Το πλήρωμα με οδηγό τον Βαρνακιώτη Κωνσταντίνο και συνοδηγό τον Μπόκαρη Ευθύμιο συμμετέχει με RENAULT CLIO R3 MAXI EVO, στο 63° RALLYE AUTOMOBILE LYON CHARBONNIERES – RHÔNE στις 14 με 16 Απριλίου. Οι συμμετοχές φτάνουν τις 170 εκ των οποίων οι 28 προσμετρούν στην κλάση R3 η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγο των νεοεμφανιζόμενων CITROEN DS3. Ο αγώνας περιλαμβάνει 13 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 230,61 χιλιομέτρων.
Το ελληνικό πλήρωμα εχει τον αριθμό συμμετοχης 35.
Το πλήρωμα με οδηγό τον Βαρνακιώτη Κωνσταντίνο και συνοδηγό τον Μπόκαρη Ευθύμιο συμμετέχει με RENAULT CLIO R3 MAXI EVO, στο 63° RALLYE AUTOMOBILE LYON CHARBONNIERES – RHÔNE στις 14 με 16 Απριλίου. Οι συμμετοχές φτάνουν τις 170 εκ των οποίων οι 28 προσμετρούν στην κλάση R3 η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον λόγο των νεοεμφανιζόμενων CITROEN DS3. Ο αγώνας περιλαμβάνει 13 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 230,61 χιλιομέτρων.
Το ελληνικό πλήρωμα εχει τον αριθμό συμμετοχης 35.
Αχ, δε διαβάζεις χωμάτινο... Liburna Ronde Terra!!! http://www.scuderialivornorally.it/elenco-iscritti.pdf Μάλιστα, ο Παπαδημητρίου έκανε δοκιμές στην Ελάτεια το Σάββατο το πρωί και θα τρέξει σε 4 αγώνες του εξωτερικού σύμφωνα με τα γραφόμενα του χωμάτινου.
Πέμ Απρ 14, 2011 2:10 am
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
r40.gr έγραψε:
Liburna Ronde Terra - Η νίκη στον Taddei, 7oι οι Παπαδημητρίου/Harryman!
Ένα από τα πιο δημοφιλή χωμάτινα ronde της Ιταλίας αποτελεί και το Liburna Ronde Terra στην περιοχή του Livorno. 90 σχεδόν πληρώματα συμμετείχαν στον αγώνα ο οποίος περιλαμβάνει μια ε.δ. των 10,72 χλμ η οποία πραγματοποιήθηκε 4 φορές με το σύνολο των 3 καλύτερων χρόνων να προσμετρούν στο τελικό αποτέλεσμα. Νικητές του αγώνα αναδείχτηκαν οι Taddei/Gaspari με ένα Peugeot 206 WRC αλλά ο αγώνας είχε και Ελληνικό ενδιαφέρον καθώς σε αυτόν συμμετείχαν και οι Παπαδημητρίου/Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX οι οποίοι πραγματοποίησαν μια καλή εμφάνιση παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν.
Οι νικητές του αγώνα Τaddei/Gaspari δεν ήταν μόνοι στην κορυφή καθώς μετά από αρκετό καιρό οι Grossi/Pavesi έκαναν μια καλή εμφάνιση με ακόμα ένα Peugeot 206 WRC που υποστήριζε η Grifone (όπως και το 206 των νικητών). Παρά την πολύμηνη απουσία τους από τους αγώνες κατάφεραν να κινηθούν γρήγορα και να τερματίσουν 18''5 πίσω από τους νικητές.
Μεγάλη μάχη έγινε για την 3η θέση της γενικής όπου τελικά οι νικητές της κατηγορίας S2000, Dettori/Corda με Ford Fiesta S2000, επικράτησαν για μόλις 1''7 των νικητών της κατηγορίας Ν4, Ceccoli/Mirabella με Subaru Impreza WRX N14 με την διαφορά μεταξύ τους καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα να μην ξεπερνά τα 5''.
Πολύ κοντά τους, άλλα 4''9 πίσω από τον Ceccoli, και 2οι στην Ν4 τερμάτισαν οι L.Baldacci/Biordi με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.
Η 2η μεγάλη μάχη του αγώνα ήταν αυτή μεταξύ των Tempestini/Baggio οι οποίοι συμμετείχαν με ένα Mini John Cooper Works S2000 και των Παπαδημημτρίου/Ηarryman! Τελικά το Ιταλικό πλήρωμα εκμεταλλεύτηκε την ανωτερότητα του αυτοκινήτου τους στο έπακρο και κατάφεραν μετά και το 4ο πέρασμα να βρεθούν εμπρός από τον Έλληνα οδηγό για μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου!
ΥΓ τα σημεία απο 2:44-3:04 και 6:25-7:56 αφιερωμένα στον Proedro... 4:48-5:35 Παπαδημητρίου
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Δευτ Μάιος 09, 2011 10:58 am
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
r40.gr έγραψε:
Ο 3ος γύρος του Κυπέλλου Χωμάτινων Ράλλυ Ιταλίας ολοκληρώθηκε με το Rally di San Marino.
37 πληρώματα ξεκίνησαν τελικά τον 2ήμερο αγώνα και ανάμεσα τους και μια Ελληνική συμμετοχή, αυτή των Παπαδημητρίου/Harryman.
Mεγάλοι νικητές του αγώνα, οι Μikkelsen/Floene με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia. Το Nορβηγικό πλήρωμα, που ακολουθεί τον θεσμό με στόχο την περαιτέρω εξοικίωσή του με το αυτοκίνητο, κινήθηκε πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί σχετικά νωρίς από τους κύριους αντιπάλους τους ενώ στην συνέχεια όπως παραδέχτηκαν είχαν την άνεση (κυρίως στο 2ο μισό της 2ης μέρας) να κινηθούν με ρυθμό λίγο πιο φυλαγμένο ώστε να φτάσουν με σιγουριά στον τερματισμό.
Έτσι και έγινε λοιπόν, και μετά από 11 ε.δ. και σχεδόν 110 αγωνιστικά χλμ., ο Mikkelsen κατάφερε να πάρει την 2η νίκη του στον θεσμό σε 3 αγώνες και να ξαναπεράσει επικεφαλής στην βαθμολογία του θεσμού.
Στον αγώνα συμμετείχαν, σε ένα deal της τελευταίας στιγμής, και οι regulars του CIR, Τravaglia/Scattolin, με ένα Ford Fiesta S2000. Δεν ξεκίνησαν καλά την 1η μέρα και στο τέλος της βρέθηκαν μόλις 6οι. Την επόμενη όμως έβαλαν το πόδι στο πάτωμα και κερδίζοντας 4 ε.δ. από τις 6 αυτής κατάφεραν να ανέβουν μέχρι και την 2η θέση της γενικής.
Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Φιλανδοί, Arminen/Lukka, που συμμετέχουν μόνιμα τα τελευταία χρόνια στον θεσμό, με το Subaru Impreza WRX N16. Έδειξαν στεθερότητα σε όλη την διάρκεια του αγώνα και εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τα προβλήματα πληρωμάτων που βρέθηκαν εμπρός τους.
Μετά από έναν εξαιρετικό χρόνο στην τελευταία ε.δ., οι Aghini/Cerrai με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions, κατάφεραν να κλέψουν την 4η θέση για μόλις 0''1. Ξεκίνησαν πολύ δυνατά τον αγώνα κερδίζοντας την 1η ε.δ. ενώ μετά την 2η βρισκόταν 2οι γενικής, αλλά στην 3η είχαν κλατάρισμα που του κόστισε πάνω από 1 λεπτό και τους έριξε αρκετά πιο πίσω στην γενική. Δεν τα παράτησαν όμως και πίεσαν πολύ καταφέρνοντας να ανέβουν 5οι ενώ στην τελευταία ε.δ. εκμεταλλεύτηκαν το πρόβλημα του Batistini και τελικά τερμάτισαν 4οι.
Μόλις 5οι βρέθηκαν τελικά οι Batistini/Pinelli με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000. Μέχρι και 2 ε.δ. πριν το τέλος του αγώνα ήταν αυτοί στην 3η θέση αλλά στην συνέχεια ένα κλατάρισμα και ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του 207 τους κόστισαν αρκετά σε χρόνο ρίχνοντάς τους 2 θέσεις πίσω.
Άτυχοι σε αυτόν τον αγώνα στάθηκαν οι Παπαδημητρίου/Harryman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Tα προβλήματα ξεκίνησαν πολύ νωρίς στον αγώνα καθώς μόλις στην 1η ε.δ. ξεκόλλησε το σωληνάκι του turbo με αποτέλεσμα να μην κινηθούν όπως ήθελαν αλλά και χωρίς να χάσουν πολύ χρόνο καθώς η ε.δ. ήταν μόλις 4 χλμ. Στην συνέχεια το επιδιόρθωσαν αλλά στην 3η ε.δ. το κιβώτιο του Lancer κόλλησε στην 2η σχέση και τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν.
Καλή εμφάνιση και για τους Martinis/Tratter με το Renault Clio R3 που ήταν οι ταχύτεροι 2WD και τερμάτισαν 15οι γενικής.
Επόμενος αγώνα του TRT, στις 15-16 Ιουλίου, με το Rally San Crispino, που προσμετρά επίσης και στο CIR.
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Πέμ Ιούλ 07, 2011 7:38 pm
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
cityauto.gr έγραψε:
Ο πέντε φορές νικητής αγώνων WRC Μάρκο Μάρτιν θα συμμετάσχει την επόμενη εβδομάδα στο Ράλι Εσθονίας, θέλοντας έτσι να υπερασπιστεί τη νίκη που είχε πετύχει την περασμένη χρονιά στον ίδιο αγώνα. Αυτό όμως που αναμένεται να δώσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι ο Εσθονός οδηγός θα αγωνιστεί με ένα Ford Focus WRC 03, δηλαδή ένα WRC παλαιάς γενιάς, τη στιγμή που στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή και δύο νέα ταλέντα του πρωταθλήματος, που θα αγωνιστούν με τα νέα WRC. Συγκεκριμένα, θα αγωνιστεί ο Μάς Όστμπεργκ με Ford Fiesta WRC και ο Κρις Μίκι με Mini WRC.
Φανερά ικανοποιημένος ήταν πάντως στις δηλώσεις του ο διευθυντής του αγώνα Ούρμο Άβα όταν έμαθε τη συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν.«Η συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν στο Ράλι Εσθονίας είναι πολύ καλό νέο για τους φίλους των ράλι. Για τους διοργανωτές σημαίνει μεγαλύτερη δημοσιότητα, καλό ανταγωνισμό και σπουδαία ευκαιρία να εισαχθεί η Εσθονία στην Ευρώπη. Το γεγονός ότι εκκινεί τον αγώνα ο Μάρτιν σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η νίκη του Ράλι Εσθονίας να έρθει στην Εσθονία» τόνισε ο Άβα.
Στον αγώνα είχε δηλώσει συμμετοχή και ο μαθητής του Μάρκο Μάρτιν, Οτ Τάνακ, αλλά τελικά ακύρωσε διότι το αυτοκίνητό του δεν ήταν έτοιμο. Συγκεκριμένα, το Ford Fiesta S2000 είχε έξοδο στο Ράλι Ακρόπολις και οι μηχανικοί δεν έχουν προλάβουν να το επισκευάσουν. Για τη συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν στο Ράλι Εσθονίας μίλησε και ο Όστμπεργκ, τονίζοντας: «Η συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν σημαίνει ότι θα είναι ένας καλός αγώνας και θα παλέψουμε για τη νίκη, αυτό είναι βέβαιο. Δουλεύουμε με διαφορετικές ρυθμίσεις και στόχος είναι να πάρουμε κάτι θετικό πριν από το Ράλι Φινλανδίας».
B.X.
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Τετ Ιούλ 13, 2011 5:53 pm
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
GregWrc έγραψε:
cityauto.gr έγραψε:
Ο πέντε φορές νικητής αγώνων WRC Μάρκο Μάρτιν θα συμμετάσχει την επόμενη εβδομάδα στο Ράλι Εσθονίας, θέλοντας έτσι να υπερασπιστεί τη νίκη που είχε πετύχει την περασμένη χρονιά στον ίδιο αγώνα. Αυτό όμως που αναμένεται να δώσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι ο Εσθονός οδηγός θα αγωνιστεί με ένα Ford Focus WRC 03, δηλαδή ένα WRC παλαιάς γενιάς, τη στιγμή που στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή και δύο νέα ταλέντα του πρωταθλήματος, που θα αγωνιστούν με τα νέα WRC. Συγκεκριμένα, θα αγωνιστεί ο Μάς Όστμπεργκ με Ford Fiesta WRC και ο Κρις Μίκι με Mini WRC.
Φανερά ικανοποιημένος ήταν πάντως στις δηλώσεις του ο διευθυντής του αγώνα Ούρμο Άβα όταν έμαθε τη συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν.«Η συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν στο Ράλι Εσθονίας είναι πολύ καλό νέο για τους φίλους των ράλι. Για τους διοργανωτές σημαίνει μεγαλύτερη δημοσιότητα, καλό ανταγωνισμό και σπουδαία ευκαιρία να εισαχθεί η Εσθονία στην Ευρώπη. Το γεγονός ότι εκκινεί τον αγώνα ο Μάρτιν σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η νίκη του Ράλι Εσθονίας να έρθει στην Εσθονία» τόνισε ο Άβα.
Στον αγώνα είχε δηλώσει συμμετοχή και ο μαθητής του Μάρκο Μάρτιν, Οτ Τάνακ, αλλά τελικά ακύρωσε διότι το αυτοκίνητό του δεν ήταν έτοιμο. Συγκεκριμένα, το Ford Fiesta S2000 είχε έξοδο στο Ράλι Ακρόπολις και οι μηχανικοί δεν έχουν προλάβουν να το επισκευάσουν. Για τη συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν στο Ράλι Εσθονίας μίλησε και ο Όστμπεργκ, τονίζοντας: «Η συμμετοχή του Μάρκο Μάρτιν σημαίνει ότι θα είναι ένας καλός αγώνας και θα παλέψουμε για τη νίκη, αυτό είναι βέβαιο. Δουλεύουμε με διαφορετικές ρυθμίσεις και στόχος είναι να πάρουμε κάτι θετικό πριν από το Ράλι Φινλανδίας».
B.X.
τελικά νικητής στον αγώνα ήταν ο νέος συνδυασμός Mads Osteberg και Ford Fiesta RS WRC 2011 και όχι ο πάλιος Markko Martin και Ford Focus WRC 03.
O Νορβηγός κέρδισε τις 6 τελευταίες ειδικές του αγώνα με το Εσθονό να κερδίζει τις δυο πρώτες.
Ο Kris Meeke δεν έτρεξε μιας και η Mini ετοιμαζόταν για τον αγώνα για την φιλανδία και είχε ατύχημα την προηγούμενη Τετάρτη.
Υγ μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι λέω να παμε να ανοίξουμε κανένα κέντρο καταστροφής αυτοκινητών στο εν λόγο σημείο .... θα γλυτώνουμε την μεταφορά και ο πελάτης θα πέρνει χαρτί αποσυρσης να παίρνει καινούργιο ....
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Κυρ Ιούλ 17, 2011 12:29 pm
GregWrc
___
Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 11:45 am Δημοσιεύσεις: 9639 Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μικρά και διάφορα νέα από λοιπούς αγώνες
Ο Γερμανος οδηγός Αναβάσεων Georg Plasa πέθανε λίγο μετά τις 14:00 στις 10 Ιουλίου του 2011 κατά τη διάρκεια της ανάβασης Coppa Carotti.Ο Georg Plasa ήταν ένας πολύ έμπειρος οδηγός αναβάσεων και είχε πολλές επιτυχίες στην καριέρα. Ο Plasa ακολουθούσε όλο το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων.
Η ανάβαση Coppa Carotti πηγαίνει από Rieti στο χιονοδρομικό κέντρο του Terminillo διαμέσου των ιταλικών βουνών Apennine και πραγματοποιήθηκε για 48η φορά.
Ο Georg Plasa οδηγούσε το BMW 134 Judd του όταν συγκρούστηκε με το βουνό λίγο μετά την τέταρτη στροφή. Οι άμεσες προσπάθειες παροχής βοήθειας ώστε να αναβιώσει ο οδηγός ήταν άκαρπες.
Τα ακριβής αιτία του ατυχήματος είναι ακόμα άγνωστα αλλά οι εμπειρογνώμονες υποστηρίζουν ότι μπορεί να υπήρξε τεχνικό λάθος. Επίσης εκθέσεις αναφέρουν αποτυχία της πρόσδεσης ώμου (οι ζώνες κάτω του υπογαστρίου ήταν ανέπαφες). Το ατύχημα έγινε με 120mph (193 kmh).
Οι διοργανωτές διέκοψαν τον αγώνα μετά το ατύχημα.
R.I.P Georg .... say hello to Colin & Henri
YΓ ευχαριστώ τον NIKOSP για την ενημέρωση.
_________________ About Motorsport"For some it's maybe madness , for me it's passion"Antti Kalhola
Καλό ταξίδι Georg........... Tα βιντεο του you tube θα προσπαθήσουν να θυμίσουν σε 'οσους τυχερούς είχαν παρακολουθήσει τα περασματά σου τον ήχο μαι το θέαμα.......R.I.P.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση