[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Μαρ 28, 2024 10:19 am ]


Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 178 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Επόμενο
 Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1 
Συγγραφέας Μήνυμα
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
Παράθεση:
Η Pirelli μοναδική προμηθεύτρια ελαστικών από το 2011

Πλήρης αλλαγή σκηνικού από το 2011 όσον αφορά στον τομέα των ελαστικών της Formula 1.

Η FIA ανακοίνωσε την Τετάρτη (23/6) ότι η Pirelli θα γίνει η μοναδική προμηθεύτρια ελαστικών στο πρωτάθλημα από τη νέα αγωνιστική σεζόν. Η απόφαση πάρθηκε στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και καθ' αυτόν τον τρόπο αναπληρώνεται το κενό που θα άφηνε η Bridgestone, η οποία είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από το άθλημα το 2011 λόγω της οικονομικής κρίσης.

Η ιαπωνική εταιρία ήταν από το 2007 αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών μετά την αποχώρηση της Michelin (η οποία ήταν υποψήφια για το 2011) και δίνει τη "σκυτάλη" για τουλάχιστον τρία χρόνια στην ιταλική εταιρία.

Η ανακοίνωση έγινε σε αυτό το χρονικό σημείο, ώστε οι ομάδες να γνωρίζουν πρόωρα τα νέα δεδομένα στα ελαστικά, αφού επηρεάζεται έντονα από αυτά ο σχεδιασμός του νέου μονοθεσίου τους.

http://www.contra.gr

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Πέμ Ιουν 24, 2010 10:32 am
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
autoblog.gr έγραψε:
Grand Prix Abu Dhabi: O Sebastian Vettel παγκόσμιος πρωταθλητής !!!

Εκπληκτικός ήταν ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς με τον Sebastian Vettel να παίρνει την καρό σημαία και να στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής στα 23 του χρόνια (ο νεότερος στην ιστορία της Formula 1),αφού το Safety Car του πρώτου γύρου, φάνηκε καθοριστικό, με αποτέλεσμα ο Alonso να μείνει κολλημένος πίσω από τον Petrov, ο οποίος άλλαξε ελαστικά στον πρώτο γύρο.

Ο Alonso κάνοντας έναν αγώνα χωρίς δικό του λάθος, αλλά με λανθασμένη στρατηγική της Ferrari που τον έβαλε στα pit σε λάθος στιγμή, τον άφησε κολλημένο πίσω από από την Renault του Petrov χάνοντας όλες τις ελπίδες του για την κατάκτηση του τίτλου. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton με το βάθρο να συμπληρώνεται από τον Jenson Button. Στη πρώτη 10αδα τερμάτισαν οι Rosberg, Kubica, Petrov, Alonso, Webber, Alguersuari και Massa.

Ας τα δούμε όμως τα πράγμα από την αρχή.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις αφού ο καιρός ήταν καθαρός και όλα τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid. Με το που έσβησαν το κόκκινα φώτα οι Vettel και Hamilton διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Button να περνά τον Alonso στην πρώτη στροφή. Η φάση που στιγμάτισε τον αγώνα ήταν σίγουρα το τρακάρισμα που είχε ο Schumacher με τον Liuzzi το οποίο έβγαλε το Safety Car στην πίστα. Το περιστατικό ξεκίνησε όταν ο Schumacher είχε μια επαφή με τον Rosberg και έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετ-α-κε. Ο Γερμανός προσπάθησε να το “σώσει” αλλά ο Liuzzi καβάλησε στην κυριολεξία την Mercedes του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή. To SC έκανε την εμφάνιση του αμέσως και αρκετοί μπήκαν στα pit για αλλαγή ελαστικών, ανάμεσα τους και ο Petrov, μια κίνηση καθοριστική όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, για την κατάκτηση του τίτλου από τον Sebastian Vettel.

Το SC έφυγε μετά από μερικούς γύρους και ο Vettel διατήρησε την πρώτη θέση. Πίσω του είχε δημιουργηθεί ένα μικρό τρενάκι από τους Alonso, Webber και Massa με τον τελευταίο να πιέζει τον Αυστραλό ο οποίος έδειχνε να βρίσκεται εκτός ρυθμού εκεί την στιγμή.

Ο Webber πίεσε στη συνέχει και είχε επαφή με τις μπαριέρες πράγμα που τον οδήγησε στον 11ο γύρο να μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών. Στον 13ο γύρο o Massa μπήκε και αυτός στα pit αλλά βρέθηκε ξανά πίσω από τον Webber. Ο καθοριστικός γύρος ήταν ο 15ος για τον Fernando Alonso που μπήκε στα pit για να αλλάξει ελαστικά. Η Ferrari όμως έκανε λάθος στρατηγική, όπως αποδείχθηκε, αφού αν και το έβγαλαν μπροστά από τον Webber, τον έβγαλαν και πίσω από τους Petrov και Rosberg οι οποίοι είχανε αλλάξει ελαστικά στον πρώτο γύρο και βρισκόταν κανονικά σε αγώνα. Έτσι ο Alonso έμεινε κολλημένος όλο τον αγώνα πίσω τους, χάνοντας ουσιαστικά τον τίτλο.

Ο Hamilton μπήκε στα πιτ στον 24ο γύρο ενώ ο Vettel ένα γύρο μετά, διατηρώντας τις θέσεις του και οι δύο. Ο Button βρέθηκε εκείνη την στιγμή πρωτοπόρος και διατήρησε την θέση αυτή έως και τον 38ο γύρο αφού τότε μπήκε στα pit για αλλάξει τα ελαστικά του. Με τον Vettel να είναι στην κορυφή ο Alonso πάλευε να περάσει την Renault του Ρώσου αλλά δεν το κατάφερνε αφού το γαλλικό μονοθέσιο είχε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος του αγώνα με τον Vettel να παίρνει την 5η του φετινή νίκη και να στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής, αφού ο Αlonso τερμάτισε στην 7η θέση. Άξιος πρωταθλητής ο Γερμανός ο οποίος είχε την καλύτερη απόδοση από όλους τους οδηγούς αυτή τη χρονιά, παρά τα μηχανικά, και όχι μόνο, προβλήματα που είχε όλη την διάρκεια του πρωταθλήματος.

Έτσι στο πρωτάθλημα των οδηγών τερμάτισε πρώτος ο Sebastian Vettel με 256 βαθμούς, στην δεύτερη θέση ο Fernando Alonso με 252 και στην τρίτη ο Mark Webber με 242.

Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, η RedBull με το πρωτάθλημα να το έχει πάρει από την Βραζιλία, τερμάτισε με 498 βαθμούς, στην 2η θέση η McLaren με 454 και στην τρίτη η Ferrari με 396.


Το πρωτάθλημα έτσι έριξε αυλαία και οι οδηγοί θα ξαναβρεθούν τον ερχόμενο Μάρτιο όπου ξεκινά το νέο πρωτάθλημα όπου αναμένεται να είναι ακόμη συναρπαστικότερο από το φετινό

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Κυρ Νοέμ 14, 2010 11:17 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
gazzetta.gr έγραψε:
Πολιτική παρέμβαση για το φιάσκο της Ferrari

Το φιάσκο της Ferrari και του Φερνάντο Αλόνσο όπως είναι φυσικό δεν πέρασε στο ντούκου στην Ιταλία. Άλλωστε η σκουντερία αποτελεί εθνική υπόθεση για τους γείτονες και η αποτυχία στο Άμπου Ντάμπι επέφερε ακόμα και πολιτική παρέμβαση!

Ο Ρομπέρτο Καλντερόλι, Υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου της κυβέρνησης του Σίλβιο Μπερλουσκόνι απαίτησε την παραίτηση του μάνατζερ της σκουντερία, Λούκα Ντι Μοντετζέμολο. «Αυτός είναι ο υπεύθυνος που όλοι οι οπαδοί της Ferrari αισθάνονται ντροπή. Η στρατηγική που ακολουθήθηκε είναι η αιτία για τον άσχημο αγώνα του Αλόνσο. Μάνατζερ της Ferrari είναι ο Ντι Μοντετζέμολο και θα πρέπει άμεσα να πάμε στο Μαρανέλο για να μην συνεχίζει να πληγώνει την Ferrari», ανέφερε ο 54χρονος Υπουργός.

Η Ferrari έμεινε χωρίς κάποιο τίτλο φέτος, αφού τόσο το πρωτάθλημα οδηγών όσο και αυτό των κατασκευαστών κατέληξαν στην Red Bull με την κακή στρατηγική που ακολουθήθηκε στο Άμπου Ντάμπι να οδηγεί τον Φερνάντο Αλόνσο μέχρι την έβδομη θέση σκορπώντας απογοήτευση σε 5000 tifosi που είχαν συγκεντρωθεί στο Μαρανέλο για να πανηγυρίσουν τον τίτλο του Ισπανού «πιλότου».


:D :D :D

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Δευτ Νοέμ 15, 2010 5:02 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
Παράθεση:
πηγή:tromaktiko Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τους νέους κανονισμούς σύμφωνα με τους οποίους οι V8 κινητήρες 2.4 λίτρων που υπάρχουν τώρα στην Formula 1 θα αντικατασταθούν από 4κύλινδρους 1,6 λίτρων από το 2013. Αυτό είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιων συζητήσεων γύρω από το θέμα.

Οι νέοι κινητήρες θα είναι πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, αφού θα οι κατανάλωση καυσίμου θα μειωθεί κατά 35%, τη στιγμή που θα έχουν το ίδιο επίπεδο απόδοσης με τους σημερινούς. Επίσης, τα ενεργειακά συστήματα ανάκτησης ενέργειας είναι πιθανόν να αξιοποιηθούν περισσότερο.


Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε την εισαγωγή ενός νέου κινητήρα από το 2013, υπογραμμίζοντας την δέσμευση της FIA για την βελτίωση και την αντιμετώπιση των αναγκών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά από διάλογο με τους κατασκευαστές κινητήρων και των εμπειρογνωμόνων σε αυτόν τον τομέα, οι νέες μονάδες θα έχουν 4 κυλίνδρους, θα είναι 1,6 λίτρων με υψηλή πίεση ψεκασμού βενζίνης έως και 500 bar, δήλωσε η FIA.

Ο περιοριστής στροφών, ο γνωστός μας κόφτης, από τις 18.000 σ.α.λ, θα πέσει στις 12.000 σ.α.λ.

Κάτι ακόμα πολύ σημαντικό για το 2013 είναι το γεγονός ότι θα μειωθεί ο αριθμός των διαθέσιμων κινητήρων για κάθε οδηγό. Επί του παρόντος, κάθε οδηγός έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει 8 κινητήρες σε μία σεζόν χωρίς να λάβει κάποιος ποινή. Από το 2013 κάθε οδηγός θα έχει μόλις 5 κινητήρες στην διάθεσή του, και από το 2014 θα έχει μόνο 4!


Δηλαδη με ενα turbo μπορω να λαβω και εγω μέρος??? ε ρε που παμε...που παμεεεεε

_________________
______________
rally car wanted...


Σάβ Δεκ 11, 2010 11:13 am
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
saxter έγραψε:
Παράθεση:
πηγή:tromaktiko Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τους νέους κανονισμούς σύμφωνα με τους οποίους οι V8 κινητήρες 2.4 λίτρων που υπάρχουν τώρα στην Formula 1 θα αντικατασταθούν από 4κύλινδρους 1,6 λίτρων από το 2013. Αυτό είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιων συζητήσεων γύρω από το θέμα.

Οι νέοι κινητήρες θα είναι πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, αφού θα οι κατανάλωση καυσίμου θα μειωθεί κατά 35%, τη στιγμή που θα έχουν το ίδιο επίπεδο απόδοσης με τους σημερινούς. Επίσης, τα ενεργειακά συστήματα ανάκτησης ενέργειας είναι πιθανόν να αξιοποιηθούν περισσότερο.


Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε την εισαγωγή ενός νέου κινητήρα από το 2013, υπογραμμίζοντας την δέσμευση της FIA για την βελτίωση και την αντιμετώπιση των αναγκών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά από διάλογο με τους κατασκευαστές κινητήρων και των εμπειρογνωμόνων σε αυτόν τον τομέα, οι νέες μονάδες θα έχουν 4 κυλίνδρους, θα είναι 1,6 λίτρων με υψηλή πίεση ψεκασμού βενζίνης έως και 500 bar, δήλωσε η FIA.

Ο περιοριστής στροφών, ο γνωστός μας κόφτης, από τις 18.000 σ.α.λ, θα πέσει στις 12.000 σ.α.λ.

Κάτι ακόμα πολύ σημαντικό για το 2013 είναι το γεγονός ότι θα μειωθεί ο αριθμός των διαθέσιμων κινητήρων για κάθε οδηγό. Επί του παρόντος, κάθε οδηγός έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει 8 κινητήρες σε μία σεζόν χωρίς να λάβει κάποιος ποινή. Από το 2013 κάθε οδηγός θα έχει μόλις 5 κινητήρες στην διάθεσή του, και από το 2014 θα έχει μόνο 4!


Δηλαδη με ενα turbo μπορω να λαβω και εγω μέρος??? ε ρε που παμε...που παμεεεεε


Ξαναγυρνάμε στα παλιά βλέπω....για να δούμε στα turbo τι έχει να γίνει....

Και για να μην ξεχνιόμαστε...

Παράθεση:
Με καλό μάτι βλέπει το ενδεχόμενο εμπλοκής του στη Formula 1 το Volkswagen Group μετά την ανακοίνωση των νέων τεχνικών κανονισμών που θα ισχύσουν στο σπορ από το 2013.

Μιλώντας σε γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης ο εκπρόσωπος σε θέματα motorsport της Volkswagen, Hans-Joachim Stuck, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το Group να μπει στην Formula 1.

«Οι συνθήκεςγια μια ενδεχόμενη είσοδο του VW Group δημιουργήθηκαν», δήλωσε ο 59χρονος στην εφημερίδα Welt am Sonntag, ενώ στο rp-online.de είπε: «Τίποτα δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα, αλλά υποδεχθήκαμε με μεγάλη ικανοποίηση την απόφαση της FIA».

Δηλώσεις του παλιού πιλότου φιλοξενήθηκαν και στην Bild am Sonntag. «Οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες αποτελούν μια καλή αφετηρία για την είσοδο της VW στη Formula 1», δήλωσε ο «Striezel» Stuck.

http://www.e-go.gr/

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Τρί Δεκ 14, 2010 3:55 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
enigma έγραψε:
Παράθεση:
Με καλό μάτι βλέπει το ενδεχόμενο εμπλοκής του στη Formula 1 το Volkswagen Group μετά την ανακοίνωση των νέων τεχνικών κανονισμών που θα ισχύσουν στο σπορ από το 2013.

Μιλώντας σε γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης ο εκπρόσωπος σε θέματα motorsport της Volkswagen, Hans-Joachim Stuck, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το Group να μπει στην Formula 1.

«Οι συνθήκεςγια μια ενδεχόμενη είσοδο του VW Group δημιουργήθηκαν», δήλωσε ο 59χρονος στην εφημερίδα Welt am Sonntag, ενώ στο rp-online.de είπε: «Τίποτα δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα, αλλά υποδεχθήκαμε με μεγάλη ικανοποίηση την απόφαση της FIA».

Δηλώσεις του παλιού πιλότου φιλοξενήθηκαν και στην Bild am Sonntag. «Οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες αποτελούν μια καλή αφετηρία για την είσοδο της VW στη Formula 1», δήλωσε ο «Striezel» Stuck.

http://www.e-go.gr/


πρωτον που εισαι βρε enigma...μας ελειψες!

Δευτερον...καλα δεν βαρεθηκανε εκει στην VW ολο εμπλεκονται παντου και πουθενα δεν μαπινουν τελικα! Εδω δεν μπηκαν στο WRC θα μπουν στην formula που ειναι και πιο ακριβα!!!???

_________________
______________
rally car wanted...


Τρί Δεκ 14, 2010 6:43 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 1:56 pm
Δημοσιεύσεις: 525
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
saxter έγραψε:
enigma έγραψε:
Παράθεση:
Με καλό μάτι βλέπει το ενδεχόμενο εμπλοκής του στη Formula 1 το Volkswagen Group μετά την ανακοίνωση των νέων τεχνικών κανονισμών που θα ισχύσουν στο σπορ από το 2013.

Μιλώντας σε γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης ο εκπρόσωπος σε θέματα motorsport της Volkswagen, Hans-Joachim Stuck, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το Group να μπει στην Formula 1.

«Οι συνθήκεςγια μια ενδεχόμενη είσοδο του VW Group δημιουργήθηκαν», δήλωσε ο 59χρονος στην εφημερίδα Welt am Sonntag, ενώ στο rp-online.de είπε: «Τίποτα δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα, αλλά υποδεχθήκαμε με μεγάλη ικανοποίηση την απόφαση της FIA».

Δηλώσεις του παλιού πιλότου φιλοξενήθηκαν και στην Bild am Sonntag. «Οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες αποτελούν μια καλή αφετηρία για την είσοδο της VW στη Formula 1», δήλωσε ο «Striezel» Stuck.

http://www.e-go.gr/


πρωτον που εισαι βρε enigma...μας ελειψες!

Δευτερον...καλα δεν βαρεθηκανε εκει στην VW ολο εμπλεκονται παντου και πουθενα δεν μαπινουν τελικα! Εδω δεν μπηκαν στο WRC θα μπουν στην formula που ειναι και πιο ακριβα!!!???


a)Μαθαίνω τα νέας σας μέσω greg καθότι φαντάρος τώρα....Μέσα σε αυτές τις μέρες θα κανονιστεί συνάντηση ;)
b)Τώρα έχουν πάρει και την porsche οπότε μια περαιτέρω προώθηση θα γίνει λογικά...

_________________
Understand procedure, understand war. Understand rules, regulations. I don't understand sorry


Τρί Δεκ 14, 2010 7:00 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 8:29 pm
Δημοσιεύσεις: 2720
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
Παράθεση:
Η FIA έδωσε στη δημοσιότητα τους νέους κανονισμούς για το 2011. Στους κανονισμούς αυτούς βλέπουμε να υπάρχουν αλλαγές σχετικά με την αυστηρότητα των ποινών, έχουμε τη κινούμενη πίσω πτέρυγα, επαναφορά του 107%, και άλλα πολλά που μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά παρακάτω.

Κινούμενη πίσω πτέρυγα

Ο οδηγός θα έχει την ευκαιρία να επέμβει ηλεκτρονικά μόνο όταν το αυτοκίνητό του είναι λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο πίσω από το προπορευόμενο. Στη συνέχεια η πτέρυγα θα επανέρχεται στην αρχική της θέση μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του φρένου. Φυσικά όλο αυτό γίνεται για να αυξηθούν τα προσπεράσματα.

Για τις κατατακτήριες και για τα ελεύθερα δοκιμαστικά η πίσω πτέρυγα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά πάσα στιγμή από τον οδηγό. Στον αγώνα όμως, ο οδηγός δεν μπορεί να κάνει χρήση του κανονισμού, αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι 2 πρώτοι γύροι του αγώνα. Αυτό γίνεται για να μην υπάρχει αδικία, αφού στους 2 πρώτους γύρους τα μονοθέσια είναι σε μικρές αποστάσεις μεταξύ τους.

K.E.R.S, F-Duct, διαχύτες και… συρματόσχοινα

Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας επιστρέφει. Ωστόσο η χρήση του δεν είναι υποχρεωτική. Το ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί από τα 620 στα 640 κιλά. Σκοπός αυτού το μέτρου είναι να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανομή του βάρους για τις ομάδες που χρησιμοποιούν τον εν λόγω σύστημα.

Το F-Duct και οι διαχύτες πολλαπλών επιπέδων, ως γνωστόν θα απαγορευθούν.

Επίσης, από το 2011 ο κάθε τροχός θα δένεται με 2 και όχι με 1 συρματόσχοινο, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να φύγει από το μονοθέσιο και να προκληθεί κάποιο επιπλέον ατύχημα.

Κιβώτια ταχυτήτων

Για το 2011, το κάθε κιβώτιο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για 5 συνεχόμενους αγώνες, αντί για 4 που ήταν το 2010. Όμως ο οδηγός θα έχει και κάποιο bonus. Την πρώτη φορά που θα χρειαστεί να αλλάξει κιβώτιο μη προγραμματισμένα, δεν θα λάβει κάποια ποινή. Εκτός αν αυτό συμβεί στον τελευταίο αγώνα.

Αγωνιστική συμπεριφορά οδηγών

Ένας οδηγός δεν μπορεί να αλλάξει τη γραμμή του πάνω από μία φορά για την υπεράσπιση της θέσης του. Επίσης, δεν μπορεί να “ωθήσει” έναν άλλον οδηγό εκτός πίστας. Με τον όρο εντός πίστας εννοούμε τον χώρο που βρίσκεται ανάμεσα στις 2 άσπρες γραμμές. Τα kerb θεωρούνται εκτός πίστας. Ένα μονοθέσιο θα λέμε ότι πατάει εντός πίστας μόνο όταν κάποιος τροχός βρίσκεται εντός των λευκών γραμμών. Διαφορετικά θα είναι εκτός. Αν ένα αυτοκίνητο βγει εκτός πίστας, μπορεί να επανέλθει μόνο όταν αυτό γίνει με ασφάλεια και χωρίς να κερδίσει πλεονέκτημα.

Pit lane

Το pit lane θα χωρίζεται σε 2 λωρίδες. Την εξωτερική και την εσωτερική. Η εσωτερική θα είναι αυτή που βρίσκεται από την πλευρά των γκαράζ των ομάδων και η εξωτερική από την πλευρά του pit wall. Όταν τα αυτοκίνητα θα περιμένουν για να βγουν στην πίστα, θα πρέπει να περιμένουν στην εξωτερική λωρίδα, η οποία ονομάζετε και “γρήγορη” και το πλάτος της δεν θα μπορεί να υπερβαίνει τα 3,5 μέτρα.

107%

Στο Q1 των κατατακτήριων δοκιμών όσοι οδηγοί έχουν κάνει χρόνο ανώτερο του 107% του ταχύτερου γύρου, δεν θα έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες θα μπορούν να κάνουν κάποιες εξαιρέσεις και να επιτρέπουν στους οδηγούς να συμμετάσχουν στο αγώνα. Αν αυτό γίνει για περισσότερους από έναν οδηγούς, η θέση τους στο grid, για την εκκίνηση του αγώνα ,θα καθορίζεται από τους ίδιους και οι αποφάσεις του δεν θα είναι εφέσιμες.

Αργότεροι συνδυασμοί

Αν ένας οδηγός ετοιμάζεται να “ρίξει” γύρο σε έναν αργότερο, αυτός θα πρέπει να κάνει στην άκρη στην πρώτη ευκαιρία. Αν δεν συμβεί αυτό, θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις στους αγωνοδίκες και μπορεί να τιμωρηθεί από αυτούς.

Ελαστικά (Pirelli)

Οι οδηγοί που δεν θα χρησιμοποιήσουν και τις 2 διαθέσιμες γόμες ελαστικών σε έναν στεγνό αγώνα θα μηδενίζονται από τον συγκεκριμένο αγώνα. Αν ο αγώνας διακοπεί, όσοι οδηγοί δεν έχουν βάλει και τις 2 γόμες, θα δέχονται ποινή 30 επιπλέον δευτερολέπτων στον συνολικό τους χρόνο.

Στις δοκιμές τις Παρασκευής θα πρέπει να δηλώνονται 3 σετ για τον κάθε οδηγό. 2 σετ σκληρής γόμας και 1 μαλακής. Από αυτές το ένα σετ σκληρών ελαστικών θα επιστρέφεται μετά από την 1η περίοδο και οι άλλες 2 μετά από την 2η. Για το Σάββατο και την Κυριακή, κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του 8 σετ, και 1 από αυτά θα πρέπει να επιστραφεί πριν από την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών.

Περιορισμός εργασίας

Για να μην δουλεύουν συνεχόμενα οι μηχανικοί των ομάδων, θα απαγορεύεται να μπει κάποιος στην πίστα από τις 00:00 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 06:00 το πρωί, αν μία περίοδος ξεκινάει στις 10:00, και από τις 01:00 μέχρι τις 07:00 αν ξεκινάει στις 11:00. Κάθε ομάδα θα έχει το δικαίωμα να εξαιρεθεί από τον κανονισμό 4 φορές.

Νέες ποινές

Οι αγωνοδίκες θα μπορούν να επιβάλλουν 4 νέες ποινές οι οποίες είναι: Ποινή επιπλέον χρόνου, επίπληξη, μηδενισμός οδηγού στο συγκεκριμένο GP και αποκλεισμός από το επόμενο αγώνα

πηγή autoblog.gr

Το σύνολο των κανονισμών εδώ

_________________
______________
rally car wanted...


Τρί Δεκ 14, 2010 11:22 pm
Προφίλ
___
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 10:45 am
Δημοσιεύσεις: 9639
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1

_________________
About Motorsport "For some it's maybe madness , for me it's passion" Antti Kalhola


Σάβ Ιαν 29, 2011 6:45 pm
Προφίλ
_
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Ιαν 28, 2011 11:19 pm
Δημοσιεύσεις: 1650
Τοποθεσία: Ωρωπός
Δημοσίευση Re: Μικρά και διάφορα νεα απο την Formula 1
αυτος ο Αλονσο ρε παιδι μου... και στην παρουσιαση προχθες, του μονοθεσιου παλι αξυριστος ηταν. ξυρισου λιγο ρε. μονοθεσιο παρουσιαζετε οχι ταπερακια για φαι!

_________________
...Motorsport has ruined my life...!


Σάβ Ιαν 29, 2011 9:49 pm
Προφίλ
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε panrok90 για την δημοσίευση του/της: saxter
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 178 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Επόμενο
 Συναφή θέματα 
Μικρά και διάφορα νεα απο το Ελληνικό Dragster
Δ. Συζήτηση: Αγώνες Dragster
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 23
2014 FORMULA 1 AUSTRIAN GRAND PRIX
Δ. Συζήτηση: Αγώνες
Συγγραφέας: Nikos
Απαντήσεις: 2
Μικρά και διάφορα νεα απο την κατηγορία WRC (και οχι μονο)
Δ. Συζήτηση: Νέα / Ειδήσεις
Συγγραφέας: saxter
Απαντήσεις: 1043
Μικρά και διάφορα νεα απο το ΕRC
Δ. Συζήτηση: Νέα/Ειδήσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 115
Μικρα νέα, ανακοινώσεις απο τα Ευρωπαϊκα Πρωταθλήματα
Δ. Συζήτηση: Νέα/Ειδήσεις
Συγγραφέας: GregWrc
Απαντήσεις: 74
Κορυφή


 Μέλη σε σύνδεση 

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.

Copyright www.motorsport-fanatics.gr.

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com Portal XL 5.0 ~ Premod 0.2 phpBB SEO