και παρακαλάμε να τελιωσουμε. Μετα τις 09:00 καθε γυρος μοιάζει να δειαρκεί αιώνες... Άντε αλλές 6 ωρες στο χρονόμετρο, και αντε αλλες 5, και αντε αλλες 4 και και και...
Καπου 3 ωρες πριν το τελος, το αδερφό #60 βγαίνει εκτώς μετα απο επαφή με πρωτότυπο.

Συνημμένο:



Το υπόλοιπο του αγωνα εξελίχτηκε αρκετα ομαλά για εμας. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και μας βρίσκει στην 7η θεσης για το #85 και 13η για το #80. Τουλάχιστον είδαμε καρό σημαία !!!

Συνημμένο:


Συνημμένο:


Συνημμένο:


Συνημμένο:



Στο καπάκι έχουμε μαζεμα-πακεταρισμα ολα τα πραγματα και επιστροφή στο ξενοδοχείο κατα τις 8 το βραδυ Κυριακής εχοντας γράψει 36 περιπου ωρες στο κοντέρ...

Και του χρόνου...

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Παρ Ιουν 17, 2022 11:27 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ] 
 Συναφή θέματα 
Kart Super Endurance Race 12 Hours
Δ. Συζήτηση: Εκτός Θέματος
Συγγραφέας: junior_kaloburn
Απαντήσεις: 27
About "24 Hours Of Le Mans"
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 7
WEC 2013: 6 HOURS OF SPA
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 4
24 Hours of Le Mans 2013
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 53
ADAC 24 Hours of Nurburgring Nordschleife 2011
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 1
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO