[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ Απρ 21, 2019 7:09 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 107 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο
 Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες 
Συγγραφέας Μήνυμα
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9605
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
msfree.gr έγραψε:
GP3: Μεγάλη νίκη του Έλληνα στη Βαρκελώνη

Αυτό το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη ξεκινάει το ανανεωμένο πρωτάθλημα GP3. Με ολοκαίνουρια μονοθέσια, που διαθέτουν ισχυρότερο κινητήρα και διαφορετική αεροδυναμική, οι οδηγοί του πρωταθλήματος ρίχνονται στη μάχη μιας σεζόν που θα έχει 8 γύρους. Κάθε γύρος έχει δύο αγώνες (έναν το Σάββατο και έναν την Κυριακή) και στον πρώτο αγώνα του εναρκτήριου γύρου στο Circuit de Catalunya θριαμβευτής ήταν ο Ευτύχιος -ή Tio, όπως είναι γνωστός διεθνώς- Έλληνας.

Εικόνα

Ο Κύπριος οδηγός της Marussia Manor Racing ξεκίνησε από την pole position, έστριψε μπροστά στην πρώτη στροφή και παρέμεινε στην πρωτοπορία του αγώνα μέχρι να πέσει η καρό σημαία 17 γύρους αργότερα. Ο Έλληνας έκανε ένα πολύ γρήγορο πρώτο μισό του αγώνα και άνοιξε μια αρκετά καλή διαφορά από τον Patric Niederhauser (της Jensen Motorsport). Προς το τέλος του αγώνα όμως τα ελαστικά του Έλληνα είχαν «τελειώσει» και έτσι στους 3 τελευταίους γύρους ο Niederhauser τον έφτασε και κόλλησε πίσω του. Σε εκείνο το σημείο ο Tio έδωσε μαθήματα αμυντικής οδήγησης και δεν επέτρεψε στο νεαρό Ελβετό να περάσει, κατακτώντας μια σπουδαία νίκη. Ο Patric Niedrhauser ακολούθησε στη 2η θέση και ο Αμερικανός Conor Daly (ART Grand Prix) ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου.

Εικόνα


Μετά τη νίκη του στη Βαρκελώνη ο Ευτύχιος Έλληνας τίθεται πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος GP3 με 31 βαθμούς (25 β. η νίκη συν 4 β. η pole position συν 2 β. ο ταχύτερος γύρος στον αγώνα). Ο 2ος αγώνας του Σαββατοκύριακου θα διεξαχθεί το πρωί της Κυριακής (10:25 ώρα Ελλάδας) και ο Έλληνας θα εκκινήσει από την 8η θέση, καθώς στο GP3, όπως συμβαίνει και στο GP2, οι 8 πρώτοι του 1ου αγώνα ξεκινούν το 2ο αγώνα με αντίστροφη σειρά.



_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Μάιος 11, 2013 7:56 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 12:19 am
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
Carlos Sainz

Εικόνα

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Τρί Μάιος 14, 2013 4:52 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 06, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 6686
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
Nikos έγραψε:
Παράθεση:
Ραντεβού στην "πράσινη κόλαση" έδωσε ο M. Schumacher

Εικόνα
Την τελευταία φορά που πέρασε μονοθέσιο από την "πράσινη κόλαση" του Nordschleife ήταν, στις 28 Απριλίου 2007, η BMW-Sauber F1 με πιλότο τον Nick Heidfeld.



Στην "πράσινη κόλαση" του Nurburgring Nordschleife θα βρεθεί στις 19 Μαΐου ο Michael Schumacher, οδηγώντας ένα μονοθέσιο της Mercedes AMG F1 του 2011. Η επίδειξη θα πραγματοποιηθεί ως μέρος των παράλληλων εκδηλώσεων, ενόψει του 24ωρου αγώνα αντοχής στο Nurburgring.

"Έχω υπέροχες αναμνήσεις από αυτήν την πίστα και ανυπομονώ να βρεθώ με φίλους και οπαδούς από τη γενέτειρά μου, τη πόλη Kerpen, που βρίσκεται πολύ κοντά στο Nurburgring", δήλωσε ο Γερμανός πρωταθλητής.

"Θα είναι πολύ σημαντική εμπειρία επίσης, το να οδηγήσω στο Nordschleife ένα κόσμημα της Formula 1, με δεδομένο ότι ο θρύλος του 'ασημένιου βέλους' ξεκίνησε από εκεί" πρόσθεσε ο M. Schumacher.

O Γερμανός οδηγός έχει αναλάβει ρόλο πρεσβευτή της Mercedes μετά την απόσυρσή του από την ενεργό δράση το 2012.

H φημισμένη πίστα φιλοξενούσε αγώνες της Formula 1 έως το 1976. Έκτοτε, την τελευταία φορά που μπήκε μονοθέσιο στο Nordschleife, ήταν το 2007 με τον Nick Heidfeld στο κόκπιτ μιας BMW-Sauber.

Για την ιστορία, το απόλυτο ρεκόρ της διαδρομής των 22,8 χλμ. (υπάρχουν διάφορες εκδοχές της διαδρομής) κατέχει από το 1975 ο Nicky Lauda, με χρόνο 6:58.6, στο τιμόνι μιας Ferrari 312T.
ΠΗΓΗ http://auto.in.gr







Τρί Μάιος 21, 2013 12:17 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9605
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
Εικόνα

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Ιούλ 04, 2013 11:23 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9605
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
news247.gr έγραψε:
Με το C-Elysée WTCC και τον Σεμπαστιάν Λεμπ η Citroën στο WTCC το 2014

Εικόνα

Σεμπαστιάν Λεμπ ανακοίνωναν ότι η Citroën σκεφτόταν την προοπτική να συμμετάσχει στο WTCC. Σχεδόν 10 μήνες αργότερα η Citroën παρουσιάζει το νέο δημιούργημα του αγωνιστικού τμήματος της μάρκας, το Citroën C-Elysée WTCC.

Το μικρομεσαίο -τριών όγκων- μοντέλο έχει ήδη κερδίσει την αναγνώριση του κοινού με περισσότερες από 30.000 παραγγελίες, αριθμός που υπερβαίνει κατά περίπου 30% τις αρχικές προβλέψεις της μάρκας.

«Η επιλογή του C-Elysée για το WTCC, αντανακλά ξεκάθαρα την προσήλωση μας στο να χρησιμοποιούμε τους αγώνες και σαν ένα μέσο ενίσχυσης των εμπορικών μας προσπαθειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën, Φρεντερίκ Μπανζέ. «Με αγώνες στο Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το πρόγραμμα του WTCC το καθιστά ένα πραγματικά διεθνές αγωνιστικό γεγονός, στοιχείο που επηρέασε την απόφαση μας να επιλέξουμε το C-Elysée».

«Από τεχνικής πλευράς, η επιλογή ενός αυτοκινήτου τριών όγκων αποτελεί την ιδανική λύση όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση. Συνεπώς το C-Elysée είναι ότι καλύτερο», προσέθεσε ο τεχνικός διευθυντής της Citroën Racing, Χαβιέ Μεστελάν Πινό. «Πέρα από αυτό, ήταν αρκετά εύκολο να τοποθετήσουμε τα διάφορα εξαρτήματα. Μέχρι στιγμής, αφού αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο πίστας για εμάς, συνεχώς αναρωτιόμαστε σχετικά με τις επιλογές μας, όμως αυτό είναι κάτι που κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή την πρόκληση».

Έχοντας ελάχιστη απόσταση από το έδαφος και εφοδιασμένο με τροχούς 18 ιντσών, το C-Elysée WTCC είναι εξαιρετικά δυναμικό. Σε αυτό συμβάλουν τόσο τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, όσο και τα σημαντικά φαρδύτερα φτερά.

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα στο C-Elysée WTCC βρίσκεται το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο που χρησιμοποιείται και στο DS3. Στο αυτοκίνητο του WTCC, χάρη στην πιο ελεύθερη εισαγωγή, η ισχύς αγγίζει τους 380 ίππους. Τέλος η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρόσθιους τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου, σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Με την πρώτη εμφάνιση του στην πίστα πριν από λίγες ημέρες, το C-Elysée WTCC, ξεκίνησε το πρόγραμμα εξέλιξης του. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το δει για πρώτη φορά από κοντά στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου).

Εικόνα


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - C-Elysée WTCC


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

    Τύπος Citroën Racing - 1.6-λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό
    Διάμετρος x Διαδρομή 82x75.5mm
    Χωρητικότητα 1,598cc
    Μέγιστη ισχύς 380bhp at 6,000rpm
    Μέγιστη ροπή 400Nm at 4,500rpm
    Ειδική απόδοση 237.8bhp/litre
    Τροφοδοσία 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής
    4 βαλβίδες/κύλινδρο
    Άμεσος ψεκασμός (Magneti Marelli)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

    Κίνηση Μπροστά
    Κιβώτιο Χειροκίνητο σειριακό 6 σχέσεων (Sadev)
    Διαφορικό Περιορισμένης ολίσθησης (μηχανικό)

ΦΡΕΝΑ

    Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 380mm με δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 300mm με δαγκάνες 2 εμβόλων
    Τύπος Γόνατα McPherson (εμπρός και πίσω)

ΤΡΟΧΟΙ

    Διάσταση Τροχοί 10x18-ιντσών – Ελαστικά Yokohama (Ø 660 x 275)

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΗ

    Μήκος / Πλάτος 4,577mm/1,950mm
    Μεταξόνιο 2,700mm
    Μετατρόχιο 1,750mm (εμπρός και πίσω)
    Δοχείο καυσίμου 50 λίτρα
    Βάρος 1,100kg με τον οδηγό (σύμφωνα με τους κανονισμούς)


_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Ιούλ 24, 2013 11:45 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9605
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
Παράθεση:
Περισσότερες λεπτομέριες για το Renault Clio Cup

Εικόνα

H Renault έδωσε και νέες λεπτομέριες σχετικά με την αγωνιστική, Cup έκδοση του νέου Clio RS. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Paul Ricard το περασμένο Οκτώβριο. Το αγωνιστικό Renault Clio RS Cup βασίζεται στο Clio R.S. 200 EDC και φοράει νέο αεροδυναμικό πακέτο, με πιο επιθετική μάσκα, μεγάλη πίσω αεροτομή, εισαγωγή αέρα στον ουρανό, πίσω διαχύτης και δύο απολήξεις της εξάτμισης. Μηχανικά φορά τον ίδιο 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 220 ίππων με 270 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτηο σειριακό κιβώτιο της Sadev, που πραγματοποιεί τις αλλαγές σε μόλις 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Εικόνα

Ο εγκέγαλος του είναι ο SQ7DI της Cosworth, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της ZF Race Engineering, ενώ τα φρένα έρχονται από τη Brembo με αεριζόμενους δίσκους μπροστά διαμέτρου 320 χλστ., ενώ πατάει σε 17-ιντσες ζάντες της Speedline Corse, με ελαστικά της Dunlop ή Michelin.

Εικόνα

Στο εσωτερικό του έχει αφαιρεθεί κάθε τι περιττό και έχει τοποθετηθεί ένα αγωνιστικό bucket, roll cage, ψηφιακος πίνακας οργάνων, ενα πολυλειτουργικό τιμόνι, αγωνιστικό κάθισμα της Sabelt με ζώνες έξι σημείων και προεγκατάσταση για HANS. Το αυτοκίνητο έχει την έγκριση από την FIA και θα μπορεί κάποιος να το αγοράσει από το Σεπτέμβριο με τιμή που ξεκινά από €37,800 (χωρίς ΦΠΑ).

Εικόνα



Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Περισσότερες λεπτομέριες για το Renault Clio Cup - AutoBlog.gr



_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τετ Ιούλ 24, 2013 11:56 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9605
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
GregWrc έγραψε:
news247.gr έγραψε:
Με το C-Elysée WTCC και τον Σεμπαστιάν Λεμπ η Citroën στο WTCC το 2014

Εικόνα

Σεμπαστιάν Λεμπ ανακοίνωναν ότι η Citroën σκεφτόταν την προοπτική να συμμετάσχει στο WTCC. Σχεδόν 10 μήνες αργότερα η Citroën παρουσιάζει το νέο δημιούργημα του αγωνιστικού τμήματος της μάρκας, το Citroën C-Elysée WTCC.

Το μικρομεσαίο -τριών όγκων- μοντέλο έχει ήδη κερδίσει την αναγνώριση του κοινού με περισσότερες από 30.000 παραγγελίες, αριθμός που υπερβαίνει κατά περίπου 30% τις αρχικές προβλέψεις της μάρκας.

«Η επιλογή του C-Elysée για το WTCC, αντανακλά ξεκάθαρα την προσήλωση μας στο να χρησιμοποιούμε τους αγώνες και σαν ένα μέσο ενίσχυσης των εμπορικών μας προσπαθειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën, Φρεντερίκ Μπανζέ. «Με αγώνες στο Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το πρόγραμμα του WTCC το καθιστά ένα πραγματικά διεθνές αγωνιστικό γεγονός, στοιχείο που επηρέασε την απόφαση μας να επιλέξουμε το C-Elysée».

«Από τεχνικής πλευράς, η επιλογή ενός αυτοκινήτου τριών όγκων αποτελεί την ιδανική λύση όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση. Συνεπώς το C-Elysée είναι ότι καλύτερο», προσέθεσε ο τεχνικός διευθυντής της Citroën Racing, Χαβιέ Μεστελάν Πινό. «Πέρα από αυτό, ήταν αρκετά εύκολο να τοποθετήσουμε τα διάφορα εξαρτήματα. Μέχρι στιγμής, αφού αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο πίστας για εμάς, συνεχώς αναρωτιόμαστε σχετικά με τις επιλογές μας, όμως αυτό είναι κάτι που κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή την πρόκληση».

Έχοντας ελάχιστη απόσταση από το έδαφος και εφοδιασμένο με τροχούς 18 ιντσών, το C-Elysée WTCC είναι εξαιρετικά δυναμικό. Σε αυτό συμβάλουν τόσο τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, όσο και τα σημαντικά φαρδύτερα φτερά.

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα στο C-Elysée WTCC βρίσκεται το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο που χρησιμοποιείται και στο DS3. Στο αυτοκίνητο του WTCC, χάρη στην πιο ελεύθερη εισαγωγή, η ισχύς αγγίζει τους 380 ίππους. Τέλος η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρόσθιους τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου, σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Με την πρώτη εμφάνιση του στην πίστα πριν από λίγες ημέρες, το C-Elysée WTCC, ξεκίνησε το πρόγραμμα εξέλιξης του. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το δει για πρώτη φορά από κοντά στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου).

Εικόνα


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - C-Elysée WTCC


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

    Τύπος Citroën Racing - 1.6-λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό
    Διάμετρος x Διαδρομή 82x75.5mm
    Χωρητικότητα 1,598cc
    Μέγιστη ισχύς 380bhp at 6,000rpm
    Μέγιστη ροπή 400Nm at 4,500rpm
    Ειδική απόδοση 237.8bhp/litre
    Τροφοδοσία 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής
    4 βαλβίδες/κύλινδρο
    Άμεσος ψεκασμός (Magneti Marelli)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

    Κίνηση Μπροστά
    Κιβώτιο Χειροκίνητο σειριακό 6 σχέσεων (Sadev)
    Διαφορικό Περιορισμένης ολίσθησης (μηχανικό)

ΦΡΕΝΑ

    Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 380mm με δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 300mm με δαγκάνες 2 εμβόλων
    Τύπος Γόνατα McPherson (εμπρός και πίσω)

ΤΡΟΧΟΙ

    Διάσταση Τροχοί 10x18-ιντσών – Ελαστικά Yokohama (Ø 660 x 275)

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΗ

    Μήκος / Πλάτος 4,577mm/1,950mm
    Μεταξόνιο 2,700mm
    Μετατρόχιο 1,750mm (εμπρός και πίσω)
    Δοχείο καυσίμου 50 λίτρα
    Βάρος 1,100kg με τον οδηγό (σύμφωνα με τους κανονισμούς)




_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Παρ Ιούλ 26, 2013 12:09 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9605
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Τρί Αύγ 06, 2013 7:23 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am
Δημοσιεύσεις: 9605
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
zougla.gr έγραψε:
Πήρε φωτιά... ο Loeb!

Άσχημη εξέλιξη είχε ο αγώνας του Sebastien Loeb κατά τη διάρκεια του FIA GT3, καθώς υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει λόγω φωτιάς της McLaren MP4-12C.

Ο Αλσατός οδηγός ο οποίος έλαβε μέρος στον αγώνα με την MP4-12C, συγκρούστηκε σε ένα σημείο της πίστας με μια Lamborghini, με αποτέλεσμα λίγο αργότερα το αυτοκίνητο του να τυλιχθεί στις φλόγες. Ευτυχώς, κατάφερε και βγήκε γρήγορα από την McLaren, χωρίς να πάθει το παραμικρό.



_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Πέμ Αύγ 22, 2013 12:23 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2011 12:19 am
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
24 hours Le Mans Karting + Live timing

http://www.24h-karting.com/fr/la-course/live_5_1_2083.html

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Σάβ Αύγ 31, 2013 9:32 pm
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 107 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
Διάφορα για Ford Focus mk1
Δ. Συζήτηση: Αγγελίες
Συγγραφέας: Pyrgiotis
Απαντήσεις: 0
Μικρά και διάφορα νέα από το Moto GP
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 1
Μικρά & μεγάλα νέα-ειδησεις, φημες, ανακοινωσεις....
Δ. Συζήτηση: Επικαιρότητα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 662
Νέα κατηγορία R4 στους αγώνες αυτοκινήτων
Δ. Συζήτηση: Επικαιρότητα
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 11
Διάφορα...
Δ. Συζήτηση: Εκτός Θέματος
Συγγραφέας: panrok90
Απαντήσεις: 36
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO